Forfatter Emne: Aarhus-sprøjte fortier voldtægtsforbryders herkomst  (Læst 681 gange)

Arild

• Gæst
Aarhus-sprøjte fortier voldtægtsforbryders herkomst
« Dato: Juli 05, 2019, 09:41:39 am »
Jeg så lige, at mainstream mediernes uvederhæftighed igen blev omtalt her på siden. Ja, og det gælder ikke alene de store som DR, TV2, BT, Ekstrabladet m.fl. Lokalaviserne er ikke altid et hak bedre. I Aarhus skrev lokalavisen onsdag om en 18-årig "aarhusiansk mand", som er blevet idømt to og et halvt års fængsel for at have voldtaget en kun 12-årig pige i en kælder.

Det viser dig nu, at den "aarhusianske" unge mand, som bor i Højbjerg-området, er af en palæstinensisk familie.
Den 12-årige pige har siden forsøgt selvmord.

http://www.uriasposten.net/archives/102597

Hvorfor var det Aarhus-sprøjten meget om at gøre at få fremstillet gerningsmanden som aarhusianer?
Hvorfor synes avisen ikke, at vi skulle vide, hvem han faktisk er?

Kan heller ikke lade være at tænke på, om offeret får den fornødne hjælp.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Fuld af fup og gamle aviser
« Svar #1 Dato: Juli 05, 2019, 11:33:28 am »
Man skal lede længe efter nogen, der stoler på pressen - og hvis man finder nogen, er sandsynligheden for, at det er en der stoler på islamkritiske medier som Den Gamle Avis og Uriasposten - som var det bibelen - pænt stor  :smile1:

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
  • Tvivl er begyndelsen til visdom
    • Vis profil
Sv: Fuld af fup og gamle aviser
« Svar #2 Dato: Juli 05, 2019, 02:06:47 pm »
Man skal lede længe efter nogen, der stoler på pressen - og hvis man finder nogen, er sandsynligheden for, at det er en der stoler på islamkritiske medier som Den Gamle Avis og Uriasposten - som var det bibelen - pænt stor  :smile1:

Og du tror på TjekDet, hvorherrebevares.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 05, 2019, 02:19:06 pm »

Hvornår begyndte jeg på det?

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Juli 05, 2019, 03:22:16 pm »

Lige da det kom frem på gaden og det beviser din naivitet.
Nogle mennesker siger, at sex er det bedste i verden; men så har de aldrig prøvet at være skidetrængende

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 05, 2019, 03:25:36 pm »

Jeg aner ikke, hvad det er.

Man skal være lige så dum som dig, for at stole på nogen medier.

Offline fedt

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juli 05, 2019, 03:39:23 pm »

Jeg aner ikke, hvad det er.

Man skal være lige så dum som dig, for at stole på nogen medier.

Du tror alle er lige så dum som dig, men vi andre har set du bruger TjekDet som dokumentation.

Arild

• Gæst
« Svar #7 Dato: Juli 05, 2019, 07:11:56 pm »

Men politiet mener du da vist, vi skal stole på.
Så kan det være en idé jævnligt at læse døgnrapporterne. Der vil man nemlig ofte kunne se, hvad det er for typer, der for eksempel ikke kan lade vores børn være i fred for deres perverse lyster.
Som her:

Østjyllands Politi, døgnrapport 5. juli 2019.
Anmeldelse

10-årig pige fortalte torsdag sin mor, at hun havde været ude for en ubehagelig oplevelse, da hun cyklede hjem omkring kl. 16.00 på et stisystem ved Toftesvinget i Egå. Moren valgte efterfølgende at anmelde episoden til politiet. Ifølge pigen kom en mand pludseligt springende ud fra en busk og løb efter hende nogle få hundrede meter hen til Toftegårdsvej, hvor han fik fat i bagskærmen på cyklen. Da en familie kom gående hen ad stien, løb manden væk, kastede sig ind i en busk og forsvandt.
Pigen har givet følgende signalement af manden:

- Mellemøstlig af udseende, brun hud
- Sort hår
- Iført sort hættetrøje med gul eller rød skrift på brystet
- Iført sorte, løse joggingbukser og sorte Nike sneakers

https://politi.dk/oestjyllands-politi/doegnrapporter/doegnrapport0507019/2019/07/05

Kan nogen svare mig på, om det er for at demoralisere og gøre os danskere modløse, at disse mellemøst-typer så ofte går efter at skænde og ødelægge alt for små børn og deres familier?
Er det ligefrem en slags psykologisk krigsførelse mod os, der har hjemme i det land, nogle af dem ser som land, der skal erobres?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det har det været det samme i tredive år - men for dig er det nyt
« Svar #8 Dato: Juli 05, 2019, 08:07:51 pm »

Men politiet mener du da vist, vi skal stole på.
Så kan det være en idé jævnligt at læse døgnrapporterne. Der vil man nemlig ofte kunne se, hvad det er for typer, der for eksempel ikke kan lade vores børn være i fred for deres perverse lyster.
Som her:

Østjyllands Politi, døgnrapport 5. juli 2019.
Anmeldelse

10-årig pige fortalte torsdag sin mor, at hun havde været ude for en ubehagelig oplevelse, da hun cyklede hjem omkring kl. 16.00 på et stisystem ved Toftesvinget i Egå. Moren valgte efterfølgende at anmelde episoden til politiet. Ifølge pigen kom en mand pludseligt springende ud fra en busk og løb efter hende nogle få hundrede meter hen til Toftegårdsvej, hvor han fik fat i bagskærmen på cyklen. Da en familie kom gående hen ad stien, løb manden væk, kastede sig ind i en busk og forsvandt.
Pigen har givet følgende signalement af manden:

- Mellemøstlig af udseende, brun hud
- Sort hår
- Iført sort hættetrøje med gul eller rød skrift på brystet
- Iført sorte, løse joggingbukser og sorte Nike sneakers

https://politi.dk/oestjyllands-politi/doegnrapporter/doegnrapport0507019/2019/07/05

Kan nogen svare mig på, om det er for at demoralisere og gøre os danskere modløse, at disse mellemøst-typer så ofte går efter at skænde og ødelægge alt for små børn og deres familier?
Er det ligefrem en slags psykologisk krigsførelse mod os, der har hjemme i det land, nogle af dem ser som land, der skal erobres?

Politiet er mere troværdig, men man skal selvfølgelig stadig være kritisk.

Jeg forstår ikke, hvorfor du bringer det der?

Det her er ikke en nyhedskanal, men en debatsite.

Det viser lige så lidt om kriminalitetsniveauet - som det ville - hvis nogen var skøre nok til at bringe en masse propaganda om kristnes forbrydelser.

Hvis man vil sammenligne, så skal man bruge statistik - men alle ved jo allerede ret præcist, hvordan det forholder sig.

« Senest Redigeret: Juli 05, 2019, 08:09:28 pm af Anklageren »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    49.8%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Aarhus-sprøjte fortier voldtægtsforbryders herkomst
« Svar #9 Dato: Juli 05, 2019, 09:26:02 pm »
Hvorfor var det Aarhus-sprøjten meget om at gøre at få fremstillet gerningsmanden som aarhusianer?

Fordi, på det tidspunkt hvor artiklen blev skrevet, var det ikke kendt.
Du får ret og jeg får fred!