Forfatter Emne: Muslim holdes fængslet mistænkt for terrorist-hvervning  (Læst 241 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    18.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Muslim holdes fængslet mistænkt for terrorist-hvervning
« Dato: November 08, 2019, 02:22:20 pm »
Københavns Politi har i næsten et halvt år hemmeligholdt en sag om terror.
En 27-årig muslimsk mand har siden i juni siddet fængslet som mistænkt for at have rekrutteret folk til at udføre terror. Manden, der går under tilnavnet 'Kjortelmanden', er også kendt fra andre sager omhandlende terror.

https://www.document.dk/2019/11/08/politi-holder-terrorsag-hemmelig-27-aarig-muslim-ville-hyre-terrorister/

Domstolen har nedlagt forbud mod at nævne 'Kjortelmanden's rigtige navn, selv om han har været involveret i andre terrorsager, men det forlyder, at han er indehaver af en computervirksomhed, som beskæftiger sig med programmering.
Danmark muhammedanerfrit!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Muslim holdes fængslet mistænkt for terrorist-hvervning
« Svar #1 Dato: November 08, 2019, 02:40:33 pm »
Politiet skal have lov til efterforske sager.

Det ville være hul i hovedet, hvis politiet havde pligt til at oplyse navne - så terror netværket bliver advaret om, at politiet er på sporet.

Offline Patrioten

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    11.4%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Muslim holdes fængslet mistænkt for terrorist-hvervning
« Svar #2 Dato: November 08, 2019, 09:36:55 pm »
Københavns Politi har i næsten et halvt år hemmeligholdt en sag om terror.
En 27-årig muslimsk mand har siden i juni siddet fængslet som mistænkt for at have rekrutteret folk til at udføre terror. Manden, der går under tilnavnet 'Kjortelmanden', er også kendt fra andre sager omhandlende terror.

https://www.document.dk/2019/11/08/politi-holder-terrorsag-hemmelig-27-aarig-muslim-ville-hyre-terrorister/

Domstolen har nedlagt forbud mod at nævne 'Kjortelmanden's rigtige navn, selv om han har været involveret i andre terrorsager, men det forlyder, at han er indehaver af en computervirksomhed, som beskæftiger sig med programmering.

Der er vel ingen i kongeriget der efterhånden gider løfte et øjenbryn over den oplysning.

Islam er nutidens pest og selv om alle ved hvordan man stopper udbredelsen tør ingen magthavere gøre noget ved problemet.

Forbyd den skide religion som enhver anden syg sekt og eksporter alle der ikke frasiger sig ideologien til Mellemøsten og nord Afrika der til lejligheden isoleres fra resten af verden.

Der kan de så få tiden til at gå med at slå hinanden ihjel og resten af verden kan leve i fred...
Giv Danmark tilbage til danskerne - Danexit !

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Du kan flytte hen til et passende diktaur
« Svar #3 Dato: November 08, 2019, 09:54:33 pm »
Der er vel ingen i kongeriget der efterhånden gider løfte et øjenbryn over den oplysning.

Islam er nutidens pest og selv om alle ved hvordan man stopper udbredelsen tør ingen magthavere gøre noget ved problemet.

Forbyd den skide religion som enhver anden syg sekt og eksporter alle der ikke frasiger sig ideologien til Mellemøsten og nord Afrika der til lejligheden isoleres fra resten af verden.

Der kan de så få tiden til at gå med at slå hinanden ihjel og resten af verden kan leve i fred...

I de vestlige demokratier er der religionsfrihed, og det står i landenes forfatning.

Der er 8 lande i verden, hvor man IKKE har religionsfrihed, og det er: Saudi Arabian, Uzbekistan, Burma, Kina, Eritrea, Iran, Nordkorea og Sudan.

