Forfatter Emne: Stor våbensending til ekstremister i Europa, se de chokerende billeder her  (Læst 259 gange)

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Country: ph
    • Vis profil

JIHADS NYE VÆRKTØJ - Chokerende billeder afslører 10.000-vis af våben, herunder haubitser, maskingeværer og granater beregnet til på terrorister i Europa
Politiet fandt lageret i Spanien tilbage i januar, men har først nu frigivet de skrækindjagende billeder

POLITIET afslørede i aftes et arsenal af mere end 10.000 våben bestemt til terrorister og organiserede bander rundt omkring i Europa.

En lands dækkende operation stoppet våbnene, herunder antiluftskyts, haubitser og granater fra at falde i hænderne på ekstremister i Frankrig, Spanien og Belgien.

Nogle af våbnene blev beskrevet som værende stærke nok til at "skyde et fly ned".

Se de skrækindjagende billeder af hvad der venter Europa her:

https://www.thesun.co.uk/news/3092362/shocking-police-pictures-reveal-10000-weapon-arsenal-intended-for-the-hands-of-terrorists-including-howitzers-machine-guns-and-grenades/

Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Der er altså tale om illegal våbenhandel - Dødens købmænd
« Svar #1 Dato: Marts 15, 2017, 11:39:26 am »
I oplægget ser det ud som om der er tale om et islamistisk våbendepot, men der er tale om våbenhandel.

http://www.bbc.com/news/world-europe-39264664

Det fremgår også af Phils eget link, hvis man nærlæser det. Det er et godt eksempel på, hvordan man får alt til at handle om islam herinde.

« Senest Redigeret: Marts 15, 2017, 11:47:46 am af Anklageren »
Der er et lille mindretal, som vil have gennemført deres vilje, hele deres vilje og ikke andet end deres vilje

Offline Phil (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.2%
  • Country: ph
    • Vis profil
Sv: Der er altså tale om illegal våbenhandel - Dødens købmænd
« Svar #2 Dato: Marts 15, 2017, 12:53:49 pm »
I oplægget ser det ud som om der er tale om et islamistisk våbendepot, men der er tale om våbenhandel.

http://www.bbc.com/news/world-europe-39264664

Det fremgår også af Phils eget link, hvis man nærlæser det. Det er et godt eksempel på, hvordan man får alt til at handle om islam herinde.

Så vidt jeg kan se er der ingen der regner med eller nævner det skulle være et islamisk våbendepot, andre end dig.

Jeg har blot viderebragt en information som de danske medier syntes helt at have "overset", - og ikke knyttet nogen personlige kommentarer til den, - endnu da.

Derimod regner både BBC og SUN med at våbnene var beregnet til at skulle sælges til terrorister og kriminelle grupper i Frankrig, Spanien og Belgien, - det skriver både BBC og SUN, - det er nok også derfor SUN kalder det Jihads ny værktøj.

BBC skriver nogle af våbnene blev (allerede var) solgt i Spanien, Frankrig og Belgien til terrorister og kriminelle grupper.

Der er altså ikke forskel på hvad SUN og BBC skriver, - at våbnene skulle sælges i Europa, og at nogen af dem formentlig allerede er solgt og befinder sig i de nævnte lande.

Men vi går da alle sammen ud fra at det er hr og fru Jensen (find selv på et spansk/belgisk/fransk navn) der har købt dem, og at de naturligvis ikke skal bruges til noget som helst andet end til pynt. (det regner jeg da selv med)

Det er nok bare BBC og Sun der blæser historien op ved at skrive de skulle sælges til terrorister og kriminelle grupperinger og at det var samme slags våben der blev brugt bl.a. ved angrebet i Paris.

Jeg ville heller ikke være blevet så forbavset hvis våbnene var blevet fundet i Afghanistan eller i en sydamerikansk/afrikansk banan-republik, hvor der altid har været et stort marked for den slags - det der overrasker mig lidt og gjorde at jeg viderebragte historien er at de blev fundet på Europas dørtrin og tilsyneladende skulle sælges i Europa. Det syntes jeg er både nyt og lidt foruroligende.

« Senest Redigeret: Marts 15, 2017, 01:04:53 pm af Phil »
Ser frem til at jordens befolkning reduceres til ca. 1% af det nuværende antal.

Offline Anklageren

• Hyper medlem
  • Activity:
    94%
  • Country: gl
    • Vis profil
JIHADS NYE VÆRKTØJ - Chokerende billeder afslører 10.000-vis af våben
« Svar #3 Dato: Marts 15, 2017, 01:41:39 pm »

Så vidt jeg kan se er der ingen der regner med eller nævner det skulle være et islamisk våbendepot, andre end dig.

Du er måske blevet så vant til propaganda, at du ikke selv kan se det?

Der er også mange andre bevæbnede grupper i Europa.

Der er et lille mindretal, som vil have gennemført deres vilje, hele deres vilje og ikke andet end deres vilje

Offline kirstenelisabeth

• Senior medlem
  • Activity:
    1.4%
    • Vis profil
Jeg aner ikke, hvem der skulle have disse våben.

Men i overskriften står der altså JIHAD og ekstremister, først når man ser længere ned
i teksten er der yderligere nævnt bander og andre kriminelle.

Offline El_Nino

• Hyper medlem
  • Activity:
    8.6%
  • Country: dk
  • Vejen skal altid være snorlige og fremad
    • Vis profil
Egentligt er det vel et våbendepot, som vises her - tror ikke ISSIL eller andre kan have dette depot - noget fu***** går i spind her! :JC_rant: :JC_goodpost: :hmm:
Tænk altid én gang til over det, før du gør det!