Forfatter Emne: Hvad vil alle de danske nationalister?  (Læst 361 gange)

Offline homofaber (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.2%
  • Country: 00
    • Vis profil
Hvad vil alle de danske nationalister?
« Dato: August 01, 2018, 07:13:52 pm »
Nu har der de sidste par dage været en del kritik fra de højrenationale. De gider ikke debatten eller har opgivet.
Det får mig til at spørge åbent, hvad er det, I ønsker at få ud af debatten? Hvad er det, der driver jer, for I bliver rigtig sure og fornærmet, når tingene ikke går som det skal, men hvad skal der til, for at I bliver tilfredse? Jeg går ikke ud fra, at I ønsker at vi andre skal give jer ret, for det er jo ligesom ikke ideen med debat, vel. Meningen er, at man har et bestemt synspunkt, som man så argumentere for.
Forventer I at få flere tilhængere i samfundet? Ser I debatten som en slags elektronisk tastaturkrig eller reklame?

Jeg spørger, fordi jeg rent faktisk undrer mig. Det er ikke et provokativt opslag. Det virker til, at de højrenationale virkelig går op i det med arme og ben og ved den mindste modstand, koger følelserne helt over. Er det fordi, I er frustrerede over, at ingen danskere deler jeres "nationalisme"?

Så hvad er det, I forventer at få ud af at debattere her på siden? Hvad kan vi gøre for at tilgodese jer?
Vi skal endelig huske den gode debat.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
Sv: Hvad vil alle de danske nationalister?
« Svar #1 Dato: August 01, 2018, 09:36:23 pm »
Lad nu bare vær ... Hvis du ransager dit inderste jeg vil jeg vædde på at du er lige så National som jeg og de andre "blå" her og jeg har en stærk antagelse om at du ikke elsker disse Ubudne "gæster" mere end jeg gør, du vil bare ikke indrømme det ... :ahappy:

Tææænk hvis andre skulle anse dig for at være Politisk ukorrekt (og det er ikke profilen PU jeg tænker på her) ...        Det ville da ikke være til at bære ...  :whistle:                                                                                                                                                                                                                   :acute:

:spiteful:

« Senest Redigeret: August 01, 2018, 09:41:05 pm af Debatsvinet »
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline homofaber (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.2%
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: August 01, 2018, 10:21:27 pm »
Lad nu bare vær ... Hvis du ransager dit inderste jeg vil jeg vædde på at du er lige så National som jeg og de andre "blå" her og jeg har en stærk antagelse om at du ikke elsker disse Ubudne "gæster" mere end jeg gør, du vil bare ikke indrømme det ... :ahappy:

Tææænk hvis andre skulle anse dig for at være Politisk ukorrekt (og det er ikke profilen PU jeg tænker på her) ...        Det ville da ikke være til at bære ...  :whistle:                                                                                                                                                                                                                   :acute:

:spiteful:

Jeg er så bare ikke helt dansker, så ...  :smile1:

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: August 01, 2018, 10:47:20 pm »
Det er jo dit problem ... :ahappy:

Offline homofaber (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    22.2%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: August 01, 2018, 10:54:47 pm »
Det er jo dit problem ... :ahappy:

Det er det tydeligvis ikke. :smile1: Men nu er det ikke mig, vi skal diskutere.

Har du selv et bud på, hvad den omtalte gruppe ønsker og hvorfor de er så sure?

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: August 01, 2018, 11:08:18 pm »
De ønsker vel et vist mål af retfærdighed ... :ermm:  Og med det mener jeg at den situation vi er kommet i her og nu gør at sagen om burkaer/niqap bliver sat på spidsen ... Min mening er at den lov aldrig skulle have været lavet ... :ermm:

Nu fik disse bærere og deres medløbere en rigtig god grund til at gå på gaden og demonstrere så de rigtigt kan vise hvor Uretfærdigt de bliver behandlet her i det frie Danmark

(At de så aldrig selv har været frie betyder mindre for dem) ...

:pinch:
« Senest Redigeret: August 02, 2018, 10:57:21 am af Debatsvinet »

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: August 02, 2018, 01:08:37 am »
Var det ikke bare Sturmbannführer / DerRudi (sandsynligvis den samme person) der fik et surt opstød? Vi andre er da glade for debatten.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    25.2%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: August 02, 2018, 05:19:35 am »
Jeg er så bare ikke helt dansker, så ...  :smile1:

I kraft af dit køn, er du komplet harmløs. Nærmest lidt sjov. Og du har ikke 299 fætre, brødre og onkler, med næver til at gennemføre et tvangsægteskab. For sådan fungerer islam jo.

Havde du været konverteret hunkøn havde det set anderledes ud. Underlivet skulle så bruges til at producere flere, nye, små, plagsomme muslimer. Uha!
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    60.2%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: August 02, 2018, 08:43:02 am »
Nu har der de sidste par dage været en del kritik fra de højrenationale. De gider ikke debatten eller har opgivet.
Det får mig til at spørge åbent, hvad er det, I ønsker at få ud af debatten? Hvad er det, der driver jer, for I bliver rigtig sure og fornærmet, når tingene ikke går som det skal, men hvad skal der til, for at I bliver tilfredse? Jeg går ikke ud fra, at I ønsker at vi andre skal give jer ret, for det er jo ligesom ikke ideen med debat, vel. Meningen er, at man har et bestemt synspunkt, som man så argumentere for.
Forventer I at få flere tilhængere i samfundet? Ser I debatten som en slags elektronisk tastaturkrig eller reklame?

Jeg spørger, fordi jeg rent faktisk undrer mig. Det er ikke et provokativt opslag. Det virker til, at de højrenationale virkelig går op i det med arme og ben og ved den mindste modstand, koger følelserne helt over. Er det fordi, I er frustrerede over, at ingen danskere deler jeres "nationalisme"?

Så hvad er det, I forventer at få ud af at debattere her på siden? Hvad kan vi gøre for at tilgodese jer?

Hvis ingen danskere deler min nationalisme så ville DNM ikke få vokseværk som de har nu. Det siger jo sig selv.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)