Forfatter Emne: Kloge ord fra en klog kvinde  (Læst 166 gange)

Offline Pan-Islamisk Kulturforening (OP)

• Nyt medlem
  • *
  • Activity:
    0%
  • Country: dk
  • Et multikulturelt samfund i fredelig sameksistens
    • Vis profil
Kloge ord fra en klog kvinde
« Dato: Juli 16, 2017, 11:04:27 am »
Vi vil gerne have lov til at henlede opmærksomheden på en kronik, der er forfattet af Nour Tessie Jørgensen, hvori der netop fremsættes det værdisæt, at muslimsk og dansk kultur ikke bare kan leve side om side, men ligeledes kan berige hinanden.

Eksempelvis hedder det i kronikken:

"Jeg tror, at vi altid vil kunne lære noget af hinanden. Vigtigst af alt, tror jeg, at vi i Danmark skal lære, at alle ikke definerer frihed som vi gør, og at vi ikke behøver at pådutte andre vores defintion af frihed, førend de opnår følelsen af frihed. Det er naturligt at frygte det ukendte, da vi (som mennesker) skal være forsigtige for at overleve. Men vi overlever ikke ved at være lige - hvis lighed betyder, at vi skal ligne hinanden. Vi bør i stedet anerkende vores forskellighed."

Vi vil gerne opfordre alle til at bruge fem minutter på at læse kronikken igennem. Der er meget godt stof til tanker deri.

https://www.religion.dk/religionsfrihed-og-religionsforfoelgelser-i-verden/danmark-lever-mere-op-til-mit-islamiske?utm_content=news
For fred, tolerance, åbenhed og oplysning.

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.8%
  • Country: dk
    • Vis profil
Sv: Kloge ord fra en klog kvinde
« Svar #1 Dato: Juli 16, 2017, 02:34:32 pm »
Pan-Islamisk Kulturforening, kan du ikke huske dit password til din anden profil? :smile:  :Cherna_29:
« Senest Redigeret: Juli 16, 2017, 02:38:35 pm af Me »
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Online Dansknationalist

• Hyper medlem
  • Activity:
    57.8%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Kloge ord fra en klog kvinde
« Svar #2 Dato: Juli 16, 2017, 02:36:17 pm »
Nigermanden har slettet sin profil
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)