Forfatter Emne: - Det kan også blive for træls ....  (Læst 1279 gange)

DerRudi

• Gæst
- Det kan også blive for træls ....
« Dato: Januar 14, 2020, 09:43:50 pm »
DET KAN OGSÅ BLIVE FOR TRÆLS ....
(Tilegnet Anti-Rød, Lyjse, Hellefront, Patrioten og et par stykker til.)

Vi er flere, der i de sidste måneder på ny har skrevet, at nu kan Din-debat.dk vist dårligt komme længere ned. Ikke at noget intelligent menneske ville undre sig over det faktum - sådan skulle det gå, når det tillades to-tre hjernetomme landsforrædere at sætte alt ind på at undgå debat.

Jeg oprettede i dag en tråd om de muslimske trusler mod Martin Henriksen fra DF og hans familie, og der skete det forudsigelige: Pisserenden kørte på rutinen deres sædvanlige afsporingsbavl af, tre-fire "indlæg" på rad. Man kan se i tråden, hvordan en landsforræder som Carlo Klam hoverede.

Jeg har længe været i tvivl om, hvorvidt jeg skulle fortsætte med at skrive mine nationalsindede op- og indlæg - grunden til at jeg har gjort det fra nytår er, at jeg faktisk blev opfordret til det.
Men omvendt: Når jeg ser antallet af gæster online ... er det så det værd? Jeg er nået til at svare nej.
Jeg gider sgu ikke mere. Jeg melder mig til "Lyjses, Hellefronts og Phils brigade", hvis jeg kan udtrykke det sådan. Og går samme vej som alle de mange gode profiler, der skrev for Danmarks beståen/mod islamiseringen ... Rollo, Bannerføreren, Gunsmoke, Debatsvinet, Åse Dane, Danskpartisten og hvad de nu hed, nogle var her længere end andre.

Tak til de få der blev tilbage og sagde hhv. venstreorienteringen og det rene brovte-idioti imod. Ønsker jer kun godt på jeres videre vej - og husk venner: Der er altid steder, hvor man kan gøre noget for sit land. Måder man måske slet ikke havde tænkt på for få år siden. Det kan vi lære af de gamle fra 40'erne.

Venlig hilsen
Rudi W.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: - Det kan også blive for træls ....
« Svar #1 Dato: Januar 14, 2020, 09:54:47 pm »
Det vil være rart, hvis du faktisk blev på siden, Rudi. Du kunne prøve at deltage i nogle andre debatter. Hvad med sundhed, landbrug eller hvad siger du til handelskrigen mellem Japan og Sydkorea?
Det er ikke vores skyld, at de omtalte profiler forsvandt, men fordi I har sagt det samme og det samme i 30 år og med de samme, trælse personangreb. I er bare kørt trætte.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 14, 2020, 10:42:06 pm »
Jeg oprettede i dag en tråd om de muslimske trusler mod Martin Henriksen fra DF og hans familie, og der skete det forudsigelige: Pisserenden kørte på rutinen deres sædvanlige afsporingsbavl af, tre-fire "indlæg" på rad. Man kan se i tråden, hvordan en landsforræder som Carlo Klam hoverede.

Nobel interesse for Martin Henriksens helbred? Hvad er der nu galt i det?

Citér
Jeg har længe været i tvivl om, hvorvidt jeg skulle fortsætte med at skrive mine nationalsindede op- og indlæg - grunden til at jeg har gjort det fra nytår er, at jeg faktisk blev opfordret til det.

Jeg opfordrer dig også til at blive. Men debatter gerne noget andet end islam. Hvad med klimaforandringerne? Eller Mosbjerg Folkefestival.

DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline ChatGirl

• Fuld medlem
  • Activity:
    2.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Ingen bliver klogere af kun at lytte til dem selv!
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 14, 2020, 10:46:22 pm »
Alltså sry men hvad forventer du? Sitet er jo blevet en joke, hvor en 7-8-9 selvretfærdige og nogen gange opblæste personer med manglende selvindsigt sidder og lire det samme af dag ud og dag ind. Jeg forstår godt at der ikke kommer nye debattører herinde, for mage til muddergrøft skal man seriøst lede længe efter.
Men hvis man vil studere hvad der sker i en lille indspist gruppe der er delt i 2 lejre, så er DD et vidunderligt sted, som tit får en til at grine af, hvor forudsigelige mennesker, der ikke har set dem selv i et spejl længe, er  :fool:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.8%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 14, 2020, 10:51:39 pm »
Alltså sry men hvad forventer du? Sitet er jo blevet en joke, hvor en 7-8-9 selvretfærdige og nogen gange opblæste personer med manglende selvindsigt sidder og lire det samme af dag ud og dag ind. Jeg forstår godt at der ikke kommer nye debattører herinde, for mage til muddergrøft skal man seriøst lede længe efter.
Men hvis man vil studere hvad der sker i en lille indspist gruppe der er delt i 2 lejre, så er DD et vidunderligt sted, som tit får en til at grine af, hvor forudsigelige mennesker, der ikke har set dem selv i et spejl længe, er  :fool:

Men nu blev Poul Jørgensen jo banned, og så holdt de 7-8-9 selvretfærdige og opblæste narrøve hurtigt op med at skrive det samme ævl hver dag  :yes:

Frihed for Loke såvel som for Thor

Den Danske Mand

• Gæst
« Svar #5 Dato: Januar 15, 2020, 09:33:36 am »

Vi er flere, der i de sidste måneder på ny har skrevet, at nu kan Din-debat.dk vist dårligt komme længere ned. Ikke at noget intelligent menneske ville undre sig over det faktum - sådan skulle det gå, når det tillades to-tre hjernetomme landsforrædere at sætte alt ind på at undgå debat.

Men omvendt: Når jeg ser antallet af gæster online ... er det så det værd? Jeg er nået til at svare nej.
Jeg gider sgu ikke mere. Jeg melder mig til "Lyjses, Hellefronts og Phils brigade", hvis jeg kan udtrykke det sådan. Og går samme vej som alle de mange gode profiler, der skrev for Danmarks beståen/mod islamiseringen ... Rollo, Bannerføreren, Gunsmoke, Debatsvinet, Åse Dane, Danskpartisten og hvad de nu hed, nogle var her længere end andre.

Tak til de få der blev tilbage og sagde hhv. venstreorienteringen og det rene brovte-idioti imod. Ønsker jer kun godt på jeres videre vej - og husk venner: Der er altid steder, hvor man kan gøre noget for sit land. Måder man måske slet ikke havde tænkt på for få år siden. Det kan vi lære af de gamle fra 40'erne.

Venlig hilsen
Rudi W.

'DerRudi', du er det man, da Danmark var et frit og trygt land at leve i, kaldte en rigtig guttermand. Det er forståeligt - meget endda - at du ikke gider mere. Det er jo først og fremmest dig, den dér tydeligt aftalte svinske manér med at skrive 3-5 hånende pjatindlæg for at få stoppet tråden, er gået ud over. Jeg vil bare bede dig om ikke at slette dine mange indlæg. Lad dem venligst blive stående her på siden, så de stadig kan læses.
Og ha' det rigtigt godt.
PS Ja, der er altid noget, man kan gøre. Jeg meldte mig for eksempel ind i Nye Borgerlige sidste sommer.  :thumbsup:

Rolf Krake

• Gæst
« Svar #6 Dato: Januar 15, 2020, 10:55:55 am »

Venlig hilsen
Rudi W.
Det er ærgerligt, det er gået sådan. Jeg mener, at den afgørende del af skylden kan lægges på en komplet ansvarsløs og ligeglad ejer/moderator. En med interesse for sit eget domæne og et minimum af aktiv medleven, ville selvsagt have strittet debat-sabotørerne homofaber og Carlo ud for længe siden.

God vind, Rudi. Måske ses vi andetsteds - for kampen er jo ikke slut. Det er bare det her "debatforum", der blev ubrugeligt.  :hmm:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    21.8%
    • Vis profil
Gubbi er vel ikke tvunget til at have højreekstreme synspunkter?
« Svar #7 Dato: Januar 15, 2020, 05:23:18 pm »
Han bestemmer selv, om han vil knægte ytringsfriheden - eller ej.

Frihed for Loke såvel som for Thor

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.4%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Januar 15, 2020, 06:43:34 pm »
Det er ærgerligt, det er gået sådan. Jeg mener, at den afgørende del af skylden kan lægges på en komplet ansvarsløs og ligeglad ejer/moderator. En med interesse for sit eget domæne og et minimum af aktiv medleven, ville selvsagt have strittet debat-sabotørerne homofaber og Carlo ud for længe siden.

God vind, Rudi. Måske ses vi andetsteds - for kampen er jo ikke slut. Det er bare det her "debatforum", der blev ubrugeligt.  :hmm:

Jeg har gjort alt for at få Rudi til at føle sig god tilpas her på siden. Han vil ikke engang mødes med mig, så vi kan få en snak. Jeg er endda villig til at dele en hotdog med ham.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.4%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Januar 15, 2020, 07:59:24 pm »
Der er altid steder, hvor man kan gøre noget for sit land. Måder man måske slet ikke havde tænkt på for få år siden. Det kan vi lære af de gamle fra 40'erne.

Breivik kom i tanke om det i 2011. Det er ulovligt, hvis du fantase... øh tænker på noget lignende.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Januar 15, 2020, 08:06:53 pm »
Man kan se i tråden, hvordan en landsforræder som Carlo Klam hoverede.

Mine måder at begå landsforræderi er flere. Jeg er altid glad når Danmark taber i sport, som nu i dag i håndbold. De næste dage skal vi høre nogle bortforklaringer. Derefter slipper vi for at høre mere om det.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"