Mænd, kvinder og alle de andre > Mandehørmen

Til torstens ordforråd.

(1/2) > >>

Carlo:
'cougar' og 'cub' er ihvertfald nogle udtryk jeg ikke har hørt før men færdes ikke så meget i de kredse.

https://www.dr.dk/mitliv/tina-og-heidi-vaelter-sig-i-unge-maend-hvorfor-tage-en-paa-39-hvis-jeg-kan-faa-en-paa-25?fbclid=IwAR0L1RDmldfyCVkTVBoGcNhjSIWEkXlJTZ-QmnJdZx2tSLmdW9mrk82C4oU

Men jeg har tidligere hørt fra kvinder i 40'erne og op, der er på datingmarkedet, der får mange henvendelser fra yngre gutter.

Samme kategori af kvinder får iøvrigt også mange henvendelser fra gutter der er noget yngre end dem selv, der er gift eller i forhold, men søger noget ved siden af.

Negermusik!:
Jeg synes det er svært med de kvinder.  :almirena_04:

På én måde er jeg betaget af kvinder over 60 - de knalder som om hver gang er den sidste gang.  :hyper:

Men jeg holder nu også af de purunge - ikke at der er noget specielt ved dem, det tager bare så dejlig kort tid at høre deres livshistorie.  :ROFL:

Torsten Bonfils:
Desværre mødte jeg aldrig nogle cougars da jeg var ung.  :hmm:   Modne kvinder er nu ellers lækre.

Kender du så en "rusten trækbasun"?

Torsten Bonfils:
Mon Albert nogensinde spiller rusten trækbasun ude på Fælleden?  :Laie_35:

Anklageren:

--- Citat fra: Torsten Bonfils efter Januar 03, 2020, 11:16:49 am ---Mon Albert nogensinde spiller rusten trækbasun ude på Fælleden?  :Laie_35:

--- Afslutning på citat ---

Mener du den kvindelige del af trækbasunen, som den anden del af trækbasunen tvinger sig op i?

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version