Forfatter Emne: Danske fly var med i fejt ulovligt angreb mod Assad  (Læst 2613 gange)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Danske fly var med i fejt ulovligt angreb mod Assad
« Svar #30 Dato: September 25, 2016, 02:53:54 pm »
Forfærdeligt i Syrien i disse dage. FNs Syrienmægler Staffan de Mistura har udtalt at det er den værste katastrofe siden 2. verdenskrig. 2 millioner mennesker er omringet i Aleppo, uden vand, fødevarer og medicin.

De seneste bombardementer har f eks været rettet mod de tilbageværende vandforsyninger. I tirsdags fik Syriens "hjemmeværn", hvidhjelmene en alternativ Nobel fredspris. Derfor rettes bombardementerne mod dem og deres ambulancer og brandstationer.

Målet er at knække civilbefolkningens moralsk inden den endelige syriske offensiv på land. Og en tilbagererobring af hele Syrien. Det er derfor underligt at John Kerry og andre vestlige udenrigsministre bliver ved med ævle om "at kun en politisk løsning er mulig". Før Assad-styret og russerne arbejder udelukkende på en militær løsning.

Fortvivlende er også omverdenens passivitet. I 2013, efter sarin-angrebet var Obama og Camaron indstillet på at gå aktivt ind i Syrien og vælte Assad militært, men blev hindret af deres parlamentariske baglande. Og nu har vi følgerne. En af følgerne af "vor" egen passivitet er flygtningene i Europa. Men også at Muskovy har sat sig hårdt på Syrien.

Når Assad-styret snart har erobret hele Syrien tilbage, begynder massakrerne, torturfængslerne, udrensningerne og fordrivelserne. Uha, når de først begynder at erobre de kurdiske områder i nord.

Effekten er at der vil komme flere flygtninge mod Europa.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: September 25, 2016, 09:51:37 pm »
Ja - det er forfærdeligt, jeg så på Tv, de gravede en lille pige fri af ruinerne, men hele hendes familie blev dræbt.

Det er de ondskabsfulde russere - og ja, de hjælper Assad - og de går ikke til "side for noget" - det er ikke uheld, når de bomber !!

http://politiken.dk/udland/fokus_int/borgerkrigenisyrien/ECE3345207/ruslands-dumme-bomber-oeger-truslen-mod-civile-i-syrien/

Danmark bruger ikke 'dumme bomber'

Det er vanskeligt fuldstændig at have overblik over, om civile alligevel bliver ofre for angreb fra danske og vestlige fly, men indtil nu er der ingen dokumenterede tilfælde, hvor danske fly har været indblandet.

Carlo

Citér
I 2013, efter sarin-angrebet var Obama og Camaron indstillet på at gå aktivt ind i Syrien og vælte Assad militært, men blev hindret af deres parlamentariske baglande. Og nu har vi følgerne. En af følgerne af "vor" egen passivitet er flygtningene i Europa. Men også at Muskovy har sat sig hårdt på Syrien.

Tror du det hjælper...at vælte Assad.. vi kan jo se, hvordan det gik i Libyen..

https://da.wikipedia.org/wiki/Borgerkrigen_i_Libyen

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.2%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: September 26, 2016, 09:08:43 am »

Postet af: Carlo
« Dato: September 25, 2016, 02:53:54 pm »

Indsæt citat -:
Citér
Danske fly var med i fejt ulovligt angreb mod Assad

Kan det tænkes at Moskva  = Putin har lagt en fælde ud for koalitionens fly - ved  at foranledige forfalskede olpysninger omkring tilstedeværelsen af ISIL-krigere, men så for at få bragt USA og allierede i fedtefadet var det syriske tropper der i stedet for. Tab af menneskeliv, selv "allierede" er helt uden problem for russerne. :comando: :connie_27:

Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.6%
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: September 30, 2016, 10:02:07 pm »
Tror du det hjælper...at vælte Assad.. vi kan jo se, hvordan det gik i Libyen..

Nu er det svært med den slags tankelege. Men det havde hjulpet hvis europæerne havde fjernet Assad fra starten og havde gjort det med styrke og konsekvens. Konsekvens ville have været at dele Syrien op og sørge for et kurdisk land i Nordsyrien.

Hvad der er kommet ud af at IKKE vælte Assad:

- umådelige myrderier.
- russerne har sat sig hårdt på Syrien.
- flygtningestrøm til Europa.
- dannelsen af IS.

Næsten hvadsomhelst havde været bedre. Læs en tysk kommentar, om hvordan Vesten lader sig trække rundt ved næsen af russerne.

http://www.tagesschau.de/ausland/russland-syrien-interview-101.html

Det er en militær krig mod en civilbefolkning.

joJO

• Gæst
« Senest Redigeret: Oktober 07, 2016, 07:04:00 pm af joJO »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.6%
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: Oktober 01, 2016, 12:38:05 pm »
Anti-IS koalitionen.

joJO

• Gæst
« Senest Redigeret: Oktober 07, 2016, 07:04:45 pm af joJO »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.6%
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Oktober 02, 2016, 09:38:49 pm »
Hvam dræber i Syrien. Lidt grafik her. IS står for meget lidt, så jeg forstår ikke hvad ophidselsen gælder. Det vil være langt mere på sin plads at standse russerne. Og det lader sig ikke gør militært, så udvejen er selvfølgelig at tvinge landet i knæ med sanktioner. Først og fremmest at Europæerne stopper køb af gas af dem.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.2%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: Oktober 03, 2016, 12:24:42 am »
Ja Putina og hans militær er ligeså grove, som alle venstredrejede,  beskyldte vesten for det der skete i Afghanistan og til dels også i Irak. Men hører vi protester - naaeehh - de (venstredrejede skiderikker) sidder og gemmer sig.. :triniti:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: Oktober 03, 2016, 01:17:30 am »
Ja Putina og hans militær er ligeså grove, som alle venstredrejede,  beskyldte vesten for det der skete i Afghanistan og til dels også i Irak. Men hører vi protester - naaeehh - de (venstredrejede skiderikker) sidder og gemmer sig.. :triniti:

Putin er meget højresnoet og Trumps kammerat.

Danskerne er ikke muslimer, og det bliver de heller aldrig

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.2%
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: Oktober 03, 2016, 11:19:29 am »

Putin er meget højresnoet og Trumps kammerat.

Ja - ved det - det jeg hentyder til er vore egne venstresnoede rebstykker - men Moskva har da ikke holdt sig tilbage når det nu gælder - Vesten og især USA er jo hans modstandere uanset Trump er hans gode "Kammeret" . :MG_39:

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: Oktober 05, 2016, 01:07:19 am »
Jeg har netop sendt denne mail til Forsvarsministeriet, hvor jeg giver udtryk for min bekymring for situationen:

Hej Forsvarsministeriet,

lige et kort pip herfra en ganske ordinær borger. Så tag blot min mening for det den er. En bekymret danskers tanker. Men også en opfordring til hele det danske forsvar om at være mere kritiske overfor vor "storebror" USA i stedet for at følge amerikanerne i ét og alt, som vi desværre har gjort i mange år efterhånden (hvilket jeg er imod, da jeg mener at amerikanerne på mange områder har en dæmonisk agenda).

Vi har i de senere år set, at Danmark har fulgt USA i tykt og tyndt, stort set uanset hvad amerikanerne har foretaget sig. Dette mener jeg er dybt problematisk, da USA de senere år netop har begået et hav af false flags og hoaxes, som de bruger til at manipulere med den offentlige opinion og med hele verden. Jeg skal ikke gå i detaljer her, men jeg har undersøgt sagerne nok til, at jeg udmærket er klar over, at mange af de begivenheder, der i vestlige medier på propagandistisk vis beskrives som terrorangreb og deslige OFTE (dog ikke altid) er false flags arrangeret af den vestlige magtelite selv!

Jeg ved ikke, om I i Forsvarsministeriet ikke er klar over dette og er blinde for denne virkelighed? Eller om I også er en del af New World Order og den sataniske agenda, som den internationale magtelite står for og derfor bare agerer stik-i-rend-drenge for denne magtelite? Jeg ved ikke, hvad der er værst. Det første eller det sidste. Men jeg ved, at jeg som almindelig borger er træt af Danmarks udenrigspolitik - hvor vi altid følger USA i tykt og tyndt. Uanset hvor dæmonisk en agenda de står for. Det må altså høre op nu!

Lige nu ser vi også en ekstrem dæmonisering af Putin og russerne. Ligegyldigt hvad der sker, så er alting bare Putins skyld. HVER gang. Ifølge de vestlige mainstreammeder og ifølge den vestlige magtelite. Og ifølge de vestlige politikere - også de danske. Hvor er nuancerne henne? Kunne det tænkes, at Putin invaderede KRIM, fordi en vestligt støttet nazistisk bande var ved at overtage magten i Ukraine? Ville USA ikke have gjort det samme, hvis nu et af USA´s nabolande var blevet udsat for et kup - f.eks. Mexico eller Canada? Jeg tror det....

Og kunne det tænkes, at Putin støtter Assad, fordi Putin ikke er dum og udmærket ved, at USA og vesten selv har støttet de terrorister, der forsøger at vælte Assad? Kunne det tænkes, at Putin nu går ind med fuld kraft for at tilintetgøre ISIS, fordi han udmærket er klar over, at ISIS delvist er en CIA-skabning, som blev skabt for netop at styrte Assad?? Så gik det hele bare ud af kontrol, da ISIS voksede sig større end man havde regnet med. Og så havde vi balladen. Men fra starten støttede USA jo selv disse islamiske oprørere, heriblandt dem, der senere blev til ISIS. Så vesten agerer ret hyklerisk her, efter min opfattelse.

Lige nu ser vi tegningerne til en 3. verdenskrig. Og jeg mener, at USA og vesten har det største ansvar for denne potentielt katastrofale situation. Fordi man aldrig lytter til Putin og russerne. Men hele tiden forsøger at dæmonisere ham. Gennem false flags og ved at bevæbne og optræne oprørere, der senere udvikler sig til terrorister! MH17-affæren lugter også fælt. Jeg er overbevist om, at vesten lyver og manipulerer BIG TIME i den affære. Lur mig om det ikke også var et false flag. Et af mange amerikanske og vestlige false flags de senere år.

Jeg håber at I i Forsvarsministeriet vil lytte til en ganske almindelig borger som mig, der er bekymret over denne udvikling. For selvom jeg ikke er uddannet militært eller har nogen erfaring på det område, så har jeg dog sund fornuft og kan tænke selvstændigt. Og jeg er ikke idiot - så jeg lader mig ikke narre af alle vestens false flags og af vestens dæmonisering af Putin. Desværre er flertallet af danskere hjernevaskede af mainstreammedierne og køber - fejlagtigt - propaganda-løgnen om, at Putin er verdens onde nr. 1. Og at USA er vor allesammens frelser og åh, så fredselskende og demokratiske storebror. Vorherre bevares, siger jeg bare. INTET andet land end USA har de seneste årtier startet et hav af konflikter og krige verden over. En af mine bekendte er f.eks. søn af en chilensk flygtning, der var med i Allende-regeringen, der med USA´s støtte blev kuppet af Pinochet. Blot ét af utallige eksempler på USA´s dybt forkastelige udenrigspolitik de seneste mange årtier.

Jeg håber på et seriøst svar fra jer, da jeg faktisk har brugt et kvarter på at skrive denne ret seriøse mail. Så jeg håber ikke, at jeg bare bliver ignoreret, selvom det jo ville være det nemmeste for jer, når I nu modtager kritik (dog en konstruktiv en af slagsen, vil jeg selv mene)...

Med venlig - men også bekymret - hilsen

« Senest Redigeret: Oktober 05, 2016, 01:10:24 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: Oktober 05, 2016, 01:13:37 am »
Hvam dræber i Syrien. Lidt grafik her. IS står for meget lidt, så jeg forstår ikke hvad ophidselsen gælder. Det vil være langt mere på sin plads at standse russerne. Og det lader sig ikke gør militært, så udvejen er selvfølgelig at tvinge landet i knæ med sanktioner. Først og fremmest at Europæerne stopper køb af gas af dem.

Vestlig propaganda.

Civile dør i Aleppo, fordi de vestligt støttede terrorister holder civile som gidsler i Aleppo og dermed forhindrer dem i at flygte fra de russiske bomber (hvis formål er at ramme terroristerne). Det er lidt det samme, som når palæstinenserne bruger skolebørn som skjold, når de bliver bombet ;)

Det forklares HER:

https://www.youtube.com/watch?v=I8mA0h7dCKI

Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.6%
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: Oktober 05, 2016, 02:16:05 pm »
Lige nu ser vi også en ekstrem dæmonisering af Putin og russerne.

Putin har fyldt Rusland med vold, had og elendighed.

Citér
Hvor er nuancerne henne? Kunne det tænkes, at Putin invaderede KRIM, fordi en vestligt støttet nazistisk bande var ved at overtage magten i Ukraine?

Kunne det ikke tænkes at Ukraines befolkning kastede et diktatur af sig? Hvis ukraine er så nazistisk, hvorfor har de så valgt en jøde som ministerpræsident?

Citér
Ville USA ikke have gjort det samme, hvis nu et af USA´s nabolande var blevet udsat for et kup - f.eks. Mexico eller Canada? Jeg tror det....

USA blander sig ikke i canadiske og mexicanske valg.

Citér
Og kunne det tænkes, at Putin støtter Assad, fordi Putin ikke er dum og udmærket ved, at USA og vesten selv har støttet de terrorister, der forsøger at vælte Assad?

Oprøret i Syrien skyldes at syrerne vil af med Assad-diktaturet.

Citér
Kunne det tænkes, at Putin nu går ind med fuld kraft for at tilintetgøre ISIS, ...........

Putin går ikke ind for at tilintetgøre IS, men for at støtte Assads diktatur.

Citér
Lige nu ser vi tegningerne til en 3. verdenskrig. Og jeg mener, at USA og vesten har det største ansvar for denne potentielt katastrofale situation. Fordi man aldrig lytter til Putin og russerne.

Man har lyttet meget til Putin og russerne. Russerne har brudt den ene aftale efter den anden. Og russerne, med Putin i spidsen, fører militær krig mod civilbefolkninger

Ja, det ser ikke godt ud. Nu er Putins lille lorteland bevæbnet med atomvåben.

Citér
MH17-affæren lugter også fælt.

Den lugter af en ting, og kun af en ting, nemlig at russerne, kryster- og kujonagtigt skød det fly ned.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.6%
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: Oktober 05, 2016, 06:06:25 pm »