Forfatter Emne: Privat muslim-gymnasium tæt knyttet til Milli Görüs!  (Læst 729 gange)

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
    • Vis profil
Sv: Privat muslim-gymnasium tæt knyttet til Milli Görüs!
« Svar #15 Dato: November 01, 2017, 09:52:06 pm »
MMQ

Citér
Sjovt du lige nævner Black army. Som jeg er medstifter af

Er du stadig medlem ?

Og hvad lever banderne af... narkohandel ?

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: November 01, 2017, 10:14:14 pm »
https://da.wikipedia.org/wiki/Black_Army

Black Army er en indvandrerbande, som opstod i Odense-bydelen Vollsmose i 2013   :boast:

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Mandag morgen Quarterback
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: November 01, 2017, 10:28:57 pm »
MMQ

Citér
Sjovt du lige nævner Black army. Som jeg er medstifter af

Er du stadig medlem ?

Og hvad lever banderne af... narkohandel ?

Definere medlemskab? Hvis du mener, synligt at bære vest, og være til stede i Vollsmose, Så nej.

Black Army, lever officielt af donationer. De flere medlemmer af Black army, har enten arbejde, eller er under uddannelse. En del, arbejder under er af familien Dabaas eget selskaber, så som DOT, autolakerer, mekaniker, pizzaria, kiosk. restauranter, og vognmadsfirmaer.

Uofficielt, er narkotika ikke længere, den største indtægts kilde. Uofficielt, er Black Army, kun importør, ikke leverandør længere. En af problemerne med narkotika handel, ser du et godt eksempel på i København, lige for tiden. Bad for business.

lyjse
Citér
https://da.wikipedia.org/wiki/Black_Army

Black Army er en indvandrerbande, som opstod i Odense-bydelen Vollsmose i 2013 

Alle kan redigere wiki. Udefra set, ligner Black Army, en indvandrebande. Der er ingen fordel i at være officielt multikulturel bande ... PET, leder efter folk der hedder Mohammed, ikke efter en der hedder Thomas, Kasper, Klaus, eller Micheal.
Det eneste jeg ved, er, at jeg ikke ved noget.

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: November 02, 2017, 07:47:29 am »
MMQ tak for svar.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    96.4%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Er du kriminel i din egen selvopfattelse?
« Svar #19 Dato: November 02, 2017, 11:13:55 am »
Set i lyset af, at du vedkender dig et tilhørsforhold til en bande.

1. Sjovt du lige nævner Black army. Som jeg er medstifter af, sammen med Mohammed Daabas, Mahmud Mahmud, Mohammed Cindy, Amir, Kasper Dalsgaard, og Ahmad Khan.

« Senest Redigeret: November 02, 2017, 12:12:43 pm af Anklageren »
Danskerne er ikke muslimer, og det bliver de heller aldrig

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Køn: Mand
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: November 02, 2017, 11:14:53 am »

Hvis disse er radikaliserede, ja så er de jo under samme kategori, som muslimer fra Mellemøsten. Jeg har dog aldrig hørt om vietnamesiske eller kinesiske eller thai eller filippinske muslimer, som er kommet hertil. Muslimerne kommer, som jeg ved om, fra Mellemøsten OG Afrika.
1. Ja - i hvert fald alle med tilknytning til LTF, Hizb ut-Tahrir, Black Army, o.a. muslimske militante grupper- samt imamer som prædiker mod DK i NOGLE moskeer - altså alle radikaliserede.
2. Kan jeg jo ikke, men ønsker, inden vi som etniske indbyggere, bliver overrendt af en hel anden religion.
3. Hvis du med "overbevisninger" mener Koranen og hvad der står der - så ja. Det gamle testmente har vi jo heller ikke mere her - så al den prædiken om øje for øje , and for tand, eksisterer jo ikke den kristne verden, MEN DET GØR DE JO I DEN MUSLIMSKE.
.. :girl_devil: :connie_skilletgirl:

https://da.wikipedia.org/wiki/Indonesien

87% muslimer. Gik i folkeskole med en indonesisk muslimsk pige, som tilflytter i starten af 90erne.

1. Sjovt du lige nævner Black army. Som jeg er medstifter af, sammen med Mohammed Daabas, Mahmud Mahmud, Mohammed Cindy, Amir, Kasper Dalsgaard, og Ahmad Khan.

Den eneste troende muslim, er Ahmad Khan, som oprindelig er fra Iran.
Daabas, er palæstinenser, med både muslimske og jødiske bedsteforældre. "helt fucked", og det samme gælder Cindy, som er fætter til Dabbas.
Amir, er af albansk afstamning, og hans familie er oprindeligt af katolsk overbevisning, men han er 3 generation. Og er selv atheist.
Mahmud Mahmud, er af afghansk oprindelse, og er agnostiker.
Kasper er dansker, og atheist.

Black army, er hverken mellemøstlig oprindelse, eller muslimsk. Det er dansk. At det bliver kaldet en linvandrebande af medier, er direkte til grin, og sammenfatteses udelukkende af ordet "Black Army" som er en insider joke, der omhandler Amir "som betyder "prins" er kæmpe fan af Fodboldklubben Les FAR, også kendt som "Black Army" ... En del af merchandise, er faktisk taget direkte fra Les FAR, da de er støttet økonomisk af Black Army Odense.

Black Army, er vel meget betegnet, en gruppe, der godt kan være kriminelle "bevares" ...Men militante muslimer....psh psh ... Bad for business you know ... At en del indregistreret, og unge med tilknytning til black army, er muslimer, er helt korrekt. Men Black army, blev skabt af en blandet landhandel, og styres stadig, af en broged flok i toppen.

LTF, er til gen gæld, hvad man godt kan kalde en indvandrebande. Mig bekendt, er der kun muslimer, eller personer med muslimsk oprindelse med i deres bande. Og snakker af erfaring, når jeg siger, at LTF toppen, er alle uden undtagelse, tilhængere af sharia og militære metoder.

Okay - synes dog at have hørt (læst) en del om Black Army og deres kriminalitet, samt sammensætningen, som skulle være af muslimsk tro, men det er jo ikke al det, der skrives, som er 100% rigtigt. Stadigvæk anser jeg gruppen som kriminel. Du sprang i øvrigt Hizb ut-Tahrir over! :sarcastic: :ph34r:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline MMQ

• Senior medlem
  • Activity:
    0%
  • Mandag morgen Quarterback
    • Vis profil
Sv: Er du kriminel i din egen selvopfattelse?
« Svar #21 Dato: November 02, 2017, 02:19:23 pm »
Set i lyset af, at du vedkender dig et tilhørsforhold til en bande.

Tja, det er et godt spørgsmål.

Har jeg begået kriminalitet der kan staffes pr. dansk lovgivning? Ja.
Er jeg dømt? Nej.
Overtræder jeg fortsat dansk lovgivning? Ja, hver dag, alle dage om året.
Ville disse lovovertrædelser være ulovlige i utopi? Nej.
Betrækter jeg mig selv som kriminel? Ja, i det samfund jeg lever i. Nej, i det samfund jeg ønsker.

Jeg anser, ingen af de aktiviteter, jeg har lavet som ansvarlig i Black Army, som værende umoralske.

El_Nino:
Citér
Okay - synes dog at have hørt (læst) en del om Black Army og deres kriminalitet, samt sammensætningen, som skulle være af muslimsk tro, men det er jo ikke al det, der skrives, som er 100% rigtigt. Stadigvæk anser jeg gruppen som kriminel. Du sprang i øvrigt Hizb ut-Tahrir over! :sarcastic: :ph34r:

Black Army er en bande der laver kriminelle handlinger, pr. dansk lovgivning. Det er også en bande, hvor 80% "sådan ca" af menige medlemmer, eller ikke fuldblods "de helt unge", er af muslimsk oprindelse. Det ændre ikke på, at Mohammed Daabas, er atheist, og Kasper Dalsgaard, det samme. Som er daglige ledere af Black Army pt. En del af de andre stifter, er ikke en del af den fysiske aktivitet i Odense længere.

Der tages afstand fra Hizb ut-Tahrir.

Black Army, støtter Hizbollah, i kampen mod islamisk stat og Israel. De fleste fra Black Army, anser Hizbollah som frihedskæmper, og enkelte, har selv deltaget aktivt sammen med Hizbollah, i kampen mod Islamisk stat i Syrien.
Det eneste jeg ved, er, at jeg ikke ved noget.