Forfatter Emne: Merry Christmas, Mr. President :)  (Læst 110 gange)

Offline J. Langgaard-Nielsen (OP)

• Fuld medlem
  • Activity:
    9.4%
  • Country: dk
  • Køn: Mand
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
Merry Christmas, Mr. President :)
« Dato: December 06, 2017, 09:38:34 am »
Når der udsendes officielle julehilsner fra Det Hvide Hus i år, står der 'Merry Christmas.'

Ikke Barack Hussein Obamas politisk korrekte 'Season's Greetings', dette fimsede, 'neutrale' udtryk opfundet af dem, der er rædselsslagne for at komme til at støde I-ved-nok-hvem. Dette pjaltenes forsigtige vink til hinanden, som jeg lærte at kende for en halv snes år siden, da det tog fart i Danmark i form af sådanne kort i december fra et par slægtninge (som jeg nu for længst er holdt helt op med at have kontakt med.)

Donald Trump har tidligere udtalt:
"Vi nærmer os den smukke julesæson, som folk ikke taler om længere. Man anvender ikke ordet jul, fordi det ikke er politisk korrekt."

https://jyllands-posten.dk/international/usa/ECE10082444/merry-christmas-eller-happy-holidays-trump-goer-op-med-obamas-politisk-korrekte-juletradition/

Vel kikser han engang imellem, den gode præsident, men det er nu opmuntrende, at han også i forbindelse med julen bekender sig til, hvem han er: Et barn af den kristne, gode gamle amerikanske jul.    :smile1:
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen.

Offline Torsten Bonfils

• Hyper medlem
  • Activity:
    15.6%
  • Country: 00
    • Vis profil
Sv: Merry Christmas, Mr. President :)
« Svar #1 Dato: December 06, 2017, 10:01:39 am »
og et rigtigt glædeligt chanukah til dig, Langgaard-Nielsen.  :rabbi:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    45.8%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Merry Christmas, Mr. President :)
« Svar #2 Dato: December 06, 2017, 11:19:18 am »
.............., men det er nu opmuntrende, at han også i forbindelse med julen bekender sig til, hvem han er: Et barn af den kristne, gode gamle amerikanske jul.    :smile1:

Han er en pussy-graber. Umådligt langt fra at være en kristen.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.