Forfatter Emne: Offensimentum opløst af Facebook  (Læst 453 gange)

Offline Dansknationalist

• Hyper medlem
  • Activity:
    59.8%
  • Country: 00
  • Foragter NWOeliten, løgnemedierne og multikulturen
    • Vis profil
Sv: Offensimentum opløst af Facebook
« Svar #15 Dato: September 12, 2017, 12:19:52 pm »
Sjovt at Facebook er meget langsom om at lukke sådanne ting, men da Daniel Carlsen sagde noget negativt om multikulturen så var NWO-globalisterne i Facebook meget hurtigt til at give ham 30 dages karantæne og fjerne indlægget

Af ren nysgerrighed, hvem er det, der censurerer, når venstrefløjsfolk får deres profiler lukket ned? Er der også denne NWO-elite?

Hvor tit er det at antinationale grupper og personer bliver lukket ned i forhold til når nationalister og nationalsindede grupper bliver lukket ned?
Afmeld DDRlicensen her https://www.dr.dk/om-dr/licens/selvbetjening/afmeld-medielicens-0 du bliver 2600 kroner rigere hvert år og du slipper for at betale til løgnepropagandaen (Husk nem-id)

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
  • Køn: Mand
    • Vis profil
Forkert spørgsmål
« Svar #16 Dato: September 12, 2017, 12:22:47 pm »

Hvor tit er det at antinationale grupper og personer bliver lukket ned i forhold til når nationalister og nationalsindede grupper bliver lukket ned?

Det er simpelthen de groveste grupper, der bliver lukket ned.
din Gud være med dig

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.8%
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: September 12, 2017, 12:40:11 pm »
Sjovt at Facebook er meget langsom om at lukke sådanne ting, men da Daniel Carlsen sagde noget negativt om multikulturen så var NWO-globalisterne i Facebook meget hurtigt til at give ham 30 dages karantæne og fjerne indlægget

Af ren nysgerrighed, hvem er det, der censurerer, når venstrefløjsfolk får deres profiler lukket ned? Er der også denne NWO-elite?

Alle facebookbrugere kan anmelde grupper eller personer. Mit gæt er, at begge grupper anmeler hinanden på må og få. Jeg gætter på, at det står lige.
It is a common mistake to theorize before one has data. Insensibly one begins to twist facts to suit theories, instead of theories to suit facts.

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    48.8%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: September 12, 2017, 04:14:43 pm »
Alle facebookbrugere kan anmelde grupper eller personer. Mit gæt er, at begge grupper anmeler hinanden på må og få. Jeg gætter på, at det står lige.

Facebook får mange millioner klager hver dag. Selvfølgelig har Facebook ikke 100 000-vis af ansatte til at overvåge siderne og klagerne. Det klares med en robot. Når robotten registrerer mange klager, lukkes der simpelthen - uberørt af menneskehånd.

Også erotiske billeder. Der er en robot der analyserer hvor meget hudfarbe der i up-loaded grafik. Og hvis robotten finder der er for meget, slettes det - uberørt af menneskehånd.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

Offline JoYo

• Jr. medlem
  • **
  • Activity:
    16.8%
  • Country: dk
  • Believe
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: September 12, 2017, 05:24:59 pm »

Facebook får mange millioner klager hver dag. Selvfølgelig har Facebook ikke 100 000-vis af ansatte til at overvåge siderne og klagerne. Det klares med en robot. Når robotten registrerer mange klager, lukkes der simpelthen - uberørt af menneskehånd.

Også erotiske billeder. Der er en robot der analyserer hvor meget hudfarbe der i up-loaded grafik. Og hvis robotten finder der er for meget, slettes det - uberørt af menneskehånd.

Måske ikke 100.000 ansatte, men over 21.000 har de, og mon ikke de er productivt.

Offline politisk ukorrekt

• Hyper medlem
  • Activity:
    55.8%
  • Selvfølgelig styrer aliens da verden.
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: September 13, 2017, 10:42:15 pm »
Synes godt nok de unge har en underlig moral nu om stunder. Et af gruppens medlemmer mener, at det bare er såkaldt sjovt at true folk med døden o.s.v.:

https://www.bt.dk/danmark/anders-er-medlem-af-facebook-gruppen-offensimentum-det-er-bare-for-sjov

Udpluk fra artiklen, hvor en 19 årig spørges ind til sit medlemskab af Offensimentum:

Du har skrevet, at 14-årige Katja 'skulle skydes' og en journalist 'skulle hænges'. Ville du sige det samme, hvis du stod ansigt til ansigt med dem?

Citér
»Jeg ville ikke sige til en 14-årig pige, at hun skulle skydes. Men jeg fortryder ikke. Det har bare været for sjov,« siger Anders Kaas.

- Tja, psykopati er åbenbart en fremherskende sygdom blandt unge mennesker. Så kan vi spørge om, hvad årsagen er til, at der er så mange psykopater. Jeg mener, at det hænger sammen med

1. Det trådløse samfund, da mobiltelefoni kortslutter unges hjerner.
2. For mange volds- og splatterfilm fra Hollywood, som gør de unge afstumpede.
3. For mange voldelige videospil - der også gør de unge afstumpede.
4. Mindcontrol gennem populærmusik, hvor de unge hjernevaskes til at tage sataniske tegn og satanisk livsstil til sig.
« Senest Redigeret: September 13, 2017, 10:44:59 pm af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline Anklageren (OP)

• Hyper medlem
  • Activity:
    100%
  • Country: gl
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: September 14, 2017, 10:05:07 am »
Synes godt nok de unge har en underlig moral nu om stunder. Et af gruppens medlemmer mener, at det bare er såkaldt sjovt at true folk med døden o.s.v.:

Jeg er enig, men det er ikke alle unge. Det mener du nok heller ikke.

Det falder i tråd med, at indenrigsministeren nu vil drøfte chikane og trusler i lokalpolitik, fordi det viser sig, at fire ud af ti lokalpolitikere har oplevet chikane eller trusler.

Strafferammen:

Strafferammen for at fremsætte trusler mod andre er alt fra bøde og op til 2 års fængsel.

Retspraksis:

I retspraksis ender omkring en tredjedel af sagerne med bødestraf. Bødens størrelse afhænger af antallet af overtrædelser.

Derudover er ca. en tredjedel tillige endt med ubetingede domme, hvor der i langt de fleste sager er idømt mindre end 4 måneders fængsel.

http://hviidadvokater.dk/%C2%A7266-trusler/

Der skal vel bare det til, at politiet bliver mere aktive på Internettet?

Nu ved jeg godt, at der bliver stillet mange krav til politiet uden at der følger penge med.

din Gud være med dig

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.8%
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: September 14, 2017, 10:59:25 am »

https://www.bt.dk/danmark/anders-er-medlem-af-facebook-gruppen-offensimentum-det-er-bare-for-sjov

Udpluk fra artiklen, hvor en 19 årig spørges ind til sit medlemskab af Offensimentum:

Du har skrevet, at 14-årige Katja 'skulle skydes' og en journalist 'skulle hænges'. Ville du sige det samme, hvis du stod ansigt til ansigt med dem?

Citér
»Jeg ville ikke sige til en 14-årig pige, at hun skulle skydes. Men jeg fortryder ikke. Det har bare været for sjov,« siger Anders Kaas.

- Tja, psykopati er åbenbart en fremherskende sygdom blandt unge mennesker. Så kan vi spørge om, hvad årsagen er til, at der er så mange psykopater. Jeg mener, at det hænger sammen med

1. Det trådløse samfund, da mobiltelefoni kortslutter unges hjerner.
2. For mange volds- og splatterfilm fra Hollywood, som gør de unge afstumpede.
3. For mange voldelige videospil - der også gør de unge afstumpede.
4. Mindcontrol gennem populærmusik, hvor de unge hjernevaskes til at tage sataniske tegn og satanisk livsstil til sig.
Der er lavet masser af undersøgelser, der viser, at film og videospil ikke gør unge mere voldelige. Da jeg var barn, legede jeg også krig og soldater og løb rundt med legetøjspistoler og 'skød' mine venner. I dag gør de det bare i videospil.
Børn og unge kan godt skelne mellem fiktion og virkelighed, når de ikke fejler noget.

Men jeg kan godt forstå, hvorfor folk er forarget over den gruppe, men når man ser på, hvordan voksne taler til hinanden, kommer det ikke bag på mig. Vi er vel også alle voksne her på siden, men der er alligevel blevet sagt værre ting og tilsvininger. Nogle gør det endda helt bevidst. Hvis man skaber et miljø og rammer, hvor den slags er acceptabelt, gør de unge det.
It is a common mistake to theorize before one has data. Insensibly one begins to twist facts to suit theories, instead of theories to suit facts.

• Hyper medlem
  • Activity:
    55.8%
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: September 14, 2017, 11:06:03 am »
Der er lavet masser af undersøgelser, der viser, at film og videospil ikke gør unge mere voldelige. Da jeg var barn, legede jeg også krig og soldater og løb rundt med legetøjspistoler og 'skød' mine venner. I dag gør de det bare i videospil.
Børn og unge kan godt skelne mellem fiktion og virkelighed, når de ikke fejler noget.

Jeg er sådan set ikke uenig i den sidste linje. Problemet er bare, som jeg ser det, at mange børn og unge NETOP fejler noget. Det er jo snart hver fjerde dreng eller unge mand mellem 12 og 30, der har en eller anden diagnose.

Så jeg tror såmænd heller ikke, at videospil gør det ALENE, men sammen med en række andre faktorer mener jeg alligevel at de samlet set udgør en farlig cocktail, der er med til at gøre unge mere voldsfikserede, aggressive og kyniske. De andre faktorer er, mener jeg:

- mangel på voksne, der sætter grænser for dem (på grund af fraværende forældre eller feministisk lad-stå-til-ideologi)
- det trådløse samfund, fordi overdreven brug af mobiltelefoni, WiFi og de sociale medier skader de unges hjerner. Især børn og unge er meget sårbare overfor mobilstrålning, mens voksne bedre kan klare det.
- elitens aka Illuminati´s bevidste programmering af de unge, så de bliver mere rå, gennem voldelige Hollywood film og sataniske symboler og tegn i populærmusikken (en type som Rihanna, f.eks., er tydeligvis satanist).

Men jeg kan godt forstå, hvorfor folk er forarget over den gruppe, men når man ser på, hvordan voksne taler til hinanden, kommer det ikke bag på mig. Vi er vel også alle voksne her på siden, men der er alligevel blevet sagt værre ting og tilsvininger. Nogle gør det endda helt bevidst. Hvis man skaber et miljø og rammer, hvor den slags er acceptabelt, gør de unge det.

Du har ret i, at sproget og omgangstonen herinde kunne blive bedre. Men DOG ser jeg ikke direkte trusler mod andre, som man ser blandt de unge.

Jeg synes f.eks., at Carlo kan være irriterende. Men han truer DOG ikke folk. Så derfor har han jo alligevel en vis anstændighed i behold. Tigermanden har doxxet folk et par gange og derfor har han fået karantæne. Men direkte truet nogen med bank eller tæv har han dog ikke.

Så har vi PJ-stalkeren, der klart ER grænseoverskridende overfor PJ. Men omvendt må jeg indrømme, at jeg aldrig er blevet helt overbevist om, at PJ-sagaen er andet end én stor sæbeopera, derfor har jeg svært ved at tage alt det PJ-pjat helt alvorligt.
« Senest Redigeret: September 14, 2017, 11:15:29 am af politisk ukorrekt »
Sandheden er ilde hørt. Men sandheden er at Aliens allerede er her på jorden og infiltrerer alverdens regeringer. Take it or leave it. But it´s true.

Offline homofaber

• Hyper medlem
  • Activity:
    13.8%
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: September 14, 2017, 05:25:23 pm »

Jeg er sådan set ikke uenig i den sidste linje. Problemet er bare, som jeg ser det, at mange børn og unge NETOP fejler noget. Det er jo snart hver fjerde dreng eller unge mand mellem 12 og 30, der har en eller anden diagnose.
Men fordi man har en diagnose, går man ikke ud og skyder folk. De fleste med diagnoser kan godt kende forskel på rigtig og forkert og hvad der er virkelighed og fantasi. Deri ligger forskellen.

Så jeg tror såmænd heller ikke, at videospil gør det ALENE, men sammen med en række andre faktorer mener jeg alligevel at de samlet set udgør en farlig cocktail, der er med til at gøre unge mere voldsfikserede, aggressive og kyniske. De andre faktorer er, mener jeg:

- mangel på voksne, der sætter grænser for dem (på grund af fraværende forældre eller feministisk lad-stå-til-ideologi)
- det trådløse samfund, fordi overdreven brug af mobiltelefoni, WiFi og de sociale medier skader de unges hjerner. Især børn og unge er meget sårbare overfor mobilstrålning, mens voksne bedre kan klare det.
- elitens aka Illuminati´s bevidste programmering af de unge, så de bliver mere rå, gennem voldelige Hollywood film og sataniske symboler og tegn i populærmusikken (en type som Rihanna, f.eks., er tydeligvis satanist).

Drenge har altid set voldelig film og litteratur. Tænk bare på gamle westerns. De var der også før mobiltelefoner (som ikke smelter hjernen). Der er også opstået flere voldelige pigebander, og de ser sjældent voldelige film eller spiller computer.
Dine konspirationer tror jeg simpelthen ikke på, fordi der ikke er nogen sammenhæng. En af mine venner var også satanist i 7. klasse i et halvt års tid, men han gik ikke ud og slagtede babyer. Unge har altid leget med deres identitet og det skal de have lov til. Men vi har vist heller ikke samme opfattelse af, hvad satanister er.

Og så skal vi også se på frekvensen af vold blandt unge og den slags opførsel før i tiden og i dag og sammenligne det med det, de bliver præsenteret med i medierne den gang og i dag. De fleste unge opfører sig pænt. Man kan også komme til at tale problemet op jo.

Du har ret i, at sproget og omgangstonen herinde kunne blive bedre. Men DOG ser jeg ikke direkte trusler mod andre, som man ser blandt de unge.

Jeg synes f.eks., at Carlo kan være irriterende. Men han truer DOG ikke folk. Så derfor har han jo alligevel en vis anstændighed i behold. Tigermanden har doxxet folk et par gange og derfor har han fået karantæne. Men direkte truet nogen med bank eller tæv har han dog ikke.

Så har vi PJ-stalkeren, der klart ER grænseoverskridende overfor PJ. Men omvendt må jeg indrømme, at jeg aldrig er blevet helt overbevist om, at PJ-sagaen er andet end én stor sæbeopera, derfor har jeg svært ved at tage alt det PJ-pjat helt alvorligt.

Jeg husker vist, at DerRudi fik en advarsel for at komme med trusler, men det er vist også det eneste. Men jeg tænker nu også mere på de debattører, der ikke bare er ude på at pisse folk af.
Og så ved jeg ikke, hvad det er for noget med PJ-stalkeren, men hvis det er ham Poul Jørgensen er du nu rigtig god til at deltage, selv om du siger, du ikke tager det alvorligt. Ikke at det har noget med emnet at gøre

• Hyper medlem
  • Activity:
    55.8%
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: September 15, 2017, 01:53:33 am »
Hold da op hvor er Youtube´s rapporteringssystem ringe. Jeg forsøgte igen at rapportere en, men så fik jeg igen igen en fejlmelding. Jeg fulgte ellers nøje procedueren to gange. Så nu gav jeg op. Men ikke så sært, at trolls har frit spil, når det er så svært at rapportere folk. Jo, man kan godt rapportere en kommentar direkte, men man kan ikke rapporter en bruger gennem hans profil. Og det er nemlig selve brugeren og ikke bare én kommentar fra ham, jeg vil rapportere.

Offline Me

• Hyper medlem
  • Activity:
    7.2%
  • Country: dk
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: September 15, 2017, 08:42:51 am »
politisk ukorrekt, hvilken browser bruger du når du prøver at rapportere en youtube video?
Altid glad for at hjælpe. :smile:

• Hyper medlem
  • Activity:
    55.8%
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: September 15, 2017, 10:16:37 am »
politisk ukorrekt, hvilken browser bruger du når du prøver at rapportere en youtube video?

Har prøvet med tre forskelllige browsers. Det er ikke lykkedes med nogen af dem. Jeg får fejlmeldingen:

Invalid reported_video_comment_ids

Fremgangsmåden er:

- ind på brugerens kanal.
- tryk på rapporter bruger.
- jeg klikker under trusler om vold
- så indtaster jeg adressen på den video, hvorunder fjolset har truet mig.
- så sætter jeg V ved hans trusssel.
- så indtaster jeg min grund til rapporteringen under yderligere bemærkninger (som der står at man skal)
- så trykker jeg SEND
- og så kommer fejlmeldingen

Havde hans kommentar været på min egen kanal, kunne jeg selv have slettet den. Men jeg kan ikke slette kommentarer på andres kanaler. Derfor bliver jeg nødt til at rapportere ham for at få den kommentar slettet.

Jeg har også kontaktet politiet. De opfordrede mig til at tage screenshot, hvilket jeg har gjort. Bliver der mere bøvl med ham, bliver han anmeldt ovre på stationen. :yes:
« Senest Redigeret: September 15, 2017, 06:12:08 pm af politisk ukorrekt »

Offline Carlo

• Hyper medlem
  • Activity:
    48.8%
  • Forkyndende og missionerende ateist og kommunist
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: September 15, 2017, 10:18:03 am »
De har nok andet at se til end dit brok.
Dansknationalist: Send ham til det dejlige syriske fængsel hvor der er tortur.

• Hyper medlem
  • Activity:
    55.8%
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: September 15, 2017, 10:21:24 am »
De har nok andet at se til end dit brok.

Vi kan da også begynde at true dig, hvis du synes det er så bagatelagtigt. :hyper:

Nej, så lavt synker jeg ikke. Men du kunne godt fortjente det, så ligeglad du er med andre mennesker. Hvis ti børn blev dræbt i en trafikulykke, ville din kommentar stadig være: Hvad rager det os? :yes:
« Senest Redigeret: September 15, 2017, 10:27:56 am af politisk ukorrekt »