Forfatter Emne: Opråb til Musenfryd & Kenneth  (Læst 3686 gange)

MannerKA

• Gæst
Opråb til Musenfryd & Kenneth
« Dato: Februar 09, 2015, 11:22:14 pm »
Vedrørende Karma-funktionen.

Dette er kun skrevet på egne vegne.

I kan næppe være tilfredse med, hvordan karma-funktionen har udviklet sig den sidste halve snes dage.
Derfor bør I gøre noget!

Jeg kan se, at det medlem, som efter min mening "startede ballet" - vi ved jo alle, hvem det er - i det seneste døgn har uddelt 44 negative karma!!
Og sikkert ikke mange færre i går.

Jeg har ingen optimal løsning - udover måske helt at undlade selv at bruge funktionen.
Men det var jo ikke meningen med den.

Venligst,
Manner.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Du har selv været meget flittig til at dele karmaer ud
« Svar #1 Dato: Februar 10, 2015, 01:42:57 am »

I kan næppe være tilfredse med, hvordan karma-funktionen har udviklet sig den sidste halve snes dage.
Derfor bør I gøre noget!

Jeg kan se, at det medlem, som efter min mening "startede ballet" - vi ved jo alle, hvem det er - i det seneste døgn har uddelt 44 negative karma!!

Jeg har ingen optimal løsning - udover måske helt at undlade selv at bruge funktionen.

Venligst,
Manner.

Du har givet den omtalte person ikke mindre end 14 negative karmaer - så du er også selv skyldig i det, du anklager ham for - og i din signatur har du skrevet: "Tigermanden? Ham vil der blive taget hånd om, når Danmark atter er helt frit." - og det kan godt opfattes som en trussel.

« Senest Redigeret: Februar 10, 2015, 02:45:35 am af Anklageren »
Man behøver ikke hade muslimer for at ville stoppe indvandringen

Desværre har islamkritikken kortsluttet manges hjerner - så det kan de ikke se

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
  • Country: 00
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
Sv: Opråb til Musenfryd & Kenneth
« Svar #2 Dato: Februar 10, 2015, 06:36:21 am »
Manner, du mener måske ikke, at mine mange minus-points er et tegn på, at den sorte højrefløj - din fløj - misbruger systemet? I får igen med samme medicin, som I selv tager i anvendelse for at skubbe andre ud af debatten - og nu hyler du gudhjælpemig også over det. Tag dig dog lidt sammen. Du tror, at man kan få andre debattører til at forlade debatten ved at udsætte dem for dødstrusler.  :aww: :Cherna_29:
Observér, dokumentér, rapportér!

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
løsningen hedder gensidig forståelse ...
« Svar #3 Dato: Februar 10, 2015, 06:50:31 am »
Du kan jo bare fjerne dit smædeskrift fra nederste linje så er vi alle venner igen ...   :LaieA_017:

Så meget "ven" man nu kan være med en der er med til at udlevere sit Fædreland til fremmede ...  :ermm:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Februar 10, 2015, 07:52:47 am »

Derfor bør I gøre noget!

Venligst,
Manner.

Jeg er stort set enig med dig, karma bliver brugt som våben selv forsøger jeg at uddele retfærdigt både til venner og uvenner,  :girl_smile:
« Senest Redigeret: Februar 11, 2015, 03:51:09 am af Trådløse-Anna »
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

popov

• Gæst
« Svar #5 Dato: Februar 10, 2015, 10:23:04 am »
Jeg er helt enig ind at der skal gøres noget ved problemet, i kan jog ikke styre jeres iver med at misbruge den funktion.
Sjovt nok ligger du helt i toppen af dem som benytter sig af knappen, og i forsvar til den stribende kan jeg godt forstå personens problemer
Når man står frem med personlige synspunkter i løvens den bliver man spist, i den her tilfælde af negative fuckfinger.

Det er ikke Kenneth som skal tage sig af problemet, men dig, mig og alle andre, styr dig og hjælp til at andre gør de samme, vi er ikke småbørn, vi tror at vi er debat genier, lad os bruge tastaturet og
ikke fuckfingeret

Derfor bør I gøre noget!

Venligst,
Manner.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
    • DKP
Sv: løsningen hedder gensidig forståelse ...
« Svar #6 Dato: Februar 10, 2015, 03:55:44 pm »
Du kan jo bare fjerne dit smædeskrift fra nederste linje så er vi alle venner igen ...   :LaieA_017:

Så meget "ven" man nu kan være med en der er med til at udlevere sit Fædreland til fremmede ...  :ermm:

Din kritik er forfejlet - for der er ikke tale om, at jeg vil udlevere mig fædreland til fremmede. Men jeg anderkender, at tiden er løbet fra Nationalstaten, og at fremtiden står i multikulturalismens tegn.  :aww: :Cherna_29:

Offline musenfryd

• Administrator
  • Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
    • Telefonpasning
« Svar #7 Dato: Februar 11, 2015, 11:03:22 am »
Så er jeg her....

Glimrende indlæg som faktisk giver mig mulighed for lige at komme med en lille opsang.
Jeg har fået en del rapporter på anmeldte indlæg, og de fleste af dem er da måske nok på kanten, men anmeldelserne bærer mere præg af at man hakker på hinanden, hvilket jo tydeligvis også er baggrunde for den dårlige karma der bliver spredt ud.
Jeg kan ikke se at vi på et voksent debatsite behøver at tage os særligt af dette.
I har fået en legeplads, jovist, men I behøver ikke opføre jer som børnehavebørn, jeg gider i hvert fald ikke være stuepædagogen.
Så tænk jer dog om når I debatterer, man kommer sjældent særlig langt, eller bliver taget særlig seriøst hvis alt man kan, er at fornærme sine meddebattører.
Life's a journey, not a destination

http://prontocallcenter.dk/
hvis der er brug for telefonpasning

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Februar 11, 2015, 12:17:41 pm »
Tak for opsangen ...  :smile:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Rollo

• Gæst
« Svar #9 Dato: Februar 11, 2015, 06:13:49 pm »
Så er jeg her....

Glimrende indlæg som faktisk giver mig mulighed for lige at komme med en lille opsang.
Jeg har fået en del rapporter på anmeldte indlæg, og de fleste af dem er da måske nok på kanten, men anmeldelserne bærer mere præg af at man hakker på hinanden, hvilket jo tydeligvis også er baggrunde for den dårlige karma der bliver spredt ud.
Jeg kan ikke se at vi på et voksent debatsite behøver at tage os særligt af dette.
I har fået en legeplads, jovist, men I behøver ikke opføre jer som børnehavebørn, jeg gider i hvert fald ikke være stuepædagogen.
Så tænk jer dog om når I debatterer, man kommer sjældent særlig langt, eller bliver taget særlig seriøst hvis alt man kan, er at fornærme sine meddebattører.

Musenfryd, bare et eksempel:
http://www.din-debat.dk/index.php?action=karmamessage;u=300;topic=715;m=8278

En debattør giver en anden fem stk negativ karma for et debatindlæg, er det ikke misbrug af karmasystemet?

popov

• Gæst
« Svar #10 Dato: Februar 11, 2015, 07:02:36 pm »
Så er jeg her....

En debattør giver en anden fem stk negativ karma for et debatindlæg, er det ikke misbrug af karmasystemet?

Ligesom de i DF kan ha en meget dårligt dag og bakke op i alt kan den stribede også ha en, men et hurtigt kig på AKja31 viser hurtigt hvor problemet ligger, hele 4 gange kunne personet ikke kontrollere sin afmagt over manglende debats evner, må Allah være barmhjertigt over manden
Er det lidt for personligt ?

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #11 Dato: Februar 11, 2015, 07:37:45 pm »
Så er jeg her....

Eller her, hvor en debattør har givet mig henved 10 negativ karma på få dage: http://www.din-debat.dk/index.php?action=otherkarma;u=162

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #12 Dato: Februar 11, 2015, 11:16:11 pm »
Du får blot tilbage af din egen medicin.   :aww: :Cherna_29:

Offline ak31

• Hyper medlem
  • Activity:
    0.2%
  • Tigermanden der døde
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Februar 11, 2015, 11:24:01 pm »

Sørgeligt at du ikke kan tåle, at andre har en anden menig end dig i en debat. Du må virkelig føle dig forfulgt.
Tigermanden nu igen i fuld kamplyst

Smil, og verden smiler igen.

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.8%
    • Vis profil
    • DKP
« Svar #14 Dato: Februar 11, 2015, 11:34:55 pm »

Sørgeligt at du ikke kan tåle, at andre har en anden menig end dig i en debat. Du må virkelig føle dig forfulgt.

Sørgeligt at du ikke kan tåle, at andre har en anden menig end dig i en debat. Du må virkelig føle dig forfulgt.  :biggrin: :blum3: :dance3: