Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - Phil

Sider: [1] 2 3 ... 228
1
Fri Debat / Military drills ?
« Dato: Januar 20, 2018, 12:12:33 pm »
Vi har nylig haft bl.a. marching drills, men ikke nogen march kommer på højde med den franske fremmedlegions, - deres langsomme stilige marchform er godt nok noget af det flotteste. Nyd den her, især fra 0.30

https://www.youtube.com/watch?v=yASlGCLkBSw


2
'De ser for fattige ud til at bære det': Hollandsk politi vil til at strippe unge for tøj de ser for fattige ud til at have råd til.

 Myndighederne siger, at den kontroversielle praksis vil bidrage til at reducere kriminaliteten i den nederlandske havneby.

Rotterdam-politiet vil snart ansætte officerer, der er specielt uddannet til at identificere personer, hvis tøj ikke synes at matche deres forventede indkomst, rapporterer De Telegraaf. Lokalt politi siger, at foranstaltningen vil bidrage til at reducere kriminaliteten på Rotterdams gader. Det ser ud til, at mindretal vil blive mere berørt af ordningen end den nederlandske befolkning.

"De er ofte unge gæster, der anser sig selv som urørlige," sagde politichefen i Rotterdam, Frank Paauw, til avisen. "Vi skal klæde dem af på gaden."
Politiet vil scanne efter luksusure, som er "et symbol på status for unge mennesker", sagde Paauw. Officerer vil også være på udkig efter dyre jakker og eksklusive frakker. Folk, som politiet aktion skal målrettes mod "har ingen indkomst, så spørgsmålet er, hvordan de har fået de dyre ting."

"Vi ved, at de har tøj, der er for dyrt at bære med de penge, de får," siger en talsmand for Rotterdam-politiafdelingen, som rapporteret af Quartz. "Vi skal se på, hvordan de får det tøj, hvor købte de det, hvor kom pengene fra." Politiet hævder, at være iført fancy outfits, uden at have penge til at købe det, sender en forkert signal til offentligheden.

Kritikere har kritiseret ideen og sagt, at initiativet er tvivlsomt ud fra et juridisk synspunkt, og at det grænser op til raceprofilering. Imidlertid fandt en afstemning i 2016, at flertallet af nederlandske folk godkendte raceprofilering udført af politiet.

På spørgsmålet, om det var acceptabelt for politiet at udpege folk baseret på deres etnicitet eller hudfarve, sagde 64 procent af respondenterne, at det var okay at gøre det.

https://www.rt.com/news/416444-dutch-police-clothes-profiling/

3
Fri Debat / Sv: Og årsagen skal findes i kristendommen
« Dato: Januar 19, 2018, 03:20:37 pm »

Men hvis vi nu hørte om kristne der gjorde det samme igen og igen og ikke kun i USA men det samme billede over hele jorden, så ville det ikke få nogen klokke til at ringe hos dig, - du vil heller pille de få enkelttilfælde der ikke er begået af muslimer frem ?


Du er altså dum - fordi kristne myrder titusinder og atter titusinder af deres kristne medborgere i USA - og det siger ikke en skid om kristendommen.

Netop, - hvorfor nævner du det så ? - til gengæld siger muhamedanernes utallige racistiske overgreb på ikke muslimer over hele jorden en hel del om islam.



4
Fri Debat / Sv: Og årsagen skal findes i kristendommen
« Dato: Januar 19, 2018, 03:07:15 pm »
I USA er en ingeniør, som tjener over 850.000 kroner om året, og hans hjemmegående kone det store samtaleemne.

De har holdt deres 13 underernærede børn lænket i jernkæder med hængelås. Årsagen skal angiveligt søges i deres kristne tro.

Hvis man tror, at det fortæller noget om kristendommen, så er der noget galt med ens evne til at argumentere logisk.

Hvis man fandt mange negative historier om kristne - og på den måde fremstillede det, som om det fortalte sandheden om kristendommen - ville man vise tegn på, at man ikke er normal - men mentalt tilbagestående.

Man ville kort sagt være dum.

Men hvis vi nu hørte om kristne der gjorde det samme igen og igen og ikke kun i USA men det samme billede over hele jorden, så ville det ikke få nogen klokke til at ringe hos dig, - du vil heller pille de få enkelttilfælde der ikke er begået af muslimer frem ?

Det er kun i din fantasi de kristne er problemet, på resten af jorden er det muslimerne der skaber problemerne, - det er muslimerne de smider ud, ikke de kristne.

Hvem er det så der er mest dum syntes du selv ?

Hvor mange døtre skal voldtages?

“Jeg tager hen til din familie nu, så er der noget du vil sige til dem. Sig nu noget...”

Det var ordene fra den migrant fra Cameroun til den 70 årige københavnske bogholder, efter han brutalt havde stukket ham i halsen, og inden han fortsatte med dræbte ham.

Jeg kan kun forestille mig den smerte denne 70 årige bogholder har gennemlevet. Kæmpende for sit eget liv, og frygte for sine kæres sikkerhed.

Hvor mange af vore fædre skal dø? Hvor mange af vore sønner skal overfaldes? Hvor mange af vore døtre skal voldtages, før I politikere vil beskytte os?

I vil ikke lade os beskytte os selv, og I vil ikke gøre det nødvendige for at vi kan leve i sikkerhed og tryghed.

Der kommer et tidspunkt, hvor I ikke længere kan fralægge jer ansvaret for den ulykke, vold og død jeres beslutninger har pålagt den danske befolkning.

https://jyllands-posten.dk/debat/blogs/larsmathiesen/ECE10216662/hvor-mange-doetre-skal-voldtages/


5


Om det er mine kammerater eller ej kan diskuteres. Det er ikke en opgave politiet overlader til andre, eller betaler nogen for - det er politiet selv der skyder dem der skal skydes, de ved selv hvem banditterne der gang på gang smyger sig uden om domstolene, truer vidner o.s.v. er.


Det er op til enhver, om de helst vil tro på verdenspressen - eller på en dobbeltmoralsk sømand, som ikke har noget imod at købe hash af de samme forhandlere - som han går ind for at skyde ned på gaden, selvom der ryger nogen børn med i købet.

Det må du spørge Guardian om hvor de har det fra.

Duterte har udtrykkelig sagt han vil frikende enhver politimand der gør det, men til gengæld ikke private eller selvtægtsmænd.

Så hvorfor skulle politiet ikke gøre det selv ?

Især når de får en ganske god betaling for det.

Philippinsk politi betaler ikke for noget, - tværtimod de krasser selv ind overalt hvor de kan, - de betaler ikke engang deres værtshusregning, de går bare hvis det passer dem, og de er altid ude efter en ekstra skilling. Deres løn er heller ikke særlig høj.

De patruljer har iøvrigt altid været der, - de er bare blevet tydelige og kommet frem i lyset fordi Duterte har givet grønt lys for det.




6
Samfund- & Kultur / Sv: Hvorfor skriver du altid om det samme?
« Dato: Januar 17, 2018, 05:35:34 pm »


Hvad taler vi nu om? En der ikke har fået revet i sit tøj, et sted på klodens bagside.

I dag er der vist ikke noget der hedder klodens "bagside" hvor kun de opdagelsesrejsende kommer, i dag kan man være på den anden side på ca. 12 timer.
Tusindvis af mennesker fiser hver dag fra den ene side af kloden til den anden og tilbage igen.

Kig en gang på den her, det er alle de fly der er i luften real time, hvor de er lige nu, hvor de kommer fra og hvor de er på vej hen, man kan også se deres flyvehøjde og hastighed og meget andet.

 https://www.flightradar24.com/47.86,11.89/4

7
Fri Debat / Sv: De særeste kommentarer
« Dato: Januar 17, 2018, 05:04:56 pm »
Vil det sige at du går ind for `dødspatruljer´?   :girl_sad:


På Philippinerne ville folk som Abbas, Store A og Levkovic`erne forlængst være blevet skudt af sådanne patruljer, og ungerne der terroriserer svømmehaller, indkøbscentre og biblioteker ville have fået pædagogisk behandling i kælderen - jeg kan ikke sige jeg ville være særlig ked af det.

Bare det virker.

Det er jo heller ikke alle lande der har råd til at give dem store dyre mercedes biler og sende dem på krydstogt til Caribien i stedet.



8
Fri Debat / Sv: De særeste kommentarer
« Dato: Januar 17, 2018, 04:53:16 pm »

Politiet har dræbt snesevis af børn i Filippinernes krig mod narkotika

ICC (Den Internationale Straffedomstol) meddelte for nylig, at det vil undersøge og være særlig opmærksom på forbrydelser mod børn.

https://www.theguardian.com/global-development/2017/dec/04/police-have-killed-dozens-of-children-in-philippines-war-on-drugs-amnesty-says

Er det dine kammerater - de omtalte vigilantes på motorcykler, som ofte betales af politiet - og som udfører "riding in tandem" angreb, hvor de skyder narkotikaforhandlere og tilfældige forbipasserende?


Ja, der er desværre også børn imellem, men krigen mod narkotika og kriminalitet har til gengæld været effektiv og kan mærkes helt ned på gaden, selv for den almindelig Philippiner. Men naturligvis er de pårørende ikke glade.

Om det er mine kammerater eller ej kan diskuteres. Det er ikke en opgave politiet overlader til andre, eller betaler nogen for - det er politiet selv der skyder dem der skal skydes, de ved selv hvem banditterne der gang på gang smyger sig uden om domstolene, truer vidner o.s.v. er.

Til gengæld er der en hel del Philippinske politibetjente med i Thunder og nogle af dem er sommetider på "special mission", - det er åbenbart den interne betegnelse for det.


9
Fri Debat / Sv: Motorbøsser imod politiet?
« Dato: Januar 17, 2018, 04:11:40 pm »
Nu viser du omsider din sande natur.

Med lov skal land bygges, men du er i tvivl om motorbøsser er bedre.



Det er vist mere muhamedanerne der mener det, med alle de skyderier i gaderne - eller lastbiler er måske endnu bedre ?

Muhamedanerne regner da helt klart ikke dansk politi for noget.

Philippinerne har demokrati i dag fordi politi og militær nægtede at skyde på almindelige fredelige borgere selv om Marcos gav dem ordre til det.

Jeg ville ønske jeg havde samme tillid til dansk politi.

Men den er gået helt fløjten selvom de kun "skyder efter benene". Den sidste rest forsvandt under Tibet demonstrationen, da den menige betjent viste sig ikke engang at kende den grundlov han var sat til at beskytte, - helt klar til at overtræde enhver lovgivning hvis han fik ordre på det "oppe fra".

Det er den slags vi kalder lejesoldater.




10
Fri Debat / Sv: Det er helt skørt
« Dato: Januar 17, 2018, 03:33:22 pm »
Ja Duterte gør noget ved muhamedanerne, han er en god mand for Philippinerne.

Tak for kaffe.

Citér
At du har storhedsvanvid er tydeligt nok, - men læge eller psykiater er du tydeligvis ikke, - tværtimod burde du tale med en, for helt normalt skruet sammen i hovedet er du helt bestemt ikke.

Tak for kaffe.

Går al den kaffe ikke ud over din nattesøvn ?


11
Fri Debat / Sv: Det er helt skørt
« Dato: Januar 17, 2018, 03:23:31 pm »
Der tager du fejl igen, jeg er ikke sur, det skal der voksne mennesker til, men glæder mig tværtimod til at sidde under en palme og se opgøret i europa som underholdning i TV, - for det er da ret tydeligt at sådan et vil komme inden for nogle år med alle de forsvarsgrupper vi aldrig tidligere så, som nu skyder op og manifesterer sig som aldrig før. NMO og Gyldent Daggry bare for at nævne et par af dem.

Men jeg kan godt forstå hvis alle dem der ikke bare kan flytte, er sure over at se deres land blive ødelagt og terroriseret af muhamedanerne og deres medløbere. Dem der er tvunget til at blive midt i det, anser det nok ikke for en bagatel. Det ville være mere mærkeligt hvis der ikke kom en reaktion en skønne dag.

Jeg tror ikke, der findes en eneste muslim i Grønland lige nu - og det er folk i Europa, der sidder se opgøret med militante muslimer på Filippinerne som underholdning i TV.

Du er vist ikke helt rask.


Ja Duterte gør noget ved muhamedanerne, han er en god mand for Philippinerne.

At du har storhedsvanvid er tydeligt nok, - men læge eller psykiater er du tydeligvis ikke, - tværtimod burde du tale med en, for helt normalt skruet sammen i hovedet er du helt bestemt ikke.

Tværtimod er de danskere der tilbringer det meste af deres liv på Grønland typisk særlinge der har lidt svært ved at omgås andre mennesker. Det har du måske slet ikke observeret ?


12
Fri Debat / Sv: Atter en falsk 'overfalds'-historie fra muslimerne
« Dato: Januar 17, 2018, 03:14:28 pm »
Tv viste en dokumentar fra USA, hvor kvægavlere gjorde oprør over, ikke længere efter flere generationer at havde tilladelse til at  have kvæg på offentlige jorde ude vestpå.

Kvægavlerne skulle fordrives fra land de havde haft adgang til over 100år, ud fra en eller anden bureaukratisk ordning.
Det fandt folk sig ikke i.

Der samledes hurtigt forskellige militsgrupper med motorbøsser, hvilket fik FBI til at trække sig.
FBI brugte løgnagtige beviser mod grupperne, som dog blev frikendt i retten. Der skete også det politiet dræbte en af aktivisterne. Militsgrupperne løsnede ikkeet skud.

Jeg ved ikke hvad jeg skal tænke om det.
Myndighederne bruger løgn og pression. Folket i USA går til forsvar.
Det havde effekt - dialog havde ikke.

