Forfatter Emne: Trumps første rejse som præsident  (Læst 750 gange)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Trumps første rejse som præsident
« Dato: Maj 19, 2017, 10:39:36 am »
Det allerførste land Trump besøger som præsident er Muhammeds hjemland Saudi Arabien.

Det stærkt religiøse kongedømme var heller ikke med blandt de lande, som Trump forsøgte at lave et indrejseforbud for.

Det på trods af at de fleste terrorister - der stod bag 911 - kom fra Saudi Arabien. Faktisk var ingen af de lande, som terroristerne bag angrebet på World Trade Center kom fra, på listen over Trumps indrejseforbud (Egypten, Forenede Arabiske Emirater, Libanon og Saudi Arabien).

Personligt tror jeg, det skyldes, at Trump personligt har økonomiske interesser i de lande - men under alle omstændigheder tyder det på, at tilhængerne af Trumps indrejseforbud har hovedet under armen, fordi Trumps begrundelse for indrejseforbuddet ikke var logisk.

Danskerne er ikke muslimer, og det bliver de heller aldrig

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Sv: Trumps første rejse som præsident
« Svar #1 Dato: Maj 19, 2017, 12:25:28 pm »
-

Offline DF-112

• Fuld medlem
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Maj 19, 2017, 12:35:32 pm »
-

Fik man et svar der passer hr. og Frk. Radikal?
 :hyper:

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Nu er Trump ankommet til sin første prioritet
« Svar #4 Dato: Maj 20, 2017, 10:57:50 am »

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.2%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Danskernes Parti
« Svar #5 Dato: Maj 20, 2017, 12:08:23 pm »
Jeg har svært ved at danne mig et indtryk af hvad Trump står for. Jeg går lidt med den teori at der er en deep state, som har enorm magt. Men på den anden side kan det også tænkes at Trump er et skidt menneske.
Iøvrigt mener jeg, at vi skal hjemsende de fremmede.

Non onsense

• Gæst
Sv: Nu er Trump ankommet til sin første prioritet
« Svar #6 Dato: Maj 20, 2017, 12:21:45 pm »

Bedst på billedet er de vinkelrette dødsblomster på venstre side,som man bruger til begravelser i Amerika, "Calla"

Red. først nu ligger jeg mærke til fruen i den sort sække
« Senest Redigeret: Maj 20, 2017, 12:36:18 pm af Non onsense »

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Maj 20, 2017, 12:32:38 pm »
Jeg har svært ved at danne mig et indtryk af hvad Trump står for. Jeg går lidt med den teori at der er en deep state, som har enorm magt. Men på den anden side kan det også tænkes at Trump er et skidt menneske.

Det som gør det svært for dig er, at du har gået rundt med en fornemmelse af - at demokrati betyder, at man vælger en diktator for fire år.

Det er det der ligger i udtrykket: Flertalsdiktatur.

I virkeligheden bygger demokrati på magtens tredeling, og det betyder (som det siger): magten er delt i tre - og så er præsidenten ikke "4-års-diktator".

Sådan har det altid været i demokratier, men Trump har gjort det tydeligt.

Desuden er Trump populist, så han siger ikke, hvad han mener - men det - som du kan lide. Trump har f.eks. "foreslået" et indrejseforbud for muslimske landes borgere - fra lande som ikke betyder meget - så han tilfredsstiller dig - mens muslimske lande, som betyder meget, bliver behandlet med respekt.

Trump bygger f.eks. golfbaner i muslimske lande, så de lande fornærmer han ikke. Saudi Arabien er desuden fedtet dybt ind amerikansk økonomi.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.2%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Danskernes Parti
« Svar #8 Dato: Maj 20, 2017, 12:41:41 pm »
Jeg er blot glad for at fru Clinton ikke blev præsident. Og er naturligvis skuffet over at Trump endnu ikke har fået hende fængslet.   :getlost:

USA er fortabt, for der er alt for mange jøder med alt for meget magt, særligt medierne. 

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
Hvis bare de ikke er jøder - så pyt
« Svar #9 Dato: Maj 20, 2017, 12:46:08 pm »
Jeg er blot glad for at fru Clinton ikke blev præsident. Og er naturligvis skuffet over at Trump endnu ikke har fået hende fængslet.   :getlost:

USA er fortabt, for der er alt for mange jøder med alt for meget magt, særligt medierne.

Racetænkningen slår igennem

Du foretrækker at blive udnyttet af milliardærer, som ikke er jøder - men det har du da ret til.

Syv velhavende mænd ejer sammenlagt lige så mange værdier, som de 3,6 milliarder mennesker, der udgør den fattigste halvdel af Verdens befolkning - og du er en velvillig undersåt  :blum:

« Senest Redigeret: Maj 20, 2017, 12:51:32 pm af Anklageren »

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.2%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Danskernes Parti
« Svar #10 Dato: Maj 20, 2017, 06:00:27 pm »
Ja, jeg betaler min skat og laver ikke den store ballade. Men i det mindste prøver jeg at gøre noget. Du derimod prøver at diskreditere nationalister, hvilket er sygt.

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.2%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Danskernes Parti
« Svar #11 Dato: Maj 20, 2017, 06:14:06 pm »
Svigersønnen ordner en prisreduktion, så saudierne kan få billigere militærfly.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-4524414/Kushner-calls-arms-company-110-billion-deal.html?ito=social-twitter_dailymailus

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Maj 20, 2017, 06:44:49 pm »

Om jeg Fatter du ikke kan se hvilken fare Trump udgør for os alle og Verdensfreden ... :ermm:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline PU

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.2%
  • Politisk Ukorrekt
    • Vis profil
    • Danskernes Parti
« Svar #13 Dato: Maj 20, 2017, 07:02:47 pm »

Om jeg Fatter du ikke kan se hvilken fare Trump udgør for os alle og Verdensfreden ... :ermm:

Hvad ser du da, som en trussel lige nu mht. Trump?

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.6%
  • Country: dk
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Maj 20, 2017, 07:23:32 pm »

Hvad ser du da, som en trussel lige nu mht. Trump?

Tænk på Trumps kontravers med Nordkorea ... :ermm:
Der er ikke noget nyt i, at nye amerikanske præsidenter bliver testet af Nordkorea, men Donald Trump virker til at have en anden tilgang til Nordkorea-konflikten, end Barack Obama f.eks. havde. Trump sætter hårdt mod hårdt, og derfor bliver konkliften nu optrappet ...

I forvejen har USA sendt hangarskibet ”USS Carl Vinson” samt en mindre flåde af følgeskibe mod den koreanske halvø, som ifølge Donald Trump skal anvendes militært, i tilfælde af at Nordkorea tager deres våben i brug ...

Ifølge Micro Reimer-Elster er konflikten nu i en fase, hvor krigspsykologien er omdrejningspunktet ...

Normalt vil et militærstyre aldrig angribe USA eller en af USA's allierede, fordi modsvaret kan være udslettende. Men faren er, Nordkorea med Kim Jong-un i spidsen slet ikke er rationel og derfor kan finde på at angribe,« siger Micro Reimer-Elster til TV2 News.

Tv-billederne af militærparaden med det ballistiske missil kan tænde yderligere ild i den amerikanske præsident Donald Trumps agressive fremmarch mod Nordkorea, mener Micro Reimer-Elster, der er ph.d. i amerikanske studier ved Det Europæiske Universitetsinstitut i Firenze ...

I forvejen har USA sendt hangarskibet ”USS Carl Vinson” samt en mindre flåde af følgeskibe mod den koreanske halvø, som ifølge Donald Trump skal anvendes militært, i tilfælde af at Nordkorea tager deres våben i brug ...

Tv-billederne af militærparaden med det ballistiske missil kan tænde yderligere ild i den amerikanske præsident Donald Trumps agressive fremmarch mod Nordkorea, mener Micro Reimer-Elster, der er ph.d. i amerikanske studier ved Det Europæiske Universitetsinstitut i Firenze.

Normalt vil et militærstyre aldrig angribe USA eller en af USA's allierede, fordi modsvaret kan være udslettende. Men faren er, Nordkorea med Kim Jong-un i spidsen slet ikke er rationel og derfor kan finde på at angribe, siger Micro Reimer-Elster til TV2 News ...

På den anden sider frygter man i USA, at Trump meget nemt kan blive påvirket af tv-billeder som dem, vi så af militærparaden i Nordkorea. Det var f.eks. tilfældet med det formodede giftgasangreb i Syrien, hvor Trump var hurtig med militær handling, ...

Konflikten mellem USA og Nordkorea blev natten til lørdag, dansk tid, en smule mere rødglødende, da Nordkorea under en stor militærparade fremviste et nyt ballistiske missil, kaldet Pukkuksong-2 SLBM. Det nordkoreanske regime har flere gange proklameret, at man udvikle et missil, der kan nå det amerikanske fastland ...

Det er bare et´ eksempel ... Forstår du hvad jeg mener ?? ... :ermm:

https://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwi4_7Pm-_7TAhXLWCwKHdHDBe8QFgg2MAU&url=http%3A%2F%2Fjyllands-posten.dk%2Finternational%2FECE9508542%2Fusaekspert-trumps-korte-lunte-kan-vaere-spraengfarlig-i-konflikten-med-nordkorea%2F&usg=AFQjCNHTbq3Ip-ZZXPzA37ouQR4IbEoM2A&sig2=HWNH8LFv9iMhnHug8IJIcw
« Senest Redigeret: Maj 20, 2017, 07:39:55 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...