Afstemning

Er kvinder ligeså liderlige som mænd?

Ja, der er ikke nogen forskel. Kvinder tænker ligeså meget på sex som mænd gør. Så for kvinder er det nogen gange nødvendigt at gå ud og score - også selvom manden, de finder ikke er så lækker.
1 (33.3%)
Nej, kvinder tænker slet ikke så meget på sex, som mænd gør. Og det er derfor en kvinde på 62 år og 110 kilo alligevel kan få sex. Fordi mænd altid er klar, og kvinderne spiller kostbare.
2 (66.7%)

Totale antal stemmeafgivende: 3

Afstemingen er lukket: Marts 03, 2018, 10:59:55 pm

Forfatter Emne: Er kvinder ligeså liderlige som mænd?  (Læst 804 gange)

Offline Frederico (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Er kvinder ligeså liderlige som mænd?
« Dato: Februar 11, 2018, 10:59:55 pm »
Jeg har jo skrevet lidt om det før, og har også diskuteret det med nogen af jer andre, men lad os tage den i plenum. Er kvinderne virkelig ligeså liderlige som mænd er, sådan som blandt andet hr. Anklageren gerne have os til at tro?

Altså ikke fordi det ikke kan være den oplevelse Anklageren har, for det kan da godt være, at kvinderne deroppe på Grønland bare er særligt vilde :hyper:. Meeen jeg tror nu nok vi er mange mænd hernede i det egentlige Danmark, der har en anden opfattelse. Fordi kvinder kan jo altid score, når de går i byen, og det er da ikke det samme for mænd. :yes:

Kvinderne behøver ikke altid at have sex, de kan sagtens vente i lang tid, hvor mændene altid er klar, så derfor er der mangel flere villige mænd end der er kvinder på ethvert givet tidspunkt. Det er derfor det er kvinderne der bestemmer, hvornår man skal have sex, hvor mændene går og tigger om det. Fordi kvinder altid kan få, men de holder tilbage på det.

Eksempelvis kan en kvinde på 65 år og som vejer 112 kilo og har flyveører altid få sex. Også selvom hun har dårlig ånde og fremstående tænder. Fordi der altid er mænd der vil tænke, at et hul er et hul. Eksempelvis så jeg selv engang i en swingerklub (jow jow, jeg har skam også været ung engang  :hyper:) to unge drenge på omkring de 20-22 år, der ordnede en kvinde på måske 60 år og som ikke var så køn. Det ville man jo ikke se den anden vej rundt, at to purunge 20 årige piger lige ordnede en gammel mand på måske 70 med tør hud og hængende kinder. Kun hvis de fik noget for det.

Det er nok også derfor der er så mange mænd der har en hemmelig homofil side, som deres kvinder ikke kender noget til. Fordi de ikke kan blive tilfredsstillet ved at være sammen med kvinder, fordi kvinderne er mere nærige med sex end mænd er.

Det kan sådan nogen som Herr Albert da skam og skam da nyde godt af, fordi så er der flere unge mænd, der savner at have sex, der kommer til sådan nogen som ham  :hyper: Ej, det er bare pjat, jeg synes nu Albert er meget sjov, så jeg har ikke noget imod at gå lidt med på hans drillerier engang imellem, fordi det jo bare er sjov og ballade det hele.

Jeg har selv stemt på valgmulighed 2, som I nok kan gætte jer til. Fordi jeg kan slet ikke genkende, at kvinder skulle være lige så liderlige som mænd. De er i hvert fald meget bedre til at skjule det sådan, at de kan lægge bånd på sig selv, så mændene ikke får det, de gerne vil have. Så ved jeg så ikke om kvinderne onanerer ligeså meget, for det bliver de da næsten nødt til, hvis de går og holder så meget tilbage. Det kan Trådløse Anna måske fortælle os andre noget om?  :blum3:

Ej, det var ikke for at være påtrængende over for Anna, hun er klogere, end hun giver udtryk for med de der altid lidt naive smilies, hun bruger.

Jeg vil nu til enhver tid holde på, at en kvinde på 73 og 130 kilo og som har grå stær eller er skaldet altid vil kunne få sex, mens en mand der ikke er ung og flot vil have svært ved det. Fordi kvinderne altid bare kan få noget andet.
« Senest Redigeret: Februar 11, 2018, 11:04:14 pm af Frederico »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    83.8%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Sv: Er kvinder ligeså liderlige som mænd?
« Svar #1 Dato: Februar 11, 2018, 11:04:07 pm »
Jeg har jo skrevet lidt om det før, og har også diskuteret det med nogen af jer andre, men lad os tage den i plenum. Er kvinderne virkelig ligeså liderlige som mænd er, sådan som blandt andet hr. Anklageren gerne have os til at tro?

Altså ikke fordi det ikke kan være den oplevelse Anklageren har, for det kan da godt være, at kvinderne deroppe på Grønland bare er særligt vilde :hyper:. Meeen jeg tror nu nok vi er mange mænd hernede i det egentlige Danmark, der har en anden opfattelse. Fordi kvinder kan jo altid score, når de går i byen, og det er da ikke det samme for mænd. :yes:

Mænd kan da altid score - jeg vil bare ikke længere, fordi man er lykkeligere, hvis man er sin partner tro.

Det er ikke fordi, jeg får moralske opstød, men der er så mange, som bliver skilt.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Frederico (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Februar 11, 2018, 11:09:04 pm »

Mænd kan da altid score - jeg vil bare ikke længere, fordi man er lykkeligere, hvis man er sin partner tro.

Det er ikke fordi, jeg får moralske opstød, men der er så mange, som bliver skilt.

Haha, Anklageren, det var lige præcis dig jeg tænkte på, da jeg skrev det her  :yes: Du mener jo som du også selv skriver, at kvinderne bare kan nedlægges, men jeg tror nu kun det er deroppe på Grønland, at det er så let. Fordi jeg har aldrig hørt om nogen mænd, der bare kunne få alt det, de gerne ville, hvis de gik i byen i København eller i Ålborg. Fordi det i sidste ende er kvinderne der bestemmer.

Så derfor er det fuldstændig lige meget, hvordan kvinderne ser ud. Fordi de bare skal udstråle, at de er villige, så står der straks 5-6 mænd, der gerne vil med hjem, også selvom hun er 68 år og måske vejer 118 kilo.

Men sig mig, Anklageren, er det ikke sådan, at danske mænd er særligt attraktive for grønlandske kvinder, sådan at det giver dem status at have en dansk kæreste? Er det ikke derfor, det er så nemt for Herr Anklageren at vælte sig i grønlandske kvinder?  :hyper:

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    83.8%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Februar 11, 2018, 11:21:50 pm »
Haha, Anklageren, det var lige præcis dig jeg tænkte på, da jeg skrev det her  :yes: Du mener jo som du også selv skriver, at kvinderne bare kan nedlægges, men jeg tror nu kun det er deroppe på Grønland, at det er så let. Fordi jeg har aldrig hørt om nogen mænd, der bare kunne få alt det, de gerne ville, hvis de gik i byen i København eller i Ålborg. Fordi det i sidste ende er kvinderne der bestemmer.

Så derfor er det fuldstændig lige meget, hvordan kvinderne ser ud. Fordi de bare skal udstråle, at de er villige, så står der straks 5-6 mænd, der gerne vil med hjem, også selvom hun er 68 år og måske vejer 118 kilo.

Men sig mig, Anklageren, er det ikke sådan, at danske mænd er særligt attraktive for grønlandske kvinder, sådan at det giver dem status at have en dansk kæreste? Er det ikke derfor, det er så nemt for Herr Anklageren at vælte sig i grønlandske kvinder?  :hyper:

Jeg har levet tre femtedele af mit liv i Danmark - så det er over halvdelen.

Alle mænd kan sikkert ikke score - men det kan alle kvinder altså heller ikke.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Liderlige Lone

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    4.2%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: Februar 11, 2018, 11:40:19 pm »
Uha, frækt emne, Politisk Ukorrekt. For det er jo dig, ikke? Carlo har ret i at du ikke har andet end sex og øgler i hovedet! :almirena_04:

Bortset fra det: Jeg tror ski du har ret. Nu er jeg jo en halvgammel liderlig trunte, det man kalder BBW. :spiteful:

Og ved I hvad? Jeg vejer altså 138 kg. og er 164 centimeter høj så det er noget af en ladeport jeg har. Og så skulle man tro at ingen mænner ville ha´mig, ikk? Men nix, I kan søreme tro at jeg får masser af liderlig sex. Jeg har faktisk været sammen med omkring 1700 mænner og de var altså ikke bare fede og kvabsede impotente stoddere allesammen (nogle af dem var. Men dem HAR jeg droppet). Nix, I kan ski´tro at mange af dem har været hotte unge fyre i deres mest liderlige og potente alder. I ved den alder hvor deres penisser er stangstive og potente som små raketter! :JC_tongue: :JC_tongue: :JC_tongue: :JC_tongue:

Men jeg tænkte på: I modne og ældre mænner herinde, får I noget på den dumme? Og hvordan har I det med potensen? :crazy:

Offline Frederico (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Februar 11, 2018, 11:44:07 pm »
Haha, det er jo den kvindelige udgave af Albert Johansen - Lone, er du i virkeligheden Albert? Jeg ved da godt, at Albert altid har været en drillepind, så det skulle ikke undre mig, hvis han nu har oprettet en kvindelige Albert-profil  :yes:

Bevis: Albert skriver altid om at han har bollet med 3000 kvinder, og nu skriver Lone, at hun har bollet med 1700 mænd - det er meget ens skrevet, ikke?  :yes:

Offline Frederico (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Februar 11, 2018, 11:45:35 pm »
Plus, at Albert også altid skiver "mænner" - Albert - du er afsløret!

Offline Liderlige Lone

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    4.2%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Februar 11, 2018, 11:57:14 pm »
Plus, at Albert også altid skiver "mænner" - Albert - du er afsløret!

Ih altså dumme reptiltosse. Du fatter jo intet!

Jeg er jo selvfølgelig ALBERT´S KONE! Hvem ellers?

Ser du, din tosse, jeg opdagede en dag at min husbond havde været mig utro med mænner i årevis. ÅREVIS!! Hører du?

Så jeg tog hævn og derfor har jeg nu selv i nogle år datet et hav af frække mænner i alle aldre og af alle racer og størrelser. SÅ nu er vi kvit. Kvit og fri.

TAG DEN ALBERT! :almirena_04:

Næh, du, din reptiltosse. Koncentrér du dig om at sykle rundt efter trekanter i Ålborg. Nogen dygtig konspirationsteoretiker bliver du aldrig. :JC_spank:

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    30.8%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Februar 12, 2018, 02:16:09 am »
Det må vi fundere over.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Henrijette

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Februar 12, 2018, 04:43:24 am »

Kvinderne behøver ikke altid at have sex, de kan sagtens vente i lang tid, hvor mændene altid er klar, så derfor er der mangel flere villige mænd end der er kvinder på ethvert givet tidspunkt. Det er derfor det er kvinderne der bestemmer, hvornår man skal have sex, hvor mændene går og tigger om det. Fordi kvinder altid kan få, men de holder tilbage på det.

Eksempelvis kan en kvinde på 65 år og som vejer 112 kilo og har flyveører altid få sex. Også selvom hun har dårlig ånde og fremstående tænder. Fordi der altid er mænd der vil tænke, at et hul er et hul. Eksempelvis så jeg selv engang i en swingerklub (jow jow, jeg har skam også været ung engang  :hyper:) to unge drenge på omkring de 20-22 år, der ordnede en kvinde på måske 60 år og som ikke var så køn. Det ville man jo ikke se den anden vej rundt, at to purunge 20 årige piger lige ordnede en gammel mand på måske 70 med tør hud og hængende kinder. Kun hvis de fik noget for det.

Det er nok også derfor der er så mange mænd der har en hemmelig homofil side, som deres kvinder ikke kender noget til. Fordi de ikke kan blive tilfredsstillet ved at være sammen med kvinder, fordi kvinderne er mere nærige med sex end mænd er.

Det kan sådan nogen som Herr Albert da skam og skam da nyde godt af, fordi så er der flere unge mænd, der savner at have sex, der kommer til sådan nogen som ham  :hyper: Ej, det er bare pjat, jeg synes nu Albert er meget sjov, så jeg har ikke noget imod at gå lidt med på hans drillerier engang imellem, fordi det jo bare er sjov og ballade det hele.

Jeg har selv stemt på valgmulighed 2, som I nok kan gætte jer til. Fordi jeg kan slet ikke genkende, at kvinder skulle være lige så liderlige som mænd. De er i hvert fald meget bedre til at skjule det sådan, at de kan lægge bånd på sig selv, så mændene ikke får det, de gerne vil have. Så ved jeg så ikke om kvinderne onanerer ligeså meget, for det bliver de da næsten nødt til, hvis de går og holder så meget tilbage. Det kan Trådløse Anna måske fortælle os andre noget om?  :blum3:

Ej, det var ikke for at være påtrængende over for Anna, hun er klogere, end hun giver udtryk for med de der altid lidt naive smilies, hun bruger.

Jeg vil nu til enhver tid holde på, at en kvinde på 73 og 130 kilo og som har grå stær eller er skaldet altid vil kunne få sex, mens en mand der ikke er ung og flot vil have svært ved det. Fordi kvinderne altid bare kan få noget andet.

Du er simpelthen hen nødt til, at forsøge dig med en kvinde for at finde ud af det.

Så kan du blive den nye Amalie på tuben.

Offline Hr. Olsen

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Februar 12, 2018, 03:55:43 pm »
Jeg scorede engang en dame på 150kg og lokkede hende hjem i ungkarlehyblen til hjemmig hygge og genlæsning af ‘Stive legemers bevægelse’. Bagefter var der kommet en dal i min dbl. seng. Hun fik en orni syg ladning spermolade lige midt i dåsen. Aaargh. En fair udløsning.

vh. Hr. Olsen

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Februar 12, 2018, 10:59:13 pm »
Du er sq syg Olsen - søg læge eller kirurgisk indlæggelse.
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!

Offline Frederico (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Februar 12, 2018, 11:21:26 pm »
Det må vi fundere over.

Hvadså Carlo, er det sjovt med alle de ladyboys i Thailand?  :blum:

Når Carlo troller mig, så troller jeg også tilbage.  :yes:

Offline Hr. Olsen

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Februar 13, 2018, 01:52:17 am »
Du er sq syg Olsen - søg læge eller kirurgisk indlæggelse.

vh. Hr. Olsen

Offline Liderlige Lone

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    4.2%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Februar 13, 2018, 03:33:05 pm »
Det må vi fundere over.

Hvadså Carlo, er det sjovt med alle de ladyboys i Thailand?  :blum:

Når Carlo troller mig, så troller jeg også tilbage.  :yes:

AAAAAH, så det er DÉT Carlo laver i Thailand? :ohmy: :ohmy:

Det lurede mig nok - at der var noget skummelt ved ham Carlo. :almirena_04:

Han er da ellers en flotter mand. Men nu han er til ladyBOYS skal jeg jo nok ikke gøre mig de store forhåbninger. :angry: