Forfatter Emne: Halvdelen af dem der er på bistand i Norge er velfærdsjægere  (Læst 432 gange)

Online Licensnægteren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Halvdelen af dem der er på bistand i Norge er velfærdsjægere
« Dato: November 20, 2017, 09:18:06 am »
Den logiske løsning er at sende dem alle ud af landet. Men den norske regering er landsforrædere ligesom den danske

Arbeids- og sosialminister Anniken Hauglie (H) frykter innvandrere og flyktninger blir en underklasse i Norge.
En ny NAV-rapport viser at halvparten av sosialhjelpsmottakerne i Norge er innvandrere og at mange av dem er fattige.

– Rapporten bekrefter at en av hovedårsakene til fattigdom i Norge er innvandring. 28,5 prosent av innvandrerne lever i vedvarende lavinntekt. Det er alarmerende. Det verste som kan skje, er at innvandrere og flyktninger blir en egen underklasse i det norske samfunnet, sier Hauglie til VG

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/integrering-og-innvandring/hauglie-slaar-alarm-halvparten-paa-sosialhjelp-er-innvandrere/a/24186966/
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline genuine Troll

• Fuld medlem
  • Activity:
    9.2%
  • Country: dk
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
Sv: Halvdelen af dem der er på bistand i Norge er fattige mennesker,
« Svar #1 Dato: November 20, 2017, 09:37:26 am »
Norge har jo råd til det, ikk? det er ikke for meget at de får lov til at dele ud af deres oliemill. til de fattige,  :girl_smile:

Hvorfor skal nogen leve fedt i overflod og andre ingenting får,  :girl_sad:
« Senest Redigeret: November 20, 2017, 09:40:18 am af genuine Troll »
Fake profil, :girl_blum2:

Offline J. Langgaard-Nielsen

• Fuld medlem
  • Activity:
    10.6%
  • Køn: Mand
  • "Dig elsker jeg - Danmark mit Fædreland!"
    • Vis profil
Sv: Halvdelen af dem der er på bistand i Norge er velfærdsjægere
« Svar #2 Dato: November 20, 2017, 09:45:06 am »
Licensnægteren:
Citér
– Rapporten bekrefter at en av hovedårsakene til fattigdom i Norge er innvandring. 28,5 prosent av innvandrerne lever i vedvarende lavinntekt. Det er alarmerende. Det verste som kan skje, er at innvandrere og flyktninger blir en egen underklasse i det norske samfunnet, sier Hauglie
til VG

Nå, er det værste der kan ske, at indvandrere og flygtninge bliver en underklasse i samfundet?
Jeg synes da, at det er sådan de plejer at blive beskrevet i forvejen, når vi skal presses (af godhedsindustrien inklusive DR/TV2) til at punge ud atter en gang.

Det alarmerende er naturligvis, at der overhovedet er så mange indvandrere i Norge. Jeg er enig med oplægs-skribenten i, at den logiske løsning er at sende dem ud af landet. Det, som den idiotiske Høyre-minister siger, er jo, at de ikke bare skal forblive i Norge men at deres indkomst også skal stige.

Hvis man sammenligner med Danmark, ja så ved vi jo, at disse "ludfattige" indvandrere flokkes omkring de røde/radikales valgboder i disse tider - når de da ikke ligefrem selv opstiller. Forståeligt nok: De ved jo, hvem der har medvirket til at skaffe dem til Danmark! Der er i årevis foregået en stille import af vælgere til vores land. Tro mig, EL, Alternativet, RV, SF og til syvende og sidst nok også S ved godt, hvordan "den skal drejes"!
Profilen Carlo: "Skulle voldtægt ikke være straffrit for samfundets vel?" (Din-debat.dk 24/2 2016.)
Det er Carlos slags, jeg vil have buret inde. J. Langgaard-Nielsen.

Offline Debatsvinet

• Hyper medlem
  • Activity:
    5%
  • En´ oneliner kan sige mere end 1000 ord ...
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: November 20, 2017, 10:45:30 am »
Norge har jo råd til det, ikk? det er ikke for meget at de får lov til at dele ud af deres oliemill. til de fattige,  :girl_smile:

Du er jo Kommunist ... :ermm:  Så kan du og Carlo tage hinanden i hånden ...  :sick:
Vågner, vågner Danske Helte, springer op og spænder bælte ...

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
Der har vi jo den iskolde psykopat-jæger igen
« Svar #4 Dato: November 20, 2017, 12:37:36 pm »
Hej

Hvordan går jagten?

Vi skal tilbage til 1970'erne for at magten sædvanligvis var på lyserøde hænder.

Siden årtusindskiftet har statsministeren med stor sandsynlighed været fra Venstre med Dansk Folkeparti som støtteparti, så nu må du forklare, hvilken interesse de skulle have i at importere vælgere til Socialdemokratiet?

Det virker ikke ligefrem logisk, og vi andre ved jo, at flygtningene kommer af sig selv, og at regeringen forsøger at bremse dem. Det forholder sig jo ikke sådan, at Venstre er mere indvandrer fjendsk end Socialdemokratiet.

Det tror vælgerne heller ikke, selvom vi hører den falske sang næsten hver dag på Din-Debat. Du er jo ikke ligefrem den typiske danske vælger.

Licensnægteren:
Citér
– Rapporten bekrefter at en av hovedårsakene til fattigdom i Norge er innvandring. 28,5 prosent av innvandrerne lever i vedvarende lavinntekt. Det er alarmerende. Det verste som kan skje, er at innvandrere og flyktninger blir en egen underklasse i det norske samfunnet, sier Hauglie
til VG

Nå, er det værste der kan ske, at indvandrere og flygtninge bliver en underklasse i samfundet?
Jeg synes da, at det er sådan de plejer at blive beskrevet i forvejen, når vi skal presses (af godhedsindustrien inklusive DR/TV2) til at punge ud atter en gang.

Det alarmerende er naturligvis, at der overhovedet er så mange indvandrere i Norge. Jeg er enig med oplægs-skribenten i, at den logiske løsning er at sende dem ud af landet. Det, som den idiotiske Høyre-minister siger, er jo, at de ikke bare skal forblive i Norge men at deres indkomst også skal stige.

Hvis man sammenligner med Danmark, ja så ved vi jo, at disse "ludfattige" indvandrere flokkes omkring de røde/radikales valgboder i disse tider - når de da ikke ligefrem selv opstiller. Forståeligt nok: De ved jo, hvem der har medvirket til at skaffe dem til Danmark! Der er i årevis foregået en stille import af vælgere til vores land. Tro mig, EL, Alternativet, RV, SF og til syvende og sidst nok også S ved godt, hvordan "den skal drejes"!
Danskerne er ikke muslimer, og det bliver de heller aldrig

Offline genuine Troll

• Fuld medlem
  • Activity:
    9.2%
  • Køn: Kvinde
  • Trolle-rit, trolle-rut-
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: November 20, 2017, 02:20:04 pm »

Du er jo Kommunist ... :ermm:  Så kan du og Carlo tage hinanden i hånden ...  :sick:

Det er jeg faktisk ikke, jeg bekymrer mig bare om mine medmennesker,  :girl_smile:
Fake profil, :girl_blum2:

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
    • Vis profil
Sv: Der har vi jo den iskolde psykopat-jæger igen
« Svar #6 Dato: November 20, 2017, 02:25:04 pm »
Hej

Hvordan går jagten?

Vi skal tilbage til 1970'erne for at magten sædvanligvis var på lyserøde hænder.

Siden årtusindskiftet har statsministeren med stor sandsynlighed været fra Venstre med Dansk Folkeparti som støtteparti, så nu må du forklare, hvilken interesse de skulle have i at importere vælgere til Socialdemokratiet?

Det virker ikke ligefrem logisk, og vi andre ved jo, at flygtningene kommer af sig selv, og at regeringen forsøger at bremse dem. Det forholder sig jo ikke sådan, at Venstre er mere indvandrer fjendsk end Socialdemokratiet.

Det tror vælgerne heller ikke, selvom vi hører den falske sang næsten hver dag på Din-Debat. Du er jo ikke ligefrem den typiske danske vælger.

Licensnægteren:
Citér
til VG

Alle forrædertingspartierne går ind for indvandring. Nogen går bare mere ind for det end andre.
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Online GuBBi

• Administrator
  • Hyper medlem
  • Activity:
    6.8%
    • Vis profil
Sv: Der har vi jo den iskolde psykopat-jæger igen
« Svar #7 Dato: November 20, 2017, 02:51:12 pm »
Alle forrædertingspartierne går ind for indvandring. Nogen går bare mere ind for det end andre.

Naturligvis går alle ind for indvandring i en eller anden form. Skal en tysker ikke kunne rejse til landet hvis han får job her? Hvad med en højt uddannet konsulent fra Singapore der arbejder for Mærsk, skulle hun ikke også kunne bo her i landet?

Det nogle partier er imod er at tage imod flygtninge.

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: November 20, 2017, 02:55:02 pm »
Det er ingen af gammelpartierne og NB der går ind for det. Og med indvandring mener jeg indvandring fra lav iq ikke-vestlige lande som du nok godt kan regne ud.

Offline Landboen

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.4%
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: November 20, 2017, 03:01:48 pm »
Det er ingen af gammelpartierne og NB der går ind for det. Og med indvandring mener jeg indvandring fra lav iq ikke-vestlige lande som du nok godt kan regne ud.

Svar mig lige på en ting; hvor vil du gøre af alle de etnisk danske statsborgere, som har en IQ så lav, at man burde holde dem indespærret?

Stop nu med dit ævl om andre landes lave IQ, når du nu selv er så glimrende en repræsentant for den lave ende her i landet.
Mennesker kræver ytringsfrihed som kompensation for tankefrihed, hvilken de sjældent bruger.

Søren Kierkegaard - 5. maj 1813 – 11. november 1855

Offline dna

• Fuld medlem
  • Activity:
    7.6%
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: November 20, 2017, 10:02:00 pm »

Det er jeg faktisk ikke, jeg bekymrer mig bare om mine medmennesker,  :girl_smile:

Ud fra hvad du har skrevet så bekymrer du dig i hvert fald nok for dine medmennesker til at du mener at andre skal betale for at fattige kan få nogle penge.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: November 20, 2017, 10:18:14 pm »

Ud fra hvad du har skrevet så bekymrer du dig i hvert fald nok for dine medmennesker til at du mener at andre skal betale for at fattige kan få nogle penge.

Betyder det, at du er modstander af fælles udgifter.

Hvordan vil du så få råd til fængsler, grænsekontrol og den slags?

Offline dna

• Fuld medlem
  • Activity:
    7.6%
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: November 20, 2017, 10:29:53 pm »

Næ, det mener jeg ikke, men jeg mener der skal være grænser for fælles udgifter.

• Hyper medlem
  • Activity:
    38%
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: November 20, 2017, 10:33:26 pm »

Det er løgn hvad du skriver. De er ikke helt fattige når de betaler en menneskesmugler til at komme til vest-europa med deres iphone. Velfærdsjægerne har jo lidt penge.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: November 21, 2017, 12:08:05 am »

Næ, det mener jeg ikke, men jeg mener der skal være grænser for fælles udgifter.

Betyder det, at bare de fattige ikke får nogen, så er det i orden at bruge andres penge?