Forfatter Emne: Græske fodboldholigans angriber muslimer der fejede Muhammeds fødelsdag  (Læst 262 gange)

Offline Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    34.4%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Carlo elsker jo at se vold. Her er noget dejlig vold som jeg tror at du vil elske
https://www.youtube.com/watch?v=S6Yev7pApFU
https://www.youtube.com/watch?v=d8eLaoiY_Ug

Her er noget context
https://www.rt.com/news/411018-athens-violence-hooligans-pakistani/

Riot police in Athens had to intervene in clashes between Greek soccer club fans heading for a game and the Pakistani community celebrating a religious holiday marking the Prophet Mohammed’s birthday. Tear gas and stun grenades have been deployed.
Brief but ferocious clashes happened in the center of the Greek capital on Sunday, AP reported. While there have been no serious injuries or arrests, law enforcement had to use tough anti-riot methods to stop the violence. A video from the scene shows utter mayhem in the street as hooligans trampled on Islamic flags, while Pakistanis try to defend themselves, with some fighting back.
« Senest Redigeret: November 27, 2017, 09:17:25 pm af Licensnægteren »
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.2%
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Græske fodboldholigans angriber muslimer der fejede Muhammeds fødelsdag
« Svar #1 Dato: November 28, 2017, 02:26:07 pm »
Carlo elsker jo at se vold. Her er noget dejlig vold som jeg tror at du vil elske

Jeg elsker vold - ja. Bare det ikke går ud over mig selv.

I dette tilfælde er det gået ud over pakistanere. Fint de får nogen på nakken. De er selv parat til hvadsomhelst for deres skide islamiske ære.

https://www.b.dk/danmark/pakistansk-far-ville-draebe-sin-datter

Og så er det ekstra herligt at de fik tæsk på profetens fødselsdag. Og at der blev trampet på det islamiske fag. Mere af den slags.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.2%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: November 29, 2017, 12:29:55 pm »
I almindelig hører man mest om hvordan muslimernes vold går ud over de oprindelige befolkninger i Europa. Her var et af de sjældne tilfælde hvor de smager deres egen medicin.

Her er et tifælde fra Sverige, hvor muslimernes vold rammer en svensk kvinde. Copy&pastet fra Facebook:

"VARNING FÖR OBEHAGLIG MEN VIKTIG LÄSNING

Imorgon fortsätter rättegången mot de män som står åtalade för att ha våldtagit en kvinna i ett trapphus i Fittja förra året, sannolikt en av de värsta gruppvåldtäkterna vi sett i Sverige.

Jag har läst hela förundersökningen och väljer nu att publicera den utsatta kvinnans egna ord om våldtäkten, som enligt åtalet pågick i flera timmar. Det är otäckt att läsa, men viktigt för att förstå vidden av vad som skett. För att få stopp på den här utvecklingen måste vi dra fram det vidriga i ljuset. Nedanstående citat är tagna direkt från förundersökningen.

Ur förhör med kvinnan 2016-08-15:

”Det var 19-20 killar som väntade i ett trapphus. Dom diskuterade vem som skulle få sätta på mig först och jag fick panik. Någon höll fast mig mot väggen och stoppade ner snoppen långt ner i halsen.”

”5-6 killar lyfter upp mig och bär mig genom trapphuset. De andra följer efter. Sedan får jag en spark i huvudet.”

”Sedan dunkade de mitt huvud i golvet och jag blev medvetslös. När jag vaknade hade jag en i varje hål. Munnen, analt och vaginalt. Sedan byttes de om.”

”De drog upp mig till 2:a våningen i trapphuset. Många stod med byxorna nere och väntade på sin tur. De drog av mig allt, jag var helt naken, kläderna låg lite varstans i trapphuset. De sparkade mig. De är smala, långa, invandrare av olika nationaliteteter. De är i 20-årsåldern.”

”Jag låg på golvet, sedan fick jag stå på alla fyra. En var framifrån och en var bakifrån. De andra skrattade. De tyckte det var roligt.”

”En man kom ut i trapphuset för att slänga sopor. Han gjorde ingenting för att hjälpa mig. Han hälsade på killarna och gick in till sig igen. Jag låg då naken på golvet.”

Polisens anteckningar efter förhör 2017-06-19:

"Hon beskriver igen hur de höll fast henne och vände henne så att en kille kunde sitta i trappan och trycka in sin penis i munnen på henne, samtidigt som de kunde våldta henne analt. Hon säger att just den handlingen, när en tvingade in sin penis och tryckte den ända ner i halsen, samtidigt som en annan våldtog henne analt, det var det värsta under hela våldtäkten."

”Hon berättar att det var någon av killarna som tog fram en kniv i samband med att de skulle våldta henne i analen. Hon skrek då ”snälla inte i rumpan”. Kniven la han sedan på golvet. Hon berättar att hon vid det här tillfället låg på mage på golvet och sträckte sin arm och tog kniven. Hon berättar att hon sedan högg med den runt i luften så gott hon kunde för att kunna freda sig. I detta skeende hade någon av killarna trängt in i hennes anal. Eftersom hon låg på mage mot golvet kunde hon inte se så mycket av vad de andra killarna gjorde.”

”En kille var lite äldre ca 25-27 år, kraftig/vältränad, tog ett hårt tag i henne och drog upp hennes huvud. Han körde därefter in sin snopp i hennes mun. Han körde in snoppen så långt att hon fick svårt att andas. Hon försökte vrida bort sitt ansikte för att få bort snoppen och få luft. Killen blev då arg och slog ett knytnävsslag i hennes ansikte så att hon fick näsblod.”

”När detta pågick var det flera yngre killar som kom fram och ville ha sex med henne.”

Det här är en av de vidrigaste förundersökningar jag har läst. I början av december kommer domen och jag hoppas innerligt att gärningsmännen då får sitt straff. Allt annat vore en skandal. Följ min sida för uppdateringar."

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    42.2%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 30, 2017, 03:34:50 pm »
Her ses hvordan pakistanere beriger sig i de vantroende lande. Det går godt. Der er grund til de har det hovne udtryk i deres fjæs.

https://www.dr.dk/nyheder/penge/v-ordfoerer-om-svindelsigtets-gaeldssanering-det-vaerste-jeg-har-set