Det kan komme dertil danskere sætter sig til nødværge mod muhammedanerne, som jo ikke viger tilbage for at skyde med skarpt igen og igen.

Jeg tror socialisterne ikke vil tøve med at bruge våbenmagt mod danskerne i en sådan situation.
Jeg siger bare det vil de gøre.


Selvfølgelig, kommer der en modreaktion - og socialisterne har jo allerede bekendt kulør og vist hvor de står. De er så forbitrede over deres ungdoms revolution aldrig blev til noget at de på deres gamle dage gemmer sig på en bjergtop og kun ønsker ondt over Danmark.

Der vil også dukke andre partier op der vil gøre noget ved det, men foreløbig gør Mette Frederiksen og DF da et udmærket stykke arbejde, de er da på rette vej selv om den er lang og det er op ad bakke.




13
Samfund- & Kultur / Ankaglerens løgne igen igen
« Dato: Januar 17, 2018, 03:01:46 pm »

Det politiske billede er ved at ændre sig i hele Europa, nye partier og grupperinger som AfD, Front National og andre der vil gøre noget ved det skyder op i hastigt tempo, og der må vi især rose folk som tigermanden og ankagleren. De er rigtig gode til at få folk til at indse vanviddet og skaffe disse grupper endnu flere medlemmer og supportere med deres åbenlyse 5.kolonne virksomhed, - ikke mange kunne gøre det bedre end de to.

Jeg er også godt tilfreds med Folketingets sammensætning, og især med meningsmålingerne.

Danskernes Parti er opløst, og Socialdemokratiet er langt det største parti i meningsmålingerne. Det er tvivlsomt om Nye Borgerlige kommer over spærregrænsen, og at de har en lille chance skyldes udelukkende, at de går ikke ud for repatriering.

Du kan lige så godt se i øjnene, at dine holdninger kun deles af en lille ubetydelig flok, som ingen regner med i politik.



Det minder en hel del om dine andre spådomme, som f.eks. at Trump ingen chance havde for at vinde valget og DF aldrig ville komme over 12% ?

Ser du - DF har ikke været under 12% af stemmerne siden 2001 - så det er alt for tydeligt, at du lyver.

Det var DINE forudsigelser fra før Trump blev præsident, - så meget for dem og din fjollede måde at "debattere" på.

Du er helt generelt fyldt med løgn hvis det passer ind i din politiske propaganda, og dit sprog tyder ikke på at du nogensinde har debatteret på højere plan end man ser det hos afascisterne og deres hysteriske råben og skrigen.



14
Fri Debat / Sv: Rendestenssprog?
« Dato: Januar 17, 2018, 02:54:53 pm »

Ja, der skal nok være en Zenia Stampe typer der kan huske noget om en stakkels muslim,der fik klippet tøj og tørklæde i stykker af de væmmelige racister.
Uanset hvor mange dementier der bliver udsendt.

Du synes nok at Langgaard-Nielsens small talk om tøj er interessant  :big_grin:


ALT er mere interessant end dit muslim-nonsens og rendestenssprog.

Nu er du sur igen  :big_grin:

Mit sprog fejler ikke noget, og jeg skriver meget sjældent om muslimer - men mere om Langgaard-Nielsen og hans politiske løgne,

Denne tråd burde være faldet for en bagatelgrænse.

Der tager du fejl igen, jeg er ikke sur, det skal der voksne mennesker til, men glæder mig tværtimod til at sidde under en palme og se opgøret i europa som underholdning i TV, - for det er da ret tydeligt at sådan et vil komme inden for nogle år med alle de forsvarsgrupper vi aldrig tidligere så, som nu skyder op og manifesterer sig som aldrig før. NMO og Gyldent Daggry bare for at nævne et par af dem.

Men jeg kan godt forstå hvis alle dem der ikke bare kan flytte, er sure over at se deres land blive ødelagt og terroriseret af muhamedanerne og deres medløbere. Dem der er tvunget til at blive midt i det, anser det nok ikke for en bagatel. Det ville være mere mærkeligt hvis der ikke kom en reaktion en skønne dag.



15
Fri Debat / Sv: Atter en falsk 'overfalds'-historie fra muslimerne
« Dato: Januar 17, 2018, 02:40:07 pm »

Ja, der skal nok være en Zenia Stampe typer der kan huske noget om en stakkels muslim,der fik klippet tøj og tørklæde i stykker af de væmmelige racister.
Uanset hvor mange dementier der bliver udsendt.

Du synes nok at Langgaard-Nielsens small talk om tøj er interessant  :big_grin:


ALT er mere interessant end dit muslim-nonsens og rendestenssprog, - der har Massey helt ret.


Sider: [1] 2 3 ... 228