Forfatter Emne: Hvad er FN?  (Læst 159 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Hvad er FN?
« Dato: Januar 21, 2020, 11:44:29 am »
Jeg tror - der er nogen - der opfatter FN som et forsøg på at få en verdensregering

Det har jeg aldrig gjort.

Jeg opfatter FN som et sted, hvor landene taler sammen

I gamle dage kunne lande komme i krig på grund af misforståelser, fordi fjendtlige lande ikke talte sammen (så de vidste ikke, hvad fjenden ville).

Frihed for Loke såvel som for Thor

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Jehovas Vidner og De Forenede Nationer
« Svar #1 Dato: Januar 21, 2020, 12:48:42 pm »
Jehovas Vidner tror, ​​at FN snart vil ødelægge alle andre religioner og derefter vende sig mod Jehovas Vidner.

Jehovas Vidner lærer, at De Forenede Nationer er "billedet af det vilde dyr", der er omtalt i Åbenbaring 13: 1-18, og opfyldelsen af ​​det "modbydelige, der forårsager øde" fra Matt 24:15.

Åbenbaringens bog 13 indledes sådan: "Og jeg så et dyr stige op af havet; det havde ti horn og syv hoveder og på sine horn ti kroner og på sine hoveder gudsbespottelige navne.  Det dyr, jeg så, lignede en panter, dets fødder var som en bjørns og dets mund som en løves mund, og dragen gav det sin magt og sin trone og stor styrke.  Et af dets hoveder var som dødeligt såret, men dets banesår blev lægt. Hele jorden fulgte dyret med undren  og tilbad dragen, der havde givet dyret magten; og de tilbad dyret og sagde: »Hvem er dyrets ligemand, og hvem kan gå i krig mod det?«

Matt 24:15 indledes sådan: Når I derfor ser Ødelæggelsens Vederstyggelighed, som der er talt om ved profeten Daniel, stå på hellig grund – den, der læser dette, skal mærke sig det! –  da skal de, der er i Judæa, flygte ud i bjergene;  den, der er på taget, skal ikke gå ned og hente noget i huset;  og den, der er ude på marken, skal ikke gå hjem og hente sin kappe

Er det dét plan, vi er nede på, når folket bedømmer FN?

Noget tyder på det, for mange som der ikke er Jehovas Vidner har også sære forestillinger om FN.

Det sidste er måske provokerende, men ikke ubegrundet  :smile1:

Frihed for Loke såvel som for Thor

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Sv: Hvad er FN?
« Svar #2 Dato: Januar 21, 2020, 03:36:39 pm »
Vi har tit set FN med deres blå hjelme i brændpunkterne rundt omkring i verden, mmen så snart de trak sig ud startede fjendlighederne igen!:girl_sigh:
« Senest Redigeret: Januar 21, 2020, 03:41:41 pm af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2: