Afstemning

Hvordan kan det mon være, at GuBBi, trods at han har været online flere gange den sidste uge, bare ignorerer alle henvendelser?

Simpelt. Han har travlt med eksamener eller andet og har bare ikke overskud til at gribe ind.
0 (0%)
Hans indbakke er fyldt med mails. Han læser kun få ad gangen og venter med at gribe ind, til han har fået overblik.
2 (33.3%)
Han er handlingslammet, fordi han ikke helt ved, hvordan han skal håndtere PJ-konflikten. Tilgive PJ eller bandlyse ham forever? Han tøver, fordi han overvejer situationen.
1 (16.7%)
Han ønsker et trolleforum og derfor tøver han med at gribe ind. Fordi han sidder og hygger sig med sine popcorn og nyder trollerierne.
1 (16.7%)
Har I ikke gennemskuet endnu, at GuBBi selv er supertrollen og det er derfor, han købte forum? Så han ikke kan bannes og samtidig har adgang til alles ip. Skidesmart faktisk!
0 (0%)
GuBBi er frustreret og er ved at give op. Så derfor har han opgivet at styre noget som helst og sidder bare og ryster på hovedet.
1 (16.7%)
GuBBi er af myndighederne blevet bedt om at indsamle bevismateriale. Og derfor venter han med at slette indlæg, indtil der er samlet beviser nok ind mod en eller flere bestemte brugere.
0 (0%)
ANDET - hvad tror DU?
1 (16.7%)

Totale antal stemmeafgivende: 3

Afstemingen er lukket: Februar 01, 2018, 01:19:45 am

Forfatter Emne: Halvt alvor/halvt for sjov AFSTEMNING: Hvorfor er GuBBi så fraværende for tiden?  (Læst 2823 gange)

Offline 12:30

• Senior medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Du kan jo bare slette denne afstemning, når du logger ind, GuBBi. MEN så længe du har været logget ind flere gange den forløbne uge og har valgt at ignorere henvendelser og anmeldelser, er det legittimt (synes jeg) at spørge, hvad der dog sker? Har du fået et nervesammenbrud? Har du givet op? Har du bare almindeligt travlt og derfor ikke tid? Eller nyder du simpelthen bare selv alt trolleriet og forklarer det, hvorfor du lader trolls få frit spil?

Men hvad tror I andre?

Dette er ikke ment som et personangreb imod GuBBi. Men mere som et walk up call. Jeg er overbevist om, at han provokeres til at komme på banen, når jeg driller ham lidt nu. Selvom jeg godt ved, at jeg også selv risikerer at blive banned. Er han i dårligt humør, smider han mig nok ud for den her afstemning. Er han i godt humør, tager han det nok bare som en joke og sletter den måske bare, hvis den irriterer ham. - Men det er en risiko jeg gerne løber. For bliver jeg banned herfra, så kan jeg jo altid gå tilbage til SOL´en. :yes:

Og jeg gør det også fordi, jeg har henvendt mig til ham to gange, uden at han har svaret. Dog er det muligt, at han ikke har set min sidste mail endnu. Ved at skrive offentligt her tvinger jeg ham jo lidt til at tage stilling, fordi han kan ikke rigtigt gemme sig, når man offentligt stiller spørgsmål. Eller det kan han jo godt, men det virker bare mere høftligt at svare, når man bliver spurgt. :yes:

P.S.: Der kan jo være flere årsager, så derfor får alle tre stemmer. I bestemmer dog selv, om I vil benytte dem alle eller kun den ene svarmulighed.

Du burde finde et arbejde og få et liv!

Det er ikke jer muslimers livret...........!

:hyper:

Offline Olejensen

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
Alle jagter hinanden på kryds og tværs, skulle GuBBi bane alle dem der jagter hinanden, så kunne GuBBi jo lige så godt lukke hele debatten, jeg tror GuBBI vil havde vi selv skal finde en løsning på det hele, og at vi skal havde lov til at "rasse" ud, inden han så griber ind.
Lidt som min ide med de bandte krigene der er i Kbh og andre steder, tag dem alle og sæt dem ned på en øde Ø, giv dem nogle våben, og den sidste der lever, ham kan vi så sætte i fængslet, så er det klaret.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen

Terrence

• Gæst
Alle jagter hinanden på kryds og tværs, skulle GuBBi bane alle dem der jagter hinanden, så kunne GuBBi jo lige så godt lukke hele debatten, jeg tror GuBBI vil havde vi selv skal finde en løsning på det hele, og at vi skal havde lov til at "rasse" ud, inden han så griber ind.
Lidt som min ide med de bandte krigene der er i Kbh og andre steder, tag dem alle og sæt dem ned på en øde Ø, giv dem nogle våben, og den sidste der lever, ham kan vi så sætte i fængslet, så er det klaret.

Du kan starte med at respektere du er smidt ud herfra permanent, efter som dine løgne og provokerende fremtræden får det værste op i folk.
Så skrid med dig!!!

Så forsvinder det mest ballade her.
Du har i øvrigt fundet et nyt forum og et nyt publikum det først skal gennemskue din manglende troværdighed.

Tag bare reptiltossen med dig som din nye støttepædagog.

politisk ukorrekt

• Gæst
Du kan starte med at respektere du er smidt ud herfra permanent, efter som dine løgne og provokerende fremtræden får det værste op i folk.
Så skrid med dig!!!

Vær nu bare ærlig: Hvis PJ ikke var her, ville DU jo røvkede dig. Da du ikke har meget andet i hovedet end Pølle, Pølle og atter Pølle. :yes:

Du har i øvrigt fundet et nyt forum og et nyt publikum det først skal gennemskue din manglende troværdighed.

Nå da da. Hvor skulle det dog være?

Du behøver ikke føle dig overset. Jeg vil også gerne være din støttepædagog. Sådan skal det da skam ej heller være. Jeg tager ingen penge for det. Fordi psykologisk set er du et interessant tilfælde, siden du bruger hele dit liv på at oprette tonsvis af profiler, hvor du kun diskuterer én ting. Pølle, Pølle, Pølle, Pølle Pølle og atter Pølle, Pølle, Pølle, Pølle, Pølle. Man skulle sgu tro, at Pølle var verdensstjerne, siden du bruger så meget krudt på ham. :smile1:

Nogle gange får jeg tanken, at du selv er Pølle. Fordi det giver ikke mening ellers, at han skulle være så interessant for dig - medmindre det var dig selv. :yes:

politisk ukorrekt

• Gæst
Du burde finde et arbejde og få et liv!

Det er ikke jer muslimers livret...........!

:hyper:

Din humor er nu meget god, omend lidt bizar. :yes:

Dog glemte du den sædvanlige smørre á la

Andefar spiser andesteg i Andeby, mens han vugger op og ned på sin buttplug, som han får ind i sin anderumpe.

politisk ukorrekt

• Gæst
Og det er egentlig GuBBi´s ansvar OG beslutning, at det her har udviklet sig til et trolle-rolle-forum.

Trolle mig her. Trolle mig der. Hvorfor skal vi andre stadigt belemres med det. Den eneste grund jeg kan forestille mig, er chikane.

Så hold dog snart din store k...!

Jeg konstaterer, at trollen og betonkommunisten Carlo-Fritz støtter trolls.

Taget til efterreting.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    17.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Og du er en ensom stakkel.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Terrence

• Gæst
Så skrid med dig!!!

Vær nu bare ærlig: Hvis PJ ikke var her, ville DU jo røvkede dig. Da du ikke har meget andet i hovedet end Pølle, Pølle og atter Pølle. :yes:

Nå da da. Hvor skulle det dog være?

Du behøver ikke føle dig overset. Jeg vil også gerne være din støttepædagog. Sådan skal det da skam ej heller være. Jeg tager ingen penge for det. Fordi psykologisk set er du et interessant tilfælde, siden du bruger hele dit liv på at oprette tonsvis af profiler, hvor du kun diskuterer én ting. Pølle, Pølle, Pølle, Pølle Pølle og atter Pølle, Pølle, Pølle, Pølle, Pølle. Man skulle sgu tro, at Pølle var verdensstjerne, siden du bruger så meget krudt på ham. :smile1:

Nogle gange får jeg tanken, at du selv er Pølle. Fordi det giver ikke mening ellers, at han skulle være så interessant for dig - medmindre det var dig selv. :yes:

Med dit forsvar af sådan en profil, er det vel din når det kommer til stykket

politisk ukorrekt

• Gæst
Og du er en ensom stakkel.

Det må være ensomt i Thailand som ene dansker blandt en masse 18 årige thaipiger og transseksuelle.

politisk ukorrekt

• Gæst

Er det PJ´s eller Trollerik´s profiler du taler om?

DU er jo Trollerik. Så meget har jeg da skam gennemskuet. Du kaldte mig før Reptiltossen og det er netop et øgenavn jeg har fået af Trollerik. Så det beviser, at du er ham. :yes:

Hej Trollerik! :big_grin:

Offline single females near you

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil

Terrence

• Gæst

Er det PJ´s eller Trollerik´s profiler du taler om?

DU er jo Trollerik. Så meget har jeg da skam gennemskuet. Du kaldte mig før Reptiltossen og det er netop et øgenavn jeg har fået af Trollerik. Så det beviser, at du er ham. :yes:

Hej Trollerik! :big_grin:

Tro hvad du vil. :negative:

politisk ukorrekt

• Gæst
Tro hvad du vil. :negative:

Jep. Det vil jeg så gøre. Heldigvis har vi lov at tænke hvad vi vil. :yes:

politisk ukorrekt

• Gæst

Jeg har i laaaaaaaaaaaaaang tid foreslået at du og troller trappede konflikten ned og sluttede fred. Men jeg ser ingen tegn i sol og måne på, at det er realistisk. I bliver jo ved med at puste til ilden og bære nag.

Dog tror jeg, at din stalker får et kick ud af at stalke dig, så det er nok derfor han ikke er interesseret i at drosle konflikten ned. Jeg tror han er afhængig af det kick som trolleri og stalkeri giver ham. Så dybest set kan han næppe gøre for det, ligesom en ryger, en alkoholiker eller en narkoman ikke kan gøre for, at de er afhængige af DERES kick.

I det hele taget synes jeg, at det er lidt foruroligende, så svært voksne mennesker (herinde og i livet i almindelighed) har ved at tale fornuftigt om tingene.

Jeg f.eks. søger altid en dialog, hvis den er mulig. Medmindre folk er uden for pædagogisk rækkevidde. Carlo f.eks. har jeg opgivet. Jeg har prøvet at være flink ved ham og indgå i dialog, men han bliver bare ved med sit evindelige HVAD RAGER DET OS? og DET MÅ VI FUNDERE LIDT OVER. Så nu har jeg opgivet ham og troller ham. Fordi det har han fortjent, når han også troller mig. Det er derfor, jeg i dag har skrevet HVAD RAGER DET OS og DET MÅ VI LIGE FUNDERE LIDT OVER til et par af hans indlæg. Fordi sådan svarer han jo konsekvent på MINE indlæg. Noget for noget. :yes:

MEN som udgangspunkt bør man søge dialog og forsoning. Hvis det ikke er muligt, så må man jo bare blive ved med at genere hinanden, hvis der ikke er anden udvej. :ohmy:
« Senest Redigeret: Januar 22, 2018, 07:00:58 pm af politisk ukorrekt »

politisk ukorrekt

• Gæst
Nu har han ikke været online i 14 dage. Det er ret mystisk.

Jeg tror ikke, at han ville være væk så længe, hvis han stadig var i live OG samtidig i alvor havde tænkt sig at fortsætte med forum, medmindre han er et eller andet sted og på en eller anden måde er passiviseret.

Derfor ser jeg kun disse muligheder:

1. Han er død.
2. Han har tænkt at lukke forum ned og derfor kan det være lige meget om han svarer eller ej. Forum lukker indenfor et par uger.
3. Han har været på f.eks. skiferie og har brækket benet og ligger på hospitalet. Dog har han vel en mobil med, så det forklarer ikke helt, at han ikke skulle kunne gå online.
4. Måske er politiet igang med at efterforske stalker og så har de bedt GuBBi om ikke at moderere siden, mens de samler bevismateriale ind. For hvis moderator sletter indlæggene, er der jo intet bevismateriale.