Diverse > Visdom, kloge ord og dine historier

Danmarks klogeste M/K.

(1/5) > >>

Carlo:
Jeg mener at Holger Bech Nielsen rangerer helt i toppen. En anden i toppen er Milena Pankova, men hun finder på det mest skingrende ind imellem. en tredie megt klog er Klement Kjærsgård, men han skulle dæmpe for sin knæver engang imellem

I mine øjne, for at være klog, så skal man have en bred horisont. Der findes også meget kloge mennesker der er ret snævertsynede. Det er de tre ikke.

Andre forslag?

Men så til Danmarks dummeste mand. Jeg mener det er Sidney Lee. Men problemet med at udpege den dummeste, er at man til enhver tid kan finde en der er endnu dummere. Der findes åbenbart ingen bundgrænse for hvor dum man kan være.

Men der er grænser for hvor klog man kan være. Og det måles ikke i IQ.

Anti-rød:

--- Citat fra: Carlo efter November 29, 2019, 10:33:32 am ---Jeg mener at Holger Bech Nielsen rangerer helt i toppen. En anden i toppen er Milena Pankova, men hun finder på det mest skingrende ind imellem. en tredie megt klog er Klement Kjærsgård, men han skulle dæmpe for sin knæver engang imellem

I mine øjne, for at være klog, så skal man have en bred horisont. Der findes også meget kloge mennesker der er ret snævertsynede. Det er de tre ikke.

Andre forslag?

Men så til Danmarks dummeste mand. Jeg mener det er Sidney Lee. Men problemet med at udpege den dummeste, er at man til enhver tid kan finde en der er endnu dummere. Der findes åbenbart ingen bundgrænse for hvor dum man kan være.

--- Afslutning på citat ---

Du er så absolut den dummeste her på debatten.

homofaber:

--- Citat fra: Anti-rød efter November 29, 2019, 10:50:38 am ---
--- Citat fra: Carlo efter November 29, 2019, 10:33:32 am ---Jeg mener at Holger Bech Nielsen rangerer helt i toppen. En anden i toppen er Milena Pankova, men hun finder på det mest skingrende ind imellem. en tredie megt klog er Klement Kjærsgård, men han skulle dæmpe for sin knæver engang imellem

Andre forslag?

Du er så absolut den dummeste her på debatten.

Du er så absolut den værste her på debatten til at komme med persontilsvininger. Hvad får du ud af det?

Torsten Bonfils:
Hvad med Dronning Margrethe? Hun taler flydende dansk, svensk, engelsk, tysk og fransk, har studeret alt muligt på forskellige universiteter, kan tegne og male og har rejst verden rundt.

Carlo:

--- Citat fra: Torsten Bonfils efter November 29, 2019, 11:51:42 am ---Hvad med Dronning Margrethe? Hun taler flydende dansk, svensk, engelsk, tysk og fransk, har studeret alt muligt på forskellige universiteter, kan tegne og male og har rejst verden rundt.

Ja, faktisk. Og hun lader til at have en bred horisont. Mette Frederiksen er foriøvrigt også ret klog.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version