Forfatter Emne: Det er DEN kultur!  (Læst 887 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    6.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Det er DEN kultur!
« Dato: Januar 11, 2020, 02:36:09 pm »
En lille pige på bare 1½ måned blev slået ihjel den 25. april sidste år. Hun havde 31 brud på ribbenene og et kraniebrud, der medførte sammenklapning af lungerne, iltmangel og deraf følgende svære hjerneskader.
Så drabet blev udført grundigt.
Det var den værgeløse lille piges korte besøg i denne verden.

Hvorfor?
Jo, begge hendes forældre er fra Irak, og manden ville ikke have flere piger! Derfor.

Moderen i Retten i Glostrup: - Jeg overvejede selvmord, han pressede mig og sagde hele tiden: "Pigen skal dø, barnet skal dø!"

Begge er nu tiltalt for at have slået den lille pige ihjel.

https://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE11869020/tiltalt-for-drab-paa-spaedbarn-min-mand-ville-ikke-have-flere-piger/

Det er DÉN kultur. Den, alle 'mangfoldigheds'-tilhængerne/ brovte-landsforræderne, ønsker "integreret" i det danske samfund.
Og det er den religiøst baserede kultur, JEG ønsker udelukket fra Danmark. No more, no less.

Din holdning?
Danmark muhammedanerfrit!

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.6%
    • Vis profil
Sv: Det er DEN kultur!
« Svar #1 Dato: Januar 11, 2020, 02:56:01 pm »
Fra https://www.information.dk/debat/2019/01/jan-andersen-draebte-datter-version-skete :
”Jan Andersen dræbte sin datter. Her er hans version af, hvad der skete”

Se desuden https://www.information.dk/debat/2019/01/kronik-barnemord-lykkes-faa-se-mennesket-bag-ugerningen?lst_tag og https://www.berlingske.dk/samfund/2017-blev-et-blodigt-aar-i-danmark-54-blev-slaaet-ihjel-heraf-12-boern

Men ja, danskerne bliver mere og mere morderiske og blandt andet over for deres børn og andre familiemedlemmer. Skyldes denne forværring mon også højreekstremisternes hadepropagandaer?
Eller skyldes den, at danskerne nu er mindre religiøse end tidligere?
« Senest Redigeret: Januar 11, 2020, 03:06:11 pm af Forsvareren »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.6%
  • Country: 00
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 11, 2020, 03:57:07 pm »
Det er DÉN kultur. Den, alle 'mangfoldigheds'-tilhængerne/ brovte-landsforræderne, ønsker "integreret" i det danske samfund.
Og det er den religiøst baserede kultur, JEG ønsker udelukket fra Danmark. No more, no less.

Din holdning?

Min holdning er, at her er et område hvor vi skal imødekomme muslimerne. De vil jo helst have mandligt afkom. Så skal vi overveje at oprette nogle klinikker, af den slags de har i Kina, og hvor man kan komme og får sit foster kønsbestemt, så er der bare abort hvis det er en pige.

På den måde, så vil vi på sigt, få reduceret antallet af plagsomme muslimer i DK, for der er færre piger til at producere nyt islamisk afkom. Måske kunne man ligefrem give dem en stor mercedes for at få foretaget en abort af en pige. Det ville være ren win-win.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.6%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 11, 2020, 04:17:19 pm »

Jeg ønsker dem udelukket fra universet. Ser frem til den dag, hvor vi kan sætte dem allesammen i en rumkraket og sende dem ud mod universets yderste grænser, som ligger tolv milliarder lysår væk.

Men interesserer mig også for andet. Hvad med dig? Hvad med at komme ind og debattere noget andet? Det behøver ikke ligefrem at være havregrød, som ovre i emnet 'helbred'. Men der er så meget andet.
« Senest Redigeret: Januar 11, 2020, 04:18:53 pm af Carlo »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.6%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Januar 11, 2020, 04:57:27 pm »
I Tyskland går de også til den med deres ære og bræk. Hovedmanden fik 8½ års fængsel og han sønner fik hver 7½ år for æresvold.

https://www.bild.de/regional/koeln/koeln-aktuell/tochter-mit-freund-im-auto-erwischt-da-zertruemmerte-die-familie-nisars-19-schae-67231872.bild.html?wtmc=fb.shr&fbclid=IwAR0vLyPzTfLq0GOmsGgLkBWVJ3B-sSz8u6uUhnD5v7D3Yybjxh8C0ocBMDQ

Det kan godt være at danskere, af de lavere kaster, undertiden griber til vold når de bliver jaloux, men der er aldrig hørt at de er flere om volden. Og heller ikke at familien til de dømte står og skriger over dommen.

Murersvenden

• Gæst
« Svar #5 Dato: Januar 11, 2020, 08:56:44 pm »
I Tyskland går de også til den med deres ære og bræk. Hovedmanden fik 8½ års fængsel og han sønner fik hver 7½ år for æresvold.

https://www.bild.de/regional/koeln/koeln-aktuell/tochter-mit-freund-im-auto-erwischt-da-zertruemmerte-die-familie-nisars-19-schae-67231872.bild.html?wtmc=fb.shr&fbclid=IwAR0vLyPzTfLq0GOmsGgLkBWVJ3B-sSz8u6uUhnD5v7D3Yybjxh8C0ocBMDQ

Det kan godt være at danskere, af de lavere kaster, undertiden griber til vold når de bliver jaloux, men der er aldrig hørt at de er flere om volden. Og heller ikke at familien til de dømte står og skriger over dommen.

De højrenationale hopper ikke på din "anderledes" islam-kritik. Du er for kendt - den ville måske gå på et forum, hvor du lige havde oprettet dig. Hold hellere lav profil med det der.  :yes:

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.6%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Januar 12, 2020, 04:35:16 pm »

Din holdning?

Min holdning er, at her er et område hvor vi skal imødekomme muslimerne. De vil jo helst have mandligt afkom. Så skal vi overveje at oprette nogle klinikker, af den slags de har i Kina, og hvor man kan komme og får sit foster kønsbestemt, så er der bare abort hvis det er en pige.

På den måde, så vil vi på sigt, få reduceret antallet af plagsomme muslimer i DK, for der er færre piger til at producere nyt islamisk afkom. Måske kunne man ligefrem give dem en stor mercedes for at få foretaget en abort af en pige. Det ville være ren win-win.

CARLO - Vi skal overhovedet under ingen omstændigheder imødekomme disse muhazske aber -  fatter de ikke lovene her i dette kongerige, skal de smides ud, uanset hvad.  :aikido: :zorro:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    13%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Januar 13, 2020, 12:21:30 pm »
Hvorfor er det egentlig at muhamzer hellere vil have drenge- end pigebørn?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.6%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Januar 13, 2020, 12:30:32 pm »

De er bedre når der skal bruges næver.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.6%
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Januar 14, 2020, 10:55:12 am »
postet af: Torsten Bonfils
« Dato: Januar 13, 2020, 12:21:30 pm »

Indsæt citat -:
Citér

Er det ikke noget med at drengene bliver hjemme og skal forsørge forældrene - husk der er ikke megen social hjælp i de muhamzske lande - hvorimod pigerne bliver gift væk (ved tvang) til nærmeste fætter eller onkel.  :JC_rimshot: :drag_08:

Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Januar 14, 2020, 12:05:52 pm »

Piger er en belastning for de skal Bla. have en forholdsvis stor medgift, tøj og smykker ved ægteskab , desuden er piger mindre værd end drengebørn (i deres verden)
« Senest Redigeret: Januar 15, 2020, 11:34:05 am af Desdicardo »
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
En masse selvudnævnte "eksperter"
« Svar #11 Dato: Januar 14, 2020, 12:09:07 pm »
Er der andre end Homofaber, der kender nogen muslimer?

Frihed for Loke såvel som for Thor

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
Sv: En masse selvudnævnte "eksperter"
« Svar #12 Dato: Januar 14, 2020, 12:13:15 pm »
Er der andre end Homofaber, der kender nogen muslimer?

Ja, jeg var på et kursus (kan være lige meget i hvad) i 3 måneder og blev faktisk ven med en kurder der fortalte mig en hel del om islam og hvad det stod for.

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Januar 14, 2020, 12:46:47 pm »
Vil det så sige at du ber 5 gange i døgnet nu,?   :girl_blum2:  :girl_wink:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.4%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Januar 15, 2020, 11:23:14 am »
Vil det så sige at du ber 5 gange i døgnet nu,?   :girl_blum2:  :girl_wink:

Det egner mine knæ sig vist ikke til.  :blum:  Men jeg kan fortælle at vedkommende var konverteret til Kristendommen hvorfor fortalte han aldrig og jeg ville ikke spørge.  Men jeg kan næsten tænke mig hvorfor. :smile1:

Lidt om Kurdere hvis du gider læse:

Kurdere har en lidt anden version af islam måske er det en af grundene til at de er forfulgte af naboerne i deres hjemlande som er  Kurdistan, "Kurdernes land". Kurdistan er ikke er en stat, men et område delt mellem Tyrkiet, Irak, Iran og Syrien. Kurderne har i dette område kæmpet en årelang til tider væbnet kamp for bedre vilkår, mere indflydelse og mulighed for selvstyre eller løsrivelse og i perioder er det lykkedes at opnå et vist selvstyre i dele af denne region, inden for rammerne af en af eksisterende stat.

Mens nogle kurdere er tilfredse med at leve som borgere i Tyrkiet, Irak, Iran eller Syrien, er der stadig mange, som kæmper for flere rettigheder kulturelt og politisk, og andre igen fastholder håbet om, at kurderne en gang får deres egen stat. I de seneste år har borgerkrigen i Syrien givet kurderne i landet mulighed for at begynde at opbygge en form for selvstyre i landets nordlige del.

Men da USA i efteråret 2019 trak sine soldater ud af området, gik Tyrkiet ind i området og etablerede en såkaldt sikkerhedszone, som reelt fratog kurderne muligheden for at etablere en selvstændig region. I Irak er kurdernes selvstyre de seneste år også blevet negativt påvirket af regionale konflikter, bl.a. Islamisk Stats hærgen.
« Senest Redigeret: Januar 15, 2020, 11:28:52 am af Desdicardo »