Forfatter Emne: Til de seriøse debattører  (Læst 2964 gange)

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
    • Vis profil
Sv: Til de seriøse debattører
« Svar #30 Dato: Februar 11, 2018, 04:24:47 pm »
Hvis I er lige så trætte af den skizofrene person herinde, så har jeg set lidt, på dette forum

http://www.debatten.net/forum/viewforum.php?f=32

Nu har jeg været derinde, jeg kan se, at Tigermanden er bortvist -  men Albert Johansen skam da er, derinde endnu   :big_grin:

Offline Henrijette

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #31 Dato: Februar 11, 2018, 04:39:27 pm »
Hvis I er lige så trætte af den skizofrene person herinde, så har jeg set lidt, på dette forum

Nu har jeg været derinde, jeg kan se, at Tigermanden er bortvist -  men Albert Johansen skam da er, derinde endnu   :big_grin:

Hvad rager det os?

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: Februar 11, 2018, 04:53:48 pm »
Henrijette

Citér
Hvad rager det os?

Jeg ved godt, du er i flertal -  men jeg kan se, der dog -  er noget du har fattet - nemlig at denne tråd, er til de seriøse debattører, og ikke en platugle som dig, du har ikke en chance - på det forum !

Offline Henrijette

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: Februar 11, 2018, 05:05:44 pm »
Henrijette

Citér
Hvad rager det os?

Jeg ved godt, du er i flertal -  men jeg kan se, der dog -  er noget du har fattet - nemlig at denne tråd, er til de seriøse debattører, og ikke en platugle som dig, du har ikke en chance - på det forum !

Jeg har en profil der.

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: Februar 11, 2018, 11:02:46 pm »
Jeg har læst lidt, i de gamle debatter herinde.. som tiden dog går - men intet har ændret sig  :angry:

Sv: GuBBi
« Svar #18 Dato: Oktober 27, 2016, 12:27:28 pm »

lyjse:

Citér
Jeg er enig med Anti-rød.

Det er en gang SPAM !!
Personer som må ha' et kedeligt liv - eller én syg person i flere "navne"  :bad:

DerRudi

Citér
Rigtigt. Men I bør lægge mærke til, at hr. GuBBi var online på Din-debat så sent som i aftes kl. 20:30 dansk tid.
Forummet har i øjeblikket mindst tre tråde med samme klage over, at psyko-stuen fra SOL har sat sig på Din-debat de sidste dage, men reagerer den såkaldte administrator?

Det skal vi næppe regne med. Han holder nok af at gå og spille braldermand ude i byen, "JEG ejer skam et debatforum" - men hans ligeglade indstilling til f.eks. klager over grovheder, spam og stalking gør ham efter min mening ikke egnet til at administrere et forum, der ellers kunne være sundt.

Prøv om ikke du kan købe domænet, Anti-rød, det kan næsten kun blive bedre.   :wink:

Ja, jeg er enig !

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    84.4%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: Februar 11, 2018, 11:10:11 pm »
Jeg har læst lidt, i de gamle debatter herinde.. som tiden dog går - men intet har ændret sig  :angry:

Du er da selv med til at spamme debatten til med alle dine ligegyldige meningsudvekslinger med Henrijette.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Frederico

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: Februar 11, 2018, 11:29:02 pm »
DerRudi

Citér
Rigtigt. Men I bør lægge mærke til, at hr. GuBBi var online på Din-debat så sent som i aftes kl. 20:30 dansk tid.
Forummet har i øjeblikket mindst tre tråde med samme klage over, at psyko-stuen fra SOL har sat sig på Din-debat de sidste dage, men reagerer den såkaldte administrator?

Det skal vi næppe regne med. Han holder nok af at gå og spille braldermand ude i byen, "JEG ejer skam et debatforum" - men hans ligeglade indstilling til f.eks. klager over grovheder, spam og stalking gør ham efter min mening ikke egnet til at administrere et forum, der ellers kunne være sundt.

Prøv om ikke du kan købe domænet, Anti-rød, det kan næsten kun blive bedre.   :wink:

Ja, jeg er enig !

Det er nu alligevel lidt sjovt at læse Rudi der skriver om stalkere og spam, når nu det er vist, at Herr Rudi selv står bag en masse højreprofiler, som alle sammen skriver ens  :hyper: Ok, jeg kunne måske godt lade tvivlen komme Rudi tilgode, fordi jeg kan jo selvfølgelig ikke vide det med sikkerhed, men det virker godt nok utroligt.

Eksempelvis så skriver Rudi et af sine islamkritiske indlæg, og så lige pludselig kommer Helle på og liker hans indlæg lige to minutter efter, selvom hun ikke har været logget på i måske to tre måneder  :yes: Og så kommer Langgaard-Nielsen lige og giver sit besyv med, selvom han måske ikke har skrevet noget i en hel uge.

Kan I virkelig ikke se, at det er den samme person, der sidder og skriver det samme fra forskellige profiler? Jeg synes egentlig det er lidt synd, fordi Rudi kan godt komme med nogen fornuftige synspunkter, fordi der skal også være en modvægt til sådan nogen som Anklageren og Tigermanden, der bare mener at vi skal tage alle de fremmede, der vil ind. Men Rudi skulle lade være med at bruge flere profiler. Fordi det er helt klart for os der har finessen og som kan læse lidt mellem linjerne, at det er den samme person. Og så skulle han lære at styre sit temperament, så han ikke virker så uligevægtig.

Det er faktisk det, der får mig til at sige, at Rudi-profilerne nok er false flag, fordi det er ikke i højrefløjens egen interesse at sætte sig selv i dårligt lys, som Rudi gør når han truer andre, det er da mere i venstrefløjens interesse, sådan at højrefløjen fremstår som voldspsykopater.

Så det er jo nok AFA eller Redox, der har opfundet Rudi'erne, og så er det folkene fra Danskernes Parti, der har fundet på Tigermanden, så de kan vise frem, hvor forfærdeligt det går, når man ikke er tilstrækkeligt kritisk over for islam.  :blum3:
« Senest Redigeret: Februar 11, 2018, 11:33:48 pm af Frederico »

Offline Henrijette

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0.8%
    • Vis profil
« Svar #37 Dato: Februar 12, 2018, 05:11:08 am »
DerRudi

Citér

Ja, jeg er enig !

Det er nu alligevel lidt sjovt at læse Rudi der skriver om stalkere og spam, når nu det er vist, at Herr Rudi selv står bag en masse højreprofiler, som alle sammen skriver ens  :hyper: Ok, jeg kunne måske godt lade tvivlen komme Rudi tilgode, fordi jeg kan jo selvfølgelig ikke vide det med sikkerhed, men det virker godt nok utroligt.

Eksempelvis så skriver Rudi et af sine islamkritiske indlæg, og så lige pludselig kommer Helle på og liker hans indlæg lige to minutter efter, selvom hun ikke har været logget på i måske to tre måneder  :yes: Og så kommer Langgaard-Nielsen lige og giver sit besyv med, selvom han måske ikke har skrevet noget i en hel uge.

Kan I virkelig ikke se, at det er den samme person, der sidder og skriver det samme fra forskellige profiler? Jeg synes egentlig det er lidt synd, fordi Rudi kan godt komme med nogen fornuftige synspunkter, fordi der skal også være en modvægt til sådan nogen som Anklageren og Tigermanden, der bare mener at vi skal tage alle de fremmede, der vil ind. Men Rudi skulle lade være med at bruge flere profiler. Fordi det er helt klart for os der har finessen og som kan læse lidt mellem linjerne, at det er den samme person. Og så skulle han lære at styre sit temperament, så han ikke virker så uligevægtig.

Det er faktisk det, der får mig til at sige, at Rudi-profilerne nok er false flag, fordi det er ikke i højrefløjens egen interesse at sætte sig selv i dårligt lys, som Rudi gør når han truer andre, det er da mere i venstrefløjens interesse, sådan at højrefløjen fremstår som voldspsykopater.

Så det er jo nok AFA eller Redox, der har opfundet Rudi'erne, og så er det folkene fra Danskernes Parti, der har fundet på Tigermanden, så de kan vise frem, hvor forfærdeligt det går, når man ikke er tilstrækkeligt kritisk over for islam.  :blum3:

Sjovt at have travl med andres mange profiler. Og så selv være i gang ned den tredje.  :blum:

Offline Hr. Olsen

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: Februar 12, 2018, 07:25:49 pm »

Jeg syntes det ser rigtig godt ujj derinde så jeg hár oprettet mig. Måske et sted for seriøse debattører så vi slipper for abekattene og lebberne her.

vh. Hr. Olsen

Offline Frederico

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: Februar 12, 2018, 11:24:08 pm »
DerRudi

Citér

Ja, jeg er enig !

Sjovt at have travl med andres mange profiler. Og så selv være i gang ned den tredje.  :blum:

:blum:

Offline lyjse (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: Februar 13, 2018, 08:17:36 am »
Politisk ukorrekt

Citér
Kan I virkelig ikke se, at det er den samme person, der sidder og skriver det samme fra forskellige profiler?

Jo f.eks. skriver du fra profilen Frederico -  i øjeblikket, med hensyn til Der Rudi, så løber din fantasi af med dig, men selvfølgelig "Tyv tror hver mand stjæler"   :bad:

jeg vil anbefale dig, at beskæftige dig, med noget mere fornuftigt..

