Afstemning

Hvem vælger i som Måneds debattør?

Carlo
22 (25.3%)
Der Rudi
51 (58.6%)
Landboet
2 (2.3%)
Politisk Ukorrekt
7 (8%)
Anti rød
5 (5.7%)

Totale antal stemmeafgivende: 28

Afstemingen er lukket: Juli 28, 2017, 08:20:44 pm

Forfatter Emne: måneds debattør  (Læst 3744 gange)

Offline huHU (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    1%
  • Country: dk
  • Verdenen er så god som du selv vil det.
    • Vis profil
måneds debattør
« Dato: Juli 18, 2017, 08:20:44 pm »
Led terningerne rulle!
How about being in family with Einstein?

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    47.6%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: måneds debattør
« Svar #1 Dato: Juli 18, 2017, 09:21:21 pm »
Jeg stemte på DerRudi, men hældede også til Anti-rød eller Politisk Urorrekt.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.4%
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: Juli 18, 2017, 09:26:37 pm »
DerRudi har taget en pause. Han har ikke skrevet noget siden 22 juni http://www.din-debat.dk/index.php?action=profile;area=showposts;u=318 men jeg syntes helt klart at Anti-Rød har givet den gas imod brovteløgnerne med nogle gode lange indlæg. Derfor får han min stemme fordi han er den eneste tilbage der rigtig gider at lave mange lange indlæg imod brovteløgnerne
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    9.6%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: Juli 18, 2017, 09:41:37 pm »
Hvorfor er Dansknationalist ikke på stemmesedlen?
Han er da ellers vældig flittig, og det skal vel også belønnes.
I'm a Troll

politisk ukorrekt

• Gæst
« Svar #4 Dato: Juli 18, 2017, 09:56:25 pm »
Det er da vist ikke en særligt seriøs afstemning, når der kun er fem brugere på ud af 20-25 aktive....

Skulle jeg stemme, ville jeg nok stemme på Trollerik på grund af sin evne til hele tiden at finde på nye opfindsomme nicks samt sin evne til at omgås GuBBi´s ban´s.

Eller skulle jeg stemme på TorSKEN Bonfils på grund af sine ofte rammende humoristiske indslag?

Eller El_Nino fordi han trods fremskreden alder stadig er aktiv på forum her - og trods en del fjollede oneliners, byder han dog af og til ind med udmærkede indlæg med en vis substans?

Eller på Me fordi han er verdensmester i at lave gif´s og hele tiden holder øje med snemanden?

Eller på Anklageren på grund af sin ivrighed og konstante tilstedeværelse?

Eller på Trådløse fordi hun er den gladeste debattør. Altid lallede smileys?

Eller Debatsvinet, fordi af et svin at være skriver han nu nogle ganske sjove og af og til rammende oneliners?

Eller på Landboen fordi hun altid går i forsvar for det gode gamle danske sprog?

Eller på Ieet, fordi han langt om længe har oprettet en seriøs profil - og fordi han trods alt bør belønnes for at være Danmarks mest ihærdige debunker?

Eller på Tørresnorren for sine ofte morsomme drillesyge indlæg og spændende anekdoter?

Eller på Sharia på grund af sin rabiate humor?

Eller på Carlo fordi han mere end nogen anden kæmper for den kommunistiske New World Order og globalismen.

Eller på Albert Johansen på grund af sine gakkede indlæg?

Eller lyjse fordi hun har et utroligt kærligt kristent livssyn?

Eller huHU fordi han altid har et standpunkt, til han tager et nyt - og gang på gang vender tilbage, selvom han har lovet at stoppe på din-debat?

Eller på Nigermanden på grund af sin ihærdighed som troll?

Eller på Dansknationalist fordi han som én af de få har opdaget, at den virkelige fjende er NWO-eliten?

Eller på Lunavecchia fordi hun, selvom jeg ikke altid er enig med hende, generelt er forholdsvis sober i sine indlæg.

Eller på RUDI, fordi han - uanset hvad man mener om hans stil - trods alt er en ægte patriot?

Eller GuBBi fordi han overordnet set - trods en del kritik - klarer sin moderatorfunktion okay, synes jeg.

Eller mig selv? Nå nej, det må man jo ikke....
« Senest Redigeret: Juli 18, 2017, 10:18:07 pm af politisk ukorrekt »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    47.6%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: Juli 18, 2017, 10:03:03 pm »
.................................... men jeg syntes helt klart at Anti-Rød har givet den gas imod brovteløgnerne med nogle gode lange indlæg.

Desværre slipper han mindre godt fra det - mildest talt.

Citér
Derfor får han min stemme fordi han er den eneste tilbage der rigtig gider at lave mange lange indlæg imod brovteløgnerne

Hvorfor sætter du ikke selv brovteløgnerne godt og grundigt på plads og hænger dem til tørre?
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.4%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: Juli 18, 2017, 10:37:02 pm »
Det har jeg lige gjort her
http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6316.30
Ankagleren bliv helt tavs efter jeg skrev det. Det ser man tit når han ved han har tabt debatten
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.6%
  • Country: aq
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: Juli 19, 2017, 12:03:26 am »
Min stemme gik til Politisk Ukorrekt fordi han synes at mine indlæg er humoristiske. :JC_doubleup:
Men jeg synes da også at der skulle være mange flere valgmuligheder. Sådan en som Poul Jørgensen kunne også godt fortjene min stemme for sine mange Münchhausen-historier og for sin utrættelige kamp imod Tryg.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: Juli 19, 2017, 12:34:12 am »
Det har jeg lige gjort her
http://www.din-debat.dk/index.php?topic=6316.30
Ankagleren bliv helt tavs efter jeg skrev det. Det ser man tit når han ved han har tabt debatten

Jeg blev tavs, fordi jeg kørte ud til stranden ved Hvide Sande   :blum:
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: Juli 19, 2017, 08:05:07 am »
Min stemme gik ikke til nogen af dem da det undrer mig at der ikke var flere nomineret,  :girl_sad:
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.4%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: Juli 19, 2017, 08:07:09 am »
Men jeg kan allerede nu give Ankagleren prisen for månedens løgner. Han har allerde fyret så mange løgne af at han fortjener prisen selvom måneden ikke er slut indnu

Offline huHU (OP)

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    1%
  • Verdenen er så god som du selv vil det.
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: Juli 19, 2017, 08:20:09 am »
Venner vi laver et ny afstemning senere, næste gang med Poul Jørgensen, Albert Johansen, Torsten B, Dansknationalist og Ieet.

Led stemmerne komme.
How about being in family with Einstein?

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    4.8%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: Juli 19, 2017, 08:44:49 am »
Min stemme gik ikke til nogen af dem da det undrer mig at der ikke var flere nomineret,  :girl_sad:

Var det fordi din favoritdebattør Anklageren ikke var på listen ?? ... :whistle:  :spiteful:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: Juli 19, 2017, 09:12:19 am »
Men jeg kan allerede nu give Ankagleren prisen for månedens løgner. Han har allerde fyret så mange løgne af at han fortjener prisen selvom måneden ikke er slut indnu

Du mener altså, at sandheden skal fortælles af psykiske afvigere - som fortæller os, at jorden er invaderet af rumvæsener, og styret af NWO globalisterne i Bilderberg, zionisterne og frimurerne.

Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Online Licensnægteren

• Hyper medlem
  • Activity:
    67.4%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: Juli 19, 2017, 09:23:23 am »
Jeg tror ikke på reptiler men det er ikke værre end de idiotiske Ruslandteorier som der hele tiden er i løgnemedierne. Jeg vil sige at reptilteorierne giver mere mening end dem. Og det er helt rigtigt at samfundet er styret af NWO-globalisterne i Bilderberg, zionisterne og frimurerne