Så ved du, hvad du har at vælge imellem - og det er ironisk - at så mange af dem du er enige med om religionsfrihed er muslimske lande - men du har da Burma og Kina at vælge imellem  :hyper:

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    16.8%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Du kan flytte hen til et passende diktaur
« Svar #4 Dato: November 08, 2019, 10:01:35 pm »

I de vestlige demokratier er der religionsfrihed, og det står i landenes forfatning.

Der er 8 lande i verden, hvor man IKKE har religionsfrihed, og det er: Saudi Arabian, Uzbekistan, Burma, Kina, Eritrea, Iran, Nordkorea og Sudan.

Så ved du, hvad du har at vælge imellem - og det er ironisk - at så mange af dem du er enige med om religionsfrihed er muslimske lande - men du har da Burma og Kina at vælge imellem  :hyper:
I det mindste nævner du at der er religionsfrihed i det dejlige demokratiske anti-NWO Assadstyre. Det er altid noget.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    62.8%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Du kan flytte hen til et passende diktaur
« Svar #5 Dato: November 08, 2019, 10:57:32 pm »

I islam er der ingen religionsfrihed. Heller ikke for muslimer i DK. En muslimsk pige der skulle formaste sig til at date en tysk, dansk eller svensk gut, vil snart få et mærke at det skal hun ikke gøre. Og nej, ikke noget jeg har tænkt mig at lave om på. Bare at konstatere at øst er øst og vest er vest og de to vil aldrig mødes.

Så skide være med den grundlovssikrede religionsfrihed.
Du får ret og jeg får fred!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Er du konverteret?
« Svar #6 Dato: November 09, 2019, 12:00:21 am »

I islam er der ingen religionsfrihed. Heller ikke for muslimer i DK. En muslimsk pige der skulle formaste sig til at date en tysk, dansk eller svensk gut, vil snart få et mærke at det skal hun ikke gøre. Og nej, ikke noget jeg har tænkt mig at lave om på. Bare at konstatere at øst er øst og vest er vest og de to vil aldrig mødes.

Så skide være med den grundlovssikrede religionsfrihed.

Hvis du vil efterligne muslimerne - så kan du da bare forsøge det - men danskerne skal ikke efterligne muslimerne.

Muslimer der ikke vil overholde Grundloven - kan rejse ned, hvor de hører hjemme.

Vi beholder de danske værdier  :smile1:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    62.8%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Er du konverteret?
« Svar #7 Dato: November 09, 2019, 12:13:58 am »
Muslimer der ikke vil overholde Grundloven - ...........

Ja, men de overholder da grundloven. Grundloven er et mellemværende mellem staten og individerne. Ikke mellem de enkelte medborgere. Så det er ikke brud på grundloven at de tvinger hinanden - med 300 fætres næver.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Jeg skriver ikke om muslimer
« Svar #8 Dato: November 09, 2019, 12:32:13 am »
Muslimer der ikke vil overholde Grundloven - ...........

Ja, men de overholder da grundloven. Grundloven er et mellemværende mellem staten og individerne. Ikke mellem de enkelte medborgere. Så det er ikke brud på grundloven at de tvinger hinanden - med 300 fætres næver.

Jeg skriver om - at du går ind for - danskerne skal afskaffe religionsfriheden - fordi muslimerne ikke bryder sig om det.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    62.8%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Jeg skriver ikke om muslimer
« Svar #9 Dato: November 09, 2019, 12:46:37 am »
Jeg skriver om - at du går ind for - danskerne skal afskaffe religionsfriheden - fordi muslimerne ikke bryder sig om det.

Nej, jeg går ikke ind for noget. Konstaterer bare at islam er slavesamfundets religiøse overbygning. Og at dem der udøver den er foragtelige.

Selvfølgelig kan jeg lege frit med tanken om at islam bør være på solsystemets ydre planeter, hvor temperaturen aldrig når over minus 180 grader.

