Forfatter Emne: En dansk stemme  (Læst 334 gange)

Offline Den Danske Mand (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    6.6%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
En dansk stemme
« Dato: Januar 04, 2020, 03:47:57 pm »
Læste dette indlæg, som Den Danske Forening har modtaget fra et medlem. Jeg fik lyst til at viderebringe det:

" Til orientering for blinde og døve politikere kan det oplyses at jihad - det vil sige hellig krig - har tre stadier:

1. Er når muslimerne er svage og blot udgør små minoriteter i et ikke-islamisk land. Man godtager landets love men vil arbejde intenst på at øge sit antal og samtidig gøre sig til ofre, tit ved at oppiske en stemning.

2. Er når muslimerne er blevet så mange, at de har opnået indflydelse på samfundet. Her forbereder de sig til direkte konfrontation med landets borgere, både fysisk, militært og mentalt.

3. Er når de er blevet så mange, at de er blevet en stærk og indflydelsesrig minoritet. Nu er det enhver muslims pligt at bekæmpe fjenden aktivt, så man kan ændre samfundssystemet og oprette et egentlig islamisk styre.

Jeg har aldrig troet, at Hussein kunne blive min bror, at jorden er min landsby og hele menneskeheden min familie. Den eneste forpligtelse jeg har, er overfor mit land, mit blod (etniske danske) og vores 1000-årige historie. 40 års åndløs indslæbning af forsørgelseskrævende muslimer har vist, at et forkert blik eller et nej er nok til at blive røvet, er nok til at Mustafa slår en ned. "

Der er nok bare ikke så mange døv-blinde politikere, der hører efter sådanne gode, danske stemmer?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
En mere realistisk bedømmelse af islam og Europa
« Svar #1 Dato: Januar 04, 2020, 04:19:56 pm »
Det har ikke voldt europæerne store problemer at gøre de muslimske lande til kolonier, og de vestlige lande dominerer stadig verden.

Kolonitiden sluttede, fordi der var billigere måder at udnytte verden på, som opstod i takt med den teknologiske udvikling.

Hvis der i fremtiden skulle opstå rivaler til vores magt, så vil det ikke være i Mellemøsten - men meget længere ovre østpå.

5-6 procent muslimer i fattige ghettoer kan selvfølgelig ikke overtage Danmark - det er en and.

Du må da også have lagt mærke til, at vesten har besat lande som Irak og Afghanistan - med minimale tab. Det er jo ikke omvendt.

Vi i vesten er totalt overlegne militært, videnskabelig, teknologisk - og vi styrer verdens økonomi gennem Verdensbanken og den Internationale valutafond.

Det er ikke noget jeg har valgt - at det skulle være sådan - men sådan ligger landet.
Frihed for Loke såvel som for Thor

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.6%
    • Vis profil
Sv: En dansk stemme
« Svar #2 Dato: Januar 04, 2020, 04:24:16 pm »
Er Den Danske Forening efterhånden ved at være oppe på hele 10 medlemmer? :smile1: