Forfatter Emne: Langt sjovere at være voldelig venstre ekstremist  (Læst 4297 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Du tænker aldrig på andet
« Svar #150 Dato: Februar 07, 2020, 01:17:16 pm »
Venstrefløjens åbenlyse anti semitisme.

https://24nyt.dk/antisemitismen-i-enhedslistens-egen-baghave/

Stå op om morgenen, og så snart i har fået øjne kommer fræser i nyhederne igennem, også de mere obskure, for at se om der muhamzer-nyt, som omgående postes her.

Så er det vist den forkerte artikel og tråd du kommenterer Carlo   :big_grin:

Alle kan nok godt se, at du er helt fanatisk med islam.

Frihed for Loke såvel som for Thor

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.6%
  • Køn: Mand
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
Sv: Langt sjovere at være voldelig venstre ekstremist
« Svar #151 Dato: Februar 08, 2020, 10:11:12 am »
Zenia Stampe har været udsat for højreorienterede trusler igen:

Hendes egen tekst fra FB er copy&pasted her:

"Jeg har brugt min frokostpause på at sidde og stirre opgivende på denne opfordring til at likvidere mig. Manden bag opdateringen er en af Rasmus Paludans mest loyale støtter. I et læserbrev i Ekstra Bladet har han beskrevet sig selv som en af Rasmus Paludans “lakajer” og fortalt, at han har deltaget i Paludans demonstrationer fra start og stadig gør det.

Tænk at modtage politibeskyttelse for 114 millioner kroner, samtidig med at man - tilsyneladende uden det får konsekvenser - kan sætte sig bag sin computerskærm og opfordre til at likvidere en folkevalgt. Jeg fatter det simpelthen ikke. Og jeg bliver også nødt til at sige, at jeg føler mig svigtet.

Jeg har efterhånden ikke tal på, hvor mange gange jeg selv har måttet gå til politiet, fordi en venlig sjæl har gjort mig opmærksom på en trussel. Men er det virkelig sådan, at det skal være? Skal jeg og andre tilfældige borgere selv sidde og trawle nettet igennem for trusler?

Jo, jo, nettet er stort og politiet kan (og skal heller) ikke være over alt. Men det her er en af Paludans mest trofaste støtter, og PET har selv peget på den øgede trussel fra det nationalistiske og ekstreme højre. Hvilket jeg i øvrigt kan skrive under på: Inden for det seneste år er først en eksrocker og dernæst en tidligere ledende nazist blevet dømt for at true mig.

Jeg er glad for, at der er faldet dom, men det ændrer ikke ved, at jeg sidder med den helt grundlæggende følelse, at der ikke bliver taget hånd om situationen. At min og min families sikkerhed ikke bliver taget alvorligt. Det gør mig trist og vred. Det har mine børn fanme ikke fortjent."

Offline Patrioten (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    17.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #152 Dato: Februar 08, 2020, 12:32:08 pm »
Zenia Stampe har været udsat for højreorienterede trusler igen:

Hendes egen tekst fra FB er copy&pasted her:

"Jeg har brugt min frokostpause på at sidde og stirre opgivende på denne opfordring til at likvidere mig. Manden bag opdateringen er en af Rasmus Paludans mest loyale støtter. I et læserbrev i Ekstra Bladet har han beskrevet sig selv som en af Rasmus Paludans “lakajer” og fortalt, at han har deltaget i Paludans demonstrationer fra start og stadig gør det.

Tænk at modtage politibeskyttelse for 114 millioner kroner, samtidig med at man - tilsyneladende uden det får konsekvenser - kan sætte sig bag sin computerskærm og opfordre til at likvidere en folkevalgt. Jeg fatter det simpelthen ikke. Og jeg bliver også nødt til at sige, at jeg føler mig svigtet.

Jeg har efterhånden ikke tal på, hvor mange gange jeg selv har måttet gå til politiet, fordi en venlig sjæl har gjort mig opmærksom på en trussel. Men er det virkelig sådan, at det skal være? Skal jeg og andre tilfældige borgere selv sidde og trawle nettet igennem for trusler?

Jo, jo, nettet er stort og politiet kan (og skal heller) ikke være over alt. Men det her er en af Paludans mest trofaste støtter, og PET har selv peget på den øgede trussel fra det nationalistiske og ekstreme højre. Hvilket jeg i øvrigt kan skrive under på: Inden for det seneste år er først en eksrocker og dernæst en tidligere ledende nazist blevet dømt for at true mig.

Jeg er glad for, at der er faldet dom, men det ændrer ikke ved, at jeg sidder med den helt grundlæggende følelse, at der ikke bliver taget hånd om situationen. At min og min families sikkerhed ikke bliver taget alvorligt. Det gør mig trist og vred. Det har mine børn fanme ikke fortjent."

Hold da kæft hvor det indlæg skriger til himlen af “fake news” !!!

Ham den autonome Antifa tosse der har skrevet det afslører sig selv da hans indestængte had til Paludan flyder ud mellem linierne hvilket en ægte islamhader aldrig ville gøre mod en meningsfælle  :dash2:

Et venstreorienteret og amatøragtigt forsøg på at skade agitatoren Paludan  :yes:
Giv Danmark tilbage til danskerne - Danexit ! 🇩🇰

Offline Patrioten (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    17.2%
    • Vis profil
« Svar #153 Dato: Februar 08, 2020, 12:34:37 pm »

“Kan man sige, at »islam er noget lort«? Debatten om en ung kvindes videohilsen viser, at det stadig er livsfarligt at kritisere islam i Frankrig, og at dele af den franske venstrefløj er parat til at adoptere islamiske tabuer i pænhedens navn.”

https://www.berlingske.dk/kommentatorer/panik-paa-venstrefloejen-islamkritikken-har-faaet-en-greta-thunberg

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.6%
    • Vis profil
« Svar #154 Dato: Februar 13, 2020, 10:43:24 am »
Mon ikke det er galt med dem på højre fløj igen? Bombetrussel mod en reklamefilm, som de mener opfordrer til multikultur.

https://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE11940152/firma-bag-sasreklame-fik-bombetrussel-via-mail/?fbclid=IwAR2KKr9wG2zCK1VkHNiLUBXfNaRSE9090vzFsvmNN1xZyZsmGgsv3HIukUY

Jeg så lige filmen, og det er svært at se hvad der skulle være ophidsende i den.

Offline Patrioten (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    17.2%
    • Vis profil
« Svar #155 Dato: Februar 13, 2020, 10:56:43 am »
Mon ikke det er galt med dem på højre fløj igen? Bombetrussel mod en reklamefilm, som de mener opfordrer til multikultur.

https://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE11940152/firma-bag-sasreklame-fik-bombetrussel-via-mail/?fbclid=IwAR2KKr9wG2zCK1VkHNiLUBXfNaRSE9090vzFsvmNN1xZyZsmGgsv3HIukUY

Jeg så lige filmen, og det er svært at se hvad der skulle være ophidsende i den.

Jeg kan hverken se det ene eller det andet i den reklame  :negative:

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.6%
    • Vis profil
« Svar #156 Dato: Februar 13, 2020, 10:58:42 am »
Jo, de er ophidsede på den fløj. Og kulørte. Her har jeg lige nappet en kommentar og copy&paster den inden den bliver slettet.

"Negertuderier med islamisk yallahkværnen henover, politiske ruffere fra slamkistens bund kravler op for at æde politiske levninger, snart kommer Palle Dregsted med hele skaren af lokumsrensere.. for at udtrykke deres dybtufølte usamhørighed med unegerne og uraberberne på det højtbetalte Vedbækbaserede, golfspillende og Teslakørende usandhedssprøjtende djøfrøvhul."

Offline Patrioten (OP)

• Senior medlem
  • Activity:
    17.2%
    • Vis profil
« Svar #157 Dato: Februar 13, 2020, 11:48:19 pm »
Jo, de er ophidsede på den fløj. Og kulørte. Her har jeg lige nappet en kommentar og copy&paster den inden den bliver slettet.

"Negertuderier med islamisk yallahkværnen henover, politiske ruffere fra slamkistens bund kravler op for at æde politiske levninger, snart kommer Palle Dregsted med hele skaren af lokumsrensere.. for at udtrykke deres dybtufølte usamhørighed med unegerne og uraberberne på det højtbetalte Vedbækbaserede, golfspillende og Teslakørende usandhedssprøjtende djøfrøvhul."

Ha ha - det er sku den sjoveste formulering jeg har set længe  :big_grin:

Ekstra point for den kunstneriske udførelse  :MG_216: