Forfatter Emne: Tråden om indvandrerkriminalitet i vores land - 2. halvår 2019  (Læst 1791 gange)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    62.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Kattemorder.
    • Vis profil
Sv: Tråden om indvandrerkriminalitet i vores land - 2. halvår 2019
« Svar #45 Dato: November 08, 2019, 12:13:10 am »
“Patriotiske” rester af Danskernes Parti er de værst tænkelige afskum, der eksisterer. Så det er stadig dem, der misbruger dannebrog og er landsforrædere med alt deres destruktive ondskab.

Tak for kaffe! Det var store ord, og så lige før sengetid!
Du får ret og jeg får fred!

Offline Patrioten

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    11.4%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #46 Dato: November 08, 2019, 12:25:22 am »
Anstændighed tilkommer kun dem der tør tale uanstændigheden imod og denne uanstændighed kendetegner de mennesker der støtter op om en invasiv religion der fungerer ved vold og voldtægt af den etniske befolkning.

Disse skammeligt uanstændige mennesker burde tvinges til at møde de tusindvis af ofre som denne invasive religion har på samvittigheden og dermed indse deres medansvar som de anstændige retteligt betegner som landsforrædderi...
“Patriotiske” rester af Danskernes Parti er de værst tænkelige afskum, der eksisterer. Så det er stadig dem, der misbruger dannebrog og er landsforrædere med alt deres destruktive ondskab.

Et fejlskud af dimensioner fordi patrioter er upolitiske og dermed partiløse.
Patrioter er alm. mennesker der sætter sit land, folk og kultur før alle andre.

Landsforræddere til gengæld står for præcis det modsatte hvilket du nok er velvidende om...
« Senest Redigeret: November 08, 2019, 12:31:34 am af Patrioten »
Giv Danmark tilbage til danskerne - Danexit !

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    70.2%
    • Vis profil
« Svar #47 Dato: November 08, 2019, 09:21:31 am »
Et fejlskud af dimensioner fordi patrioter er upolitiske og dermed partiløse.
Patrioter er alm. mennesker der sætter sit land, folk og kultur før alle andre.

Landsforræddere til gengæld står for præcis det modsatte hvilket du nok er velvidende om...
Nej! I den betydning, som du, Danskernes Parti og andre ligesindede bruger ordet “patriot” samt dannebrog-symbolet er det et racistisk kampråb, hvor I jo ønsker krig mod alle, der ikke er etniske “ariske” danskere.

Danskerne støttede aldrig Danskernes Parti eller lignende bevægelser, der har ønsket en verden, der består af racerene lande. Grunden er, at danskerne i almindelighed udmærket forstår, at vi aldrig ville kunne overleve i en sådan verden, hvor alle lande jo så ikke kunne undgå at komme i krig mod hinanden! Tiden er ganske enkelt løbet fra ideen om, at vi skal konkurrere og udrydde hinanden i krige bare, fordi vi har forskellige sprog eller forskellig race!

Offline Patrioten

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    11.4%
    • Vis profil
« Svar #48 Dato: November 08, 2019, 01:15:02 pm »
Jeg forstår godt du er ubekendt med betydningen af patriotisme og det er desværre følgerne af den venstreorienterede indoktrinering der foregår fra 1 klasse og frem til man forlader udd.systemet samtidig med at man henter sine nyheder hos de altdominerende venstreorienterede medier.

Hele denne venstre utopiske verden har i sin kamp for multietnicitismen vendt land og folk ryggen og blevet et selvhadende segment der forherliger islamisk fanatisme, der bygger på vold, terror og undertrykkelse, ud fra devisen at de er et forfulgt mindretal.

Intet kunne være mere forkert hvilket man hurtigt kunne finde ud af hvis man blot gad studere islams historie, se på hvad andre lande har af lignende udfordringer samt ikke mindst at finde ufarvede medier der skriver sandheden.

Disse enkle metoder evner det venstreorienterede segment desværre ikke da de hellere vil fastholdes i deres egen politisk korrekte venstreorienterede Forestilling om at islam er “fredens” religion og den hvide mand er fjenden.

Skøn bliver den dag dette segment opdager at fascisme og racisme er indbegrebet af islam som de så ivrigt beskytter mod en usynlig fjende som de beskylder for de selvsamme ting...

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    70.2%
    • Vis profil
« Svar #49 Dato: November 08, 2019, 06:19:31 pm »
Jeg forstår godt du er ubekendt med betydningen af patriotisme og det er desværre følgerne af den venstreorienterede indoktrinering der foregår fra 1 klasse og frem til man forlader udd.systemet samtidig med at man henter sine nyheder hos de altdominerende venstreorienterede medier.
Det er nu snarere jer højreekstreme, der ikke har forstået ordet patriotisme. For ifølge wikipedia er betydningen af patriotisme idag:

Patriotisme idag

I dag anvendes patriotisme af og til af folk fra begge sider af det politiske spektrum som et positivt udtryk for sammenhold i en stat, der ikke som nationalismen bygger på fjendtlighed overfor fremmede. Det er også blevet forsøgt anvendt af visse højreradikale grupper i et forsøg på at give et mere acceptabelt indtryk i offentligheden.

Endvidere har den tyske sociolog og filosof Jürgen Habermas gjort sig til talsmand for "forfatningspatriotisme" som en måde at løse EU's problemer med at skabe integration og sammenhold over landegrænser. Ideen er, at et fællesskab, der bygger på politisk loyalitet overfor nogle fælleseuropæiske politiske rettigheder og pligter kan bygge bro mellem forskellige nationer, samtidig med at det lader fællesskabet stå åbent overfor immigranter fra andre kulturkredse.”

Så holder du stadigvæk fast ved, at du er patriot og ikke nationalist og derfor ønsker meget mere integration og samarbejde i EU?  :cool:

Offline Patrioten

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    11.4%
    • Vis profil
« Svar #50 Dato: November 08, 2019, 09:03:09 pm »
Det er nu snarere jer højreekstreme, der ikke har forstået ordet patriotisme. For ifølge wikipedia er betydningen af patriotisme idag:

Patriotisme idag

I dag anvendes patriotisme af og til af folk fra begge sider af det politiske spektrum som et positivt udtryk for sammenhold i en stat, der ikke som nationalismen bygger på fjendtlighed overfor fremmede. Det er også blevet forsøgt anvendt af visse højreradikale grupper i et forsøg på at give et mere acceptabelt indtryk i offentligheden.

Endvidere har den tyske sociolog og filosof Jürgen Habermas gjort sig til talsmand for "forfatningspatriotisme" som en måde at løse EU's problemer med at skabe integration og sammenhold over landegrænser. Ideen er, at et fællesskab, der bygger på politisk loyalitet overfor nogle fælleseuropæiske politiske rettigheder og pligter kan bygge bro mellem forskellige nationer, samtidig med at det lader fællesskabet stå åbent overfor immigranter fra andre kulturkredse.”

Så holder du stadigvæk fast ved, at du er patriot og ikke nationalist og derfor ønsker meget mere integration og samarbejde i EU?  :cool:

Du burde nok hellere spørge dig selv om hvorfor venstrefløjen har fundet det nødvendigt at nyfortolke betydningen af patriotisme.

patriotisme, fædrelandskærlighed; en patriot elsker sit fædreland og arbejder for det på en uegennyttig og selvopofrende måde.

Du må nok give mig ret i at denne beskrivelse absolut ikke passer på muhammedanere der brænder biler af, skyder i gaderne, myrder og voldtager og hylder fædrelandets fjender som ex. IS.

Hvis man deler denne grundholdning er religion og tilhørsforhold egentlig underordnet, men præcis på dette punkt falder muhammedanerne igennem da deres religion islam er ‘uber alles” til forskel fra de øvrige store religioner.

Af samme grund er de intolerante, fascistiske og racistiske overfor anderledes tænkende og nok noget af det mest højre ekstreme der findes men det har venstrefløjen bedrøveligt nok endnu ikke fundet ud af.

Måske på høje tid det røde segment snart indser hvem der er de virkelige ofre her i fædrelandet.

Så måske skulle du istedet spørge dig selv hvor din egen fædrelandskærlighed er henne når du forsvarer et folkefærd der terroriserer større og større områder i Danmark og hvor etniske danskere ikke mere tør færdes om natten...

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    70.2%
    • Vis profil
« Svar #51 Dato: November 08, 2019, 09:16:09 pm »
Du burde nok hellere spørge dig selv om hvorfor venstrefløjen har fundet det nødvendigt at nyfortolke betydningen af patriotisme.

patriotisme, fædrelandskærlighed; en patriot elsker sit fædreland og arbejder for det på en uegennyttig og selvopofrende måde.
Du blander stadig patriotisme sammen med nationalisme.

Patriotisme betyder, at man er loyal over for det land, som man er født i og vil kæmpe sammen med andre uanset deres race og religion for at forsvare dette land.

Nationalisme betyder i stedet, at man er stolt over sin egen etniske baggrund og vil forsvare den sammen med sin religion og sine kulturelle ting over for andre religioner og fremmede indførte kulturelle ting.

Så det er en misforståelse, at du kalder dig patriot i stedet for nationalist.

Offline Patrioten

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    11.4%
    • Vis profil
« Svar #52 Dato: November 08, 2019, 09:47:39 pm »

Du blander stadig patriotisme sammen med nationalisme.

Patriotisme betyder, at man er loyal over for det land, som man er født i og vil kæmpe sammen med andre uanset deres race og religion for at forsvare dette land.

Nationalisme betyder i stedet, at man er stolt over sin egen etniske baggrund og vil forsvare den sammen med sin religion og sine kulturelle ting over for andre religioner og fremmede indførte kulturelle ting.

Så det er en misforståelse, at du kalder dig patriot i stedet for nationalist.

Hvad var det lige du ikke forstod ved beskrivelsen af patriotisme da jeg skrev dette ?

“Du må nok give mig ret i at denne beskrivelse absolut ikke passer på muhammedanere der brænder biler af, skyder i gaderne, myrder og voldtager og hylder fædrelandets fjender som ex. IS.”

Så nej, jeg er patriot til forskel fra muhammedanerne og deres nyttige idioter fra venstrefløjen.

Jeg glæder mig til du svarer på resten af mit indlæg...

Online Forsvareren

• Hyper medlem
  • Activity:
    70.2%
    • Vis profil
« Svar #53 Dato: November 09, 2019, 08:48:40 am »
Hvad var det lige du ikke forstod ved beskrivelsen af patriotisme da jeg skrev dette ?

“Du må nok give mig ret i at denne beskrivelse absolut ikke passer på muhammedanere der brænder biler af, skyder i gaderne, myrder og voldtager og hylder fædrelandets fjender som ex. IS.”

Så nej, jeg er patriot til forskel fra muhammedanerne og deres nyttige idioter fra venstrefløjen....
Nej, du er en racistisk nationalist, der hader dit eget land og dets politik.

En patriot er derimod en person, der elsker sit land og er stolt af, hvad landet gør for i samarbejde med andre at løse verdens problemer.

Så du er med dit had og din foragt for Danmark det modsatte af en patriot.

Offline Patrioten

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    11.4%
    • Vis profil
« Svar #54 Dato: November 09, 2019, 12:21:59 pm »

Så nej, jeg er patriot til forskel fra muhammedanerne og deres nyttige idioter fra venstrefløjen....
Nej, du er en racistisk nationalist, der hader dit eget land og dets politik.

En patriot er derimod en person, der elsker sit land og er stolt af, hvad landet gør for i samarbejde med andre at løse verdens problemer.

Så du er med dit had og din foragt for Danmark det modsatte af en patriot.

Forkert jeg elsker mit land og hader muhammedanere og venstreorienterede der ødelægger det.

Jeg underbygger mine udtalelser med eksempler på disse muhammedaneres udanske opførsel og venstrefløjens opbakning og hvad gør du - ingenting - fordi du ved at det jeg siger er sandt.

Hvem er det lige der støtter Danmarks fjender IS ? Muhammedanerne.
Hvem er det lige der støtter muhammedanerne ?    Venstreorienterede.

Så hvem er det lige der udviser patriotisme her ?

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #55 Dato: November 09, 2019, 12:37:01 pm »

Du er ikke patriot - du er nationalist.

Offline Helga den Anden

• Fuld medlem
  • Activity:
    8.4%
  • Køn: Kvinde
  • 'For frihed og ret'
    • Vis profil
« Svar #56 Dato: November 09, 2019, 02:51:17 pm »

Du er ikke patriot - du er nationalist.

Når man er kommet herinde længe, ved man selvfølgelig godt, at dit ego er overdrevent stort. Det skyldes, at du formentlig lider af dyssocial personlighedsstruktur (psykopati).
Alligevel er det svært at forstå, at du tror du kan stoppe denne tråd.

Det kan du ikke. Så længe de islamiske indvandrere og efterkommere begår alle de forbrydelser, de gør, og så længe de i det hele taget generer danskerne på daglig basis i vores eget land - så længe vil der være tråde som denne.

Du har denne her brovtende, lidt stupide  'ka' du komme væk'-måde at skrive kommentarer på. Men du kan ikke jage folk væk. Få ind i grødhovedet, at det aldrig vil lykkes dig, heller ikke når din Tigerprofil har udstået sin afsindigt korte karantæne fra Din-debat.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    62.8%
  • Kattemorder.
    • Vis profil
« Svar #57 Dato: November 09, 2019, 02:59:51 pm »
Når man er kommet herinde længe, ved man selvfølgelig godt, at dit ego er overdrevent stort. Det skyldes, at du formentlig lider af dyssocial personlighedsstruktur (psykopati).

Tak for kaffe!

Citér

Du har denne her brovtende, lidt stupide  'ka' du komme væk'-måde at skrive kommentarer på. Men du kan ikke jage folk væk. Få ind i grødhovedet, ..................

Tak for kaffe!

Citér
................................at det aldrig vil lykkes dig, heller ikke når din Tigerprofil har udstået sin afsindigt korte karantæne fra Din-debat.

Det plejer ellers at være dig der ender med altid at slette de Helle-profiler.
Du får ret og jeg får fred!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Efter alle de år har du ikke givet op
« Svar #58 Dato: November 09, 2019, 03:25:24 pm »
Hvor mange gange har du - og ham med profilbillederne af SS-soldaterne - ikke fornærmet forladt debatten?

:smile1:

Det er ikke seriøs debat at kalde nogen for psykopater - og komme med andre falske beskyldninger - så du virker ret presset.

Alligevel er det svært at forstå, at du tror du kan stoppe denne tråd.

Det kan du ikke. Så længe de islamiske indvandrere og efterkommere begår alle de forbrydelser, de gør, og så længe de i det hele taget generer danskerne på daglig basis i vores eget land - så længe vil der være tråde som denne.

Du har denne her brovtende, lidt stupide  'ka' du komme væk'-måde at skrive kommentarer på. Men du kan ikke jage folk væk. Få ind i grødhovedet, at det aldrig vil lykkes dig, heller ikke når din Tigerprofil har udstået sin afsindigt korte karantæne fra Din-debat.

Offline Helga den Anden

• Fuld medlem
  • Activity:
    8.4%
  • Køn: Kvinde
  • 'For frihed og ret'
    • Vis profil
Sv: Efter alle de år har du ikke givet op
« Svar #59 Dato: November 09, 2019, 03:38:27 pm »
@Anklageren
Citér
Hvor mange gange har du - og ham med profilbillederne af SS-soldaterne - ikke fornærmet forladt debatten? :smile1:
Det er ikke seriøs debat at kalde nogen for psykopater - og komme med andre falske beskyldninger - så du virker ret presset.

Vi temmelig normale, som vil videreføre tråden, kan jo ikke bruge så 'geniale' og 'emnet vedkommende' (!) udgydelser som Brovtebanden. Jeg citer lige, hvad denne pressede bande har bidraget med i denne tråd:

"Anti-rød er en voldelig person."
"Du har et lille og svindende publikum."
"Alle kan godt se, at du har tabt kampen på d-d."
"Det vi ser, er de sidste krampetrækninger fra Rudi. Han er snart færdig."
"Intet kunne være mere ligegyldigt."
"Og hvad så?"
"Har du ellers været ude på fælleden efter det unævnelige i selskab med Amarone?"
"Gummikugler og knipler, gummikugler og kn..."
"Du er ikke patriot - du er nationalist."

Man forsøger ikke længere at bortforklare de ikke vestliges store andel i kriminaliteten - man plaprer bare ævl ud i håb om, at jeres afsporingsbestræbelser gør os trætte. Men I tager fejl - vi er her. Fandens også, hva' tigerklager!   :girl_bye2:   :girl_haha: