Forfatter Emne: Muslimske indvandrere i Danmark vil ikke assimileres,Det kan ende med borgerkrig  (Læst 862 gange)

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    60.2%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Mindst lykke i Syrien og Yemen
« Svar #15 Dato: Marts 20, 2017, 11:24:06 am »
Norge overtager Danmarks plads på listen over verdens lykkeligste lande - så nu er danskerne "kun" verdens næst-lykkeligste folk  :smile1:

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2017-03-20-sa-er-det-slut-danmark-kan-ikke-laengere-prale-af-at-vaere-verdens-lykkeligste

Det gælder selvfølgelig ikke trump4ever, som har det af helvede til i det næst-lykkeligste land på kloden :hunter:

Jeg gad vide, hvordan han ville få gloserne til at slå til, om han havde levet i Sydsudan?
din Gud være med dig

Offline Danskpartisten (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    0%
  • Country: 00
    • Vis profil
Den dag de ikke vestlige er sendt hjem og den dag hvor mediestøtten er fjernet er den dag hvor jeg bliver rigtig glad. Men jeg gætter på at Danmark er kommet på andenpladsen er fordi der er kommer mange flere shariaelskende muslimer ind i Danmark og de er ikke glade før Danmark infører sharia. At Danmark har en såkaldt liberal regering med et liberalt støtteparti og der stadigvæk findes mediestøtte og tvanglicens (som dog heldigvis er nem at undgå modsat Sverige, Tyskland eller England) er endnu en oversag til at denne regering ikke er noget værd. Både de røde og de blå partier har svigtet stort derfor ser jeg kun Danskernes Parti som et parti der fortjener min stemme
« Senest Redigeret: Marts 20, 2017, 12:05:27 pm af Trump4ever »
Ønsker du heller ikke at danskerne kommer i mindretal i Danmark? Og mener du også at hellig krig som Tyrkiet vil have er en dårlig ide? Så gå ind på stemdansk.dk og bliv stiller for Danskernes Parti

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
  • Country: bs
    • Vis profil
Den dag de ikke vestlige er sendt hjem og den dag hvor mediestøtten er fjernet er den dag hvor jeg bliver rigtig glad. Men jeg gætter på at Danmark er kommet på andenpladsen er fordi der er kommer mange flere shariaelskende muslimer ind i Danmark og de er ikke glade før Danmark infører sharia. At Danmark har en såkaldt liberal regering med et liberalt støtteparti og der stadigvæk findes mediestøtte og tvanglicens (som dog heldigvis er nem at undgå modsat Sverige, Tyskland eller England) er endnu en oversag til at denne regering ikke er noget værd. Både de røde og de blå partier har svigtet stort derfor ser jeg kun Danskernes Parti som et parti der fortjener min stemme

Køb dig nu en staveplade!

Danskernes parti fortjener DIN stemme - men den kommer de ikke ret langt med!

Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    15.8%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil

Køb dig nu en staveplade!

Danskernes parti fortjener DIN stemme - men den kommer de ikke ret langt med!

Måske det trods alt havde været bedre med en korandyrker i klassen, så privatskolen ventede forude?
http://www.din-debat.dk/index.php?topic=5547.0
I'm a Troll

Offline lyjse

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.4%
    • Vis profil
Landboen og  .. Lunavecchia   det er under lavmålet at sidde og rette indlæg - forhold jer til emnet.

Nå.. nej.. det kan I jo ikke  :hyper: det havde jeg helt glemt !

« Senest Redigeret: Marts 20, 2017, 01:40:35 pm af lyjse »

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    10.4%
  • Country: bs
    • Vis profil
Landboen og  .. Lunavecchia   det er under lavmålet at sidde og rette indlæg - forhold jer til emnet.

Nå.. nej.. det kan I jo ikke  :hyper: det havde jeg helt glemt !

Skal du nu til at bestemme hvad vi må eller ikke må her på debatten?
Pas dig selv Lysje.

Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    15.8%
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Jaja Lyjse, du har sikkert også glemt, at du sjældent forholder dig til emnet, når nogen er uenige med dig.
I de tilfælde bliver man straks beskyldt for at være muslim eller have muslimske familiemedlemmer. Så luk du bare skuffen.
I'm a Troll

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Sv: Mindst lykke i Syrien og Yemen
« Svar #22 Dato: Marts 21, 2017, 11:36:41 am »
Anklageren:
Citér
Det gælder selvfølgelig ikke trump4ever, som har det af helvede til i det næst-lykkeligste land på kloden :hunter:
Jeg gad vide, hvordan han ville få gloserne til at slå til, om han havde levet i Sydsudan?

Hvor det dog skurrer i ens ører, falsk og hyklerisk.   :no:
Jeg tror faktisk, at Trump4ever lever og bor i Danmark - gør han ikke? Han er en del af fællesskabet her.
Manner, Manner!

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Lunavecchia:
Citér
Jaja Lyjse, du har sikkert også glemt, at du sjældent forholder dig til emnet, når nogen er uenige med dig.
I de tilfælde bliver man straks beskyldt for at være muslim eller have muslimske familiemedlemmer. Så luk du bare skuffen.

Tag dig ikke af den slags, Lyjse.

Mens jeg er her:

Nogle - især fra Brovteslænget - vil selvfølgelig påstå, at det er langt ude at bruge ord som hellig krig og borgerkrig. Er det det?

Må jeg lige minde om, at i disse dage taler Tyrkiets udenrigsminister Mevlut Cavusoglu om Hellig Krig i Europa!

"Der er ingen forskel mellem socialdemokraterne og fascisten Wilders. Alle har de samme mentalitet. Hvilken vej er de på vej ud af? I trækker Europa ud mod afgrunden. Hellige krige vil snart bryde ud i Europa."

Mon ikke vi skal lade være med at undervurdere tyrkerne og disse tyrkeres indflydelse på deres vælgere og på "sovende IS-celler" i Europa?
Præsident Recep Erdogan er jo tilhænger af Det Muslimske Broderskab....

Det kan ikke nytte at kravle ind under et tæppe på sofaen og forsøge at bilde sig selv ind, at der skam ikke kan ske noget "fordi vi er flere end dem"!
Manner, Manner!

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
  • Country: ph
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: Marts 21, 2017, 11:54:42 am »
Anklageren:
Citér

Hvor det dog skurrer i ens ører, falsk og hyklerisk.   :no:
Jeg tror faktisk, at Trump4ever lever og bor i Danmark - gør han ikke? Han er en del af fællesskabet her.

Jeg undrer mig tit over hvordan verdens sureste, gnavne, vrisne og tristeste folkefærd bliver udnævnt til verdens lykkeligste eller næst-lykkeligste ?

Vi plejer at måle den slags ved at sætte os et befærdet sted og tælle hvor mange af dem der går forbi på en halv time der smiler, siger god morgen og ser glade ud.

Og der kommer Danmark nærmest ind som nummer sjok, tæt fulgt af de andre nordeuropæiske lande, men dog med Holland på førstepladsen - hvorimod Thailand, Philippinerne, Indien og mange lande i sydamerika ligger langt foran.

Så mon ikke bare det er penge, teknologi, infrastruktur eller sådan noget de måler ?

« Senest Redigeret: Marts 21, 2017, 12:08:21 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    60.2%
    • Vis profil

Må jeg lige minde om, at i disse dage taler Tyrkiets udenrigsminister Mevlut Cavusoglu om Hellig Krig i Europa!

"Der er ingen forskel mellem socialdemokraterne og fascisten Wilders. Alle har de samme mentalitet. Hvilken vej er de på vej ud af? I trækker Europa ud mod afgrunden. Hellige krige vil snart bryde ud i Europa."

Mon ikke vi skal lade være med at undervurdere tyrkerne og disse tyrkeres indflydelse på deres vælgere og på "sovende IS-celler" i Europa?

Det kan ikke nytte at kravle ind under et tæppe på sofaen og forsøge at bilde sig selv ind, at der skam ikke kan ske noget "fordi vi er flere end dem"!

Den yderste højrefløj plejer ellers at påstå, at muslimer lyver over for de vantro på grund af et begreb, der hedder taqiya.

Det er åbenbart et begreb, der bruges meget selektivt i propagandaens tjeneste - og derudover deler jeg ikke din mening om, at Mevlut Cavusoglu er en slags orakel, der udtaler sig med sandhedsgaranti.

Det kan godt være, at fremtiden udvikler sig på en måde så hellige krige bryder ud i Europa, men vi ved det ikke i dag. Foreløbig er der tale om nogen små mindretal - som man lægger rigtig meget mærke til - der deltager i den slags.

Det vi kan gøre er at prøve at normalisere situationen - eller puste til ilden - alt efter temperament.

din Gud være med dig

Offline Phil

• Hyper medlem
  • Activity:
    7%
  • Country: ph
    • Vis profil

Den yderste højrefløj plejer ellers at påstå, at muslimer lyver over for de vantro på grund af et begreb, der hedder taqiya.

Det er åbenbart et begreb, der bruges meget selektivt i propagandaens tjeneste - og derudover deler jeg ikke din mening om, at Mevlut Cavusoglu er en slags orakel, der udtaler sig med sandhedsgaranti.

Det kan godt være, at fremtiden udvikler sig på en måde så hellige krige bryder ud i Europa, men vi ved det ikke i dag. Foreløbig er der tale om nogen små mindretal - som man lægger rigtig meget mærke til - der deltager i den slags.

Det vi kan gøre er at prøve at normalisere situationen - eller puste til ilden - alt efter temperament.

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    60.2%
    • Vis profil
Måler man lykke på, om man er imødekommende over for fremmede?
« Svar #27 Dato: Marts 21, 2017, 12:41:03 pm »

Vi plejer at måle den slags ved at sætte os et befærdet sted og tælle hvor mange af dem der går forbi på en halv time der smiler, siger god morgen og ser glade ud.

Er du sikker på, at man er lykkelig, hvis man har høje smilefrekvenser i forhold til fremmede?

Det udelukker helt, at de reserverede nordmænd kan være lykkelige, fordi de er reserverede over for fremmede - så jeg tror, du er ude i noget helt - helt - andet her.

Grønlænderne smiler og grimer meget - og så har de en meget høj selvmordsrate.

« Senest Redigeret: Marts 21, 2017, 12:48:38 pm af Anklageren »
din Gud være med dig

Online Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    32.6%
  • Country: 00
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Marts 21, 2017, 12:52:01 pm »

Vi ved at han snylter på TV-licensen. Det første jeg så tænker på, er hvad han ellers snylter på.

En del af fællesskabet er han heller ikke. Alt det Trump-snak er der ikke nogen der gider, så jeg tror han mest sidder nede i en skummel krog og skumler.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline DerRudi

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
  • Danmark - VÅGN OP!
    • Vis profil
Anklageren:
Citér

Nå, så er det blevet så langt henne på dagen, at von Münchhausen fordrejer alt i løgnens og islam-forsvarets tjeneste.
Begrebet 'taqiyya' bruges ganske rigtigt af muslimerne, men det er når de forstiller sig overfor os 'vantro' for at gavne islam.
De tyrkiske toppolitikere, som i øjeblikket råber om hellig krig og kalder vestlige politikere nazister har ingen grund til at anvende taqiyya ved at tale som den tyrkiske udenrigsminister har gjort. De ville tværtimod overfor 'vantro' forsøge at sløre hellig krig-hensigterne.

At jeg skulle have skrevet, at Cavusoglu er et orakel (!) er vist en typisk Anklager-løgn. Som normale kan se på skærmen: Det har jeg naturligvis aldrig.

Citér

Man lægger ikke rigtigt mærke til de hellige krigere, der har udført terrorangreb i Allahs navn i Europa, f.eks. de sidste godt to år?

Citér

"Normalisere".... med de modstandere??!    :suicide_fool-edit:
Manner, Manner!