Forfatter Emne: Tosprogede elever  (Læst 386 gange)

Snoopdok

• Gæst
Sv: Tosprogede elever
« Svar #15 Dato: Marts 19, 2017, 11:17:37 pm »
Hr Snor - DEN får du vist ikke point for hos Hr  J. Langgaard- M Korch Nielsen,  :girl_haha: :girl_wink:

AKA Kaj/ Gakgak og fl.a

Offline Trådløse-Anna

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Tror på en fremtid uden de bl?s indblanding, :))
    • Vis profil
Sv: Er kloakmennesket vendt tilbage?
« Svar #16 Dato: Marts 19, 2017, 11:20:36 pm »

- ikke nødvendigvis, Landbo - ikke nødvendigvis...! :smile1:

Ikke at det skal tjene som undskyldning for den uheldige tone som Hr. Langhår-Nielsen lægger for dagen...

- men måden som herren så smukt vælger at udtrykke sig på, den ser man ofte blandt voksne sengevædere...

Og enhver som har haft småbørn, de ved nok hvad en våd mås kan gøre ved et par små, sarte baller... :JC_moon:

- forestil dig så en VOKSEN mand... - utvivlsomt kronisk vådligger - måske endda med en lidt mangelfuld forståelse for vigtigheden af den daglige hygiejne i forbindelse med ovenstående.. :hyper:

Jeg er ihvertfald ret sikker på, at vi har at gøre med en person med en utroligt rød og sviende bagdel - sikkert tilmed plaget af en del blæredannelse i skridtet samt på- og omkring kønsdelene - alt dette medførende en ram, ammoniak-agtig kropslugt.. :bad:

- set ud fra al denne elendighed, så forstår man måske bedre den stakkels mandslings behov for at 'vrisse' lidt af sine omgivelser... :angry:

:ROFL:

Hr Snor - DEN får du vist ikke point for hos Hr  J. Langgaard- M Korch Nielsen,  :girl_haha: :girl_wink:
« Senest Redigeret: Marts 19, 2017, 11:33:33 pm af Trådløse-Anna »
<3 <3
Støttemedlem af brovte-banden, :)

Snoopdok

• Gæst
« Svar #17 Dato: Marts 19, 2017, 11:30:16 pm »

- ikke nødvendigvis, Landbo - ikke nødvendigvis...! :smile1:

Ikke at det skal tjene som undskyldning for den uheldige tone som Hr. Langhår-Nielsen lægger for dagen...

- men måden som herren så smukt vælger at udtrykke sig på, den ser man ofte blandt voksne sengevædere...

Og enhver som har haft småbørn, de ved nok hvad en våd mås kan gøre ved et par små, sarte baller... :JC_moon:

- forestil dig så en VOKSEN mand... - utvivlsomt kronisk vådligger - måske endda med en lidt mangelfuld forståelse for vigtigheden af den daglige hygiejne i forbindelse med ovenstående.. :hyper:

Jeg er ihvertfald ret sikker på, at vi har at gøre med en person med en utroligt rød og sviende bagdel - sikkert tilmed plaget af en del blæredannelse i skridtet samt på- og omkring kønsdelene - alt dette medførende en ram, ammoniak-agtig kropslugt.. :bad:

- set ud fra al denne elendighed, så forstår man måske bedre den stakkels mandslings behov for at 'vrisse' lidt af sine omgivelser... :angry:

:ROFL:

Hr Snor - DEN får du vist ikke point for hos Hr   J. Langgaard- M Korch Nielsen,  :girl_haha: :girl_wink:

AKA Kaj/Gakgak og fl. I am DD,s  wiki, let me know if you want more.

I am debating, do or dont.

Now is nighty night, but up to rev are Tigeren, Me, Sjoveren, Anklageren MK 47 og fl.
« Senest Redigeret: Marts 20, 2017, 12:17:09 am af Snoopdok »

Offline Tørresnoren

• Hyper medlem
  • Activity:
    9%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: Marts 20, 2017, 04:28:05 am »

DET lever jeg nok med, skal du se.. :big_grin:

- faktisk tror jeg slet ikke at Hr. Langgade har ret meget at dele ud af..!  :ROFL:

(is it only mig der har en sart næse.. - eller fik tråden suddenly den velkendte duft af kattepis..?)  :Cherna_29: :Laie_51:
« Senest Redigeret: Marts 20, 2017, 04:33:38 am af Tørresnoren »
'Det er aldrig for sent at leve lykkeligt til sine dages ende'...