Forfatter Emne: Langt sjovere at være voldelig venstre ekstremist  (Læst 7317 gange)

Offline Patrioten (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Langt sjovere at være voldelig venstre ekstremist
« Svar #30 Dato: November 30, 2019, 11:37:18 pm »

Som skrevet tidligere har jeg selv haft “fornøjelsen” at møde de utilpassede stenkastende venstreradikale voldsamøber ved et par tilfælde i Kbh.

Prøv istedet at tage skyklapperne af og forhold dig til ex. denne episode som er at finde i det link som du åbenbart ikke gad læse.

“Da Konfront, en venstreradikal medieplatform, i begyndelsen af oktober publicerede artiklen ”Højreekstremist åbner burgerbar i Nordvest” med servering af ”nazi-burgere”, reagerede Konfronts læsere prompte på artiklens budskab og de detaljerede beskrivelser af Anahita Malakians og burgerbaren The Barns beliggenhed: i løbet af få dage havde den voldsparate del af venstrefløjen truet Anahita Malakians, smadret ruderne i The Barn og angrebet spisestedet på nettet i en sådan grad, at Anahita Malakians valgte at kaste håndklædet i ringen og opsige sit samarbejde med The Barn af hensyn til spisestedets overlevelse.”
https://www.trykkefrihed.dk/hvorfor-er-der-ingen-der-tager-den-venstreradikale-vold-alvorligt.htm

På uriasposten.dk kan du finde et lille udpluk af den venstreradikale shitstorm gengivet hvor disse utilpassede voldsamøber på facebook opildner hinanden til div. svinere og dårlige anmeldelser samt ikke mindst opfordring til at give stedet et par flasker i indflytningsgave så de rigtig kan få gang i grillen.

Til din orientering kan jeg fortælle at Anahita Malakian’s eneste “forbrydelse” består i at hun er medlem af Nye Borgerlige.

Dette er realiteterne på Nørrebro hvor et venstreradikalt segment der bryster sig af tolerance og “plads til forskellighed” i virkeligheden opfører sig som nazister og fascister overfor mennesker der ikke har de “rigtige” meninger...

Jeg gider ikke læse dine links. Jeg spørger til om, det er noget, du selv oplever? For det er heller ikke noget indbyggerne kan genkende jf. Tryghedsundersøgelsen. Min exkæreste gik med tørklæde og blev også udsat for tilråb fra racister, men hvad kan man udlede af det? At der findes idioter alle vegne.

Der findes hundredevis af mennesker i Danmark med ar på krop og sjæl der nok havde været lykkelige hvis deres banemænd havde nøjedes med tilråb...
Giv Danmark tilbage til danskerne - Danexit ! 🇩🇰

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: November 30, 2019, 11:38:19 pm »
Hvis Nye Borgerlige får indflydelse (hvad jeg ikke håber)
Hvem håber du så på får indflydelse?

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.6%
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: November 30, 2019, 11:44:52 pm »

Som skrevet tidligere har jeg selv haft “fornøjelsen” at møde de utilpassede stenkastende venstreradikale voldsamøber ved et par tilfælde i Kbh.

Prøv istedet at tage skyklapperne af og forhold dig til ex. denne episode som er at finde i det link som du åbenbart ikke gad læse.

“Da Konfront, en venstreradikal medieplatform, i begyndelsen af oktober publicerede artiklen ”Højreekstremist åbner burgerbar i Nordvest” med servering af ”nazi-burgere”, reagerede Konfronts læsere prompte på artiklens budskab og de detaljerede beskrivelser af Anahita Malakians og burgerbaren The Barns beliggenhed: i løbet af få dage havde den voldsparate del af venstrefløjen truet Anahita Malakians, smadret ruderne i The Barn og angrebet spisestedet på nettet i en sådan grad, at Anahita Malakians valgte at kaste håndklædet i ringen og opsige sit samarbejde med The Barn af hensyn til spisestedets overlevelse.”
https://www.trykkefrihed.dk/hvorfor-er-der-ingen-der-tager-den-venstreradikale-vold-alvorligt.htm

På uriasposten.dk kan du finde et lille udpluk af den venstreradikale shitstorm gengivet hvor disse utilpassede voldsamøber på facebook opildner hinanden til div. svinere og dårlige anmeldelser samt ikke mindst opfordring til at give stedet et par flasker i indflytningsgave så de rigtig kan få gang i grillen.

Til din orientering kan jeg fortælle at Anahita Malakian’s eneste “forbrydelse” består i at hun er medlem af Nye Borgerlige.

Dette er realiteterne på Nørrebro hvor et venstreradikalt segment der bryster sig af tolerance og “plads til forskellighed” i virkeligheden opfører sig som nazister og fascister overfor mennesker der ikke har de “rigtige” meninger...

Jeg gider ikke læse dine links. Jeg spørger til om, det er noget, du selv oplever? For det er heller ikke noget indbyggerne kan genkende jf. Tryghedsundersøgelsen. Min exkæreste gik med tørklæde og blev også udsat for tilråb fra racister, men hvad kan man udlede af det? At der findes idioter alle vegne.

Der findes hundredevis af mennesker i Danmark med ar på krop og sjæl der nok havde været lykkelige hvis deres banemænd havde nøjedes med tilråb...

Offline Patrioten (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: December 01, 2019, 12:26:54 am »

Forudsigeligt ud over alle grænser og nu har du kun nazikortet tilbage, men hvad med et eksempel fra Danmark, kan du klare det ?

Offline Patrioten (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: December 01, 2019, 12:33:01 am »

Alle der foruden en stram indvandringspolitik også har en ansvarlig social og økonomisk samt fornuftig inden og udenrigspolitik så jeg er ikke nem at gøre tilfreds...

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.4%
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: December 01, 2019, 06:50:37 am »

Alle der foruden en stram indvandringspolitik også har en ansvarlig social og økonomisk samt fornuftig inden og udenrigspolitik så jeg er ikke nem at gøre tilfreds...
Det lyder jo som om, at du ønsker en højreekstrem racistisk indvandringspolitik kombineret med en lidt venstreorienteret økonomisk politik? :smile1:

Næh, dette finder du næppe hos noget parti og da slet ikke hos NB, der jo ønsker noget højreekstremt på begge områder.

Offline Patrioten (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: December 01, 2019, 10:52:26 am »

Det lyder jo som om, at du ønsker en højreekstrem racistisk indvandringspolitik kombineret med en lidt venstreorienteret økonomisk politik? :smile1:

Næh, dette finder du næppe hos noget parti og da slet ikke hos NB, der jo ønsker noget højreekstremt på begge områder.

Hvis du fastholder at en stram indvandringspolitik er højreekstrem og racistisk hvad er en tilhænger af åbne grænser og ukontrollabel indvandring så ? Venstreekstrem og fascistisk ?

Globalisme og liberalisme er uadskillelige og da du jo er udpræget globalist er du også liberalist og unionist og dermed følger privatisering, effektivisering, udlicitering samt investeringsfonde der ex. opkøber ejendomme, renoverer og sætter huslejen i vejret så små indkomster må flytte.

Gamle hæderkronede firmaer må dreje nøglen om i konkurrencen fra private inden og udenlandske aktører hvor minuttal og bundlinje er primært og service samt kvalitet er sekundært.

Dette liberale galehus har medført den ene skandale efter den anden indenfor pleje og sygehussektoren hvor serviceforringelser og dårlig hygiejne har kostet dyrt.

Samme liberale galehus er skyld i de nedskæringer og besparelser der har banet vejen for selskabstømninger, skatteunddragelser og snesevis andre former for skattecirkus der har kostet flere hundrede mia.

Dertil kommer historiens dårligste infrastruktur hvor effektivisering og bundlinjefokusering har medført tusindvis af nedlagte busruter og dermed omfattende affolkning og butiksdød i hundredevis af små byer.

Dertil kommer den grænseoverskridende kriminalitet som følge af unionens Schengen aftale der har medført ukontrollabel indvandring af velfærdsmigranter fra Mellemøsten og Afrika samt tyvebander og tiggere fra Østeuropa.

Dette er blot en brøkdel af Globalismens bagside, men den højeste pris er dog vores selvbestemmelse der forsvandt med unionsmedlemskabet og som nu betyder at vi styres fra Bruxelles.

Hvis du kalder modstandere af ovenstående for nogle højreekstreme racister vil jeg tillade mig at kalde tilhængerne for venstreradikale ekstremistiske landsforræddere.

Jeg anser mig selv for national patriot og dermed indædt modstander af Union, globalisme, liberalisme, islamisme og venstreekstrem fascisme...

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.6%
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: December 01, 2019, 10:55:25 am »
Jeg anser mig selv for national patriot og dermed indædt modstander af Union, globalisme, liberalisme, islamisme og venstreekstrem fascisme...

Nå, men hvad rager det os ...

