Afstemning

Hvem vil du være

A
4 (80%)
B
1 (20%)
C
0 (0%)

Totale antal stemmeafgivende: 5

Forfatter Emne: Lidt at fundere over.  (Læst 991 gange)

Offline Henrijette (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
Lidt at fundere over.
« Dato: Februar 12, 2018, 04:39:47 am »
Er livet ikke finurligt, lad os lege en leg.

A)- 28 årig mand, bosat ved hovedstaden,  har travlt med uddannelse, og er på rejse rundt i verden, og opleve noget.
Indtægt SU og job.

B)- 28 årig i den fjerde største by, bruger enormt meget tid på nettet,lidt som Amalies verden, bare kedeligere.
 Indtægt kontanthjælp.

C)- 28 årig mand bosat i udkantsområder, tog et 20 ugers kursus, og blev ansat af kommunen.
Bor stadig hjemme.
Indtægt løn

Hvem vil du være, hvis du fik valget?

Jeg ville selvfølgeligt vælge A, de andre 2 er for kedelige.

Offline Frederico

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Lidt at fundere over.
« Svar #1 Dato: Februar 12, 2018, 11:18:33 pm »
A er Gubbi, B er mig og C er Poul Jørgensens søn - det troede du nok ikke, jeg ville regne ud, vel, men det gjorde jeg.  :blum: Jeg elsker den slags mysterier, hvor man skal gætte sig til, hvem der er hvem, og hvad der ligger bag en bestemt beskrivelse.  :yes:

Men du tager nu noget fejl, for jeg er faktisk en hel del ældre end 28 år. Ok, jeg ser meget yngre ud end jeg er, men det har jeg altid gjort, eksempelvis da jeg var i starten af 20erne, der blev jeg engang tippet til at være 15-16 år, så jeg havde et drenget look allerede dengang. Og da jeg var i starten af 30erne, der blev jeg gættet til at være i starten af 20erne.

Så det er jeg vant til, at folk tror jeg er meget yngre end jeg er, fordi det er det jeg hører så ofte. Jeg tror ikke, det kun har noget med det ydre at gøre, fordi det er  også noget folk kan mærke, om man er gammel eller ung inden i.  Eksempelvis en ung studerende der studerer økonomi eller jura, han vil nemt være meget ældre indeni end en gamme 68er på måske 70 år som hører hippiemusik og fyrer fede. Eller en ung Soldat der har været udstationeret i Afghanistan og som har været i kamp, han kan godt være meget ældre inden i end en skolelærer, der måske er blevet på det samme mentale niveau som sine elever. Fordi sådan nogle ting smitter bare af.

Og der tror jeg faktisk også det er der, hvor mange mennesker kan mærke på mig, at jeg har et meget ungdommeligt sind, og derfor tror de faktisk heller ikke jeg er så gammel, som jeg faktisk er. Fordi de synes jeg virker yngre. Jeg har også altid været en fri fugl så jeg er ligeglad med villa volvo og vovse og wife, jeg skal ikke være bundet til sådan nogle ting, så det er måske på nogle måder også noget der er med til at holde mig ung, fordi så fortsætter jeg sådan et liv som mange unge har, hvor det ikke er de mange materielle goder der fylder så meget, men hvor man vægter sin personlige frihed meget højere.  :yes:
« Senest Redigeret: Februar 12, 2018, 11:20:16 pm af Frederico »

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    1.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Februar 12, 2018, 11:24:49 pm »
 :smile1:

Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Frederico

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Februar 12, 2018, 11:27:31 pm »
Så kom Me lige med reptilet på Toldbod Plads her i byen. Den er nu stadig meget sjovt lavet.  :yes:

Offline Hr. Olsen

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Februar 13, 2018, 01:37:37 am »