Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - Phil

Sider: [1] 2 3 ... 268
1
Politik / Dele af kinesiske firmaer flytter til andre lande
« Dato: I dag ved 07:36:39 pm »
Der er også et andet aspekt af handelskrigen som begynder at kunne mærkes i Kinas nabolande.

Mange kinesiske virksomheder er begyndt af flytte dele af deres virksomheder til Philippinerne, Thailand, Indonesien m.v. for at undgå Trumps told på varer fra Kina.

En I-phone der er fremstillet af kinesiske komponenter men samlet i Philippinerne, kan godt klareres med Philippinerne som oprindelsesland, - så er det altså nu pludselig et Philippinsk produkt og kan indføres i u.s.a. uden Trumps told.

Oprindelseslandet er det sted hvor varen tager sin endelige form fra dimser eller råvarer til et færdigt brugbart produkt.

Lige som et jakkesæt der er fremstillet af f.eks. indisk klæde, men syet i Danmark regnes som et Dansk produkt.



2
Samfund- & Kultur / Sv: Forsvarer du nu også hash
« Dato: I dag ved 03:30:18 pm »
Citér
Anklageren
Nu varer det vel ikke længe, før du sidder og ryger hash på Phillies sammen med Phil, Thunder og en flok letlevende teenage piger  :big_grin:

Sikke et samfund vi kunne få, hvis alle forkastede det samfund vi har og anså det for at være lykken  :bad:

For få dage siden skrev Anklageren, at vi på debatten skal huske at rose hinanden.
Det var måske en intern påmindelse til resten af det muslim-kærtegnende hold? For når så en - tror jeg - nationalsindet roser Phil, skal jeg love for, at gyllespanden kommer frem!

Anklager, du er ikke debattør. Det er patetisk, at du dagligt skriver om, at andre profiler er 'trolle'. Du svarer da vist i et og alt til sådan én.  :bad:

Citat af Phil: "Hash er mest farligt for det etablerede system, fordi det får folk til at tænke. BL.a. over hvad det er de bruger deres liv til og så kniber det for magthaverne at holde rotteræset kørende. Du får nok ikke folk der tænker alt for meget over den slags til at stå ved et samlebånd 8 timer om dagen det meste af deres liv."

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4765.msg59756#msg59756

Hvordan tror du samfundet kunne fungere, hvis borgerne ikke gad arbejde?


De folk jeg er sammen med arbejder skam alle sammen med et eller andet, - sommetider endda nærmest i døgndrift. Men ingen af dem ved et samlebånd eller i en fabrikshal. Tværtimod bestemmer de i høj grad selv hvornår de vil arbejde og hvornår ikke og med hvad.

At tænke over hvad man bruger sit liv til, har skam ikke noget at gøre med ikke at gide arbejde, - tværtimod,  tænker de nok mere over også at arbejde med noget der giver mening, er kreativt og udvikler dem personligt, frem for kun at se på pengene og den højeste løn, hvis det indebærer at spilde det meste af sit liv ved et samlebånd eller anden dræbende og fordummende beskæftigelse.

For mange danskere er deres arbejde det vigtigste i livet, alt andet kommer i anden eller tredie række.

I Asien er det omvendt, der er fritiden, familien og at nyde livet så meget som muligt det vigtigste, og arbejde kommer i fjerde eller femte række.

Derfor er landene også fattigere, men befolkningen langt mere smilende, venlige og hjælpsomme over for både hinanden og fremmede.

Men naturligvis kan et rotteræs-samfund ikke køre på den måde, der skal alle jo helst cykle i takt til arbejde på fabrikken fra kl. 7 til kl. 4. Uanset om solen skinner og der kunne være andre ting folk hellere ville. De har solgt deres sjæl for mammon for at kunne købe en masse overflødigt bras i et stresset og opslidende overflods-samfund, hvor de reduceres til kulier der bare skal fremstille endnu mere bras for fortsat at holde rotteræset kørende.


