Forfatter Emne: Får I også falske 'likes'?  (Læst 638 gange)

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Får I også falske 'likes'?
« Dato: November 17, 2017, 04:42:42 pm »
Mens jeg er her.

Jeg har villet gøre opmærksom det et stykke tid, men glemte det så for den virkelige debat:

For mit vedkommende kan I ikke regne med 'like'-antallet længere, så egentlig har jeg lyst til at bede GuBBi om helt at holde mig ude af det like-system.
Der er nemlig sket det, at personen Carlo, hvem jeg jo fra tid til anden har "pandet nogle verbale boksestød", har fundet ud af, hvordan han helt kan kaste grus i like-systemet. Han har simpelthen givet mig en masse likes, især når jeg har hængt ham op på snoren.

Andet skal der ikke til - så kan Tigermanden og politisk ukorrekt efter nogen tid skrive herinde, at "Rudis antal likes er unaturligt højt!"

Jeg ved ikke, om andre har oplevet lignende, men i hvert fald: For mit vedkommende er systemet ligegyldigt med disse falske likes "fra fjenden".
Manner, Manner!

Offline juHU

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0.6%
  • How about being in family with Weinstein
    • Vis profil
Sv: Får I også falske 'likes'?
« Svar #1 Dato: November 17, 2017, 05:44:53 pm »

Mester Rudi, du får lige et LIKEs fra mig fordi det er et fremrågende indlæg, og migt kan du altid regnede med

quote author=DerRudi link=topic=7089.msg94557#msg94557 date=1510933362]
Mens jeg er her.

Jeg har villet gøre opmærksom det et stykke tid, men glemte det så for den virkelige debat:

For mit vedkommende kan I ikke regne med 'like'-antallet længere, så egentlig har jeg lyst til at bede GuBBi om helt at holde mig ude af det like-system.
Der er nemlig sket det, at personen Carlo, hvem jeg jo fra tid til anden har "pandet nogle verbale boksestød", har fundet ud af, hvordan han helt kan kaste grus i like-systemet. Han har simpelthen givet mig en masse likes, især når jeg har hængt ham op på snoren.

Andet skal der ikke til - så kan Tigermanden og politisk ukorrekt efter nogen tid skrive herinde, at "Rudis antal likes er unaturligt højt!"

Jeg ved ikke, om andre har oplevet lignende, men i hvert fald: For mit vedkommende er systemet ligegyldigt med disse falske likes "fra fjenden".
[/quote]
VÅGN OP!

Offline Evalu

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.2%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: November 17, 2017, 06:29:00 pm »

Det er utroligt, hvad folk kan få ondt i røven af. :big_grin:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    44.6%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 18, 2017, 02:39:00 am »
Jeg plejer da også at like Langgårds indlæg, når han rigtigt hidser sig op.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    9%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: November 18, 2017, 04:05:12 am »
Mens jeg er her.

Det er godt nok synd for dig, at du skal ødelægge din nattesøvn med alle disse falske "likes" fra fjenden.

Og så har du måske ikke engang opdaget, at folk kan give to eller flere  "likes" til samme indlæg, bare de
bruger forskellig browser eller har flere vinduer åbne på én gang - jan hvad ved jeg om den slags teknikaliteter.
Bortset fra det, er jeg flintrende ligeglad med, om du får 10, 20 eller 30 likes fra venner eller fjender - og er du utilfreds med forholdene her, står det dig helt frit for at søge andre græsgange, hvor ligesindede kan klappe dig på ryggen.
I'm a Troll

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    4%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: November 18, 2017, 10:56:15 am »
Lunavecchia:
Citér
Det er godt nok synd for dig, at du skal ødelægge din nattesøvn med alle disse falske "likes" fra fjenden.

:big_grin:   :cool:  Hold da kææææft, en bette Landboen-wannabe!

Lunavecchia, én ting ved vi begge: Om jeg 'søger andre græsgange' har du lige så meget med at gøre som min nabos stikkelsbærbusk.

Som om Carlos pjat rager mig! Hvis det var et problem for mig, havde jeg nok skrevet om Carlos og joJos disrespekt for Din-debats like-system på en anderledes måde, mon ikke?
Det faldt mig blot ind at nævne 'fænomenet', hvis det var ved at brede sig - for hvilken mening har det med sådanne likes, hvis en del af dem kommer fra nogen, der hader den like-tildelte?

Men skip it. Jeg fortryder nærmest, at jeg skrev det, efter at have set, hvad det afstedkom.

Lunavecchias Landboen-efterligning var dog sjov, rigtig sjov. Der manglede bare "Smut Grønært!"    :baby:   :JC-hysterical:

Ovennævnte fortæller imidlertid endnu engang noget, vi måske somme tider glemmer: Vi kender ikke en skid til hinanden, vi der skriver på DD. Jeg oplever det gang på gang, specielt når Tigermand/Anklageren og her Lunavecchia tror, at "jeg ligger søvnløs om natten" over noget, de har skrevet. Mon det er noget de ønsker eller et resultat af deres stereotype måde at se modstandere på?

« Senest Redigeret: November 18, 2017, 11:16:15 am af DerRudi »
Manner, Manner!

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    4%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: November 18, 2017, 11:06:58 am »
Carlo:
Citér

Jaaa, og så føler du dig sikkert som en stur, stur martyr, ikke?   :bad:

Jeg synes da ikke, Langgaard har det med at hidse sig op. Det er formentlig en fælles ønskekoncert hos Anklageren og dig...
Klart at han skiver, hvad han mener om dig - men det er da ikke at hidse sig op. Det er ærlig snak. Jeg for eksempel, synes da også, at du er en ualmindelig usympatisk, klam slamrotte af de store og skidne!

(Husk nu "tak for kaffe" og at give mig en idiotisk like, narrehat!   :tease:)
Manner, Manner!

Offline genuine Troll

• Fuld medlem
  • Activity:
    11.2%
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: November 18, 2017, 11:10:33 am »
Der Rudi- der sikkert os efterligner andre,

Dit indlæg var Godt krydret med smileyes, man skulle næsten tro du efterlignede mig!  :girl_smile: :girl_wink:

:girl_blum2:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.4%
  • Country: gl
    • Vis profil
Det er bare jeres måde at være på
« Svar #8 Dato: November 18, 2017, 12:08:16 pm »
Carlo:
Citér

Jaaa, og så føler du dig sikkert som en stur, stur martyr, ikke?   :bad:

Jeg synes da ikke, Langgaard har det med at hidse sig op. Det er formentlig en fælles ønskekoncert hos Anklageren og dig...
Klart at han skiver, hvad han mener om dig - men det er da ikke at hidse sig op. Det er ærlig snak. Jeg for eksempel, synes da også, at du er en ualmindelig usympatisk, klam slamrotte af de store og skidne!

(Husk nu "tak for kaffe" og at give mig en idiotisk like, narrehat!   :tease:)

Det skinner klart igennem, at i er ferme at bruge det kloaksprog, som er jeres varemærke - så det er måske rigtigt.

Øvelse gør mester.

Danskerne er ikke muslimer, og det bliver de heller aldrig

Offline Tigermanden

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.6%
  • Islam i DK? Ja tak, multikulturen længe leve!
    • Vis profil
    • DKP
Du er altså ikke for kvik
« Svar #9 Dato: November 18, 2017, 07:53:23 pm »
Jeg fortryder nærmest, at jeg skrev det, efter at have set, hvad det afstedkom.

Mod likes'ne kæmper selv Rudi forgæves!!!  :big_grin: :ROFL: :MG_216: :dance3: :JC-hysterical: :baby:
« Senest Redigeret: November 18, 2017, 07:55:03 pm af Tigermanden »
Observér, dokumentér, rapportér!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.4%
    • Vis profil
Lad nu bare være
« Svar #10 Dato: November 18, 2017, 08:39:17 pm »

Mod likes'ne kæmper selv Rudi forgæves!!!  :big_grin: :ROFL: :MG_216: :dance3: :JC-hysterical: :baby:

Lad du bare være. Du har jo selv adopteret nationalisternes påstand om at islam overtager Europa.

Somme tider glemmer du, at du er konverteret til islam, og så kalder du dig selv kommunist. Når du så bliver konfronteret med det - påstår du - at du både er muslim og kommunist - men det er modsætninger.

Prøv at forestil dig kong Salman af Saudi-Arabien holde tale og skrige i megafonen: Religion er opium for folket - nej vel - det er for fjollet  :tatice_03:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    44.6%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: November 18, 2017, 10:28:33 pm »
Jeg for eksempel, synes da også, at du er en ualmindelig usympatisk, klam slamrotte af de store og skidne!

Hvad gælder dog ophidselsen?
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline genuine Troll

• Fuld medlem
  • Activity:
    11.2%
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: November 19, 2017, 12:18:26 pm »

Hvad gælder dog ophidselsen?

Måske har Rudi et problem med kloark rotter,?   :girl_smile:

Tilkald dog skadedyrsbekæmpelsen, :girl_prepare_fish:
Fake profil, :girl_blum2:

Offline DerRudi (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    4%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: November 19, 2017, 01:17:44 pm »
genuine Troll:
Citér
Måske har Rudi et problem med kloark rotter,?   :girl_smile:
Tilkald dog skadedyrsbekæmpelsen, :girl_prepare_fish:

Nej, jeg har heldigvis ingen problemer haft med skadedyr her på bopælen. Det er på Din-debat bekæmpelsen må intensiveres!

Og så alt det flade bavl, A/S Brovtebladder udsender  :no:
Så snart nogle af os "gi'r dem en smule med skulderen", hyler og piber de, særlig 'Ankagleren' og hans fine tone, ha ha ha ha!
Og Lummer-Carlos ofte gentagede "hvad gælder ophidselsen?"

Det forholder sig sådan, at brovterne virkelig tror, at vi nationalsindede sidder og raser og fråder ved computerne. Gas. Det er deres forestillinger om, hvordan vi er. Det er noget helt andet.
Kan nogen huske, hvem det er der har en forkærlighed for at skrive med (kæmpe) stort?

Deres niveau understreges iøvrigt af, at da jeg skrev et svar højere oppe i denne tråd, var brovte-trioen Anklageren-Carlo-Tigermanden der omgående med likes til mig! Ømt, ikke?     :baby:   :bad: 
Manner, Manner!

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    97.4%
    • Vis profil
I sidder ikke og fråder ved computeren - I har en undertrykt vrede indeni
« Svar #14 Dato: November 19, 2017, 01:50:47 pm »

Det forholder sig sådan, at brovterne virkelig tror, at vi nationalsindede sidder og raser og fråder ved computerne. Gas. Det er deres forestillinger om, hvordan vi er. Det er noget helt andet.
Kan nogen huske, hvem det er der har en forkærlighed for at skrive med (kæmpe) stort?

Det er BT og Ekstra Bladet, som skriver med store bogstaver - og det er du for hæmmet til   :wink:

Det er jeres lod som nationalister at være vrede mænd - og det kan mærkes på debatten, selvom I gør hvad i kan for at undertrykke vreden.

Det er jo bare en debat - men Langgaard-Nielsen opfatter det som en krig - og det gør du vel også mere eller mindre (hvis I altså ikke er den samme - en slags Dr. Jekyll og Mr. Hyde syndrom)  :yes: