Forfatter Emne: Bombesprængningerne i Sverige bør medføre grænsekontrol  (Læst 500 gange)

Offline Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    70.2%
    • Vis profil
Sv: Bombesprængningerne i Sverige bør medføre grænsekontrol
« Svar #30 Dato: November 05, 2019, 08:45:55 am »
Jeg synes det er mere besynderligt at det mest grønne parti Alternativet fik så dårligt et valg og hvad udlandet angår gik det faktisk godt for de indvandrerkritiske partier sammenlignet med DK.
De indvandrerkritiske partier klarer sig bedst i lande, der har mindre demokratiske traditioner end Danmark. I Europa gælder dette de tidligere østbloklande. AfD og endnu mere ekstreme partier står derfor stærkest i det tidligere DDR og svagt i det tidligere Vesttyskland.

Hvad de grønne partier angår, så giver wikipedia følgende forklaring:

“In some countries Greens have found it difficult to win any representation in the national parliament. Three reasons can be found for this. It includes countries with a first past the post electoral system, such as the United Kingdom. However, despite the first past the post system in the United Kingdom, the Green Party of England and Wales won their first seat in the House of Commons when Caroline Lucas won the seat of Brighton Pavilion in 2010. The Scottish Green Party has had success in the devolved Scottish Parliament and the Irish Green Party in Northern Ireland has had success in the devolved Northern Ireland Assembly and local elections where the first-past-the-post system is not used. In countries where a party with similar ideals is stronger, such as Norway and Denmark, Green parties tend to perform worse. In some Eastern European countries, like Romania and Poland, Green parties are still in the process of formation and have therefore not gained enough support. The Green Party of Bulgaria is a part of the left-wing Coalition for Bulgaria, currently in opposition. It has no parliamentary representation but it did supply one Deputy Minister in the government of Prime Minister Sergey Stanishev from 2005 to 2009.”
Citér
På Jubii debatten var der en udbredt tendens til at anmelde hinanden til moderator for dit og dat så hvis man lader tiden gå kommer nye folk ofte til og det plejer at hjælpe på debatklimaet”
Problemet opstod formentlig på grund af for svage moderatorer, som nogle ballademagere havde opdaget, at de kunne manipulere ved at lade som om, at de var fornærmede og misforstod det, som andre skrev. Blev de ved længe nok, så kunne de på denne måde få moderatorerne til at give andre brugere advarsler og slette disse brugeres indlæg.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: November 07, 2019, 10:51:08 am »

Tillad mig lige at belære dig om at lokumsrensere har mindst lige så store muligheder i folketinget som akademiske taburetklæbere idet embedsmandsværket sørger for al nødvendig viden.

Hvem ville ikke foretrække en lokums-renser fremfor akademikere som: Morten Uhrskov Jensen, Mogens Glistrup, Søren Krarup, Morten Messerschmidt, Rasmus Paludan eller Lars Hedegaard?

Jeg har altid ment, at juristerne er de værste af alle akademikere  :smile1:

To mænd sad på en bænk.
- "Kan du ikke lige passe på min jakke mens jeg henter en avis?"
- "Ligner jeg en garderobemand? Jeg er altså advokat i et meget fint firma."
- "Det er i orden, jeg stoler på dig alligevel."

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    16.8%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: November 07, 2019, 08:43:38 pm »
Ifølge NMR skal der udover senatet også være et demokratisk valgt parlament, men det er tåget hvordan det skal fungere.

Det skal ikke foregå som valget til de nuværende "dekadente og zionistisk styrede" parlamenter - men noget der ligner oldtidens demokrati i Grækenland.

Når jeg skriver - at det er tåget - så dækker det over, at i oldtidens græske demokrati var det langtfra alle, der havde stemmeret - og kvinder havde det slet ikke.

- men tilbage til emnet
Der er direkte demokrati og alle i palamentet kan blive stillet for et mistillidsvotum hvis der er nok i befolkningen der er utilfreds med et medlem. Det er da langt bedre end dette NWO-demokratur hvor politikkerne frit kan lyve for befolkningen uden at blive straffet for det.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
- men kun få udvalgte vil have stemmeret ligesom i oldtidens Grækenland
« Svar #33 Dato: November 07, 2019, 09:54:52 pm »
Hvad synes du ellers om mit nye billede?

« Senest Redigeret: November 07, 2019, 10:08:37 pm af Anklageren »

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    16.8%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: - men kun få vil have stemmeret ligesom i oldtidens Grækenland
« Svar #34 Dato: November 07, 2019, 10:00:48 pm »
Hvad synes du ellers om mit nye billede?

Det giver ingen mening at bruge det på mig, da du jo mener at jeg elsker islam  :dash2: :dash2: :dash2: :dash2: :dash2:
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)