Forfatter Emne: Tjek min nye favouritesite  (Læst 289 gange)

Offline Blomsten (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Banned!
  • Activity:
    0.2%
    • Vis profil
Tjek min nye favouritesite
« Dato: December 06, 2017, 06:38:53 pm »
Tjek min nye favouritesite: www.google.com

Lettere rettet - GuBBi
« Senest Redigeret: December 07, 2017, 12:47:44 am af GuBBi »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Det er en sindssyg høj rente
« Svar #1 Dato: December 06, 2017, 06:50:13 pm »
Det burde være strafbart at flå folk på den måde.

Danskerne er ikke muslimer, og det bliver de heller aldrig

Offline Lunavecchia

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
    • Vis profil
Sv: Tjek min nye favouritesite
« Svar #2 Dato: December 06, 2017, 07:13:23 pm »
Tjek min nye favouritesite: https://www.erdetfredag.dk
Også lettere rettet - GuBBi

Tro du, vi er de rene idioter?
« Senest Redigeret: December 07, 2017, 10:44:06 am af GuBBi »
I'm a Troll

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
  • Country: 00
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: December 06, 2017, 11:50:04 pm »
Det er haram i følge Koranen at betale renter.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: December 07, 2017, 12:01:44 am »
Det er haram i følge Koranen at betale renter.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: December 07, 2017, 12:14:41 am »

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: December 07, 2017, 12:22:35 am »

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    12.4%
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: December 07, 2017, 12:28:29 am »
- og hvad siger det om ågerrenterne her

at det er rigtig meget haram.

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    11%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: December 07, 2017, 12:31:11 am »
Lige på det punkt er jeg faktisk enig med Islam. Jeg synes også, at det er tarveligt at tage renter. Man bør da kun kræve præcist de penge tilbage, som man har lånt ud. Ellers er det udnyttelse. Det er også derfor, at Rothschilds og Illuminati har så svært ved at slå rod i islamiske lande. Fordi bankmafiaen ikke slipper godt fra deres rente-forbrydelser dér. Gheddafi byggede jo også huse til folk, som de kunne låne penge til uden at skulle betale renter af lånene. Bl.a. derfor gik Illuminati efter Gheddafi og fik ham myrdet.
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline genuine Troll

• Fuld medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: December 07, 2017, 08:28:21 am »
Renter er det ikke liige det bankerne lever af?  :girl_smile:
Fake profil, :girl_blum2:

Online Warlock

• Fuld medlem
  • Activity:
    18%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: December 07, 2017, 09:54:58 am »
Faktisk lever bankerne hovedsageligt af "gebyrer" og "afkast af deres investeringer".
Det sidste er ikke renter, men de penge du har indlånt, som de investerer i andre virksomheder som giver gevinster.

Renter er det ikke liige det bankerne lever af?  :girl_smile:

Online Warlock

• Fuld medlem
  • Activity:
    18%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: December 07, 2017, 10:17:38 am »
En frivillig aftale, indgået imellem 2 parter, med klare vilkår om tilbagebetaling af det lånte + renter til at dække udgifter og risiko. Jeg har meget svært ved at se hvordan det er udnyttelse.

Med hensyn til renter bliver det lidt langhåret, men det lyder som om du ikke forstår at der både er udgifter og en risiko forbundet ved at låne penge ud. Og at man ikke låner penge ud til fremmede, uden at man forventer en profit.

I de arabiske lande låner man penge ud, uden at tilbagebetale renter - i stedet laver man en aftale om at der hver måned skal tilbagebetales et fast bestemt beløb, i en periode, som totalt set vil ende med at blive mere end det beløb som blev lånt ud.
Det svarer til et fast-forrentet lån, men en fast løbetid.

Gaddafi gav lån til huse uden rente-betaling, men beløbet var så småt at det kun dækkede ca 10% af hvad et hus kostede. Folk var derfor stadig nødt til at låne 90% af husets pris i banken, hvor ovenstående galdt.
I øvrigt var der et "sikkerhedstjek" som sikrede at det kun var folk af den rette tro og etniske gruppe som var berettigede til disse lån. Hvis du ikke støttede Gaddafi eller var af en anden etnisk afstamning, fik du ikke lånet.

Når man låner penge ud til 100 personer, og skal have dem tilbage over en længere periode er der nogle klare udgifter.
Der er udgifter til at sikre at man får pengene ind, bogføre dem, holde tjeck på lånene, medarbejdere, IT systemer ect. Og jeg kunne få renter ved at lægge pengene i banken (eller i en 4% tysk stats-obligation med 30 årig løbetid).
Så hvis alle 100 personer betaler tilbage, har jeg mistet penge ved at låne dem til de 100. Derfor må jeg sørge får at jeg får både udgifterne igen - og de ekstra penge jeg kunne have fået ved at låne pengene til Tyskland i stedet.

Herefter er der yderligere udgifter ved at der er 5 af personerne der ikke betaler tilbage. De skal have gentagene rykkere mm. men man får ikke en krone igen. 2 af dem døde, 1 kom til skade og mistede jobbet og 2 andre flygtede til Dubai - så de penge kommer ikke ind igen.

Altså, bare for at jeg skal få det samme tilbage som jeg lånte til de 100 personer, skal det som de 95 personer der betaler, være højere. Deres tilbagebetalinger skal dække de 5% jeg ikke får ind igen (jeg må tage 6% i rente for de er kun 95 til at tilbagebetale og ikke 100). De skal dække det jeg kunne få ved at låne til andre (tyskland) så 4% mere.

Men hvis nu det ikke kun er 5 der ikke betaler tilbage. Jeg risikerer at det er 10 der ikke betaler tilbage, og jeg ved det ikke på forhånd. Så jeg er nødt til at dække mig ind og tage mere end de 6%...

Og jeg kører en virksomhed, så jeg låner da ikke bare pengene ud, bare for at være flink. Der skal tjenes nogle penge ved det.

Lige på det punkt er jeg faktisk enig med Islam. Jeg synes også, at det er tarveligt at tage renter. Man bør da kun kræve præcist de penge tilbage, som man har lånt ud. Ellers er det udnyttelse. Det er også derfor, at Rothschilds og Illuminati har så svært ved at slå rod i islamiske lande. Fordi bankmafiaen ikke slipper godt fra deres rente-forbrydelser dér. Gheddafi byggede jo også huse til folk, som de kunne låne penge til uden at skulle betale renter af lånene. Bl.a. derfor gik Illuminati efter Gheddafi og fik ham myrdet.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: December 07, 2017, 07:49:43 pm »

I de arabiske lande låner man penge ud, uden at tilbagebetale renter - i stedet laver man en aftale om at der hver måned skal tilbagebetales et fast bestemt beløb, i en periode, som totalt set vil ende med at blive mere end det beløb som blev lånt ud.
Det svarer til et fast-forrentet lån, men en fast løbetid.

Det er vist ret almindeligt, at man låner penge ud til virksomheder i de arabiske lande imod at få del i overskuddet. Hvis det ikke giver overskud, så får udlåneren ikke noget - omvendt kan det være lukrativ.

I øvrigt er det i trådstarten en slags bondefangeri, fordi der er en del, som ikke forstår procentregning - og det er nok ikke professorer, som låner der - ja - nu er linket der jo ikke mere, men jeg nåede at se det.

« Senest Redigeret: December 07, 2017, 08:21:46 pm af Anklageren »