Offline Patrioten (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: December 01, 2019, 11:56:33 am »

Nå, men hvad rager det os ...

Du har stadig nazikortet - vil du bruge det nu eller gemme det til senere ?

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.4%
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: December 01, 2019, 11:57:06 am »
Hvis du fastholder at en stram indvandringspolitik er højreekstrem og racistisk hvad er en tilhænger af åbne grænser og ukontrollabel indvandring så ? Venstreekstrem og fascistisk ?
En stram indvandringspolitik er ikke nødvendigvis hverken højreekstrem eller racistisk. Det er derimod holdningen om, at alle indvandrere er muslimer og kriminelle og derfor skal smides ud af Danmark!

I princippet er jeg ikke imod en stram indvandringspolitik, hvis man dermed blot ønsker at begrænse indvandringen en smule. Derimod kan jeg ikke udstå den racistiske hetz mod anden- og tredjegenerations indvandrere, der måske er muslimer, selvom de er født og opvokset i Danmark! For de er danskere og først og fremmest bare mennesker ligesom alle os andre.

Citér
Globalisme og liberalisme er uadskillelige og da du jo er udpræget globalist er du også liberalist og unionist og dermed følger privatisering, effektivisering, udlicitering samt investeringsfonde der ex. opkøber ejendomme, renoverer og sætter huslejen i vejret så små indkomster må flytte.
Her vrøvler du totalt! For liberalisme har intet med globalisering at gøre, men er derimod en økonomisk politik, der går ind for de økonomiske kræfters frie spil og minimal regulering af firmaerne fra statens side! Liberalismen hylder det frie initiativ og er imod at hjælpe ikke-rentable firmaer til at overleve. Desuden er liberalismen imod, at man indfører told, afgifter og skat, der kan genere firmaerne. Det er derfor, at Venstre kalder sig “Danmarks liberale parti”!

Globalisme er sværere at definere. Men det er det modsatte af nationalisme, der jo går ud på, at hvert land skal være sig selv nok og undlade at samarbejde med omverdenen. (Nationalisterne vil hellere opfatte omverdenen som fjender end som nogen, man kan overhovedet samarbejde med.)
« Senest Redigeret: December 01, 2019, 12:02:25 pm af Forsvareren »

Offline Patrioten (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: December 01, 2019, 12:18:55 pm »
En stram indvandringspolitik er ikke nødvendigvis hverken højreekstrem eller racistisk. Det er derimod holdningen om, at alle indvandrere er muslimer og kriminelle og derfor skal smides ud af Danmark!

I princippet er jeg ikke imod en stram indvandringspolitik, hvis man dermed blot ønsker at begrænse indvandringen en smule. Derimod kan jeg ikke udstå den racistiske hetz mod anden- og tredjegenerations indvandrere, der måske er muslimer, selvom de er født og opvokset i Danmark! For de er danskere og først og fremmest bare mennesker ligesom alle os andre.

Citér
Her vrøvler du totalt! For liberalisme har intet med globalisering at gøre, men er derimod en økonomisk politik, der går ind for de økonomiske kræfters frie spil og minimal regulering af firmaerne fra statens side! Liberalismen hylder det frie initiativ og er imod at hjælpe ikke-rentable firmaer til at overleve. Desuden er liberalismen imod, at man indfører told, afgifter og skat, der kan genere firmaerne. Det er derfor, at Venstre kalder sig “Danmarks liberale parti”!

Globalisme er sværere at definere. Men det er det modsatte af nationalisme, der jo går ud på, at hvert land skal være sig selv nok og undlade at samarbejde med omverdenen. (Nationalisterne vil hellere opfatte omverdenen som fjender end som nogen, man kan overhovedet samarbejde med.)

Læs og lær.

“Globalisering og neoliberalisme

Den igangværende neoliberale fase i globaliseringen gennembryder og nedbryder de nationale grænser, som har været den grundlæggende ramme om økonomi og politik de sidste tre århundreder. Hvor økonomien tidligere var indlejret i nationalstaternes politik, indlejrer den globale økonomi i dag i stadig højere grad den nationale politik. Vi lever i en tid, hvor det bliver stadig vanskeligere for nationalstaten at styre økonomiske processer. Vi lever i en postkeynesiansk tid.”

https://www.leksikon.org/art.php?n=1843

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    20.4%
    • Vis profil
leksikon.org er ekstremt venstreorienteret
« Svar #41 Dato: December 01, 2019, 12:25:46 pm »
Læs og lær.

Den igangværende neoliberale fase i globaliseringen gennembryder og nedbryder de nationale grænser, som har været den grundlæggende ramme om økonomi og politik de sidste tre århundreder. Hvor økonomien tidligere var indlejret i nationalstaternes politik, indlejrer den globale økonomi i dag i stadig højere grad den nationale politik. Vi lever i en tid, hvor det bliver stadig vanskeligere for nationalstaten at styre økonomiske processer. Vi lever i en postkeynesiansk tid.”

Det er ikke en lødig kilde.

Hvis du slår Israel op, så kan du se det. Der står: Israel er nationalt en apartheidstat og internationalt en af verdens værste slyngelstater. Statens historiske og nuværende fundament består af blod, vold og tyveri. Ved dens oprettelse i 1948 var palæstinenserne i flertal i næsten alle områder af landet. Det «problem» blev løst med vold. Regimet gennemførte massakrer i de palæstinensiske byer og landsbyer, og 7-800.000 palæstinensere blev fordrevet og måtte søge beskyttelse i nabolandene. Kendskabet til folkeudryddelse var en viden jøderne havde med fra Europas koncentrationslejre og århundreders europæiske pogromer. Efter den massive etniske udrensning stjal den israelske stat palæstinensernes ejendom i form af jorde og boliger. Vold og tyveri er instrumenter det israelske regime fortsat anvender i dag. Alene i det besatte Jerusalem har regimet siden 1967 jævnet 46.000 palæstinensiske huse med jorden, fordrevet beboerne og ladet israelere overtage jorden. I 2017 har regimet lister over 20.000 palæstinensiske huse i Jerusalem, der ligeledes skal jævnes med jorden, beboerne fordrives, hvorefter jorden overdrages israelere. Regimets planer er at etnisk udrense alle palæstinensere fra Jerusalem."
« Senest Redigeret: December 01, 2019, 12:28:14 pm af Anklageren »

Frihed for Loke såvel som for Thor

Offline Patrioten (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: December 01, 2019, 12:28:14 pm »
Hvis man skulle være i tvivl om hvem fascisterne er.

“I bogen Mussolini – Et studie i magt citerer Hägg Mussulini for, at fascisten er den, der tager magten i gaderne. »Hvis man kan sætte sig på gaderne og skabe panik, er man på vej til magten.”

“De bruger bevidst volden og går maskerede på gaderne. På den måde bliver Winston Churchills profeti om, at når fascismen vender tilbage, bliver det som antifascisme, opfyldt.”

https://www.information.dk/kultur/2014/07/mellem-masserne-moderniteten

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.4%
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: December 01, 2019, 12:31:00 pm »

At man kalder den nuværende fase af globaliseringen for “neoliberal” har ikke meget med den klassiske liberalisme at gøre! Ellers ville Venstre og Liberal Alliance jo heller ikke blive betragtet som de mest liberale partier i Danmark i modsætning til Socialdemokratiet!  :smile1:

Socialdemokratiet, SF og VS betragtes ikke som liberale partier, fordi de jo går ind for statsregulering af økonomien. Men de er internationalister og dermed også globalister.

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.4%
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: December 01, 2019, 12:37:29 pm »
Hvis man skulle være i tvivl om hvem fascisterne er.

“I bogen Mussolini – Et studie i magt citerer Hägg Mussulini for, at fascisten er den, der tager magten i gaderne. »Hvis man kan sætte sig på gaderne og skabe panik, er man på vej til magten.”

“De bruger bevidst volden og går maskerede på gaderne. På den måde bliver Winston Churchills profeti om, at når fascismen vender tilbage, bliver det som antifascisme, opfyldt.”

https://www.information.dk/kultur/2014/07/mellem-masserne-moderniteten
Fra wikipedia:
”Fascism (/ˈfæʃɪzəm/) is a form of far-right, authoritarian ultranationalism[1][2] characterized by dictatorial power, forcible suppression of opposition, and strong regimentation of society and of the economy[3] which came to prominence in early 20th-century Europe.[4] The first fascist movements emerged in Italy during World War I, before spreading to other European countries.[4] Opposed to liberalism, marxism, and anarchism, fascism is placed on the far-right within the traditional left–right spectrum.[4][5][6]”

Så dit vrøvl om, at det er de venstreorienterede, der er fascisterne kan du godt spare dig. Fascismen hører hjemme på den yderste højrefløj og går ind for nationalisme, diktatur og et stærkt militær samt et samfund, der nøje overvåges af politiet!