Forfatter Emne: Den NYE tråd om indvandrerkriminalitet i vores land  (Læst 14188 gange)

Offline Patrioten

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Det er da sært, at fanatikeren ikke har andre interesser
« Svar #315 Dato: Februar 07, 2020, 12:13:46 pm »
Jeg kan ikke forstå, hvorfor islam er det eneste Patrioten går op i.

Er det mon en rigtig mand med flere interesser?

Er det et arbejde, at skrive om islam?

Patrioten dukkede op 11. februar, 2019 - og siden har han skrevet 420 indlæg, der alle sammen handler om islam.

Det er sgu da sært  :yes:

Sære interesser de får når de bliver pensionerede. En anden akademiker går højt op i at hænge på nakken af dig og skriver mange indlæg om det.

Sære interesser og sære mennesker er vist synonym med “din-debat” Carlo.

Jeg har spottet islamliderlige, trolle, indbildte videnskabsmænd, hæmorider, autonome fascister, venstreorienterede nazister og højreorienterede kommunister så mon ikke hele tosse paletten er dækket ind ?

Hvor vidt de er pensionister allesammen ved jeg dog ikke  :ohmy:
Giv Danmark tilbage til danskerne - Danexit ! 🇩🇰

Offline Patrioten

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
    • Vis profil
Sv: Den NYE tråd om indvandrerkriminalitet i vores land
« Svar #316 Dato: Februar 07, 2020, 12:17:13 pm »
Sidste nyt fra vestfronten:

“17-årig dreng overfaldet af to indvandrere med kniv”

https://24nyt.dk/17-aarig-dreng-overfaldet-af-to-indvandrere-med-kniv/

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.8%
  • Country: 00
  • Dialektisk materialist.
    • Vis profil
« Svar #317 Dato: Februar 07, 2020, 12:18:18 pm »
Sidste nyt fra vestfronten:

“17-årig dreng overfaldet af to indvandrere med kniv”

https://24nyt.dk/17-aarig-dreng-overfaldet-af-to-indvandrere-med-kniv/

22 sider hamsterhjul nu.
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Patrioten

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.4%
    • Vis profil

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Patrioten er total-fanatiker
« Svar #319 Dato: Februar 07, 2020, 01:04:15 pm »
Han tænker aldrig på andet end muhamzer.

Nu er han oppe på 427 indlæg.

Gode debattørers styrker skinner igennem ...

- de behøver ikke prale eller jorde modparten

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    83.4%
    • Vis profil
« Svar #320 Dato: Februar 08, 2020, 10:00:39 am »
Op på hesten igen hr. “videnskabsmand” - du kan jo bare kalde ham for løgner som du plejer at gøre når du vil have ro i sindet 😁

Jeg mistænker at du “glemte” at bestille tid hos psykologen som jeg bad dig om !
En person, der selv har et så enormt behov for psykiatrisk behandling, som du har, trækker man jo bare overbærende på skuldrene over. Men er det virkelig er muligt for psykiaterne at kurere de traumer, der giver jer dette behov for at hade alt og alle, tvivler jeg dog desværre på.
Lad være med at fodre grønlænderen!
Er dette et masochist forum for folk, der kan lide at blive trynet af denne psykopat?

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.4%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #321 Dato: Februar 08, 2020, 10:15:44 am »
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.8%
    • Vis profil
DerRudi: "så overlader de det fornødne til mig og en lille kreds af håndfaste yngre venner. (Så skal vi sateme' !....)"

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Virkeligheden har meldt sig for Johnson - Brexits første uge blev syv sure dage
« Svar #323 Dato: Februar 08, 2020, 11:41:28 am »
Dette er nuet, hvor morgenlyset bryder frem, og tæppet går op til en ny akt.

Så smukt lød det fra Boris Johnson. Han tegnede en fremtid uden for EU's snærende bånd på vej ind i en ny æra med frit spil på verdensmarkedet for det britiske geni.

Men så meldte virkeligheden sig. Amerikansk presse afslørede torsdag, at præsident Donald Trump langt fra lever op til Johnsons forventninger.

Nok har han lovprist briterne for at bryde ud af Brexit. Men de skal følge kommandotonen fra Det Hvide Hus.

Det fik Boris Johnson at vide i en yderst skarp telefonsamtale, efter at Johnsons regering besluttede at tillade den kinesiske tech-gigant Huawei at bygge centrale dele af briternes digitale fremtid med 5G teknologi.

Hvor Danmark har bøjet sig for USA, smidt Huawei på porten og åbnet døren for svenske Ericsson, står Boris Johnson fast på Huawei.

Møgfald fra Trump
Det fik ifølge Financial Times og det amerikanske politiske blad, The Hill, præsident Trump til at give Boris Johnson århundredets møgfald i telefonen.

Embedsmænd i Washington sagde, at præsidenten tydeligt var ”rasende”.

Britiske kilder har gjort klart, at samtalen var mere end voldsom og meget langvarig. Amerikanske kilder siger, at vreden kommer til at koste dyrt for briterne og kan gå ud over det "tætte spionagesamarbejde", der går under navnet De Fem Øjne. Det giver Storbritannien, Canada, Australien og New Zealand livsvigtige informationer, som ellers kun Israel indvies i. Nu kan det være slut for briterne, advarer eksperten Thomas Wright i den amerikanske tænketank Brookings Institution.

PÅ USA's vilkår
Men alle kan nu se, at det bliver en aftale på amerikanske vilkår. USA accepterer ikke EU's krav til fødevaresikkerhed. Kyllinger slagtet på uhygiejniske amerikanske slagterier skal vaskes med klorvand, så de er parate til supermarkedet. Og brødet hos bageren skal komme fra genmodificeret korn på marken.

Det ser kedeligt ud for de britiske landmænd, som skal leve op til EU's standarder, hvis de skal fortsætte med at sælge deres varer i Europa.

https://nyheder.tv2.dk/politik/2020-02-08-virkeligheden-har-meldt-sig-for-johnson-brexits-foerste-uge-blev-syv-sure-dage

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Erdoğan giver Assad et ultimatum
« Svar #324 Dato: Februar 08, 2020, 11:51:36 am »
Hvis Syrien ved udgangen af måneden ikke har trukket sig tilbage til de tidligere positioner i Idlib provinsen, så vil de komme i kamp med tyrkisk militær.

Det har de sådan set allerede været, og der er mere end 20 dræbte i kampe mellem det tyrkiske militær og den syriske regerings tropper i Idlib provinsen den sidste uge.

https://www.timesofisrael.com/syria-regime-seizes-swathes-of-key-town-in-idlib-offensive/

500.000 flygter fra det syriske regimets dødbringende offensiv i Idlib

Tyrkiet griber ind og rejser spændinger efter uger med luftbombardement af oprørsområdet

Uger med intensiv luftbombardement af styrkerne fra Bashar al-Assad og hans russiske allierede og en offensiv for blå mærker har tømt hele byer i den nordvestlige Idlib-provins og sendt et stort antal civile, der flygter nordover mod den tyrkiske grænse.

I mandags var der træfninger mellem de nyligt indsatte tyrkiske tropper og Assads styrker - der dræbte otte tyrkiske militærpersoner og mindst 13 syriske soldater - og det er det mest betydningsfulde sammenstød mellem de to sider i den ni år gamle konflikt.

https://www.theguardian.com/world/2020/feb/04/syria-half-a-million-displaced-in-idlib-says-un-body

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.8%
    • Vis profil
Sv: Erdoğan giver Assad et ultimatum
« Svar #325 Dato: Februar 08, 2020, 12:02:13 pm »
Hvis Syrien ved udgangen af måneden ikke har trukket sig tilbage til de tidligere positioner i Idlib provinsen, så vil de komme i kamp med tyrkisk militær.

Lav en ny tråd, please.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #326 Dato: Februar 08, 2020, 12:12:07 pm »

Lav en ny tråd, please.

Det vil jeg da ikke.

Jeg vil gå meget vidt for at sabotere denne tråd.

- og alle andre tråde der kun bringer nyheder uden debat.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.8%
    • Vis profil
« Svar #327 Dato: Februar 08, 2020, 12:14:28 pm »
Det vil jeg da ikke.

Fordi emnet om situationen i Nordsyrien er interessant. Det er helt fint at sabotere hamsterhjulstråde tråde, men det skal gøres ved at komme med noget fjollet.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #328 Dato: Februar 08, 2020, 12:17:05 pm »
Det vil jeg da ikke.

Fordi emnet om situationen i Nordsyrien er interessant. Det er helt fint at sabotere fjollede tråde, men det skal gøres ved at komme med noget fjollet.

Jeg regnede sådan set med, at Licensnægteren ville sørge for at emnet blev levende her i tråden - men hvis emnet ikke gør det - så vil jeg lave en ny tråd.

Det er uden tvivl et emne, der vil komme til at fylde mere i fremtiden.

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.4%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #329 Dato: Februar 08, 2020, 12:17:15 pm »

Lav en ny tråd, please.

Det vil jeg da ikke.

- og alle andre tråde der kun bringer nyheder uden debat.
Det er en samletråd så der i stedet for at der er 3-5 kulturberigelsestråde hver dag, så er der kun en. Så kan dem der vil læse dagens kulturberigelse læse tråden og dem der ikke vil kan ignorere tråden.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)