Forfatter Emne: De aggresive ubehøvlede mellemøstlige!  (Læst 818 gange)

Offline Den Danske Mand (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    6.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
De aggresive ubehøvlede mellemøstlige!
« Dato: Januar 21, 2020, 03:46:29 pm »
Prøv engang enten at læse dette link eller, hvis du har mulighed for det, at se TV3/Viaplay-programmet "Politistyrken."
https://www.document.dk/2020/01/21/amok-paa-politiet-fuck-din-lille-boesse/

Den aggressive indvandrer råber af betjenten, som vil tilbageholde ham for at kaste med farlige genstande efter danske studentervogne.

Indvandreren med tyk araber-accent:

"Din fucking bums."
"Hvad er det, han giver mig peber for, den lille jøde?"

I løbet af få sætninger formår den arabiske skrigeballon både at få tilsvinet politiet generelt og desuden at få et racistisk 'jøde' smidt efter betjenten.
Hvad var det både Hs. Majestæt Dronningen og 'Børnenes statsminister' var inde på for nylig? Var det noget med, at vi ikke skal tillade antisemitismen?

Nåhr nej, det gælder nok ikke, når det kommer fra det kommende herrefolk.   :hmm:

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Sv: De aggresive ubehøvlede mellemøstlige!
« Svar #1 Dato: Januar 21, 2020, 03:49:04 pm »
Du kan da ikk dømme et helt folkefærd for hvad en enkelt ballademager råber,?  :girl_sad:
Fake profil, :girl_blum2:

• Fuld medlem
  • Activity:
    6.6%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 21, 2020, 03:54:27 pm »
Du kan da ikk dømme et helt folkefærd for hvad en enkelt ballademager råber,?  :girl_sad:

Nej nej, jeg tænkte skam også på alle de andre - som vi ser dem på gader og stræder. Altid fjendtlige overfor danskerne, altid dette med-kartoffel-i-mund dansk med arabisk accent. De står for en led mentalitet og jeg indrømmer med glæde, at jeg ikke kan fordrage dem.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 21, 2020, 03:57:18 pm »
Du er et stakkels menneske med had i hjertet over for anderledes tænkende,  :girl_sad:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 21, 2020, 04:21:35 pm »

Nej nej, jeg tænkte skam også på alle de andre - som vi ser dem på gader og stræder. Altid fjendtlige overfor danskerne, altid dette med-kartoffel-i-mund dansk med arabisk accent. De står for en led mentalitet og jeg indrømmer med glæde, at jeg ikke kan fordrage dem.

Den der fisen lugte kan ...
Frihed for Loke såvel som for Thor

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 21, 2020, 04:25:28 pm »
Jeg bor på Nørrebro og har en lidt anden oplevelse af hvad der sker.

Selvfølgelig er der nogle af de farvede, der ikke opfører sig ordentligt, og dem så
jeg også gerne sendt hen, hvor peberet gror.

Men der er også mange, der opfører sig pænt.
Jeg er 67 år og var forleden med en bus på Nørrebrogade, 5C. Den var meget fyldt,
men der var en tom vinduesplads ved siden af en ældre dansk mand, som sad på
yderpladsen mod gangen. Jeg stod ved siden af ham. Bussen bremsede hårdt op, og jeg
var ved at falde. Den danske mand drømte ikke om at flytte sig så jeg kunne komme
ind til den tomme vinduesplads, men så er der pludselig en brun mand, der rejser sig op
og tilbyder mig sin plads. Og det er altså ikke helt ualmindeligt, at den slags sker.

Men selvfølgelig er der farvede, der ikke opfører sig ordentligt. Det er bare synd for alle
dem, der opfører sig pænt, at det går ud over alle.

Offline Landbrugeren

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    1.8%
  • Hvad med Danmark?
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Januar 21, 2020, 04:56:43 pm »

"En enkelt..."

Undskyld min nysgerrighed, men har du boet langt væk fra Danmark i en 30-35 år?
"Føst næ der æ nøe pofahr/komme jyden ud å dar/Men han goer ett ind igjen/fa' de uhn han hår gjent hen." St.St. Blicher 1846.

Offline Bavnen

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    1.6%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 21, 2020, 07:33:45 pm »

"En enkelt..."

Hey, det kunne næsten have været til mig, der kom hjem til København i december efter 11 år ude.
Men nej, jeg forstår godt, hvad Danske Mand mener, om at de unge arabere er aggressive og gerne vil ballade. Det er det samme all over the World. Og det har det måske været altid. Min far var sailor sidst i 1940erne og begyndelsen af 1950erne, og han sagde altid: Dem har jeg aldrig stolet på. Vend dem aldrig ryggen. Han kendte dem fra skibene - de stjal og snød dig, hvis de kunne komme til det. Et mandskab kunne have et godt sammenhold, men ikke med araberne. Dem var der ingen, der kunne lide.

Jeg tror, at mange af dem der altid vil please de indvandrere fra Middle East, ingenting kender til dem. Mange har måske slet ikke set en. Så skriver de indlæg, som om det var papsoldater, de flyttede lidt på og påstår alting kan være lige godt. Det er nonsense.

War is the next worst,
to lose one's Freedom is the worst!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Højrefløjen i dag - og førhen i tiden
« Svar #8 Dato: Januar 21, 2020, 07:47:57 pm »

Billedet er taget i de øde bjerge på grænsen mellem Pakistan og Afghanistan, da Lars Løkke Rasmussen var på vej ind i Afghanistan for at aflevere 600.000 kroner til en kønsadskilt koranskole.

Pia Kjærsgaard og Lars Løkke Rasmussen var hovedkræfter i en privat indsamling for at støtte mujahedinere (hellige krigere) i Afghanistan, der med vestlig støtte dengang kæmpede for at befri Afghanistan for sovjetisk besættelse.

Det var nemlig dengang russerne var fjenden - og ikke islam.

I den forbindelse offentliggjorde Se og Hør billedet af Lars Løkke Rasmussen med den afghanske hovedbeklædning på hovedet og med et Kalashnikov automatgevær i hånden. Det var i 1987, hvor man for længst havde fået farve TV.

Fire år før havde Erik Ninn Hansen for Schlüter regeringen fremsat en udlændingelov i folketinget, som bl.a. gav muslimer et retskrav på familiesammenføring.

Højrefløjen havde altså tidligere et helt andet og mere positivt syn på syn på islam, end man har i dag.

Der var en TV udsendelse, hvor man altid sluttede af med: Må din Gud være med dig.

« Senest Redigeret: Januar 22, 2020, 04:05:28 am af Anklageren »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    27.4%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Januar 21, 2020, 08:04:20 pm »

"En enkelt..."

Hey, det kunne næsten have været til mig, der kom hjem til København i december efter 11 år ude.
Men nej, jeg forstår godt, hvad Danske Mand mener, om at de unge arabere er aggressive og gerne vil ballade. Det er det samme all over the World. Og det har det måske været altid. Min far var sailor sidst i 1940erne og begyndelsen af 1950erne, og han sagde altid: Dem har jeg aldrig stolet på. Vend dem aldrig ryggen. Han kendte dem fra skibene - de stjal og snød dig, hvis de kunne komme til det. Et mandskab kunne have et godt sammenhold, men ikke med araberne. Dem var der ingen, der kunne lide.

Jeg tror, at mange af dem der altid vil please de indvandrere fra Middle East, ingenting kender til dem. Mange har måske slet ikke set en. Så skriver de indlæg, som om det var papsoldater, de flyttede lidt på og påstår alting kan være lige godt. Det er nonsense.

En anonym debattørs far han engang sagt, at arabere kan man ikke stole på. Min far har engang sagt, at sømænd kan man ikke stole på. De er nogle værre lømler.

Men hvad skal vi bruge den slags anekdoter til her på debatten mon?

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    0.4%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Januar 22, 2020, 04:43:30 pm »
Jeg bor på Nørrebro og kender godt farvede mennesker-sådan da.

Jeg kender godt de  historier om arabere der lyver, min far var FN soldat i Gaza i 50érne,
og han sagde også, at araberne lyver.

Men reelt ved jeg ikke rigtigt. Jeg kender farvede, som jeg synes er til at stole på og hvide,
der lyver, så det driver. Ved I hvad en begrebet, en hestehandlertype betyder? Det begreb må I kende i Jylland. Hvad med Bush,s løgn om at Sadam Hussein havde masseødelæggelsesvåben, etc.

Vil du tro på, hvad Naser Khader siger?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Januar 23, 2020, 04:24:56 pm »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    27.4%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Januar 23, 2020, 04:46:16 pm »
En lille fredelig by, jeg har boet og arbejdet i byen, man kunne færdes frit og trygt - men det kan man ikke længere.

Bliver du da vækket af politiet, når du ligger og sover rusen ud på bænken? Eller det er måske alle de lyserøde elefanter, der står i vejen for dig, når du skal hjem fra den lokale?

• Fuld medlem
  • Activity:
    6.6%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Januar 23, 2020, 07:12:45 pm »
Tak til Lyjse for et oplysende in put.
Men det er forståeligt, at det er sjældent hun føler sig fristet til at skrive et par ord her på stedet, eftersom de såkaldte brovtere omgående sviner hende til - denne gang nåede deres rå, ondskabsfulde opførsel vist et nyt lavpunkt. Men ingen bør være overraskede - så langt ned kommer et forum, som tidligere var en debatside, men som nu er "besat" af brovtebanden, som måske pga. moderators næsten konstante fravær kan opføre sig som en indvandrerbande, der holder kontrol med, om der er nogen der vover at skrive noget, de ikke har godkendt.

Det minder mig om det, jeg egentlig ville kommentere.

Dem mainstream-medierne kalder "unge" og "unge drenge" er ved at have fået jaget ældre/svage danskere bort fr Christiansborgs Torv. Disse personer - vi ved jo godt, det ikke er danske teenagere, så ville det netop blive nævnt - har på det sidste bl.a. smidt en pizzabakke efter en ældre gangbesværet dansk kvinde med rollator, og en hjemløs dansk mand, som stod og solgte bladet 'Hus Forbi', blev slået på, fordi han reagerede mod "de unges" opførsel.

https://denkorteavis.dk/2020/unge-kastede-pizzabakke-efter-aeldre-kvinde-med-rollator-frygten-rammer-det-hyggelige-christianshavns-torv/

Artiklen, jeg henviser til, beskriver Christianshavns Torv som "det hyggelige", men der er vedkommende vist nogle år tilbage i tiden. Sidste gang jeg så det, havde jeg ikke lyst til at gøre ophold der.

Tilbage til Lyjse, Anti-rød, DerRudi, Helga, Patrioten og hvem derude, som måske læser dette her. Drømmer I ligesom mig om en rigtig debatside, hvor man kan skrive sin mening uden at blive blokeret af brovtebandens uhumske, ondsindede anti-debat? Så var det måske en idé for sidste gang at tænke over, om I ikke skulle vende tilbage for fuld skrue. Men måske har I opgivet?
« Senest Redigeret: Januar 28, 2020, 08:55:04 am af Den Danske Mand »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    27.4%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Januar 23, 2020, 07:23:11 pm »
Tak til Lyjse for et oplysende in put.
Men det er forståeligt, at det er sjældent hun føler sig fristet til at skrive et par ord her på stedet, eftersom den såkaldte brovtere omgående sviner hende til - denne gang nåede deres rå, ondskabsfulde opførsel vist et nyt lavpunkt. Men ingen bør være overraskede - så langt ned kommer et forum, som tidligere var en debatside, men som nu er "besat" af brovtebanden, som måske pga. moderators næsten konstante fravær kan opføre sig som en indvandrerbande, der holder kontrol med, om der er nogen der vover at skrive noget, de ikke har godkendt.

Det minder mig om det, jeg egentlig ville kommentere.

Dem mainstream-medierne kalder "unge" og "unge drenge" er ved at have fået jaget ældre/svage danskere bort fr Christiansborgs Torv. Disse personer - vi ved jo godt, det ikke er danske teenagere, så ville det netop blive nævnt - har på det sidste bl.a. smidt en pizzabakke efter en ældre gangbesværet dansk kvinde med rollator, og en hjemløs dansk mand, som stod og solgte bladet 'Hus Forbi', blev slået på, fordi han reagerede mod "de unges" opførsel.

https://denkorteavis.dk/2020/unge-kastede-pizzabakke-efter-aeldre-kvinde-med-rollator-frygten-rammer-det-hyggelige-christianshavns-torv/

Artiklen, jeg henviser til, beskriver Christianshavns Torv som "det hyggelige", men der er vedkommende vist nogle år tilbage i tiden. Sidste gang jeg så det, havde jeg ikke lyst til at gøre ophold der.

Tilbage til Lyjse, Anti-rød, DerRudi, Helga, Patrioten og hvem derude, som måske læser dette her. Drømmer I ligesom mig om en rigtig debatside, hvor man kan skrive sin mening uden at blive blokeret af brovtebandens uhumske, ondsindede anti-debat? Så var det måske en idé for sidste gang at tænke over, om I ikke skulle vende tilbage for fuld skrue. Men måske har I opgivet?

Hvad rager det os, at lyjse er bange for at gå udenfor i en eller anden by? Det er ikke vores problem og der er ingen debatmæssig relevans i sådan en udmelding.
Vi gider stadigvæk ikke læse artikler fra DKA, og vi kan godt selv læse vores nyheder.