Forfatter Emne: Reptilean fartøj crash  (Læst 602 gange)

Offline Carlo (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    43.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Reptilean fartøj crash
« Dato: November 15, 2016, 12:00:58 am »
Det her må virkeligt være noget for Politiks Ukorrekt. Mystisk rumfartøj er crashed i Myanmar. Det kan kun være reptilians.

http://www.iflscience.com/space/mysterious-metal-object-crash-lands-at-a-jade-mine-in-myanmar/
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
Sv: Reptilean fartøj crash
« Svar #1 Dato: November 15, 2016, 12:34:22 am »
Takker for linket. Men må ærligt tilstå at det nu ser ret jordisk ud. Sikkert noget kinesisk militær-halløj.

Hvad der er mere interessant er de Podesta-emails som Wikileaks har lækket på det seneste. Der er bl.a. flere mails, hvor det afsløres, at aliens skam da har været her i lang tid og også samarbejder med toppen af poppen, om jeg så må sige.

https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/1766

Ovenstående er en email fra den nu afdøde astronaut-whistleblower Edgar Mitchel, hvor han skriver til Demokraternes kampagneleder, John Podesta:

Citér
Dear John, As 2015 unfolds, I understand you are leaving the Administration in February. It is urgent that we agree on a date and time to meet to discuss Disclosure and Zero Point Energy, at your earliest available after your departure. My Catholic colleague Terri Mansfield will be there too, to bring us up to date on the Vatican’s awareness of ETI. Another colleague is working on a new Space Treaty, citing involvement with Russia and China. However with Russia’s extreme interference in Ukraine, I believe we must pursue another route for peace in space and ZPE on Earth.

Her antydes det, at den katolske kirke er vidende om aliens. ETI står nemlig for Extraterrestial Intelligence. Edgar Mitchel presser helt tydeligt på for at få et møde i stand med John Podesta, med henblik på at få alien disclosure. Interessant.

Også følgende email er interessant. Her afslører en amerikansk militærmand overfor John Podesta, at aliens allerede har besøgt jorden flere gange:

https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/51709

Her står:

Citér
Just wanted you know that your many efforts (past, present, and future) are deeply appreciated in trying to right the Washington D.C. failures and in particular, the unsustainable extraterrestrial coverups.

I have a question - Is it true that 1st-term USA presidents receive a presidential-briefing concerning the USA and our dealings with extraterrestrials (this done sometime during the first week in office)? My concerns come from the credible testimonies of experiencers, harvested farm/ranch animals and the decades-long contacts we have had with aliens. Bothersome to me are comments ascribed to Bill Clinton (at book-signings?) such as "Well, I have looked at the documents." and "My hands are tied."

We have had open contact with others not of this planet, as you well know. With one-and-a-quarter-million Americans having a "top secret" clearance it seems that we are about to enter our downfall as a beacon unto the world. Problems of all kinds are escalating and our shadow governance is not helping matters. Thanks for doing what you are able to do in getting us back on track.

Sincerely,

Jim W Fischer SSgt. (ret USAF)

Han skriver altså direkte, at vi har haft åben kontakt med rumvæsener i årtier (og at John Podesta er klar over dette..."as you well know"). Han taler også om shadow governance. Er det en hentydning til den skyggeregering, som styrer USA? (Jeg tænker her på Illuminati).
« Senest Redigeret: November 15, 2016, 12:46:26 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
    • Vis profil
Sv: Volapyk eller?
« Svar #2 Dato: November 15, 2016, 12:51:39 am »
Hvad er sammenhængen så mellem nogen vil drøfte et atoms laveste energitilstand med demokraternes kampagneleder - og at aliens har været på jorden lang tid?

Venter spændt på en søforklaring.

Tja, hr. Anklager. Jeg fandt da denne email, hvor der står en smule mere om sagen....ved ikke om det er nok info...

https://wikileaks.org/podesta-emails/emailid/35713

I mailen, som er én astronauten og 6. mand på månen, Edgar Mitchel, har skrevet til John Podesta, står:

Citér
Dear John, This recent Mother Jones’ article referencing you caught me eye and I wanted you to be aware of it. See link below.

http://www.motherjones.com/politics/2015/03/hillary-clinton-ufo-aliens-podesta

The urgency as I see it is to explain as much as possible to you and to President Obama about what we know for sure about our nonviolent ETI from the contiguous universe who are peacefully assisting us with bringing zero point energy to our fragile planet.

Thank you and Eryn for letting me know when you can share a Skype talk with Terri Mansfield and me.

Best regards,

Edgar Edgar D. Mitchell,
ScD Chief Science Officer & Founder, Quantrek Apollo 14 astronaut 6th man to walk on the Moon
« Senest Redigeret: November 15, 2016, 12:53:25 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    95.8%
  • Country: gl
    • Vis profil
Mange har da troet på UFO'er
« Svar #3 Dato: November 15, 2016, 01:09:19 am »
Jediisme
Siden George Lucas i 1977 begyndte science fiction serien Star Wars, har mange taget de lyssværdsbærende jedi-riddere til sig i en grad, så de betragter jediismen som deres religion.

En af dem er The church of Jediism, som blev grundlagt af den unge Star Wars-fan, Daniel S. Jones i Wales i 2007, som i dag har mere end 20.000 tilknyttede.

I Star Wars opererede jedi-ridderne med forholdet mellem lyset, repræsenteret i jedi-riddernes retfærdighed og mørket, "The dark side".

Det bærende princip er i jediismen "the Force" (Kraften), og denne kraft binder ifølge jediisterne universet sammen i kosmisk orden.

Det er vel bare sådan noget, der følger med rumalderen.

Danskerne er ikke muslimer, og det bliver de heller aldrig

• Hyper medlem
  • Activity:
    11.2%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: November 15, 2016, 01:25:04 am »
Tror du egentlig selv på ufo´er og aliens, Anklager?

Har du nogen holdning til grey aliens, reptilians og andre påståede udenjordiske væsener?

Tror du astronauten Edgar Mitchel talte sandt, når han flere gange hævdede, at han vidste, at aliens besøger jorden - eller tror du at hans udtalelser skyldes demens eller post traumatisk stress efter at have været på månen?

Dr. Edgar Mitchell ???? UFO Interview 2009 Aliens are Real and Watching Us

https://www.youtube.com/watch?v=G8gLfcnr5Sg
« Senest Redigeret: November 15, 2016, 01:27:22 am af politisk ukorrekt »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    95.8%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: November 15, 2016, 01:58:31 am »
Tror du egentlig selv på ufo´er og aliens, Anklager?

Ikke rigtig.

Jeg vil ikke afvise, at der kan være liv andre steder, men den store konspirationsfanatiker bliver jeg aldrig.

Allerede for mange år siden, hvor jeg var etatselev, boede jeg et år på et værelse i Brørup (som elev skulle man bo i mindst tre byer, som ikke måtte være ens hjemby).

I værelset ved siden af boede en anden etatselev, som var UFO fanatiker - det var dengang Adamski var den store ørn inden for ufologien, fordi han efter sigende havde været oppe og flyve i et par UFO'er.

Jeg tog også med til et UFO møde i Kolding, og på vejen hjem, så vi en UFO. Jeg synes også, at jeg så en af de store cigarformede rumskibe, som vi lige havde hørt om i Kolding.

Dagen efter, hvor det var blevet lyst igen, læste jeg i avisen, at flyvevåbnet havde holdt natlige øvelser i området, hvor de bl.a. havde kastet blus ned. Så vidste jeg slet ikke, hvad jeg egentlig havde set, men et uidentificeret objekt var det under alle omstændigheder :ahappy:

Det er det nærmeste, jeg er kommet UFO'er - og jeg kan sagtens leve med, at jeg ikke ved, om der er intelligent liv andre steder i universet.

Efter hvad jeg ved fra fysik, som jeg fulgte som linjefag i halvandet på seminariet, efter at jeg også har haft fysik som tilvalgsfag på HF - så bedømmer jeg, at det er ret tvivlsomt, at jorden skulle kunne have besøg udefra på grund af afstandene i rummet.

'
Danskerne er ikke muslimer, og det bliver de heller aldrig

Online Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.4%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: November 15, 2016, 02:29:45 am »
Der er sikkert liv andre steder i Universet ... Ellers ville det være et Helvedes spild af plads ... :ahappy:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline nobody

• Hyper medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: November 15, 2016, 09:04:01 am »
Jeg fandt engang også sådanne en, oppe i svinget ved lossepladsen i Frederiksværk, den var bare hvid og blå, den var magen til ellers, men det var nu bare en beton-kanon der var faldet af en lastbil :) .

Venlig Hilsen Poul Jørgensen