Prøv at tælle hvor mange du møder der smiler, ler og ser glade ud på gaden/toget/bussen i Danmark og i asien, så ved du hvad jeg mener, - og det er ikke fordi de ikke arbejder, de gør det bare på en anden måde og med en anden indstilling.



3
Så mangler der bare, at få bannet muslimsk tro og deres kulthuse (Moskeer), så er Danmark, virkeligt blevet et bedre sted at være.

Hvis Danmark blev muslimfrit, ville de højrenationale gå til af kedsomhed for ikke tale om det store arbejde med at integrere en gruppe mennesker, der ikke har bestilt andet end at sidde og skrive farlige kommentarer i årtier. De skal nu lære at begå sig mellem rigtige mennesker og de skal også vende sig til sollys. Uden massiv hjælp og støtte ville de højrenationale bare vandte rundt og begynde at gnave hinanden i anklerne.

Hvis ikke du havde været ansat som nasserøv i "integrations"-industrien, men i stedet i det private erhvervsliv, ville der være 90% chance for at din chef, - ham der har haft travlt med at skabe job til dig og mange andre og som også stryger hovedparten af fortjenesten ved dit arbejde, - netop er hvad du vil kalde "højrenational.




4
Samfund- & Kultur / Sv: Der er to valgmuligheder
« Dato: September 20, 2019, 02:36:31 pm »
Har det politikerflertal, som besluttede at åbne Danmarks grænser for de ubehagelige repræsentanter for gramse- og voldtægtskulturen simpelthen kalkuleret med, at de unge danske piger måtte lægge krop til?

Det må være helt indlysende, at alle partier med undtagelse af Fremskridtspartiet i 1983 gav indvandrerne et retskrav på familiesammenføring - fordi de var gennemført onde og derfor ønskede, at de danske teenagere skulle overbegramses og voldtages i 2019.

Eller også er du ikke rigtig klog  :smile1:


En hel del af dem er uden tvivl gennemført onde og var helt klar over konsekvenserne allerede længe før 1983.
Det er dem der i dag håner og nedgør dem der har empati og medfølelse med gamle damer der bliver slået ned af en flok importerede perkere, eller 10 årige piger der bliver voldtaget af andre perkere.
Resten var måske bare utroligt dumme og naive.

Men uvidende om de konsekvenser vi ser i dag med tårnhøj kriminalitet, vold og voldtægter, skal de ikke komme og påstå de var. Glistrup fortalte det højt og tydeligt, Preben Møller Hansen og alle gamle søfolk advaarede og fortalte det samme, - nyheder fra Australien og andre steder fortalte samme historie, - om og om igen, - muslimer er ikke som andre civilliserede folkeslag, de fleste har utrolig lav IQ og særdeles tydelig voldelig psykopatisk adfærd, - så alle var advaret mod det vi ser i dag.

Det virker mere som en planlagt politisk strategi, som kun kan have haft til formål at splitte befolkningen i hele europa, - det har i hvert fald været et af de foreløbige resultater, foruden naturligvis kriminaliteten, volden og overbelastningen af de sociale velfærdssystemer så de er tæt ved at bukke under, og sandsynligvis også gør det i en ikke fjern fremtid.

Det, sammen med negative renter, nedtur og en recession under opsejling plejer at være det, der får vælgerne til at hælde mod en politisk "stærk" mand.

Men han vil aldrig igen komme fra de rækker hvor de marcherer med faner og uniformer og tydeligvis læner sig op ad nazismen, NMR . fl. - Den grøft falder de mere fornuftige heller ikke i igen, - der skræmmer sporene alligevel for meget.

Men som Rasmus Palludan siger: Efter mig kommer der en der langt værre end mig, - det kunne måske være ham.


5
Alt det andet / Sv: Hvilket formål
« Dato: September 17, 2019, 04:45:15 pm »
Utroligt.

Fantasien kender ingen grænser, og det er forbløffende der hele tiden dukker noget op, der i den grad overrasker.
Ved du noget om hvem der har konstrueret den.

De har et helt museum for den slags i Nantes, Frankrig











6
Fri Debat / Der er ca. 5 % platugler overalt
« Dato: September 17, 2019, 02:56:48 pm »
Mange tyskere har fået nok af Merkels indvandringspolitik og flytter til Ungarn.

Hahahaha, når de bliver syge, falder de til patten igen.

Da jeg gik på efterløn, overvejede jeg også Ungarn. At købe en lille gård på landet og renovere den. Men ungarske venner i Danmark advarede mig. Jeg vil være omgivet af platugler. Skal jeg bestille en håndværker til at udføre et arbejde på mit hus, vil det være umuligt at indgå en prisaftale og jeg vil ende med at skulle betale ti-dobbelt pris.

Ja, hvorfor skulle det være så meget forskelligt fra Danmark og alle andre steder, - ville du være bedre stillet med håndværkere i f.eks. Thailand ? - eller tror du for alvor der skulle være flere platugler i Ungarn end alle andre steder ?

Man starter vel heller ikke den slags projekter op før man har boet et års tid eller to i landet og kender forholdende og har en omgangskreds.
Dem der gør det ender som regel med at lykkes, - hvorimod de der kaster sig hovedkuls ud i den slags, i et nyt land de ikke kender som regel bliver ribbet, - hvorfor burde være indlysende nok.

Philippinerne har også et lille trick i deres lovgivning som mange turister er blevet ruineret på.
Hvis man køber en ejendom på Philippinerne er det ikke kun sælgeren der skal skrive under men også samtlige sælgerens arvinger. Hvis bare een af dem ikke har skrevet under kan vedkommende senere få handelen omstødt, - også selvom du i mellemtiden har bygget et nyt hus på grunden.


7
Alt det andet / Skal alt nødvendigvis have et formål ?
« Dato: September 17, 2019, 02:37:40 pm »
Er der virkeligt ikke nogen der vil være med til at debattere hvad de køretøjer er til?


Skal alt nødvendigvis have et formål ? Hvad med leg, kunst og hobby ?
Eller rettere sagt, - behøver du nødvendigvis at kunne se formålet med det andre gør ? Er det ikke rigeligt hvis de selv kan se et formål med det og hygger sig med det ?

Så vidt jeg har forstået går kommunismen stort set ud på at fjerne al leg, morskab og spontanitet og reducere livet til opfyldelse af de rent basale menneskelige behov for føde, varme etc.- formålet skulle vel være at der så kan være så mange mennesker som muligt på jorden, - og hvad skulle formålet så være med det ?

Hvorfor har nogen så ondt i røven over at andre har mere end dem selv ? - ren misundelse.

Billionærerne må da have alle de paladser, privatfly, lystyachter og veteranbiler de har lyst til for min skyld, - bare jeg har det liv jeg ønsker mig.

Jeg har ikke indtryk af penge og rigdom gør dem gladere eller lykkeligere end så mange andre og det må vel være det det drejer sig om.

Som Spies sagde: Man bliver ikke lykkeligere af at være rig, - men man kan selvfølgelig være ulykkelig på en mere bahagelig måde.

Rigtig rigdom er noget inden i.

Magda var en gammel kone der boede og hele sit liv havde boet i Nansensgade i Kbh. og stort set aldrig været uden for byen.
Når hun tog bussen ud til endestqationen i Brønshøj og tilbage igen og bagefter med store smil og lysende øjne fortalte om turen, havde hun oplevet lige så meget som jeg ville gøre på et halvt år i Sydamerika.
I mine øjne var hun et meget lykkeligt og dermed også et meget rigt menneske.

Hvad er f.eks. "formålet" med denne her:










8
Fri Debat / Sv: Er Gift ved første blik et sygt program?
« Dato: September 13, 2019, 03:45:21 pm »

Aisha på 9 år gift med pedo på 54 år er lækkert?
Sådan elsker i jo Islam.

Har du nogensinde læst om Leonora Christina, Christian den Fjerdes datter?
Hvor gammel tror du, hun var, da hun blev trolovet?

Ja, rigtig gættet! Hun var 9 år gammel, da hun blev trolovet til den dengang 24-årige Corfitz Ulfeldt.
Ægteskabet blev dog først fuldbyrdet, da hun var fyldt 15 år.

 - og i de mellemliggende år har den vestlige verden bevæget sig langt væk fra den form for middelalderligt mørke, - i skarp kontrast til islam, der stadig befinder sig i samme religiøse middelalderlige mørke som europa gjorde i 1440.


9
Politik / Sv: 'Red Barnet' - hvad samler de ind til?
« Dato: September 03, 2019, 10:33:44 am »
Ingen tvinger dig til at give noget som helst.

Nu er du jo for resten ny her på debatten, men vi læser hverken DKA eller dokumment.dk.

Tror du ikke du skulle nøjes med at udtale dig om dig selv ?



10
Problemet er jo, at vi i Danmark og de fleste andre lande har sat os mellem to stole og kun indført forbud mod at handle med skidtet. Det er stadig tilladt at bruge narko og have narko på sig sålænge, at det kun er til eget forbrug. Desuden skal man tages med meget store mængder, før det giver nogen straf af betydning.

Denne halvhjertede lov for at komme narko til livs virker bare ikke, og dens formål er vel også kun for politikerne at give indtryk af, at de da gør noget for at undgå, at folks børn bliver narkomaner. Men altså uden at gøre ret meget alligevel.

Skal man problemet til livs, så skal man istedet gøre noget i retning af det Singapore har gjort. For de straffer også alle, der bare bliver taget med narko i blodet, særdeles hårdt. Straffen for at have noget som helst med narko at gøre er meget lange fængselsstraffe suppleret med spanskrør-slag og går endog op til dødstraf. Der har også været domme mod turister, der ikke har brugt narko i Singapore, men havde det i blodet ved ankomsten. For Singapore lægger ikke fingrene imellem, og det har vist sig at virke! Narkomaner eksisterer næppe i Singapore overhovedet.

I USA har der været dødsstraf for narkotikasalg - og også brugere fik fængselsstraf (og gør det stadig nogen steder) - det virkede overhovedet heller ikke.
Det gjorde det som nævnt i Singapore, hvor man også risikerer dødsstraf, hvis man handler med narko. Jeg tvivler dog stærkt på, at det er dette, der har gjort forskellen. For den er jo nok snarere, at man kan få meget lange fængselsstraffe bare for at blive taget med en smule narko i blodet. Samt at der ifølge noget, jeg læste på nettet, følger et vist antal spanskrør-slag med ved hele 85% af dommene i Singapore. Under sådanne omstændigheder vurderer selv de kriminelle jo nok, at det simpelthen er for farligt både at handle med narko og at bruge det.

Er du sikker på det ?

Nogen lunde samme straframme har Malaysia. Der er store skilte i lufthavne og grænsestationer hvor der på 5-7 forskellige sprog står at man har dødsstraf for besiddelse af narko i Malaysia. Man får det endda stemplet ind i sit pas.

Alligevel har jeg sjældent set flere narkomaner og fået tilbudt mere narkotika end i Georgetown, Penang.


11
Politik / Sv: St. Louis og den frie våbenlov
« Dato: August 31, 2019, 01:29:38 pm »

Jeg er sikker på det skyldes en dårlig cocktail af befolkningssammensætning, akkurat som skyderierne her hjemme i størstedelen af tilfældene, er nogen der ikke hører til her.

Ikke at det er et problem de skyder hinanden,tværtimod.
De skal bare lære at ramme bedre.

Det er da indlysende klart at der skydes og dræbes flere i et land hvor man må skyde indbrudstyve, voldsforbrydere, kriminelle og endda forsvare sig selv.

'Hero' neighbor shoots, kills domestic violence suspect in Pasco County, deputies say
PASCO COUNTY, Fla. — A Pasco County neighbor is hailed as a hero after deputies say he shot and killed an armed domestic violence suspect and helped free the victim's children from a dangerous scene.
https://www.abcactionnews.com/news/region-pasco/deputies-investigating-shooting-death-in-pasco-county

Shooting results in death of a Mississippi man. Sheriff said it's most likely self-defense
https://eu.clarionledger.com/story/news/crime/2019/08/19/lumberton-man-shot-killed-during-fight-lamar-county/2052236001/

Homeowner wakes up to sound of breaking glass, shoots and kills intruder
A home invasion did not go the way the intruders intended after the owner of the house came out shooting.
https://www.wsbtv.com/news/local/south-fulton-county/police-responding-to-home-invasion-shooting-in-south-fulton/976524999

Homeowner Shoots, Kills Robbery Suspect In Saginaw
SAGINAW, Texas (CBSDFW.COM) – Saginaw Police are investigating the deadly shooting of a robbery suspect by a homeowner inside the garage.
https://dfw.cbslocal.com/2019/08/11/homeowner-shoots-kills-robbery-suspect-saginaw/

84-Year-Old Man Shoots Would-Be Home Invader in Dallas
"If more people would shoot at the robbers or invaders, they would think twice about breaking into their homes. 'Hey this person may be armed,'" Mitchell said.
https://www.nbcdfw.com/news/local/Attempted-Home-Invader-Shot-in-Dallas-558542651.html

UPDATED: Shreveport store clerk reportedly shoots robbery suspect; suspect charged with armed robbery
A clerk at a Shreveport business reportedly shot a man who attempted to rob the business, according to the Shreveport Police Department.
https://eu.shreveporttimes.com/story/news/crime/2019/08/26/louisiana-shreveport-store-clerk-shoots-attempted-robbery-suspect/2121729001/

Homeowner shoots, kills intruder
https://www.americustimesrecorder.com/2019/07/29/homeowner-shoots-kills-intruder/



12
Debat om debatten / Sv: HVORFOR SKRIVER MAN?
« Dato: August 26, 2019, 02:35:39 pm »
Phil:
Citér
Jeg skriver nu lige så meget for at oplyse om muslimernes opførsel, kvindesyn og had, så vi kan undgå flere naive og fejlinformerede unge piger begår samme dumhed som de to i marokko.
Enig. Som du nok har lagt mærke til, har jeg skrevet talrige oplæg, som netop udstiller især unge muslimske hanners opførsel i Danmark og dermed deres diskvalificering i forhold til at bo i den vestlige kultur. Jeg mener også, at det er vigtigt at bruge citater af muslimer og fra koranen for at vise, hvad de står for, og dermed også hvad de vil her.

Citér
Dit program lyder godt nok som op ad bakke. Valgresultatet viser jo tydeligt at de fleste danskere ikke aner hvad det går ud på, og jeg tvivler på de vågner op af velfærdens tornerosesøvn før det er for sent.
Klart, at det ser ud som 'op ad bakke', men jeg tror missionen for dem, der kan udtrykke sig, må være at vække. Jeg har før påpeget, at det gik overraskende hurtigt i 1943, da folkeflertallet stemte på den gamle garde (S-RV-V-K) til det folketingsvalg, som besættelsesmagten tillod, og alligevel måtte de såkaldte 'samarbejdspolitikere' gå af et halvt år efter.
Jeg siger ikke historien gentager sig, men det siger noget om at folkestemning kan vende - i det historiske eksempel måske fordi man der begyndte at henrette modstandsfolk.

Citér
En god strategi at bruge ville være den samme som Stalin brugte i Warshava. Lad muslimerne overtage og selv bekæmpe og udrydde de venligboere og medløbere der blev tilbage, - når de så er færdig med at slås indbyrdes og tilpas udmattede af det, er det tid for "vores" folk og den endelige befrielse ude fra.
Det ville i hvert fald være vores strategi.

Det vil være umuligt for befrierne udefra at vide hvem der er hvem, så det vil nok blive efter devicen “Kill them all and let God sort them out.”

Så du forestiller dig, at alle retskafne danskere flygter til - hvor?  Skulle der oprettes en dansk brigade i et europæisk land, som ville være venligsindede overfor modstandsfolk i denne fremtid?
Jeg har lidt svært ved at forestille mig realiseringen af dette sidste. Men tak for at tænke over sagerne.  :smile1:

Jeg tror ikke nødvendigvis det vil være en dansk brigade der vil stå for at smide muslimerne ud, - hvis de overtager, - men jeg kan udmærket forestille mig en international brigade eller andre, f.eks. Putin ikke vil kunne modstå fristelsen.

 - og der er en hel del her der også gerne vil deltage, men det er altså mod betaling.



13
Debat om debatten / Sv: HVORFOR SKRIVER MAN?
« Dato: August 26, 2019, 02:00:38 pm »
HVORFOR  SKRIVER  MAN?

Det kan man godt nu og da spørge sig selv om.
En erfaren national skribent som jeg har siden engang først 90'erne sendt mange tusinde indlæg og kommentarer med mine oprigtige meninger på print. Først til nogle dagblade under mit borgerlige navn, siden til debatsider på nettet under pseudonym.

Hvorfor fortsætte? Det har ikke hjulpet meget, ikke sådan synligt i form af den førte (udlændinge-) politik eller ved folketingsvalgene i hvert fald.

Måske er der andre, som har spurgt sig selv om det samme. Det er til jer, jeg skriver dette.

Jeg tænker således:

Jeg kan skrive for at dokumentere, hvad der sker i disse afgørende år.
Om alt det, der ikke offentliggøres eller fordrejes, camoufleres  i løgnemedierne.
De små nationalsindede medier skal ikke være alene om det, man hjælper til ved at skrive. For husk altid: Når det først står der, kan de ikke viske det ud. Har det først været på print, har det også været LÆST.

Jeg kan også skrive med et historisk perspektiv med mig. Jeg synes vores danske arv og vores fælles kulturhistorie med de andre nordiske lande er meget, meget vigtig. Ikke kun for at minde om, hvad der er gået galt i den nordiske kultur og for landenes broderfolk, nej også for at minde om, hvad vi gjorde rigtigt engang.

Endelig kan jeg skrive af hensyn til min egen selvrespekt. Den er rigtig vigtig. Jeg skal kunne se min datter og mit barnebarn i øjnene, også den dag, min tid her slutter. De skal ikke kunne sige: "Far/morfar, hvorfor gjorde du ikke noget?" Det vil jeg simpelthen ikke være bekendt. Sådan er jeg også blevet opdraget af fortrinsvis min far, men også mine bedsteforældre.

Og det er for mig det naturlige - mit syn på Danmark er, at danskerne har pligt til at passe på Danmark, værne om vores arv og kultur, forsvare det - ja, med våben i hånd om nødvendigt. Men danskerne har også ret til Danmark, vores fædreland. Med det gamle nordiske ord odelsretten, en ret der kommer af arv.
Danmark bør aldrig kunne fravristes det danske folk. Det er da vores. Ikke andre folkeslags - og da slet ikke den ækle ideologi, der hedder islam. Muslimerne skal - nu hvor de allerede har sat sig fast og forsøger at gennemtvinge deres love og regler, hvor de ser en mulighed - stoppes. Og de skal i et forhåbentligt samarbejde med andre vesteuropæere fordrives fra Danmark og fra Europa. Hvordan det kommer til at blive organiseret, kan jeg ikke vide, og hvis jeg vidste noget, ville jeg jo heller ikke skrive det. Men at få islam tæsket ud af vores elskede fædreland er nummer 1. For ellers går de kommende slægter under.

Det er mit program.

Seriøse svar fra dem, indlægget måtte sige noget, vil blive besvaret. (Så har jeg vist også fravalgt visse andre.  :smile1:)


Jeg skriver nu lige så meget for at oplyse om muslimernes opførsel, kvindesyn og had, så vi kan undgå flere naive og fejlinformerede unge piger begår samme dumhed som de to i marokko.

Dit program lyder godt nok som op ad bakke. Valgresultatet viser jo tydeligt at de fleste danskere ikke aner hvad det går ud på, og jeg tvivler på de vågner op af velfærdens tornerosesøvn før det er for sent.

En god strategi at bruge ville være den samme som Stalin brugte i Warshava. Lad muslimerne overtage og selv bekæmpe og udrydde de venligboere og medløbere der blev tilbage, - når de så er færdig med at slås indbyrdes og tilpas udmattede af det, er det tid for "vores" folk og den endelige befrielse ude fra.
Det ville i hvert fald være vores strategi.

Det vil være umuligt for befrierne udefra at vide hvem der er hvem, så det vil nok blive efter devicen “Kill them all and let God sort them out.”

Men det vil starte i sydeuropa og brede sig derfra.


14
Fri Debat / Sv: u.s.a. har magt og indflydelse - men det har du aldrig haft
« Dato: August 26, 2019, 01:26:37 pm »
................, flådefartøjer af forskellige slags, ............

Flådefartøjer? Til en ørkenkrig?

Ja, det vil måske undre dig at høre, men både deres kanoner og missiler rækker langt ind over land.

I øvrigt var den danske ubåd ikke helt nytteløs idet det viste sig den på grund af sin størrelse kunne gå ind på lavere vand og blokere for kanonbåde end de store amerikanske.


15
Fri Debat / u.s.a. har magt og indflydelse - men det har du aldrig haft
« Dato: August 26, 2019, 12:49:28 pm »
Ja, der blev grinet en del blandt Amerikanerne da Danmark sendte en u-båd til en ørkenkrig.

Men de danske soldater har ganske rigtigt respekt blandt Amerikanske soldater, - du er bare ikke en af dem selv om du prøver at pynte dig med lånte fjer.

Hvis du stemmer på socialdemokratiet er du da helt til grin, det er lånte fjer igen, og skyldes kun at gerne vil være "mange", efter som det politiske ståsted du give udtryk for på nettet hører til et sted mellem fascisterne i ungdomshuset og et sted til venstre for enhedslisten.

Min indsats skal du derimod ud på de amerikanske baser i stillehavet for at finde ud af, - men de soldater der har nydt godt af den har da været særdeles tilfredse.

Hvad er så din indsats, - ud over at sætte et kryds hvert fjerde år og ellers lege tastaturkriger på nettet ?


Vi sendte syv F-16 fly til det nordlige Irak

Man gør altså ikke en forskel ved at nyde det søde liv på en sydhavsø.

Sikke noget vrøvl at "vi" sendte syv fly, - de danske politikere blev over en bred front enige om at sende syv fly, det er noget helt andet. Var du med til at servicere flyene eller formidle udstyret til dem, eller er du bare en lille tastaturkriger uden anden indflydelse end at sætte et kryds hvert fjerde år?

Om man kan gøre en forskel ved at nyde livet på en sydhavsø, afhænger for mit vedkommende kun af om der også er en amerikansk base på øen.

Det er muligt Danmark sendte syv fly, men "vi" sendte til gengæld hundrede fly, hangarskibe, flådefartøjer af forskellige slags, missiler, kampvogne og masser af landtropper til bekæmpelsen af islamisterne.

Danmarks indflydelse på krigen med syv fly eller en ubåd er helt uden praktisk betydning, og kun noget politikerne gør for at vise flaget, og amerikanerne tager mod det for at vise de ikke er alene men har allierede, - selv om det er den slags allierede der aldrig ville kunne klare sig selv i en krig uden amerikansk militær hjælp.




Sider: [1] 2 3 ... 268