Forfatter Emne: Muslim har ret!  (Læst 251 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Muslim har ret!
« Dato: November 08, 2019, 02:57:29 pm »
Ved en af Stram Kurs-demonstrationerne i sidste uge henvendte en 'moddemonstrant' af muslimsk udseende (klædedragten) sig til et af S.K.s kameraer:

"I får et chok ved næste valg! Om fire år er vi dobbelt så mange. Vi har rigtig mange børn.
En dag er der ikke flere hvide mennesker tilbage her!"

Muslimen har ret.
HVIS ikke ..... :ermm:
« Senest Redigeret: November 08, 2019, 03:07:19 pm af DerRudi »
Danmark muhammedanerfrit!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Vi kunne spare mange penge
« Svar #1 Dato: November 08, 2019, 03:04:41 pm »
Måske skulle vi afskaffe Danmarks Statistik - og ansætte en muslim - som vi kan spørge?

Offline Desdicardo

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.8%
  • Livet kan være godt.
    • Vis profil
Sv: Muslim har ret!
« Svar #2 Dato: November 08, 2019, 03:25:00 pm »
Ved en af Stram Kurs-demonstrationerne i sidste uge henvendte en 'moddemonstrant' af muslimsk udseende (klædedragten) sig til et af S.K.s kameraer:

"I får et chok ved næste valg! Om fire år er vi dobbelt så mange. Vi har rigtig mange børn.
En dag er der ikke flere hvide mennesker tilbage her!"

Muslimen har ret.
HVIS ikke ..... :ermm:

Det tror jeg på.

For nogle år siden kom min kone grædende op i vores lejlighed hun var blevet truet på samme måde nede i vaskekælderen i den ejendom hvor vi boede på det tidspunkt, tvisten var imellem min kone og to indvandrerkvinder om hvem der havde ret til at vaske den dag.

Diskussionen bølgede frem og tilbage, Pludselig hvæsede den ene slørklædte kvinde til min kone: 'Nu kan i bare vente til vi bliver mange nok så overtager vi det hele. Så kan du jo se hvor meget du får vasket.'!!!

Jeg har vist bragt denne historie for nogen tid siden her på sitet i en anden forbindelse men der var ingen der rigtig tog notits af det.

Tankevækkende, ikke.?
« Senest Redigeret: November 08, 2019, 04:27:08 pm af Desdicardo »
Intet er sikkert her i livet udover døden,

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Vi er til grin i debatten
« Svar #3 Dato: November 08, 2019, 09:42:50 pm »
Det skal holdes hemmeligt, hvor mange børn indvandrerne får - selvom man ellers ved det helt nøjagtigt.

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    70.2%
    • Vis profil
Sv: Vi er til grin i debatten
« Svar #4 Dato: November 09, 2019, 09:30:53 am »
Det skal holdes hemmeligt, hvor mange børn indvandrerne får - selvom man ellers ved det helt nøjagtigt.
Det står da ellers tydeligt på https://integrationsbarometer.dk/tal-og-analyser/filer-tal-og-analyser/arkiv/analyse-om-born-af-efterkommere-2018 :

”Der ses i denne analyse nærmere på gruppen ’Børn af efterkommere’. ’Børn af efterkommere’ er kendetegnet ved at have forældre, hvoraf mindst én er efterkommer, og ingen af forældrene har dansk oprindelse.

Der var pr. 1. januar 2018 omkring 24.200 børn af efterkommere. Heraf hav- de ca. 92 pct. ikke-vestlig oprindelse. Denne analyse ser bl.a. derfor primært på personer med ikke-vestlig baggrund (både indvandrere, efterkommere og børn af efterkommere).”

Så hvad hemmeligt er der ved det?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Oplægget handler om fertilitet
« Svar #5 Dato: November 09, 2019, 10:37:47 am »
Nogen muslimer kan lide at ophidse racister, som stadig tror på, at muslimer får lige så mange børn, som de gjorde i 1980'erne.

Det kan jeg ikke finde noget om i dit link.

Det står da ellers tydeligt på https://integrationsbarometer.dk/tal-og-analyser/filer-tal-og-analyser/arkiv/analyse-om-born-af-efterkommere-2018 :

”Der ses i denne analyse nærmere på gruppen ’Børn af efterkommere’. ’Børn af efterkommere’ er kendetegnet ved at have forældre, hvoraf mindst én er efterkommer, og ingen af forældrene har dansk oprindelse.

Der var pr. 1. januar 2018 omkring 24.200 børn af efterkommere. Heraf hav- de ca. 92 pct. ikke-vestlig oprindelse. Denne analyse ser bl.a. derfor primært på personer med ikke-vestlig baggrund (både indvandrere, efterkommere og børn af efterkommere).”

Så hvad hemmeligt er der ved det?

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    70.2%
    • Vis profil
Sv: Oplægget handler om fertilitet
« Svar #6 Dato: November 09, 2019, 12:12:23 pm »
Nogen muslimer kan lide at ophidse racister, som stadig tror på, at muslimer får lige så mange børn, som de gjorde i 1980'erne.

Det kan jeg ikke finde noget om i dit link.
Det kan du så til gengæld på https://www.kristeligt-dagblad.dk/danmark/ikke-vestlige-indvandrere-faar-markant-faerre-boern-end-tidligere

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    62.8%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: November 09, 2019, 12:21:49 pm »

Du får lige et billede af flygtninge på vej til Budapest til Wien.

Meningen med dette er ikke at være imod flygtninge. Kun for at vise at problemstillingen, med deres fertilitiet, er falsk. Der bliver flere og flere muslimer i vore lande.

Og så er der islams krav om at en muslimsk kvinde ikke må gifte sig med en ikke-muslimsk mand. Det betyder at muslimerne bliver flere og flere i forhold til de oprindelige befolkninger.

For 50 år siden var der nul muslimer i DK. I dag er der 200 000 - 400 000. De er ikke allesammen kommet fra moders liv.
Du får ret og jeg får fred!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Jeg er ligeglad
« Svar #8 Dato: November 09, 2019, 12:24:22 pm »
Jeg vil næsten ønske, at vi får nogen rigtige problemer - men det gør vi nok.

« Senest Redigeret: November 09, 2019, 12:41:39 pm af Anklageren »

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    37%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: November 09, 2019, 12:39:30 pm »

Du får lige et billede af flygtninge på vej til Budapest til Wien.

Meningen med dette er ikke at være imod flygtninge. Kun for at vise at problemstillingen, med deres fertilitiet, er falsk. Der bliver flere og flere muslimer i vore lande.

Og så er der islams krav om at en muslimsk kvinde ikke må gifte sig med en ikke-muslimsk mand. Det betyder at muslimerne bliver flere og flere i forhold til de oprindelige befolkninger.

For 50 år siden var der nul muslimer i DK. I dag er der 200 000 - 400 000. De er ikke allesammen kommet fra moders liv.

Billedet er fra 2015.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: November 09, 2019, 01:19:32 pm »
Billedet er fra 2015.

Det spiller ingen rolle for islamofober, om billedet stammer fra et problem, som vi har

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: November 09, 2019, 02:01:20 pm »
Det hænger sammen med, at vi ikke ved, om der igen vil vandre flygtningestrømme på motorvejene

- men hvis det sker - så har islamofoben heldigvis fået ærgret sig i god tid
  :smile1:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    62.8%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Jeg er ligeglad
« Svar #12 Dato: November 09, 2019, 02:26:05 pm »
Jeg vil næsten ønske, at vi får nogen rigtige problemer - men det gør vi nok.

Ja, f eks at der ikke er noget i fjernsynet jeg gider se. Dog vil jeg gerne se Vera 00:20 på DR. Ikke fordi den har en spændende handling, men fordi den er godt filmet og at de har gode realistiske kulisser.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    62.8%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: November 09, 2019, 02:41:01 pm »
- men hvis det sker - så har islamofoben heldigvis fået ærgret sig i god tid[/b]  :smile1:

Nu kan du glatte ud overfor islam. Imens vil jeg overveje om jeg skulle en tur til Japan. Prisen på billeterne er overkommelig. Jeg har fået en invitation dertil. Jeg ved ikke noget om landet, men nu vil jeg lægge ud med at læse lidt historie om Japan.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: November 09, 2019, 02:43:26 pm »
- og så bliver vi gamle, og mange som vi har kendt, er gået bort.

Til aller sidst ser vi de rigtige problemer i øjnene - men jeg overvejer, om jeg ikke skal være trodsig - og tænke på en fantasiverden uden muslimer -  den dag hjertet kæmper for at slå de allersidste slag :-)))

« Senest Redigeret: November 09, 2019, 02:46:59 pm af Anklageren »