Om din-debat.dk > Spørgsmål, knus og klask

Besked om PB i min private Mail ??

<< < (2/3) > >>

lyjse:
Tusind tak Landboen  :JC_clap: det vidste jeg ikke ..

Tigermanden:

--- Citat fra: Landboen efter Oktober 28, 2015, 06:37:49 pm ---
--- Citat fra: Tigermanden efter Oktober 28, 2015, 06:34:46 pm ---Hvad er din private mail da?

--- Afslutning på citat ---
Christ.... du er sgu da for dum.

Hvorfor dog det??? Jeg ville jo bare hjælpe.

Carlo:

--- Citat fra: lyjse efter Oktober 28, 2015, 09:54:58 pm ---Tusind tak Landboen  :JC_clap: det vidste jeg ikke ..

Lyjse, kunne du ikke komme ind og debattere noget mere her? Vi har noget interessant om moseloven og om sande kristne.

Nu er der dødt på SOL, men jeg ville ellers gerne have trængt til bunds i en del ting, bl a om Abadon er Jesus. SK og Bjarne er pist væk.

lyjse:
Hej Carlo  :smile: Jeg ved ikke rigtigt... jeg syntes faktisk det er blevet en hel befrielse, at være fri for jv.

Jeg tror ikke, jeg kan "lære dig noget"  :biggrin: - jeg ville gerne debattere.. men jeg syntes kun der debatteres muslimer - på Sol var det jv - og jeg savner dem ikke !

Jeg er ikke glad for situationen - vedrørende alle de indvandrere, men så længe vi har "tigertrollen" herinde, gider jeg ikke den debat.

Jeg er glad for, at jeg har fået hjælp til mine spørgmål, du kan vel ikke fortælle mig, hvordan jeg får log in på min mail - på min Samsung mobil ?  :bb:

Carlo:

--- Citat fra: lyjse efter Oktober 31, 2015, 08:31:23 pm ---Jeg er glad for, at jeg har fået hjælp til mine spørgmål, du kan vel ikke fortælle mig, hvordan jeg får log in på min mail - på min Samsung mobil ?  :bb:

Har du fået løst problemet?

Det er svært at svare på sådan noget på et forum- Havde jeg siddet ved siden af dig, havde det været nemmere. Umiddelbart vil jeg tro at du skal bruge de samme login-oplysninger du bruger til din G-mail.

Jeg har selv lige fået en ny Android mobil og jeg har tænkt mig at flytte SD-kortet fra den gamle telefon over i den nye og tror det går an.

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version