Forfatter Emne: Muslim har ret!  (Læst 252 gange)

Offline Helga den Anden

• Fuld medlem
  • Activity:
    8.4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • 'For frihed og ret'
    • Vis profil
Sv: Muslim har ret!
« Svar #15 Dato: November 09, 2019, 03:15:54 pm »
Ved en af Stram Kurs-demonstrationerne i sidste uge henvendte en 'moddemonstrant' af muslimsk udseende (klædedragten) sig til et af S.K.s kameraer:

"I får et chok ved næste valg! Om fire år er vi dobbelt så mange. Vi har rigtig mange børn.
En dag er der ikke flere hvide mennesker tilbage her!"

Muslimen har ret.
HVIS ikke ..... :ermm:

Det tror jeg på.

For nogle år siden kom min kone grædende op i vores lejlighed hun var blevet truet på samme måde nede i vaskekælderen i den ejendom hvor vi boede på det tidspunkt, tvisten var imellem min kone og to indvandrerkvinder om hvem der havde ret til at vaske den dag.

Diskussionen bølgede frem og tilbage, Pludselig hvæsede den ene slørklædte kvinde til min kone: 'Nu kan i bare vente til vi bliver mange nok så overtager vi det hele. Så kan du jo se hvor meget du får vasket.'!!!

Jeg har vist bragt denne historie for nogen tid siden her på sitet i en anden forbindelse men der var ingen der rigtig tog notits af det.

Tankevækkende, ikke.?

Sådan er jeg sikker på, at mange almindelige danskere kan berette om lignende situationer.
For nogle år siden oplevede jeg noget lignende på et nordjysk sygehus.

Min mor var indlagt, og jeg havde derfor en eftermiddag i besøgstiden lejlighed til at opleve følgende:

I den anden seng på stuen lå en muslimsk - somalisk, tror jeg - kvinde, og til at besøge hende var allerede ankommet en stor flok mennesker, mest andre kvinder (alle med sharia-uniform på) og en del børn. Vi to, der besøgte min mor, havde svært ved at tale højt nok til at patienten kunne høre hvad vi sagde, den afrikanske familie var ret højrøstede. Også børnene, som snart rev en stol, der var beregnet for besøgende til andre patienter til sig, ligesom de hurtigt fik gjort kål på den saftevand, som var beregnet til hele stuen.
På et tidspunkt begyndte et par af de besøgende til somalier-kvinden at lave mad! Det var ved at udvikle sig til en stærkt krydret affære, men hvad ragede det da dem, at patienten vi besøgte følte ubehag ved lugten.

Så dukkede en sygeplejerske op, og vi kunne høre, at hun bad dem om øjeblikkeligt at pakke alt det sammen og dæmpe sig. Det var de ligeglade med, så sygeplejersken hentede en oversygeplejerske (vi kunne høre, hun præsenterede sig som sådan). Og da flere af slør-kvinderne råbte noget uforståeligt i munden på hinanden, sagde oversygeplejersken højt og bestemt: - Jeg må bede jer forlade stuen, for her bestemmer vi!

Det fik den ene af de tilslørede til at nærme sig oversygeplejersken og hvisle: - Ja. Det gør I nu, men ikke om 10 år. Så gør VI!!

Da var vi på vej ud, besøgstiden var også forbi. Men det var en hændelse, vi aldrig glemmer. Og som så meget andet viste ordene, at de - som deres elskede helligbog foreskriver - er kommet for at erobre vores land. Sådan gør de, bid for bid.
Det ved man, hvis man lukker både øjne og ører op.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Andre har ikke tænkt sig at lade 5,5 procent af befolkningen styre landet
« Svar #16 Dato: November 09, 2019, 03:58:52 pm »
Det er nogen svagpissere af rang, der ikke tror, at dansk kultur kan modstå et lille mindretal.

Den vestlige verden er totalt overlegen teknologisk, industrielt, videnskabeligt, militært og pekuniær.

NATO er så langt det stærkeste militær i verden, vi er den rigeste del af verden, og vi er i spidsen vedrørende ny teknologi osv.

- og så frygter du, at vi er ved at blive løbet overende af et lille mindretal af indvandrede bønder fra landsbyer i Mellemøsten - eller hvad de nu har lavet.

- og så virkeligheden

Det er os, der har indtaget muslimske lande - ikke omvendt.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    62.8%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Andre har ikke tænkt sig at lade 5,5 procent af befolkningen styre landet
« Svar #17 Dato: November 09, 2019, 04:12:24 pm »
Det er nogen svagpissere af rang, der ikke tror, at dansk kultur kan modstå et lille mindretal.

Et lille mindretal kan sagtens kue et stort flertal. Gaza igen. Hvorfor river alle de muslimer ikke bare hegnet ned?

Citér
Den vestlige verden er totalt overlegen teknologisk, industrielt, videnskabeligt, militært og pekuniær.

Og æstetisk - ikke at forglemme. Hvorfor skal alt muslimsk altid være så hæsligt?
Du får ret og jeg får fred!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Vi har magten
« Svar #18 Dato: November 09, 2019, 04:23:17 pm »
Ikke alene har vi magten i Danmark, men den civilisation som vi tilhører, er verdens stærkeste.

- om man kan lide det - eller ej - så er det os - der dominerer verden.

Mens jeg har levet, har der været ni krige i Mellemøsten, som araberne meget hurtigt har tabt - og Gaza er ingen undtagelse.