Forfatter Emne: Martin Henriksens familie truet af muslim på Rådhuspladsen  (Læst 694 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Martin Henriksens familie truet af muslim på Rådhuspladsen
« Svar #15 Dato: Januar 18, 2020, 08:16:11 pm »
Som beskrevet af trådens indleder, fandt Martin Henriksen ud af, at den muslim der fremsatte truslerne hin søndag på Rådhuspladsen, er knyttet til den iransk finansierede 'Imam Ali Moskeen' på Vibevej i København.
Han hedder Saif Shah Muhammed og er ledende medarbejder ved moskeen. Martin Henriksen anmeldte ham til politiet.

Nu er der desuden flere, der har henvendt sig til Henriksen om, at en af moskeens imamer også var til stede lige bag ham, der fremsatte truslerne. Der skulle være tale om imam Mohammed Khani.

Imam Ali Moskeen blev indviet i 2015, selv om det allerede dengang ikke skortede på advarsler. På trods af dem, godkendte kirkeministeriet moskeen og foreningen bag den som religiøst trossamfund.

Martin Henriksen har tidligere udtalt, at han mener moskeen bør rives ned ('bulldozes'), og det fastholder han.

Hvad mener du (om emnet vel at mærke!) ?

https://denkorteavis.dk/2020/nu-martin-henriksen-imam-fra-den-iranske-imam-ali-moske-var-til-stede-da-jeg-soendag-fik-trusler-mod-sin-familie-fra-en-af-moskeen-medarbejdere/

Der står ellers i Wikipedia, at lederen hedder Sayyed Mohammad Mehdi Khademi.

https://da.wikipedia.org/wiki/Imam_Ali-moskeen_(Vibevej)

Frihed for Loke såvel som for Thor

Offline Den Danske Mand

• Fuld medlem
  • Activity:
    6.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Januar 18, 2020, 08:17:10 pm »
Som beskrevet af trådens indleder, fandt Martin Henriksen ud af, at den muslim der fremsatte truslerne hin søndag på Rådhuspladsen, er knyttet til den iransk finansierede 'Imam Ali Moskeen' på Vibevej i København.
Han hedder Saif Shah Muhammed og er ledende medarbejder ved moskeen. Martin Henriksen anmeldte ham til politiet.

Nu er der desuden flere, der har henvendt sig til Henriksen om, at en af moskeens imamer også var til stede lige bag ham, der fremsatte truslerne. Der skulle være tale om imam Mohammed Khani.

Imam Ali Moskeen blev indviet i 2015, selv om det allerede dengang ikke skortede på advarsler. På trods af dem, godkendte kirkeministeriet moskeen og foreningen bag den som religiøst trossamfund.

Martin Henriksen har tidligere udtalt, at han mener moskeen bør rives ned ('bulldozes'), og det fastholder han.

https://denkorteavis.dk/2020/nu-martin-henriksen-imam-fra-den-iranske-imam-ali-moske-var-til-stede-da-jeg-soendag-fik-trusler-mod-sin-familie-fra-en-af-moskeen-medarbejdere/

Saif Shah er ikke nogen ledende medarbejder i Imam Ali moskeen. Han arbejder der ikke engang.

Ok - du må vel vide det?

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    27.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: Januar 18, 2020, 08:44:04 pm »

Saif Shah er ikke nogen ledende medarbejder i Imam Ali moskeen. Han arbejder der ikke engang.

Ok - du må vel vide det?

Ja, ellers havde jeg ikke sagt det. Saif Shah har ingen relation til Imam Ali moskeen. Men han har en facebookgruppe, som han driver, hvor mange shiamuslimer skriver. Saif Shah er lidt af en distanceblænder og en, man hurtig bliver træt af. Det er populært at udgive sig som en, der er ansat eller på en anden måde tilknyttet sig til de store moskeer, men det er kun for at gøre sig selv interessant og få lidt credit. Mohammed Khani kender jeg ikke rigtigt, men han virker lidt for meget Iran-fan. De har haft en anden imam, Seyed Daniel, som jeg godt kunne lide og som ikke var politisk og som virkede mere selvstændig og ikke så dogmatisk. Jeg ved ikke, om han er der mere. Jeg blev lidt træt af dem alle samme, for det minder mere om fanatisk tilhængere af fodboldklubber og ledelsen har jeg heller ikke meget til overs for.