Offline Liderlige Lone

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: Februar 13, 2018, 10:51:54 am »
Åh Lyjse dog. Er du mand eller kvinde? Du MÅ næsten være kvinde, jeg vil sige BLONDINE?! :almirena_04:

SÅ naiv har ingen da lov at være thi hi :JC_stupid:

TÆNK at du ikke kan se, at Frederico bare driller Politisk Ukorrekt.

Ok, for at være ærlig:

Jeg kunne ski´heller ikke se det i starten, men nu er jeg jo også selv en kvinde thi hi

Men så prøvede jeg at gå ind på Frederico´s indlægshistorie.

Og du kan se, at han selv skriver, at han ikke er Politisk Ukorrekt. :JC_sneaky:

Nicket Frederico er tydeligvis også et forsøg på at lyde italiensk (da jeg også er Italien-venlig). Blot vil jeg gøre opmærksom på, at han med sin stavefejl afslører, at han ikke selv er italiensk-kyndig. Frederik staves FEDERICO på italiensk og ikke FREDERICO! Det minder mig om dengang, PJ udgav sig for en italiener og kaldte sig nossuno. Det hedder nemlig nessuno (det betyder ingen) og ikke nossuno på italiensk, så også dengang afslørede han sine begrænsede italiensk-kundskaber. :blum:

Hej med dig Politisk Ukorrekt. Jeg ved ikke, om du allerede har læst det, men jeg har allerede skrevet og uddybet til frk. Trådløse Anna, at jeg ikke er dig, så det skulle da gerne stå fuldstændig klart nu. For jeg er sikker på, at der er plads til alle herinde så længe de bare opfører sig ordentligt.  :yes: Og der synes jeg egentlig også Gubbi har været god til at administrere med fast hånd men alligevel med plads til de originaler, som sådan en side nu tiltrækker.

Der er nok mange herinde, der ville være blevet udelukket fra andre sider, men der mener Gubbi at der er mere rummeligt her, og det er jeg sådan set enig i. Fordi hvad er det sjove ved at vi alle sammen går rundt og ligner hinanden? Der er jeg en meget rummelig person, der gerne går over og taler med nogen, der er helt anderledes end mig selv, bare for at se hvad de har at fortælle, og hvad de er for nogle.

Frederico er forresten et almindeligt navn i Portugal, hvor jeg har været glad for at rejse en del. Det bliver jeg selv kaldt, når jeg er dernede, og så kan du selv gætte dig til, hvad jeg hedder til fornavn. :blum:

Jeg har læst med i Poul Jørgensen-sagaen, dengang den kørte, og jeg synes alligevel det gik lidt for langt med Trollerik dengang. Ikke fordi der ikke er nogen, der må sige Poul Jørgensen imod eller må anfægte hans sag, for den synes jeg alligevel virkede lidt tynd, men det blev en personlig hetz, som jeg ikke brød mig om.

Så synes jeg det er meget sjovere med de andre uskyldige trolls herinde, som ikke gør en flue fortræd.  :yes:

Så der er ikke så meget at rafle om der, er der, min søde veninde?!

Frederico er vist bare en frækkert af en imitator.

Gad vide om det er Thomas Eje i forklædning? :crazy:
« Senest Redigeret: Februar 13, 2018, 11:00:50 am af Liderlige Lone »

Offline Hr. Olsen

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0%
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: Februar 13, 2018, 11:12:53 am »
Men vi kan jo ikke vide om De er en kvinde eller en ussel simulant. Hvordan vil De bevise det uden legitimation? Fx. er der jo flere politibetjente her på siden og de fremlægger altid legitimation. Så De bør vise noget billed id.

vh. Hr. Olsen
« Senest Redigeret: Februar 13, 2018, 11:44:10 am af Hr. Olsen »

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    3.2%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: Februar 14, 2018, 12:32:21 pm »
Frederico:
Citér

Nå, det var ikke så mange dage, du kunne holde dig væk. (Sic!)
Jamen så er Din-debats død da sikret. Niveauet de sidste par gange, jeg lige har kigget ind, er det ringeste jeg har set. Jeg så lige, at selveste Anklageren mumlede om at gå i overvejelser om at forlade forummet. For en gangs skyld forstår jeg ham, for han ved godt, at som det er nu er han i fare for at dø af kedsomhed.
Lad mig komme ud i den friske vinterluft!
Manner, Manner!

Offline genuine Troll

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.6%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Lad mig komme ud i den friske vinterluft!
« Svar #44 Dato: Februar 14, 2018, 01:18:42 pm »
Jepz! ta du bare dine støvler og dit gevær og gå dig en laaaaaang tur Rudi, så kan du spekulere over hvad Langgård og du skal skrive her næste gang du stikker din forfrosne snude ind på trollsidan here,  :girl_smile:  :girl_wink:  :girl_blum2:
« Senest Redigeret: Februar 14, 2018, 05:40:16 pm af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2: