Forfatter Emne: GODT NYTÅR, DANSKSINDEDE  (Læst 637 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
GODT NYTÅR, DANSKSINDEDE
« Dato: December 31, 2019, 11:24:55 pm »
På en aften som denne med et helt nyt årti foran en kan også jeg føle trang til at ønske en del af Din-debats brugere godt nytår. Men ikke alle.

Sådan er det jo blevet, og sådan vil det også være i 2020 - nogle man engang for længe siden sikkert ville have regnet for flinke landsmænd, har valgt at kaste sig i støvet for landets fjende, kysse hans støvler og - næsten værst af alt - hovere over tanken om en grum skæbne til alle nationalsindede danske. Det kaldes at pisse på sine landsmænd, på dem der åbent siger, de vil bevare og forsvare deres gamle fædreland.
Det er ikke glemt, at enkelte i årets løb har brugt denne debatside til at udstille deres landsforræderi med brændende Dannebrogsflag i deres avatar ...

Men lad det ligge i denne stund.
Når jeg satte mig et øjeblik ved tastaturet, var det for at ønske dem, der fortjener det, et ...

RIGTIGT GODT NYTÅR !

Dem lykønskningen gælder, ved selv, hvem de er - ingen grund til noget 'profilnavneopråb'.

Jeg kan ikke love selv at skrive, synes ligesom jeg har gjort det, men jeg vil kigge ind og læse. Se om dog ikke stadig der er gode danske herinde, der vover at byde fjenden trods.   :smile1:
Rudi.
« Senest Redigeret: December 31, 2019, 11:27:11 pm af DerRudi »
"Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Blotteren, stalkeren, narkohandleren og butikstyven Carlo Klam på Din-debat.dk)

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    3%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
Sv: GODT NYTÅR, DANSKSINDEDE
« Svar #1 Dato: Januar 01, 2020, 12:34:17 am »
Jamen også et godt nytår til dig.  :smile1:
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.8%
  • Country: 00
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Januar 01, 2020, 06:41:32 am »
Men DerRudi dog! Hvad gælder ophidselsen? Du kan da se, at i disse dage, er hele Brovtebanden forenede mod en islamlefler af den slags du bestemt ikke kan lide. Hvad vil du mer? Det må da fryde dig.

Og jeg har et nytårsforsæt om at lade være med at afspore indlæg.

Men kunne du ikke annoncere her, når programmet for Mosbjerg Folkefestival udkommer. Jeg overvejer at være med.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    32.8%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Januar 01, 2020, 09:56:10 am »
Godt nytår til dig, Rudi. Kom du godt ind i det nye år? :smile1:

Rolf Krake

• Gæst
« Svar #4 Dato: Januar 01, 2020, 02:51:41 pm »
På en aften som denne med et helt nyt årti foran en kan også jeg føle trang til at ønske en del af Din-debats brugere godt nytår. Men ikke alle.

Sådan er det jo blevet, og sådan vil det også være i 2020 - nogle man engang for længe siden sikkert ville have regnet for flinke landsmænd, har valgt at kaste sig i støvet for landets fjende, kysse hans støvler og - næsten værst af alt - hovere over tanken om en grum skæbne til alle nationalsindede danske. Det kaldes at pisse på sine landsmænd, på dem der åbent siger, de vil bevare og forsvare deres gamle fædreland.
Det er ikke glemt, at enkelte i årets løb har brugt denne debatside til at udstille deres landsforræderi med brændende Dannebrogsflag i deres avatar ...

Når jeg satte mig et øjeblik ved tastaturet, var det for at ønske dem, der fortjener det, et ...

RIGTIGT GODT NYTÅR !

Dem lykønskningen gælder, ved selv, hvem de er - ingen grund til noget 'profilnavneopråb'.

Jeg kan ikke love selv at skrive, synes ligesom jeg har gjort det, men jeg vil kigge ind og læse. Se om dog ikke stadig der er gode danske herinde, der vover at byde fjenden trods.   :smile1:
Rudi.

Tak og i lige måde, DerRudi. Jeg håber ikke helt du opgiver siden; vi er nogle der gerne ser indlæg fra dig som modvægt overfor alle de venstresnoedes propaganda og direkte løgne. GODT NYTÅR !!

:LaieA_056:   :JC_doubleup:   :thumbsup:

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    32.8%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Januar 01, 2020, 03:00:10 pm »

RIGTIGT GODT NYTÅR !

Rudi.

Tak og i lige måde, DerRudi. Jeg håber ikke helt du opgiver siden; vi er nogle der gerne ser indlæg fra dig som modvægt overfor alle de venstresnoedes propaganda og direkte løgne. GODT NYTÅR !!

:LaieA_056:   :JC_doubleup:   :thumbsup:

Du må også have et godt nytår, Rolf. Og det samme til alle dine "bekendte", der afventer godkendelse på siden.