Forfatter Emne: Nu er der kommet mange gæster igen  (Læst 5568 gange)

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    74.2%
  • Country: 00
  • Køn: Mand
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
Sv: Nu er der kommet mange gæster igen
« Svar #15 Dato: Februar 02, 2018, 02:00:27 pm »
Lige så snart en søgemaskine som Google, Bing, Yahoo eller ..... så vil søgningen blive registreret som en gæst, altså, det behøver ikke at være en person der er inde og kigger i forumet.  :smile1:

Det vidste vi nogenlunde oppegående godt hele tiden. Men at fortælle det, er som at tage slik fra et barn.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: Februar 02, 2018, 02:11:36 pm »
Men at fortælle det, er som at tage slik fra et barn.

Det er ikke alt slik der er sundt.  :big_grin:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

politisk ukorrekt

• Gæst
Sv: - og så er der os med en eksamen på IT området
« Svar #17 Dato: Februar 02, 2018, 02:14:38 pm »
Lige så snart en søgemaskine som Google, Bing, Yahoo eller ..... så vil søgningen blive registreret som en gæst, altså, det behøver ikke at være en person der er inde og kigger i forumet.  :smile1:

Når en søgemaskine indekserer Din-Debat, så tager det kun en lille brøkdel af et sekund.

Desuden har antallet af gæster været forholdsvis stabilt i lange perioder - så man vil ikke tænke på, at søgemaskiner kan være årsagen, når antallet af gæster er unormalt lav i en periode.

Søgemaskiner holder jo ikke ferie.

Jeg blev også overbevist, da antallet af gæster dalede til ca. 20 for nogle dage siden. Det tyder på, at det må være ægte mennesker af kød og blod. Selvom jeg i starten betvivlede dette.

Det, som ærgrer mig en smule, er at hvis der er så mange gæster, hvorfor så få er aktive skribenter? Lider folk generelt af ytringsFEJHED, hvor de gerne vil læse med, men ikke selv blande sig i debatten?

1.277 - Ytringsfrihed & YTRINGSFEJHED - det går ufattelig godt!

https://www.youtube.com/watch?v=_q1n-398JE0

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.4%
  • Country: gl
    • Vis profil
Det har du ikke forstand på
« Svar #18 Dato: Februar 02, 2018, 02:58:32 pm »

Det vidste vi nogenlunde oppegående godt hele tiden. Men at fortælle det, er som at tage slik fra et barn.

Det er utroligt, så mange kloge Åger der er - som knap nok har set en server i virkeligheden  :smile1:
Frihed lad være vort Løsen i Nord
Frihed for Loke saavelsom for Thor

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    2.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: Februar 02, 2018, 03:05:07 pm »
 Jeg er glad for min server.   :smile1:
Altid glad for at hjælpe. :smile:

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    74.2%
    • Vis profil
Sv: Det har du ikke forstand på
« Svar #20 Dato: Februar 02, 2018, 03:15:19 pm »
Det er utroligt, så mange kloge Åger der er - som knap nok har set en server i virkeligheden  :smile1:

Muligvis, men vi holder vores kaje om noget vi ikke har forstand på. Jeg vidste sq da godt at søgerobotterne figurerer som besøg på tælleren. Jeg har selv været ved at sætte en server op på min PC. Men du har heller ikke set den server de er ved at bygge på Bolderslev Mark, og som de har købt 48 tønder land til.
Licensnægteren: "Charlottesville er ingen ting i forhold til hvad der kommer i Sverige fra NMR fremover."

Mellemvægteren

• Gæst
Sv: Det virker usandsynligt...
« Svar #21 Dato: Februar 06, 2018, 11:42:22 am »
.... at der skulle være 86 personer overhovedet, det kunne interessere at læse de emner, som står på 'dagens menu' lige nu, tirsdag den 6. februar kl. 11:30. Hvad i alverden skulle det dog være for nogle mennesker? Ikke desto mindre står der 86 gæster på forsiden.

Din-debat er erklæret debat-forum, hvilket burde medføre virkelig debat om seriøse emner. Man behøver vel nærmest kun at skimme den sidste tids skriverier herinde for at blive klar over, at Din-debat aktuelt er noget helt andet. I takt med at profiler, som var interesseret i virkelig debat, er forsvundet/passive, er det vrimlet ind med de underligste galninge - en del vist fra SOL-debat. Og resultatet ses.

Jeg tror ikke på, at der sidder 86 og kigger på indlæg fra folk, der stalker hinanden, afføringsfikserede psyk-patienter, indspiste kommentarer fra "Krønge-beboere" eller politisk ukorrekts idioti om, hvem de aktive sikkert også er er, når de ikke alle er Rudi! Mon ikke snart nogen burde følge den "herre" hen til en af Aalborg kommunes vuggestuer?

86 der interesserer sig for det aktuelle Din-debat? Nix! Den tror jeg ikke på. 

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.4%
    • Vis profil
Kloge Åge
« Svar #22 Dato: Februar 06, 2018, 12:54:42 pm »

Muligvis, men vi holder vores kaje om noget vi ikke har forstand på. Jeg vidste sq da godt at søgerobotterne figurerer som besøg på tælleren. Jeg har selv været ved at sætte en server op på min PC. Men du har heller ikke set den server de er ved at bygge på Bolderslev Mark, og som de har købt 48 tønder land til.

Du holder ikke din kaje om noget, som du ikke har forstand på, og nu skal jeg begrunde det.

Man er usædvanlig dum - hvis man tror - at søgerobotter f.eks. udgør 10 gæster på en milliard hjemmesider - samtidig.

Det hænger sammen med, at computere ikke spilder tiden. Jeg har sendt 10 pakker til din Din-Debats server - med besked om at sende besked tilbage, om pakkerne er modtaget.

Det ser sådan her ud

"ms" betyder millisekunder. Der går altså 1000 millisekunder på ét sekund og derfor: 60.000 millisekunder på et minut.

I gennemsnit har en rundtur fra min computer - til jeg har modtaget pakken igen fra Din-Debats server taget 83ms=0,08 sekund.

Det skyldes, at jeg her i Grønland har MEGET langsommere Internet end søgemaskinerne har.

Søgemaskinerne er så kort tid på Din-Debats server, at det ikke har nogen praktisk betydning for antallet af gæster.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.4%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: Februar 06, 2018, 01:33:57 pm »
.... at der skulle være 86 personer overhovedet, det kunne interessere at læse de emner, som står på 'dagens menu' lige nu, tirsdag den 6. februar kl. 11:30. Hvad i alverden skulle det dog være for nogle mennesker? Ikke desto mindre står der 86 gæster på forsiden.

Din-debat er erklæret debat-forum, hvilket burde medføre virkelig debat om seriøse emner. Man behøver vel nærmest kun at skimme den sidste tids skriverier herinde for at blive klar over, at Din-debat aktuelt er noget helt andet. I takt med at profiler, som var interesseret i virkelig debat, er forsvundet/passive, er det vrimlet ind med de underligste galninge - en del vist fra SOL-debat. Og resultatet ses.

Jeg tror ikke på, at der sidder 86 og kigger på indlæg fra folk, der stalker hinanden, afføringsfikserede psyk-patienter, indspiste kommentarer fra "Krønge-beboere" eller politisk ukorrekts idioti om, hvem de aktive sikkert også er er, når de ikke alle er Rudi! Mon ikke snart nogen burde følge den "herre" hen til en af Aalborg kommunes vuggestuer?

At der er 86, som har klikket sig ind på Din-Debat - er ikke det samme - som at de er interesserede.

Der er dog åbenbart en del, som er interesserede i PJ skiverierne - selvom jeg også synes - at det virker mærkeligt.

Poul Jørgensen har altid tiltrukket "debat".

Stina

• Gæst
« Svar #24 Dato: Februar 06, 2018, 01:42:03 pm »

At der er 86, som har klikket sig ind på Din-Debat - er ikke det samme - som at de er interesserede.

Der er dog åbenbart en del, som er interesserede i PJ skiverierne - selvom jeg også synes - at det virker mærkeligt.

Poul Jørgensen har altid tiltrukket "debat".

Selvfølgelig trækket min skadter læsere han fortælle spændende så livagtig man næsten er der selv man kan godt se din profil er hakket for forhold til da du var hans ven

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    74.2%
    • Vis profil
Sv: Kloge Åge
« Svar #25 Dato: Februar 06, 2018, 02:35:36 pm »
Du holder ikke din kaje om noget, som du ikke har forstand på, og nu skal jeg begrunde det.

God morgen i Grønland. Hvad gælder dog ophidselsen? Her sidder jeg her og har spist aftensmad. Noget af menuen var rå rejer. Og så en knælerreje. Min veninde nød et par kogte kæmperejer med sukker på.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    94.4%
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: Februar 06, 2018, 03:06:03 pm »

God morgen i Grønland. Hvad gælder dog ophidselsen? Her sidder jeg her og har spist aftensmad. Noget af menuen var rå rejer. Og så en knælerreje. Min veninde nød et par kogte kæmperejer med sukker på.

Hvorfor skulle det være ophidsende, at jeg møjsommeligt sidder og sliber min kødhakkemaskine på en slibesten i hånden?

De der skiver med hul i skal være helt plane - og det tager timer.

Mellemvægteren

• Gæst
« Svar #27 Dato: Februar 06, 2018, 03:53:45 pm »

Nå ja, det er da klart - inden kl. 14:35!
Jo mere man ser på Din-debat, desto bedre forstår man, at det nok ikke er et forum for de almindelige.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    74.2%
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: Februar 06, 2018, 04:40:22 pm »

Nå ja, det er da klart - inden kl. 14:35!
Jo mere man ser på Din-debat, desto bedre forstår man, at det nok ikke er et forum for de almindelige.

Du ved da ikke hvor i verden jeg bor og hvad klokken var der da vi spiste aftensmad.

Jørgen Rasmussen

• Gæst
« Svar #29 Dato: Februar 09, 2018, 09:24:42 pm »
26 gæster. Det er godt nok fredag aften, men det er nu ret sølle, er det ikke?

Meget kan man sige om Langgaard-Nielsen, Politisk Ukorrekt, Poul Jørgensen, Viggo Kurt og de andre tosser. Men de satte da på sin vis lidt krydderi på forum. Er det ikke som om, at her er blevet lidt kedeligt uden dem? Der er næsten kun Anklageren, der har skrevet i dag! Og hans indlæg i dag har næsten kun været "-".

De andre var på en eller anden måde lidt mere løsslupne og humoristiske. De brugere der er tilbage (eller en stor del af disse), er egentlig bare nogle ordkløvere, der i timevis sidder og diskuterer de samme emner og ingen flytter sig ud af stedet. Jeg tror, mange af gæsterne læste med, fordi de følte sig underholdt af førnævnte brugere, som ikke længere er hér.

Med venlig hilsen

Jørgen Rasmussen, overlærer
« Senest Redigeret: Februar 09, 2018, 09:40:09 pm af Jørgen Rasmussen »