Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - Anklageren

Sider: [1] 2 3 ... 170
1
Fri Debat / Sammendrag af anti-røds og Anklagerens debat
« Dato: I dag ved 12:21:28 am »
Det starter med at anti-rød forsvarer Paludan ved at skrive: Der har været en del modstand fra jer socialister, mod Paludan får politibeskyttelse. Betyder det i mener politikere ikke skal have livvagter, som statsministeren, Nasar Khadar osv. ? Det må det vel gøre, eller er det kun socialistiske politikere der skal beskyttes ?

Anklageren: Det virker mere som om, at statsministeren, Nasar Khadar osv. er glade for at staten vil yde dem beskyttelse - men den yderste højrefløj tager imod beskyttelsen - og takker for hjælpen ved at håne dem, de bliver beskyttet af.

Anti-rød: Du vrøvler mere og mere. Har du måske hørt Pia Kjærsgård håne sine livvagter. Du må gerne bøje dig.

Anklageren: Pia Kjærsgaard er da ikke på den yderste højrefløj - men det er Rasmus Paludan, som endda er dømt for at håne politiet. Københavns Politi rykkede ud med droner, pansrede køretøjer og et stort antal betjente for at beskytte partilederen. Det vakte dog på ingen måde taknemmelige følelser hos højrefløjseren.

"Hil Københavns Politi. Hil indsatslederen for denne fantastiske nazistiske indsats"

Ordene til politiet - som var der for at forsvare Rasmus Paludan - gjaldede ud af en højttaler, som tilhængere af partiet Stram Kurs havde medbragt til en demonstration på Nørrebro.

Anti-rød: Rasmus Paludan er et nul i mine øjne, som jeg har beskrevet tidligere.  Men, og det er et stort men. Han har lov til at ytre sig, eller er det også socialist-forbudt. I beviser gang på gang, i er hamrende udemokratiske, og for jer er demokrati at alle skal gå ind for jeres rådne ideologi.

Se bare på socialisterne i England, som hyler og skriger om afstemninger indtil England erklærer sig EU socialistiske spytslikkere.

 :tatice_03:

2
Politik / EU anmodes om udsættelse
« Dato: Oktober 19, 2019, 11:16:21 pm »
Johnson vil-hellere-ligge-død-i-en-grøft-end-udsætte-brexit har nu sendt en anmodning om at udsætte brexit.

Donald Tusk bekræfter, at han har modtaget anmodningen, og vil nu begynde konsultationer med EU-ledere om, hvordan vi skal reagere, skriver Tusk.

https://twitter.com/eucopresident/status/1185661904427143171


3
Fra mig til dig / Senilix
« Dato: Oktober 19, 2019, 11:02:03 pm »
Der er nogen, der er gamle, når de er 50 - og andre kan være unge, som 80 årige, aktive mennesker lever længere, med mindre de ikke kan, være aktive, på grund af helbredet.
Og sådan er de så meget  :big_grin:
Jeg tror ikke, vi har så mange unge mennesker herinde, de opholder sig andre steder.

Men hr. tigerklager har et problem, han ser ikke, at jeg svarer Carlo, han troede jeg skrev til ham, så alderen må jo "trykke ham"  den stakkel.

Citat: "Vi har homofaber og tigerklageren, og jeg orker ikke, at bruge min tid, på den slags personer"

http://www.din-debat.dk/index.php?topic=9939.msg141244#msg141244

Du er da senil, når du ikke kan huske den slags   :yes:

Jeg håber bare, at du kan huske det i morgen, for det var dagens gode nyhed  :smile1:

Glemmer du også, hvor du har lagt dine briller?


4
Politik / Du kan ikke se skoven for bare træer
« Dato: Oktober 19, 2019, 10:48:14 pm »

Ja, det var en katastrofe, at vi mistede Sønderjylland i 1864 bare, fordi vore politikere var så tåbelige, at de ville provokere Tyskland og Østrig, fordi de naivt troede, at vi kunne vinde over dem militært igen, ligesom vi jo havde gjort i 1848. Desuden gik der desværre for lang tid, inden vi fik afstemningen i 1920 hele 56 år efter 1864. Så vi fik jo ikke engang som forventet Schleswig tilbage.

Årsagen til krigen var, at Tyskland ville indlemme hertugdømmerne i Tyskland - ligesom alle de andre småstater, der blev indlemmet i Tyskland ved dannelsen af forbundsrepublikken.

Problemet strækker sig tilbage til Valdemar Sejr, der gjorde sin søn Abel til hertug af Sønderjylland. Da blev Sønderjylland skilt fra Danmark.






5
Fri Debat / Du er bare så uvidende
« Dato: Oktober 19, 2019, 10:20:20 pm »
Du vrøvler mere og mere.
Har du måske hørt Pia Kjærsgård håne sine livvagter. Du må gerne bøje dig.

Jeg håner gerne politiets ledelse for uduelighed, og for at få kæmpebonus for deres fadæser.
Det er korrekt.



Skandalerne har i den grad ramt politiet i år. Alligevel har landets politibosser god grund til at smile.
B.T. kan nu afsløre, at politidirektørerne, it-direktøren samt rigspolitichef Jens Henrik Højbjerg til sammen har fået 1.010.000 kroner i bonus for 2018.

Det svarer i gennemsnit til 77.693 kr. for de i alt 13 højest placerede ledere i dansk politi.
I en serie har B.T. de seneste fire måneder ellers afdækket en række problematiske forhold i politiet og domstoles sagsbehandling.

Justitsminister Nick Hækkerup (S) har allerede erkendt, at ofre for kriminalitet er blevet svigtet.
Alligevel har politibosserne altså fået en klækkelig bonus - og det møder hård kritik på Christiansborg.

Pia Kjærsgaard er da ikke på den yderste højrefløj  :big_grin: :big_grin: :big_grin:

´- men det er Rasmus Paludan, som endda er dømt for at håne politiet.

Typisk højrefløj

Anti-røds helt: Rasmus Paludan - er idømt flere bøder for at tale grimt om politiet. Det er udtalelser om politifolk som "kriminelle snothvalpe" og "korrupte", der har ført til bøderne.

Også under demonstrationerne, har Paludan angrebet sine forsvarere: politiet

Københavns Politi rykkede ud med droner, pansrede køretøjer og et stort antal betjente for at beskytte partilederen. Det vakte dog på ingen måde taknemmelige følelser hos højrefløjseren.

"Hil Københavns Politi. Hil indsatslederen for denne fantastiske nazistiske indsats"

Ordene til politiet - som var der for at forsvare Rasmus Paludan - gjaldede ud af en højttaler, som tilhængere af partiet Stram Kurs havde medbragt til en demonstration på Nørrebro.

Se det på video her: https://www.bt.dk/krimi/video-rasmus-paludan-kalder-politileder-nazist

6
Fri Debat / Der ved du da ikke
« Dato: Oktober 19, 2019, 06:52:08 pm »
Hvilken løgnepresse?

Jeg ved, at det næppe er mordere med skydevåben, som politiet mener, at han skal beskyttes imod. Derimod mener politiet jo åbenbart, at han med sine provokationer risikerer at fremkalde slagsmål.

Var det derimod bevæbnede mordere, der var risikoen, så ville politiet jo tilbyde ham beskyttelse døgnet rundt - ligesom de f. eks. gjorde med Kurt Westergaard. Men så interessant er Paludan jo ikke for nogen.

Det lyder som noget, du selv har gættet dig frem til


I pressen står der:  Begrundelsen (fra politiet, red.) er, at der er en trussel mod kongressen og en konkret trussel mod partiformand Rasmus Paludans liv.

En konkret trussel mod Rasmus Paludans liv - lyder som om han risikerer at blive skudt eller lignende.

https://www.bt.dk/krimi/arrangoer-der-er-en-konkret-trussel-imod-paludans-liv

https://www.avisen.dk/stram-kurs-udskyder-rigskongres-efter-forbud-fra-pol_570848.aspx




7
Politik / Du skriver det samme hele tiden
« Dato: Oktober 19, 2019, 06:13:46 pm »
Nægter nu jeg har dig: hvad mener du om den tyrkiske invasion i syrien? Det er da en ordentlig snudesmasker til NWO?
Jeg mener at det kun skal være syriske soldater og dem som er ønsket af Assadstyret der skal være i Syrien. Hvor det er positivt hvis de dræber kurdersvin, så er jeg sikker på at Assads hær godt kan klare dem alene.

Vi ved godt, at du er tilhænger af muslimernes myrderier.


8
Fra mig til dig / Muslimer fylder også for meget i debatten
« Dato: Oktober 19, 2019, 06:10:51 pm »
Ja, Tigerklager, du er så ligeglad, at du ligefrem har oprettet en tråd om dig selv, som du kalder Din-debats hotteste emne: Tigerklageren.

Eeejhvor er du bare ligeglad!  :big_grin:

Det er et ganske almindeligt ønske om at højne debatkvaliteten.

Vi kan ikke tiltrække seriøse debattører, når debatten ikke er seriøs.


9
Fri Debat / Håner politiet
« Dato: Oktober 19, 2019, 06:08:21 pm »
Der har været en del modstand fra jer socialister, mod Paludan får politibeskyttelse.

Betyder det i mener politikere ikke skal have livvagter, som statsministeren, Nasar Khadar osv. ?
Det må det vel gøre, eller er det kun socialistiske politikere der skal beskyttes ?

Alle er lige, men nogen  er mere lige end andre. Lader det til.

Det virker mere som om, at statsministeren, Nasar Khadar osv. er glade for at staten vil yde dem beskyttelse - men den yderste højrefløj tager imod beskyttelsen - og takker for hjælpen ved at håne dem, de bliver beskyttet af.

Anti-rød håner derudover politiet af princip, selvom de stiller op hver dag og beskytter borgerne.



10
Fri Debat / I modsætning til politiet, ved i ikke noget om det
« Dato: Oktober 19, 2019, 05:36:19 pm »
Jeg tror ikke på, at der ligefrem er risiko for, at Paludan vil blive myrdet, og det tror han jo heller ikke selv. For ellers ville han nok næppe provokere, som han gør.

Risikoen for slagsmål, stenkast og lignende er derimod klart til stede. Paludan håber så på, at han ikke selv vil blive ramt alvorligt, så han bare kan beskylde "muslimer" og venstreorienterede for at være voldelige. Han kan dog forregne sig, da det jo ikke er helt ufarligt, hvis man bliver ramt af en sten i hovedet.

Paludan har slået hovedet i en færdselsulykke og har fået en hjerneskade.

Rasmus Paludan har et erhvervsevnetab på 25 procent, har lidt af årelang depression, kan ikke klare konflikter og har svært ved at tolerere andre menneskers fejl som en følge af trafikulykken.

https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/paludan-hjerneskadet-efter-ulykke-har-svaert-ved-at-tolerere-menneskers-fejl/7615715

Han er ikke selv i stand til at bedømme, om han er i fare.

Du er da slet ikke, for du ved ikke andet, end hvad der står i løgnepressen.




11
Fra mig til dig / Sv: Til nye brugere
« Dato: Oktober 19, 2019, 05:05:45 pm »
Det rigtigt interessante (og selvfølgelig også sørgelige) er, at du benægter i årevis at have holdt folk for nar med din Tigermandsprofil. Det var forøvrigt først efter fadæsen 11. jan. 2017, at du efter nogen tid begyndte at skænde "ham" ud.

Nu er et nyt kapitel så vendt, med at du pludselig skrev en PB til en sagesløs murersvend, hvor du rigtigt fortalte, hvordan du arrangerer det, så du somme tider skændes med Tigermandsprofilen, så "det ikke bliver afsløret" ... hå hå hå hååå, Tigerklager.
Gå dog I hi! Alle andre ville have ildrøde ører, hvis de havde opført sig på et debatforum som du har.  :girl_haha:

Jeg er nu lidt ligeglad, selvom jeg har svært ved at forstå din syge besættelse af mig.

12
Fra mig til dig / Du har ret
« Dato: Oktober 19, 2019, 04:58:09 pm »
Det er ikke en gentleman værdigt med alle de superlativer, du sprutter efter debattens 'gamle damer' som nu Lyjse og mig. Jeg ved ikke, hvor gammel Lyjse er, men kan huske, hun har skrevet hun gik til bal sidst i 60'erne ... sååeh, mon ikke I er jævnaldrende. Du har jo selv skrevet herinde - hvis du ikke er så senil  at du har glemt det - at du er fra 1950, korrekt? Hmmm, det er dig, der kalder præsident Trump for 'oldingen med hentehåret' (han er født i 1946). Jeg er 56.
Drikker meget? Det får vist ofte folk til at føle sig yngre - så længe de er 'i stødet' ...  :ROFL:

Man bør gå stille med dørene, når en ældre borger bliver senil - men jeg er opvokset i et arbejderkvarter, hvor man siger tingene, som de er.

Det er da ikke normalt, at Lyjse ikke kan huske, at hun ikke vil bruge tid på mig  :smile1:

 

13
Fra mig til dig / Til nye brugere
« Dato: Oktober 19, 2019, 04:49:24 pm »
Min forbrydelse består i at Tigermanden skrev en kommentar for flere år siden, som en lille flok påstod, at jeg havde skrevet.

Det er hele sagen.

De synes, at dét er det mest interessante, der er sket  :smile1:

14
Fra mig til dig / Seniliteten tager overhånd
« Dato: Oktober 19, 2019, 04:39:10 pm »
Carlo, det er håbløst, en troll med flere profiler, og en anden, der holder "vingerne" over ham, alene for, at forsvare muslimerne, det er spild af tid.
Jeg kunne åbne debatter om veganere, der åbner lågerne, til folks dyr, så ulven kan komme ind, og æde dem fra en ende af.
Jeg kunne snakke om klimaaktivister - om Trump - om Erdogan, folk er syge i deres hoveder, og hvad skal vi gøre ved det ?

Du er så senil, at du ikke kan huske, at du for bare 8 timer siden skrev: Vi har homofaber og tigerklageren, og jeg orker ikke, at bruge min tid, på den slags personer   :bad:

15
Fra mig til dig / Det er en lille ting
« Dato: Oktober 19, 2019, 04:33:13 pm »
Tigerklager, spar dog på kræfterne, du skal jo sidde i nat, og snakke med dig selv - igen  :hyper:

Tror du stadigvæk, at jeg går højt op i, hvad nogen fremmede mener om det?


Sider: [1] 2 3 ... 170