Forfatter Emne: 91 minutter  (Læst 534 gange)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    44.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Sv: 91 minutter
« Svar #15 Dato: December 23, 2019, 04:48:04 pm »
Hvordan har de thailandske mænd det egentlig med at der kommer sådan en hvid grimrian som dig og render med deres kvinder?

Når jeg vælter mig i kvinder på barerne i Pattaya er der ingen problemer. Thai gutter der er købedygtige, vil nemlig kun have have dem under 30 og med lys hud. Vi kommer ikke til at konkurrere med dem, for vi kan bedre lide med lidt mørk hud og de kan bilde os hvadsomhelst ind om deres alder.

Og thai-gutter er ellers mest bøsser. Og dem der ikke er, interesserer sig mere for whisky og narko. Men man skal agte sig ude blandt den almindelige befolkning i Thailand, har jeg fået at vide, for man kan godt risikere nogen på tosken hvis man kommer en kvinde for nær.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline dna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Sv: Hvad er høj opbakning?
« Svar #16 Dato: December 23, 2019, 08:05:06 pm »
Jeg tror at hele denne impeachment-affære kommer til at falde til jorden og skade demokraterne rigtig meget. Opbakningen til impeachment er dalende, endda også hos demokraterne selv, og den var ikke speciel høj i forvejen.

Man kan selv se det her: https://www.realclearpolitics.com/epolls/other/public_approval_of_the_impeachment_and_removal_of_president_trump-6957.html

Med andre ord: Ikke særlig høj opbakning.

Der er sådan cirka lige mange af hver - så der er ikke meget, som tyder på, at det vil påvirke valget  :smile1:

Halvdelen er bestemt ikke meget. En rigsret er en stor ting og der skal man helst nærmest have beviserne og det hele klar inden man aktiverer anklagen (hvilket demokraterne så heller ikke har gjort endnu). For at han skal dømmes skal der være to tredjedele af senatet (hvor republikanerne har flertal), der dømmer ham og blandt republikanerne er der ikke særlig stor opbakning til rigsretssagen. Når man indleder en rigsretssag skal man helst have mere eller mindre hele oppositionspartiet samt en god del af regeringspartiet med sig (altså måske 70% eller mere). Sådan er det jo ikke her.

Nedenunder er CNN's tal som viser at opbakningen er dalet (CNN er trods alt meget anti-Trump så de synes formentlig ikke det er særlig sjovt). Opbakningen til rigsretssagen er faldet fra november til december. Og det interessante er især at blandt demokraterne er den faktisk faldet ret meget. Uanset om der er grundlag for en rigsretssag eller ej så er der ingen tvivl om at både blandt majoriteten af msm og blandt demokraterne er der tale om heksejagt.

Demokraterne spiller meget højt spil og jeg tror det hele falder fra hinanden og bliver et cirkus uden lige, hvilket formentlig vil være til fordel for Trump. Mit bedste bud er at demokraterne med rigsretssagen har foræret Trump sejren til næste år.

https://edition.cnn.com/2019/12/16/politics/impeachment-poll-cnn/index.html

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    86.6%
    • Vis profil
Sv: 91 minutter
« Svar #17 Dato: December 23, 2019, 09:34:07 pm »
Republikanerne udelukker ikke, at de vidner, der ikke ville møde op i repræsentanternes hus kan blive tvunget til at møde op i senatet. Se https://www.aljazeera.com/news/2019/12/trump-impeachment-republicans-ruling-witnesses-trial-191223164940895.html
Lad være med at fodre grønlænderen!
Er dette et masochist forum for folk, der kan lide at blive trynet af denne psykopat?

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det går lidt op - og det går lidt ned - det gør det jo altid
« Svar #18 Dato: December 23, 2019, 10:16:30 pm »
Halvdelen er bestemt ikke meget. En rigsret er en stor ting og der skal man helst nærmest have beviserne og det hele klar inden man aktiverer anklagen (hvilket demokraterne så heller ikke har gjort endnu). For at han skal dømmes skal der være to tredjedele af senatet (hvor republikanerne har flertal), der dømmer ham og blandt republikanerne er der ikke særlig stor opbakning til rigsretssagen. Når man indleder en rigsretssag skal man helst have mere eller mindre hele oppositionspartiet samt en god del af regeringspartiet med sig (altså måske 70% eller mere). Sådan er det jo ikke her.

Nedenunder er CNN's tal som viser at opbakningen er dalet (CNN er trods alt meget anti-Trump så de synes formentlig ikke det er særlig sjovt). Opbakningen til rigsretssagen er faldet fra november til december. Og det interessante er især at blandt demokraterne er den faktisk faldet ret meget. Uanset om der er grundlag for en rigsretssag eller ej så er der ingen tvivl om at både blandt majoriteten af msm og blandt demokraterne er der tale om heksejagt.

Demokraterne spiller meget højt spil og jeg tror det hele falder fra hinanden og bliver et cirkus uden lige, hvilket formentlig vil være til fordel for Trump. Mit bedste bud er at demokraterne med rigsretssagen har foræret Trump sejren til næste år.

https://edition.cnn.com/2019/12/16/politics/impeachment-poll-cnn/index.html

Jeg læser sjældent CNN, fordi CNN har en tydelig bias, og det bryder jeg mig ikke om.

Du lagde vel også mærke til, at jeg ikke plukker kirsebær, men linkede til en hel masse forskellige meningsmålinger på en site med en neutral bias angående impeachment. Det er helt bevidst.

Der er også målinger af tilfredsheden med Trump som præsident - og igen linker jeg til en masse målinger på den samme neutrale site.

Det er et vægtet gennemsnit af mange målinger - som viser - at 44,6% af amerikanerne er tilfredse med Trump, og 51,9% af amerikanerne er utilfredse med Trump.

Det betyder ikke, at jeg tror Trump taber - jeg ved det ikke - og det bliver i virkeligheden nok også afgjort i nogen få svingstater - men Trump står ikke specielt godt i dag (og heller ikke "i går").

Der er en tredjedel af amerikanerne der stoler blindt på, at  Trump vil vinde, uanset hvad der sker (som du også gør) - men resten af amerikanerne udgør jo 67%, så jeg mener, det er uvist, hvordan det går.

Jeg tror, at økonomien betyder mest, for økonomien er det eneste område, hvor Trump er populær. Det (forskellige områder) kan man også klikke sig ind på i linket.

https://www.realclearpolitics.com/epolls/other/president_trump_job_approval-6179.html

Gode debattørers styrker skinner igennem ...

- de behøver ikke prale eller jorde modparten

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Trump kan blive impeached igen
« Svar #19 Dato: December 24, 2019, 11:36:26 am »
Undersøgelsen er ikke slut, fordi Trump har givet vidnerne besked på at nægte at deltage.

Jeg kan ikke forstå, at man kan nægte at vidne, og der kører da også en retssag om det. Trumps advokater siger til retten, at det ikke haster at få en afgørelse, fordi impeachment allerede er færdig.

Demokraterne påstår derimod, at undersøgelsen fortsætter, og at vidnerne "kan" blive indkaldt og afhørt i Repræsentanternes Hus, hvis rettens afgørelse falder i deres retning.

https://www.politico.com/news/2019/12/23/doj-impeachment-vote-undercut-house-mcgahn-testimony-089604

« Senest Redigeret: December 24, 2019, 12:26:54 pm af Anklageren »

Gode debattørers styrker skinner igennem ...

- de behøver ikke prale eller jorde modparten