Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - J. Langgaard-Nielsen

Sider: [1] 2 3 ... 13
1
Fra medierne / Sv: Det vil nok fungere fint i fantasiland
« Dato: November 22, 2017, 08:03:44 pm »
Carlo:
Citér
En by på størrelse med Shanghai i den libyske saltørken.
Mange problemer. Hvor vil man finde alle de kvinder der skal til alle de bordeller en sådan by skal have?

Kan I huske, hvordan Anklageren himlede op forleden, om at vi (det er vist Der Rudi og mig) ikke kunne være vores opførsel bekendt, fordi vi kalder en vis person for Luder-Carlo?

Prøv at iagttage Luderkarlens "indlæg" her. Hvad er det første, han tænker på før noget som helst andet så som sanitet, forsyninger, boliger, alt muligt...? 
:JC_ghey:   :JC-hysterical:   :tease (2):   :dance2:

'Ankagleren' er Din-debats største hykler og Luder-Carlo er det mest bøvede og gennemført ulækre, jeg nogensinde har set på en debatside!

2
Fra medierne / Sv: Red Barnet International efterforskes for menneskesmugling
« Dato: November 21, 2017, 04:36:26 pm »
Warlock:
Citér
Det er ikke Red Barnet, der efterforskes af de italienske myndigheder men kaptajnen fra det eksterne shippingfirma på skibet.[/i]
https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/efterforskning-af-kaptajn-paa-red-barnets-skib-i-middelhavet/6908407

Det er Red Barnet International, som har brugt skibet 'Vos Hestra'.

Citér
Websitet er tidligere taget i at lave falske historier som er rent opdigtning.

Den taktik kender vi godt. Når et ikke-msm har kastet lys over noget, som ikke passer typer som Anklageren og dig, er der altid noget med, at man ikke kan stole på det pågældende website!

Må jeg spørge: Kan jeg altid stole på Politiken - eller de andre msm?
Men tak for linket fra Politiken, hvor jeg får at vide, at Newspeek.info er blevet kaldt et "bloggingunivers for det yderste højres tosser"  - af David Trads !!

Det bestyrker mig unægteligt i, at jeg skal læse Newspeek.   :smile1:

3
Fra medierne / Sv: Red Barnet International efterforskes for menneskesmugling
« Dato: November 21, 2017, 04:13:04 pm »
Torsten Bonfils:
Citér
Jo, den er god nok:
https://redbarnet.dk/valgindsamling/

Og så er det forfærdelige, at organisationen vel skubber nogle unge piger med raslebøsser foran sig - piger, der måske ikke aner noget om menneskesmuglingen, og dem kan man jo ikke rigtigt få sig til at give en ordentlig opsang. Det er jo de ledende, dem der træffer de landsforræderiske beslutninger, man gerne ville ramme.

Men nu får vi at se. Jeg tror ikke, de kan blive ved med at holde det helt tys-tys med efterforskningen.

4
Politik / Sv: Points til Licensnægteren
« Dato: November 21, 2017, 04:04:57 pm »
Licensnægteren:
Citér
Hvem er det der tror på at Trump er købt og betalt af Rusland? Hvem er det der tror på at Rusland har hacket det amerikanske valg? Hvem er det der tror på at Tigermanden er en profil lavet af de nationale? Er det mig eller dig?

Jeg er jo somme tider noget uenig med dig, men her rammer du bare så præcist. Tak for den!! Ha ha... :thumbsup:

5
Fra medierne / Red Barnet International efterforskes for menneskesmugling
« Dato: November 21, 2017, 03:50:15 pm »
Organisationen RED BARNET INTERNATIONAL (leder: Helle Thorning-Schmidt) efterforskes for menneskesmugling.
Meget tyder på, at Red Barnet International har sejlet færgeservice for illegale migranter med skibet 'Vos Hestra', som i oktober blev ransaget af det italienske politi som led i en efterforskning af NGO'eres menneskesmugling.

https://newspeek.info/italiensk-politi-ransager-helle-thorning-schmidts-baad-efter-anklager-om-menneskesmugling/

https://newspeek.info/helle-thornings-organisation-efterforskes-for-menneskesmugling-af-politiet/

En video kan hentes i det øverste link; den er fra Marinetraffic.com og har vist NGO-skibe i fast rutefart mellem Afrika og Italien.

Det er bare så ulækkert at læse om disse landsforrædere, som i "humanismens" klæbrige navn underminerer de vesteuropæiske lande med deres taxi-sejlads for afrikanske indtrængere. Hvis bare det vigtige af det, jeg har læst i Newspeek, holder - så tøver jeg ikke med at kalde Red Barnet International for storforbrydere, som burdes stilles for en domstol.

Og skulle det ske, hvem ryger så med? Det gør den "pæne dame", som for bare 2½ år siden endnu var Danmarks statsminister.
Det har nok også noget med det at gøre - og at "Danmark er et socialdemokratisk land" - at MSM i Danmark er helt stille i øjeblikket. Emnet har ikke disse mediers interesse!

6
Politik / Stemmer du på det perverse sammenrend?
« Dato: November 20, 2017, 10:24:53 am »
Ja, nu sætter jeg dette under politik - men altså....er Alternativet egentlig et politisk parti?
Vel næsten mindre end Jakob Haugaard var politiker i sin tid.

Jeg opfatter "partiet" som en paraply for alt det rablende gale, det at være anderledes næsten for enhver pris (som regel på en syg måde, jævnfør homo-parader etc.), et gøglerparti, som ingen seriøse politikere burde røre med en ildtang.

Et "morsomt" påfund for nylig - som den homoseksuelle partiformand Uffe Elbæk da også bifaldt - er, at der skulle indsamles billeder af Alternativet-ansattes kønsorganer, hvorefter billederne skulle hænges op som collage på partiets stamværtshus, homo-baren "Centralhjørnet", Kattesundet 18 i København!

http://jyllands-posten.dk/politik/ECE10041275/uffe-elbaek-stoettede-indsamling-af-intimfotos-fra-alternativets-ansatte/

Ville et sådant parti kunne tiltrække vælgere/medlemmer i hvad du ville kalde nogenlunde almindelige menneskers kreds? Nej vel?
Hvis du er på en arbejdsplads blandt ganske almindelige, voksne mennesker, ville du så sige åbenhjertigt ved frokostbordet: Jeg er medlem af Alternativet?  Nej vel?

De ryger såmænd nok ud igen, (nemlig når der kommer en anden skør døgnflue). Det mest forfærdelige er, at der er så mange skupskøre, perverse, barnlige dummernikker i Danmark. Det hed sig engang, at vi havde haft "oplysningstid"...jeg ved snart ikke rigtigt!

7
Fra medierne / Sv: 47.000 valgte blankt!?
« Dato: November 20, 2017, 09:57:24 am »
Poul David:
Citér
Jeg stemmer selvfølgelig også i morgen til kommune- og regionsråds valget.
Hvad gør du?

Ja, det må du nok sige. Til seneste folketingsvalg stemte jeg blankt; det er meget forskelligt fra at være sofavælger, eftersom man bevæger sig hen til valglokalet og tilkendegiver, at der ikke er opstillet nogen, man føler sig repræsenteret ved.

Jeg overvejer dog Nye Borgerlige, da de er opstillet her i den kommune, jeg bor i.

8
Politik / Sv: Halvdelen af dem der er på bistand i Norge er velfærdsjægere
« Dato: November 20, 2017, 09:45:06 am »
Licensnægteren:
Citér
– Rapporten bekrefter at en av hovedårsakene til fattigdom i Norge er innvandring. 28,5 prosent av innvandrerne lever i vedvarende lavinntekt. Det er alarmerende. Det verste som kan skje, er at innvandrere og flyktninger blir en egen underklasse i det norske samfunnet, sier Hauglie
til VG

Nå, er det værste der kan ske, at indvandrere og flygtninge bliver en underklasse i samfundet?
Jeg synes da, at det er sådan de plejer at blive beskrevet i forvejen, når vi skal presses (af godhedsindustrien inklusive DR/TV2) til at punge ud atter en gang.

Det alarmerende er naturligvis, at der overhovedet er så mange indvandrere i Norge. Jeg er enig med oplægs-skribenten i, at den logiske løsning er at sende dem ud af landet. Det, som den idiotiske Høyre-minister siger, er jo, at de ikke bare skal forblive i Norge men at deres indkomst også skal stige.

Hvis man sammenligner med Danmark, ja så ved vi jo, at disse "ludfattige" indvandrere flokkes omkring de røde/radikales valgboder i disse tider - når de da ikke ligefrem selv opstiller. Forståeligt nok: De ved jo, hvem der har medvirket til at skaffe dem til Danmark! Der er i årevis foregået en stille import af vælgere til vores land. Tro mig, EL, Alternativet, RV, SF og til syvende og sidst nok også S ved godt, hvordan "den skal drejes"!

9
Debat om debatten / Sv: Velkommen til din-debat.dk
« Dato: November 17, 2017, 05:16:11 pm »
Nu nævner Rudi Anklagerens ualmindelig ondsindede angreb på mig og i virkeligheden også mit private liv. Da det ligger næsten et år tilbage i tiden, vil jeg gerne - for dem, der ikke læste med dengang - linke til det her:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4785.msg60009#msg60009

Anklageren, der ikke kender mig og heller aldrig kommer til det, mente at kunne tillade sig at skrive, at jeg var "formørket" og at "skrantende fysisk sundhed (kan) hænge sammen med, at psyken er fyldt op med et uoverskueligt had, som helt dominerer personligheden."
Og så skulle min familie, som Anklageren intet kendte/kender til lige nævnes også:

"Dertil kommer, at et urationelt had belaster familielivet og går ud over børnene."

Da jeg fandt ud af, at det pågældende oplæg var rettet mod min person, skrev jeg selvfølgelig et svarindlæg:

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=4785.msg60031#msg60031

Forinden havde Phil skrevet et par rammende bemærkninger som vidne til Anklagerens infame optræden.

Og - ja, jeg må nok indrømme, at Rudi har ret i, at jeg ikke ligefrem har været gode venner med Anklageren siden den affære.
Kunne man forvente det? Desuden er han fortsat lige siden med at skrive kommentarer om, at jeg burde smides ud herfra.

10
Ankagleren:
Citér
http://www.din-debat.dk/index.php?topic=7031.msg94166#msg94166

 :sarcastic:
Men det nytter jer jo ikke, at I opsummerer alle de indlæg fra min side, som får jer til at skære tænder og bide i gulvtæppet. Jeg har ved tidligere lejligheder udtrykkeligt skrevet, at jeg primært er her for at forfølge netop jer to.
Det gør jeg for at sikre mere albuerum til ordentlige debattører som Der Rudi og Anti-rød, og for at minde læserne om, at de ikke skal lade sig mobbe ud af sådan et par selvfede sprætskide.   :Gigakach_02:   :JC_moon:










11
Religion-& Filosofi / Sv: Du må forstå, at Lumre-Carlo er syg. Meget....
« Dato: November 16, 2017, 09:52:16 pm »
genuine Troll:
Citér
Hvad ialv har julemænd med lussinger og brændte hænder at gøre,? det er da ikke ligefrem det at julemænd står for,  :girl_sad:

Hvis man overhovedet vil spilde tiden med at læse noget Lumre-Carlo har skrevet, skal man tænke på, at her er tale om en svagt begavet, primitivt tænkende psykopat. Man kan ikke uden videre regne med, at der i hans indlæg er en vis idé eller linje.

Lumre-Carlo kalder sig selv missionerende kommunist.
Tjah. Det bliver mest til besværgelser som "sådan er kapitalismen".

Det jeg derimod mest lagde mærke til, da jeg havde læst nogle af hans primitive udgydelser, var ikke engang hadet til kristendommen (hvor han ganske vist melder sig på banen ind imellem som "bibel-kyndig".)
Han hader først og fremmest vestlig kultur. Specielt, hvis hadet så kan rettes mod amerikansk kapitalisme.
Både på SOL-debat og her har han frydet sig over at tænke på de mange ofre ved 11. september-angrebet. Det er trods alt få, der gør det på ikke-arabiske sites.

Jeg ved ikke, om du har set, hvordan han svine-sjofler kvindelige debattører herinde med ækle, klamme tilbud om at "finde ud af noget med et hotel" og lignende? Ligesom Islamisk Stat-mænd tænker han i sex og vold, når han skal "tage hævn" og fortælle disse borgerlige kvinder, at de skal klappe i på en offentlig debatside. At de ytrer sig offentligt, er ikke sådan Lumre-Carlo ser kvindens plads. 

Lumre-Carlo har faktisk meget til fælles med radikale muslimer.
Naturligvis kan ingen normale mennesker begribe, hvorfor han prøver at sidestille æresdrab og julemænd. Det er fordi, det udspringer af, hvordan der er i Carlos verden. Ikke i vores.






12
Fri Debat / Sv: Legetøjsfirma hylder hijab
« Dato: November 14, 2017, 12:05:14 pm »
Krøngel:
Citér
Når du skriver det, så tror jeg på dig fordi du forekommer mig yderst troværdigt!. Så bare skriv! at du ikke samler den pung fyldt med herligt dansk bistands pengene, som den sækkeklædte quinde foran dig tabte. Rudi, my man, duskynder dig til quinden ikke?

Der er et godt gammelt princip, jeg sammen med andre hylder. Nemlig at har man opholdstilladelse i Danmark og gerne vil deltage i døgnets debat, så skriver man dansk. Debatten er jo til for at lette forståelsen for, hvad andre mener. Så jeg synes godt, at man kan forlange af deltagerne herinde, at man udtrykker sig i det sprog, der nu engang er modersmålet her til lands.

Det dér (som jeg citerer)?
Det er muligvis marijuana-amerikansk slang.
Dansk er det ikke.
 



13
Sikke en samling danskerfjendske landsforrædere - samlet på ét billede!

14
Debat om debatten / Sv: Tigermandens udskejelser
« Dato: November 13, 2017, 10:22:33 am »
Tigermanden:
Citér
Når man tilmelder sig Din-debat, så er det sådan, at man binder sig til ikke at poste materiale, som er :

"æreskrænkende, grov, vulgær, hadefuld, chikanerende, angribende, truende, blasfemisk".

Det overtræder den nationale bande da ofte. Tænk på, hvordan de kalder Carlo for "Luder-Carlo" - eller hvordan de skriver fornedrende om Allah - det er jo blasfemi. Dette burde kunne få vidtrækkende, juridiske konsekvenser for de nationale!

Det bliver da spændende at se, hvad Tigermanden får ud af det.   :sarcastic: 
Jeg vil følge det - ligesom jeg tidligere har fulgt hans udskejelser med hensyn til beskyldninger og grovheder.

Som Me skriver: Man bliver ikke bannet uden grund. Og Tigermanden har jo været bannet flere gange på Din-debat.

Musenfryd 29/10 2015:
Tigermanden bannet i 14 dage.

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=2365.msg25224#msg25224

GuBBi 4/3 2017:
"Min (synes jeg selv) ret store tålmodighed er opbrugt, og jeg har besluttet at give Tigermanden en lang pause nu. 6 måneder....så længe han ikke kan finde ud af hvor grænserne til den slags går, er der ikke plads til ham her."

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5450.msg70731#msg70731

Efter min mening har Tigermanden også truet profilen El Nino herinde:

"Du kan jo passende se frem til en fremtid, hvor Nydanskerne er i flertal i dette lande, og gud hvor jeg glæder mig! Tænk lige lidt over det!"
Det opfatter jeg i høj grad som en trussel!

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=2048.msg21557#msg21557

Sammenholdt med, at han engang skrev, at DerRudi nok "skal komme til at knæle for Allah", er det ikke svært at regne ud, hvad islam-håndlangeren Tigermand har i sinde, og hvad det er han glæder sig sådan til. 
 

15
Samfund- & Kultur / Sv: Nogle idéer om ny våbenlov i Danmark
« Dato: November 12, 2017, 05:17:23 pm »
DerRudi:
Citér
Det kan du tro, han kan - og har gjort for længe siden. Og ja, vedligeholder. Hvordan og hvorfor våbnet er erhvervet, kunne jeg selvfølgelig aldrig drømme om at fortælle en skiden smatka'l som dig.
Men jeg er ikke så meget som anmeldt for noget, endsige dømt. Dengsebandens vandrende røverhistorie om truslen, (som højst eksisterede nogle timer på DD, inden jeg selv slettede den), ved faste brugere jo, hvad var for noget. 

Det er ikke sikkert Luder-carlo'en kender ret meget til det danske retssystem, men man har altså ikke fået en plet på sin straffeattest, fordi der er nogle tumper på en lille debatside, der anmelder én til en administrator af siden. Det får man først, hvis man bliver dømt for ét eller andet i en retssal ude i det virkelige samfund!   :bad:   :tease:

Som i andre "indlæg", kan man tydeligt se, at Luder-Carlo forveksler den virkelige verden med sine gale fantasier.   :connie_nutzo:
Jeg forstår ikke, at personalet, dér hvor han er installeret, vedvarende lader ham benytte en computer, Men det er vel det med "lalle-Danmark"...?

Sider: [1] 2 3 ... 13