Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - Phil

Sider: [1] 2 3 ... 228
1


Om det er mine kammerater eller ej kan diskuteres. Det er ikke en opgave politiet overlader til andre, eller betaler nogen for - det er politiet selv der skyder dem der skal skydes, de ved selv hvem banditterne der gang på gang smyger sig uden om domstolene, truer vidner o.s.v. er.


Det er op til enhver, om de helst vil tro på verdenspressen - eller på en dobbeltmoralsk sømand, som ikke har noget imod at købe hash af de samme forhandlere - som han går ind for at skyde ned på gaden, selvom der ryger nogen børn med i købet.

Det må du spørge Guardian om hvor de har det fra.

Duterte har udtrykkelig sagt han vil frikende enhver politimand der gør det, men til gengæld ikke private eller selvtægtsmænd.

Så hvorfor skulle politiet ikke gøre det selv ?

Især når de får en ganske god betaling for det.

Philippinsk politi betaler ikke for noget, - tværtimod de krasser selv ind overalt hvor de kan, - de betaler ikke engang deres værtshusregning, de går bare hvis det passer dem, og de er altid ude efter en ekstra skilling. Deres løn er heller ikke særlig høj.

De patruljer har iøvrigt altid været der, - de er bare blevet tydelige og kommet frem i lyset fordi Duterte har givet grønt lys for det.




2
Samfund- & Kultur / Sv: Hvorfor skriver du altid om det samme?
« Dato: Januar 17, 2018, 05:35:34 pm »


Hvad taler vi nu om? En der ikke har fået revet i sit tøj, et sted på klodens bagside.

I dag er der vist ikke noget der hedder klodens "bagside" hvor kun de opdagelsesrejsende kommer, i dag kan man være på den anden side på ca. 12 timer.
Tusindvis af mennesker fiser hver dag fra den ene side af kloden til den anden og tilbage igen.

Kig en gang på den her, det er alle de fly der er i luften real time, hvor de er lige nu, hvor de kommer fra og hvor de er på vej hen, man kan også se deres flyvehøjde og hastighed og meget andet.

 https://www.flightradar24.com/47.86,11.89/4

3
Fri Debat / Sv: De særeste kommentarer
« Dato: Januar 17, 2018, 05:04:56 pm »
Vil det sige at du går ind for `dødspatruljer´?   :girl_sad:


På Philippinerne ville folk som Abbas, Store A og Levkovic`erne forlængst være blevet skudt af sådanne patruljer, og ungerne der terroriserer svømmehaller, indkøbscentre og biblioteker ville have fået pædagogisk behandling i kælderen - jeg kan ikke sige jeg ville være særlig ked af det.

Bare det virker.

Det er jo heller ikke alle lande der har råd til at give dem store dyre mercedes biler og sende dem på krydstogt til Caribien i stedet.



4
Fri Debat / Sv: De særeste kommentarer
« Dato: Januar 17, 2018, 04:53:16 pm »

Politiet har dræbt snesevis af børn i Filippinernes krig mod narkotika

ICC (Den Internationale Straffedomstol) meddelte for nylig, at det vil undersøge og være særlig opmærksom på forbrydelser mod børn.

https://www.theguardian.com/global-development/2017/dec/04/police-have-killed-dozens-of-children-in-philippines-war-on-drugs-amnesty-says

Er det dine kammerater - de omtalte vigilantes på motorcykler, som ofte betales af politiet - og som udfører "riding in tandem" angreb, hvor de skyder narkotikaforhandlere og tilfældige forbipasserende?


Ja, der er desværre også børn imellem, men krigen mod narkotika og kriminalitet har til gengæld været effektiv og kan mærkes helt ned på gaden, selv for den almindelig Philippiner. Men naturligvis er de pårørende ikke glade.

Om det er mine kammerater eller ej kan diskuteres. Det er ikke en opgave politiet overlader til andre, eller betaler nogen for - det er politiet selv der skyder dem der skal skydes, de ved selv hvem banditterne der gang på gang smyger sig uden om domstolene, truer vidner o.s.v. er.

Til gengæld er der en hel del Philippinske politibetjente med i Thunder og nogle af dem er sommetider på "special mission", - det er åbenbart den interne betegnelse for det.


5
Fri Debat / Sv: Motorbøsser imod politiet?
« Dato: Januar 17, 2018, 04:11:40 pm »
Nu viser du omsider din sande natur.

Med lov skal land bygges, men du er i tvivl om motorbøsser er bedre.



Det er vist mere muhamedanerne der mener det, med alle de skyderier i gaderne - eller lastbiler er måske endnu bedre ?

Muhamedanerne regner da helt klart ikke dansk politi for noget.

Philippinerne har demokrati i dag fordi politi og militær nægtede at skyde på almindelige fredelige borgere selv om Marcos gav dem ordre til det.

Jeg ville ønske jeg havde samme tillid til dansk politi.

Men den er gået helt fløjten selvom de kun "skyder efter benene". Den sidste rest forsvandt under Tibet demonstrationen, da den menige betjent viste sig ikke engang at kende den grundlov han var sat til at beskytte, - helt klar til at overtræde enhver lovgivning hvis han fik ordre på det "oppe fra".

Det er den slags vi kalder lejesoldater.




6
Fri Debat / Sv: Det er helt skørt
« Dato: Januar 17, 2018, 03:33:22 pm »
Ja Duterte gør noget ved muhamedanerne, han er en god mand for Philippinerne.

Tak for kaffe.

Citér
At du har storhedsvanvid er tydeligt nok, - men læge eller psykiater er du tydeligvis ikke, - tværtimod burde du tale med en, for helt normalt skruet sammen i hovedet er du helt bestemt ikke.

Tak for kaffe.

Går al den kaffe ikke ud over din nattesøvn ?


7
Fri Debat / Sv: Det er helt skørt
« Dato: Januar 17, 2018, 03:23:31 pm »
Der tager du fejl igen, jeg er ikke sur, det skal der voksne mennesker til, men glæder mig tværtimod til at sidde under en palme og se opgøret i europa som underholdning i TV, - for det er da ret tydeligt at sådan et vil komme inden for nogle år med alle de forsvarsgrupper vi aldrig tidligere så, som nu skyder op og manifesterer sig som aldrig før. NMO og Gyldent Daggry bare for at nævne et par af dem.

Men jeg kan godt forstå hvis alle dem der ikke bare kan flytte, er sure over at se deres land blive ødelagt og terroriseret af muhamedanerne og deres medløbere. Dem der er tvunget til at blive midt i det, anser det nok ikke for en bagatel. Det ville være mere mærkeligt hvis der ikke kom en reaktion en skønne dag.

Jeg tror ikke, der findes en eneste muslim i Grønland lige nu - og det er folk i Europa, der sidder se opgøret med militante muslimer på Filippinerne som underholdning i TV.

Du er vist ikke helt rask.


Ja Duterte gør noget ved muhamedanerne, han er en god mand for Philippinerne.

At du har storhedsvanvid er tydeligt nok, - men læge eller psykiater er du tydeligvis ikke, - tværtimod burde du tale med en, for helt normalt skruet sammen i hovedet er du helt bestemt ikke.

Tværtimod er de danskere der tilbringer det meste af deres liv på Grønland typisk særlinge der har lidt svært ved at omgås andre mennesker. Det har du måske slet ikke observeret ?


8
Fri Debat / Sv: Atter en falsk 'overfalds'-historie fra muslimerne
« Dato: Januar 17, 2018, 03:14:28 pm »
Tv viste en dokumentar fra USA, hvor kvægavlere gjorde oprør over, ikke længere efter flere generationer at havde tilladelse til at  have kvæg på offentlige jorde ude vestpå.

Kvægavlerne skulle fordrives fra land de havde haft adgang til over 100år, ud fra en eller anden bureaukratisk ordning.
Det fandt folk sig ikke i.

Der samledes hurtigt forskellige militsgrupper med motorbøsser, hvilket fik FBI til at trække sig.
FBI brugte løgnagtige beviser mod grupperne, som dog blev frikendt i retten. Der skete også det politiet dræbte en af aktivisterne. Militsgrupperne løsnede ikkeet skud.

Jeg ved ikke hvad jeg skal tænke om det.
Myndighederne bruger løgn og pression. Folket i USA går til forsvar.
Det havde effekt - dialog havde ikke.

Det kan komme dertil danskere sætter sig til nødværge mod muhammedanerne, som jo ikke viger tilbage for at skyde med skarpt igen og igen.

Jeg tror socialisterne ikke vil tøve med at bruge våbenmagt mod danskerne i en sådan situation.
Jeg siger bare det vil de gøre.


Selvfølgelig, kommer der en modreaktion - og socialisterne har jo allerede bekendt kulør og vist hvor de står. De er så forbitrede over deres ungdoms revolution aldrig blev til noget at de på deres gamle dage gemmer sig på en bjergtop og kun ønsker ondt over Danmark.

Der vil også dukke andre partier op der vil gøre noget ved det, men foreløbig gør Mette Frederiksen og DF da et udmærket stykke arbejde, de er da på rette vej selv om den er lang og det er op ad bakke.




9
Samfund- & Kultur / Ankaglerens løgne igen igen
« Dato: Januar 17, 2018, 03:01:46 pm »

Det politiske billede er ved at ændre sig i hele Europa, nye partier og grupperinger som AfD, Front National og andre der vil gøre noget ved det skyder op i hastigt tempo, og der må vi især rose folk som tigermanden og ankagleren. De er rigtig gode til at få folk til at indse vanviddet og skaffe disse grupper endnu flere medlemmer og supportere med deres åbenlyse 5.kolonne virksomhed, - ikke mange kunne gøre det bedre end de to.

Jeg er også godt tilfreds med Folketingets sammensætning, og især med meningsmålingerne.

Danskernes Parti er opløst, og Socialdemokratiet er langt det største parti i meningsmålingerne. Det er tvivlsomt om Nye Borgerlige kommer over spærregrænsen, og at de har en lille chance skyldes udelukkende, at de går ikke ud for repatriering.

Du kan lige så godt se i øjnene, at dine holdninger kun deles af en lille ubetydelig flok, som ingen regner med i politik.



Det minder en hel del om dine andre spådomme, som f.eks. at Trump ingen chance havde for at vinde valget og DF aldrig ville komme over 12% ?

Ser du - DF har ikke været under 12% af stemmerne siden 2001 - så det er alt for tydeligt, at du lyver.

Det var DINE forudsigelser fra før Trump blev præsident, - så meget for dem og din fjollede måde at "debattere" på.

Du er helt generelt fyldt med løgn hvis det passer ind i din politiske propaganda, og dit sprog tyder ikke på at du nogensinde har debatteret på højere plan end man ser det hos afascisterne og deres hysteriske råben og skrigen.



10
Fri Debat / Sv: Rendestenssprog?
« Dato: Januar 17, 2018, 02:54:53 pm »

Ja, der skal nok være en Zenia Stampe typer der kan huske noget om en stakkels muslim,der fik klippet tøj og tørklæde i stykker af de væmmelige racister.
Uanset hvor mange dementier der bliver udsendt.

Du synes nok at Langgaard-Nielsens small talk om tøj er interessant  :big_grin:


ALT er mere interessant end dit muslim-nonsens og rendestenssprog.

Nu er du sur igen  :big_grin:

Mit sprog fejler ikke noget, og jeg skriver meget sjældent om muslimer - men mere om Langgaard-Nielsen og hans politiske løgne,

Denne tråd burde være faldet for en bagatelgrænse.

Der tager du fejl igen, jeg er ikke sur, det skal der voksne mennesker til, men glæder mig tværtimod til at sidde under en palme og se opgøret i europa som underholdning i TV, - for det er da ret tydeligt at sådan et vil komme inden for nogle år med alle de forsvarsgrupper vi aldrig tidligere så, som nu skyder op og manifesterer sig som aldrig før. NMO og Gyldent Daggry bare for at nævne et par af dem.

Men jeg kan godt forstå hvis alle dem der ikke bare kan flytte, er sure over at se deres land blive ødelagt og terroriseret af muhamedanerne og deres medløbere. Dem der er tvunget til at blive midt i det, anser det nok ikke for en bagatel. Det ville være mere mærkeligt hvis der ikke kom en reaktion en skønne dag.



11
Fri Debat / Sv: Atter en falsk 'overfalds'-historie fra muslimerne
« Dato: Januar 17, 2018, 02:40:07 pm »

Ja, der skal nok være en Zenia Stampe typer der kan huske noget om en stakkels muslim,der fik klippet tøj og tørklæde i stykker af de væmmelige racister.
Uanset hvor mange dementier der bliver udsendt.

Du synes nok at Langgaard-Nielsens small talk om tøj er interessant  :big_grin:


ALT er mere interessant end dit muslim-nonsens og rendestenssprog, - der har Massey helt ret.


12
Samfund- & Kultur / Sv: Politiske dværge
« Dato: Januar 17, 2018, 02:37:14 pm »

Det politiske billede er ved at ændre sig i hele Europa, nye partier og grupperinger som AfD, Front National og andre der vil gøre noget ved det skyder op i hastigt tempo, og der må vi især rose folk som tigermanden og ankagleren. De er rigtig gode til at få folk til at indse vanviddet og skaffe disse grupper endnu flere medlemmer og supportere med deres åbenlyse 5.kolonne virksomhed, - ikke mange kunne gøre det bedre end de to.

Jeg er også godt tilfreds med Folketingets sammensætning, og især med meningsmålingerne.

Danskernes Parti er opløst, og Socialdemokratiet er langt det største parti i meningsmålingerne. Det er tvivlsomt om Nye Borgerlige kommer over spærregrænsen, og at de har en lille chance skyldes udelukkende, at de går ikke ud for repatriering.

Du kan lige så godt se i øjnene, at dine holdninger kun deles af en lille ubetydelig flok, som ingen regner med i politik.



Det minder en hel del om dine andre spådomme, som f.eks. at Trump ingen chance havde for at vinde valget og DF aldrig ville komme over 12% ?



13
Samfund- & Kultur / Sv: Nye hærværk mod danske kirker
« Dato: Januar 17, 2018, 02:28:10 pm »
Danmarks udvikling har altid været nogle år bag efter andre lande, - desuden er problemet ikke kun dansk men internationalt og der sker der en hel del, - Australien sende muslimerne til en øde ø, - de burmesiske budister smider dem helt ud af landet, og visegrad landene vil hellere ud af EU end de vil tage mod muhamedanere, - så jo, billedet er i allerhøjeste grad ved at ændre sig globalt, folk er ved at vågne op og indse hvad der er ved at ske.

Men selvfølgelig tager det et par år mere i Danmark end andre steder. I min ungdom havde jeg grammofonplader med hjem fra USA med musik der først kom til Danmark et helt år eller mere efter.

Fona der den gang lå på Skt. Annæ Plads i Odense, spillede nogle af dem i deres højtalere ud mod gaden, med det resultat at folk kom ind i forretningen og ville købe dem, - men det kunne de så først et helt år eller mere senere. Sådan er det over hele linjen.

Jeg tror ikke Danmark vil være lige så længe om at vågne op som Sverige, - men næsten.


14
Samfund- & Kultur / Sv: Nye hærværk mod danske kirker
« Dato: Januar 17, 2018, 02:01:42 pm »
Der følger ballade, tyverier og hærværk med dem.
Det er ingen nyhed, der er desværre bare nogen der lukker øjnene for det.

Og visse prøver at trække svenske tilstanden ned over hoved på os.

Muhamedanerne skiller sig ud fra alle andre normale mennesker og folkeslag med deres terroriseren og vold mod anderledes tænkende, - det er ikke noget der kun sker i DK. Til gengæld er der gudskelov heller ingen andre folkeslag der opfører sig lige så generelt sindssygt og psykopatisk som muhamedanerne. Det er et emne der meget ofte kommer på bane i internationalt selskab og når der er flere nationaliteter samlet.

Det er heller ikke kun kirker de ødelægger og brænder af. De dræber også kristne, budister, katolikker og alle mulige andre ikke-muslimer over hele jorden. I Thailand dræber de lærere og brænder skoler af. Jeg vil medgive at jeg gerne så en hel flok af netop dem sendt til Grønland, så de også kunne opleve lidt af virkeligheden deroppe som den er andre steder.

Det burde efter hånden ikke være svært at få øje på hvad muhamedanernes mission virkelig er, man skal vel nærmest gå med skyklapper eller bind for øjnene for ikke at kunne se det, - eller være landsforrædder, kollaboratør eller 5. kolonne så man naturligvis ikke VIL se det og oven i købet prøver at dække over det på forskellig vis.

Men det er nu ikke så galt at det ikke er godt for noget, - det får trods alt flere og flere til at vågne op og tage skeen i den anden hånd.
Det politiske billede er ved at ændre sig i hele Europa, nye partier og grupperinger som AfD, Front National og andre der vil gøre noget ved det skyder op i hastigt tempo, og der må vi især rose folk som tigermanden og ankagleren. De er rigtig gode til at få folk til at indse vanviddet og skaffe disse grupper endnu flere medlemmer og supportere med deres åbenlyse 5.kolonne virksomhed, - ikke mange kunne gøre det bedre end de to.


15
Fri Debat / Sv: Hver sin interesse
« Dato: Januar 16, 2018, 09:21:33 pm »


Ja det kan vi se. 99% af dine indlæg handler om at tørre røv på muslimerne og 1% om natur.



Jeg ville ellers helst have skrevet om det er i orden, at helt unge mennesker deler børneporno.

Det kan da være ligegyldigt, hvordan fremmede lever.

Ja så længe deres levevis og ideologi ikke indbefatter kriminalitet, vold, voldtægter og terroriseren af anderledes tænkende, - ellers tror jeg ikke hverken ofrene, deres familie venner, bekendte og omgangskreds er ligeglade.

Men dem er du selvfølgelig helt ligeglad med. Blæse være med 10 årige piger voldtages og pensionister slås ned og røves, - bare din hjernedøde politiske overbevisning ikke lider overlast, - er det ikke snarere sådan det er ?


Sider: [1] 2 3 ... 228