Forfatter Emne: Jeg spørger igen!  (Læst 498 gange)

Rolf Krake

• Gæst
Jeg spørger igen!
« Dato: December 17, 2019, 12:41:32 pm »
Jeg spørger igen:

Hvad er årsagen til, at ingen kan oprette sig som bruger på Din-debat længere?

Jeg stillede spørgsmålet for nogle uger siden, men selv om GuBBi - trods alt - har været online to-tre gange siden (!), besvares det ikke.
Forummets seneste "nye" bruger er 'Tineandersen' (15. oktober). Jeg er vidende om, at mindst to af mine bekendte har udfyldt registreringsskemaet i november og primo december. Men de er ikke godkendt??!

Jeg spørger igen:
Er forummet ved at gøre sig klar til at lukke?
Hvor lang tid tager det for admin. at godkende en profil? Tre uger? Fire? Fem? To måneder? Mere?
Er det sådan, at man i virkeligheden skal have gode forbindelser til Anklageren for at kunne blive oprettet på et forum, der ellers skriver på registreringssiden, at man er velkommen?

Hvad skyldes hemmelighedskræmmeriet fra GuBBis side? Hvorfor ikke bare skrive med store bogstaver på forsiden, at der for tiden er lukket for tilgang - det ville enhver da kunne forstå?

NB Idiotkommentarer fre den såkaldte brovtebande, som helst vil have forummet for sig selv og deres fjerderangs pjat, læses og besvares naturligvis ikke.
mvh Rolf Krake

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.2%
  • Country: aq
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Jeg spørger igen!
« Svar #1 Dato: December 17, 2019, 12:50:02 pm »
Jeg er vidende om, at mindst to af mine bekendte har udfyldt registreringsskemaet i november og primo december.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    23.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Jeg spørger igen!
« Svar #2 Dato: December 17, 2019, 01:02:56 pm »
Jeg spørger igen:

Hvad er årsagen til, at ingen kan oprette sig som bruger på Din-debat længere?

Jeg stillede spørgsmålet for nogle uger siden, men selv om GuBBi - trods alt - har været online to-tre gange siden (!), besvares det ikke.
Forummets seneste "nye" bruger er 'Tineandersen' (15. oktober). Jeg er vidende om, at mindst to af mine bekendte har udfyldt registreringsskemaet i november og primo december. Men de er ikke godkendt??!

Jeg spørger igen:
Er forummet ved at gøre sig klar til at lukke?
Hvor lang tid tager det for admin. at godkende en profil? Tre uger? Fire? Fem? To måneder? Mere?
Er det sådan, at man i virkeligheden skal have gode forbindelser til Anklageren for at kunne blive oprettet på et forum, der ellers skriver på registreringssiden, at man er velkommen?

Hvad skyldes hemmelighedskræmmeriet fra GuBBis side? Hvorfor ikke bare skrive med store bogstaver på forsiden, at der for tiden er lukket for tilgang - det ville enhver da kunne forstå?

NB Idiotkommentarer fre den såkaldte brovtebande, som helst vil have forummet for sig selv og deres fjerderangs pjat, læses og besvares naturligvis ikke.
mvh Rolf Krake

Har dine HOSTbekendteHOST noget nyt at tilbyde i islamdebatten, som ikke er blevet gentaget de sidste 20 år?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Svaret er måske simpelt
« Svar #3 Dato: December 17, 2019, 01:18:07 pm »
Jeg tror, at Gubbi allerede har en kopimaskine, så han behøver måske ikke flere?

Frihed for Loke såvel som for Thor

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    23.6%
    • Vis profil
Spørg for satan!
« Svar #4 Dato: December 17, 2019, 05:37:49 pm »