Men tidligere i aften var jeg i Rema 1000 og købe nogle dåser røget torskelever. De fleste her vil nok sige at det er forfærdeligt, alene at tænke på det, men det er faktisk ret godt. På rugbrød med nogle skiver agurk.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Det er træls, at alting skal handle om muslimer
« Svar #10 Dato: November 09, 2019, 11:01:29 am »

Nej, jeg går ikke ind for noget. Konstaterer bare at islam er slavesamfundets religiøse overbygning. Og at dem der udøver den er foragtelige.

Selvfølgelig kan jeg lege frit med tanken om at islam bør være på solsystemets ydre planeter, hvor temperaturen aldrig når over minus 180 grader.

Men tidligere i aften var jeg i Rema 1000 og købe nogle dåser røget torskelever. De fleste her vil nok sige at det er forfærdeligt, alene at tænke på det, men det er faktisk ret godt. På rugbrød med nogle skiver agurk.

- men du bliver da ved med at skrive om - hvad muslimerne gør - selvom religionsfriheden er en dansk værdi - som vi ikke har på grund af islam.

De kristne samfund i Europa forsøger at presse muslimske lande til at indføre religionsfrihed - og de skal også kæmpe imod jer.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    62.8%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Det er træls, at alting skal handle om muslimer
« Svar #11 Dato: November 09, 2019, 11:45:29 am »
- men du bliver da ved med at skrive om - hvad muslimerne gør - selvom religionsfriheden er en dansk værdi - som vi ikke har på grund af islam.

Som en tibetansk munk der kører med en bedemølle der siger "Religionsfrihed". Når han har kørt den 1000 gange flytter han en sten i sin rosenkrans. Når han har gjort det i 40 år, er han måske nærmere saligheden.

Men jeg kan på en måde godt se, at det der foregår i Gaza er forfærdeligt. På den anden side set, der smager muslimerne deres egen medicin - bag et højt hegn. Hvad er der at sige til det?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Jeg ved godt, at din sol skinner til ære for islam
« Svar #12 Dato: November 09, 2019, 12:19:19 pm »
Du bliver let ophidset af at tænke på dem - men ikke altid lige let  :smile1:

- men vi (danskerne) kan godt indrette vores samfund - som vi synes det skal være - uden at tænke på muslimerne 24/7.

Det er som om, at de der tænker på islam hele tiden - overtager islams værdier - og det kan da ikke være meningen, at vi i Vesten kasserer vores egne værdier til ære for muslimers problemer.

Det må de selv ligge og rode med.

Nu har vi også fået klimafober som kæmper imod en lille pige

Det er som en dårlig komedie, der handler om et folk, der blæser som blade for vinden.

Der er også lyspunkter. Højskolebevægelsen har fået en renæssance   :smile1:
« Senest Redigeret: November 09, 2019, 12:22:04 pm af Anklageren »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    62.8%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Jeg ved godt, at din sol skinner til ære for islam
« Svar #13 Dato: November 09, 2019, 12:40:39 pm »
............................... - uden at tænke på muslimerne 24/7.

Mig der hentydes til? Nej, det gør jeg faktisk ikke.

På den anden side set, så lægger jeg mig ikke ned og siger at muslimer er nogen der lige som os, men bare tror på noget andet og at de er vor tids uskyldigt forfulgte jøder.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sv: Jeg ved godt, at din sol skinner til ære for islam
« Svar #14 Dato: November 09, 2019, 12:56:25 pm »
............................... - uden at tænke på muslimerne 24/7.

Mig der hentydes til? Nej, det gør jeg faktisk ikke.

På den anden side set, så lægger jeg mig ikke ned og siger at muslimer er nogen der lige som os, men bare tror på noget andet og at de er vor tids uskyldigt forfulgte jøder.

Hvis det er mig du hentyder til, så ved jeg, at muslimerne har nogen problemer - men det må de selv ligge og rode med.

- og det må mange andre også.

Hvis jeg kunne løse mine egne problemer - så vil jeg være fuldt ud tilfreds - så jeg gider ikke spilde min tid med at tænke på muslimernes problemer

Det fiser nok ikke ind - men nu har jeg da fået luft  :smile1: