Forfatter Emne: En kikset date.  (Læst 137 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    62.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
En kikset date.
« Dato: November 03, 2019, 07:47:42 am »
Hun møder en skøn gut, men der bliver tudefjæs og bestyrtelse fordi han ikke er på Facebook og andre sociale medier.

https://www.facebook.com/richard.wells.39566/videos/10157170265503816/
Du får ret og jeg får fred!

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    62.8%
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: En kikset date.
« Svar #1 Dato: November 03, 2019, 06:37:24 pm »
Jeg går hele tiden og vakler om jeg skal slette min FB-profil, da der kommer umådelige mængder af junk. Men holder mig tilbage, da jeg dels bruger den til noget deling af viden på højt niveau. Dels til at holde forbindelser til venner i udlandet.
Du får ret og jeg får fred!

Offline Torx20

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0.6%
    • Vis profil
Sv: En kikset date.
« Svar #2 Dato: November 03, 2019, 08:22:39 pm »
Jeg går hele tiden og vakler om jeg skal slette min FB-profil

Hej Carlo - kan du ikke bare vælge indstillingen for kun at få notifikationer fra 'venner'? 

Jeg bruger også KUN min Facebook-profil til kommunikation mellem de 30-35 medlemmer af en forening.

Familie og rigtige venner kan jeg bedst lide at kunne se i øjnene når jeg vil dem noget - og vice versa!  :big_grin:

Til vores forenings/klub-brug er Facebook en god og praktisk løsning, gratis, 'hemmelig' og rummer egentlig alt det vi har brug for - meddelelser, samtaler, billeder og mulighed for at oprette filer med diverse info, manualer, links osv.  :smile1:

Ja, vel kommer der da reklamer, men jeg synes nu ikke det er så slemt.

Det er faktisk MERE skræmmende at der 'tilfældigvis' altid dukker reklamer op, ud fra hvad man skriver med de andre om - hvis jeg f.eks. skriver noget om en lydpotte til en ven, SÅ dukker der sjovt nok lige noget op fra et af de førende firmaer indenfor lydpotter.  :hyper:

Nå men, det er vist en helt anden snak.   :big_grin:
Hvis plan A ikke virker, så har alfabetet heldigvis 28 bogstaver..