Mænd, kvinder og alle de andre > Mandehørmen

Hvordan har du det med dullede kvinder?

(1/3) > >>

Anklageren:

Den sexede blondine Marilyn Monroe blev et dragende billede på en uspoleret menneskelighed - men det var et gammeldags kvindebillede, for hun var ikke et barn.

Hun stod jo selv og dullede sig op, og formålet var selvfølgelig, at hun ville virke så sexet og dragende som mulig på mænd.

Kvinder ved jo godt, hvad de gør

Carlo:

--- Citat fra: Anklageren efter Januar 12, 2020, 12:46:59 am ---Hun stod jo selv og dullede sig op, og formålet var selvfølgelig, at hun ville virke så sexet og dragende som mulig på mænd.

--- Afslutning på citat ---

Må vi se et billede af dig, om du er noget at råbe hurra for?

Torsten Bonfils:
Bare hun ikke har haft en muhamzediller oppe i sig. I så fald ville jeg ikke røre ved hende. :bad:

DerRudi:
Anklageren:

--- Citér ---Den sexede blondine Marilyn Monroe blev et dragende billede på en uspoleret menneskelighed - men det var et gammeldags kvindebillede, for hun var ikke et barn.
Hun stod jo selv og dullede sig op, og formålet var selvfølgelig, at hun ville virke så sexet og dragende som mulig på mænd.

I stedet for at oprette pjattede og inderligt ligegyldige emnetråde, kunne man have sat fokus på, at der på få årtier er indtrængt flere hundrede tusinde tilhængere af en kvindeundertrykkende lovreligion/ideologi. Det ville ligesom høre hjemme på en voksen-side.

Hvis man er helt eller næsten blank på området, ville en glimrende indgang til det være at læse Lars Hedegaards bog "Muhammeds Piger. Vold, mord og voldtægter i Islams Hus". (Trykkefrihedsselskabets Bibliotek, Odense 2011.) Her afdækkes en stor del af, hvad der foreligger om undertrykkelse, vold, voldtægter, "æresdrab" (familielikvideringer) og seksuelle familieovergreb i den islamiske kultur.

Petra:

--- Citat fra: Anklageren efter Januar 12, 2020, 12:46:59 am ---

Den sexede blondine Marilyn Monroe blev et dragende billede på en uspoleret menneskelighed - men det var et gammeldags kvindebillede, for hun var ikke et barn.

Min grotte tiltrækkere dig hele tiden?
Stop NU.
Jeg er træt af dine mails.
Du får ikke den dyppet hos mig?

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version